Mooiquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:53 schreef Ludootje het volgende:
Alles prima hier! Inderdaad, het studentenleven bevalt me goed... Zie mezelf nog wel even genieten.
Ja hallo, dat is altijd met die stomme bicurious straight boys.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:57 schreef missbehavin het volgende:
Ah stoute Ang3l breekt maar hartjes hier!
Touché... Maar ik zie mezelf toch niet m'n hele leven werken en huisje boompje beestje enzo. Ik zie wel waar ik eindig.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
MooiHaha, echt? Lekker een lening opbouwen waar je dan weer 15 jaar over doet om af te betalen!
Aii will onlyy zzzaii dis wanssquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:57 schreef missbehavin het volgende:
Wat klinkt een Zwitser die engels spreekt toch schattig!
Jonguh, ik had de tanden uit je mond getongt als je hem de 18e hem niet stiekem gesmeerd was!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, dat is altijd met die stomme bicurious straight boys.
Als dan puntje bij paaltje komt is het ineens "ik durf niieeeet", "ik heb een vriendiiiiin", "Je gaat het toch niet op fok zeggen heeee?"
![]()
Aan je leeftijd en studierichting te zien ben je dat ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:00 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Touché... Maar ik zie mezelf toch niet m'n hele leven werken en huisje boompje beestje enzo. Ik zie wel waar ik eindig.
Moet wel zeggen dat ik me wel wat oud begin te voelen als student.
Ben je niet bang om ontslagen te worden als iemand erachter komt dat je dat regelmatig doet terwijl 't niet mag?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:58 schreef missbehavin het volgende:
Mooi, collega is opgetieft, lekker binnen roken
Ben ik wat?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Aan je leeftijd en studierichting te zien ben je dat ook.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jonguh, ik had de tanden uit je mond getongt als je hem de 18e hem niet stiekem gesmeerd was!
Leugens! Jij durfde het niet eens aan om mij gedag te zeggen.. Bang dat je verliefd op me zou worden!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mens daar had je de hele avond de tijd voor gehad!!!
Ja, als student zijnde heb ik nou eenmaal al een biertje op zo dinsdagmiddag. Omdat het kan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar hoef je inderdaad niet voor te studeren.
Begrijpend lezen is groep 8?
Groep zes of zeven toch al?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar hoef je inderdaad niet voor te studeren.
Begrijpend lezen is groep 8?
Ik zat op een Vrije School, wij hadden klassen...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Groep zes of zeven toch al?
Ik weet het niet, dat is al heeuuul lang geleden
Oh ja, dus ze klagen om niks dus? De mietjes!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, dat is altijd met die stomme bicurious straight boys.
Als dan puntje bij paaltje komt is het ineens "ik durf niieeeet", "ik heb een vriendiiiiin", "Je gaat het toch niet op fok zeggen heeee?"
![]()
Zeg je nu pas, ik heb net een amandel koffie en sap gepaktquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja, als student zijnde heb ik nou eenmaal al een biertje op zo dinsdagmiddag. Omdat het kan.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik zat op een Vrije School, wij hadden klassen ipv groepen...
Ooh, dus je neukt nog steeds niet?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:03 schreef Ludootje het volgende:
Ach, ik ben nou eenmaal een laatbloeier.
Ik ben gewoon 4 maanden betaald vrij.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja, als student zijnde heb ik nou eenmaal al een biertje op zo dinsdagmiddag. Omdat het kan.
Het is zo grappigquote:
Sterke Klutsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:06 schreef Kluts het volgende:
Volgens mij heb ik net de helft van mijn gewicht aan boodschappen naar huis gesleept.
2 pakken melk en een zak chipsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:06 schreef Kluts het volgende:
Volgens mij heb ik net de helft van mijn gewicht aan boodschappen naar huis gesleept.
Nee, aangezien mijn baas het zelf ook doet. En als de vrouw van de baas er is, biedt ze mij er regelmatig ook een aan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je niet bang om ontslagen te worden als iemand erachter komt dat je dat regelmatig doet terwijl 't niet mag?
Omdat bier.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:07 schreef Ludootje het volgende:
En waarom is het edit knopje zo onduidelijk tegenwoordig?
Dat haal jij al snelquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:06 schreef Kluts het volgende:
Nee ik zweet het. In de ene tas had ik een zak aardappelen van 5 kilo met nog iets erbij in, de andere tas die ik had was nog zwaarder dan dat.quote:
Ooooh, dan! Dat wist ik nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, aangezien mijn baas het zelf ook doet. En als de vrouw van de baas er is, biedt ze mij er regelmatig ook een aan.
Dat is wel weer ideaalquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, aangezien mijn baas het zelf ook doet. En als de vrouw van de baas er is, biedt ze mij er regelmatig ook een aan.
Sportenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee ik zweet het. In de ene tas had ik een zak aardappelen van 5 kilo met nog iets erbij in, de andere tas die ik had was nog zwaarder dan dat.En dan heb ik nog gesmokkeld door de flessen wasmiddel en zulks in mijn schoudertas te doen. Maar mèn. Ik ben nu nog aan het uithijgen.
Dat was toch al sporten?quote:
Het zou een vraag kunnen zijn die ik zou stellen als ik ooit de behoefte zou voelen een Zafira te kopenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:08 schreef Godtje het volgende:
Ik blijf nog steeds voor de afschaffing van luie en domme mensen
BMW M5 Velgen onder Opel Zafira
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |