2 Girls 1 Cup zeker nog niet gezien.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:19 schreef ethiraseth het volgende:
Openbook is het meest deprimerende wat Internet heeft voortgebracht.
Hitler hield van ziekenhuisgordijnen. Vuige nazi jij!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:06 schreef Morendo het volgende:
Mooie ziekenhuisgordijnen. Bovendien: een echt lid van de Mile High Club neemt gewoon zijn schone deerne op de WC van een bomvolle Boeing.
En dat vult kranten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hitler hield van ziekenhuisgordijnen. Vuige nazi jij!
Die wc's zijn smerig man. Niets opwindends aan om in de diarree lucht van die obesitas passagiers te ketsen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:06 schreef Morendo het volgende:
Mooie ziekenhuisgordijnen. Bovendien: een echt lid van de Mile High Club neemt gewoon zijn schone deerne op de WC van een bomvolle Boeing.
Was meer een reactie op jouw idiote post in het minister van staat topic,quote:
Niet in staat inhoudelijk te discussierenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:17 schreef Tem het volgende:
Goed bezig enorme alcoholist ik verwijs je graag hierheen
Drugs, kom op nou. #3
Je kan niet ontkennen dat ziekenhuis gordijnen fascistische trekjes vertonen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hitler hield van ziekenhuisgordijnen. Vuige nazi jij!
Doe ik dan ook niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:19 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Je kan niet ontkennen dat ziekenhuis gordijnen fascistische trekjes vertonen.
Ja, duh.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Was meer een reactie op jouw idiote post in het minister van staat topic,
Ach als het er voor zorgt dat het gezuig van whiskers ook wegblijft mag het van mijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:00 schreef betyar het volgende:
Die PHP blijft ie lang weg? Ik mis de eentonige "plaat-voor-je-kop" en vooral lachwekkende discussies een beetje.![]()
![]()
Ik zit 'in between exams'. En dat is een heerlijke tijd maar niet 'echt 'vakantie'.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:49 schreef betyar het volgende:
Hoi mensen, een fijne avond gewenst. Wie heeft er nog vakantie?
Een beetje stress maar wel veel vrije tijd om je stress eruit te lamballen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik zit 'in between exams'. En dat is een heerlijke tijd maar niet 'echt 'vakantie'.
Helaas niet meer.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:49 schreef betyar het volgende:
Hoi mensen, een fijne avond gewenst. Wie heeft er nog vakantie?
PS verkiezingen is toch op 2 maart. Wat is er 5 maart?quote:
Vakantie. 2 maart lekker stemmen tellen voor 50 - 125 euro.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:32 schreef TomLievense het volgende:
[..]
PS verkiezingen is toch op 2 maart. Wat is er 5 maart?
Mooi, druk wat stembiljetten van de SP en PvdA achterover wil je?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vakantie. 2 maart lekker stemmen tellen voor 50 - 125 euro.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mooi, druk wat stembiljetten van de SP en PvdA achterover wil je?
Welk voornemen was dat? Een hele dag niet poepen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:47 schreef Tem het volgende:
Ik had toch hetzelfde voornemen moeten houden als ethiraseth....
Zoiets! alleen nog maar in sc postenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Welk voornemen was dat? Een hele dag niet poepen?
Nee, ik woon niet in de stad waar ik tel en dat zou dan 70% van de biljetten zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mooi, druk wat stembiljetten van de SP en PvdA achterover wil je?
ik poep niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Welk voornemen was dat? Een hele dag niet poepen?
Kansloos geworden inderdaad. Zie het topic van GsBorder over de beroepen.Dat laat duidelijk zien dat elk beroep of gedrag goed te praten valt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:52 schreef KoosVogels het volgende:
Die discussie in het Godwin-topic heeft weinig nut. Bepaalde lieden zullen de vergelijking nooit gerechtvaardigd vinden. Zelfs als moslims bij wijze van massaal worden gedeporteerd, dan is een vergelijking nog niet op zn plaats.
Debby does Dallasquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:22 schreef eriksd het volgende:
Nog suggesties voor een film a la Die Hard en Ronin? Een beetje snelle actie, niet te?
Al gezien, viel tegen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die was goed inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |