abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90832214
quote:
Dementerende bejaarden moeten een chip in hun kleding krijgen, zodat ze bij vermissing gemakkelijk zijn op te sporen. Daarvoor pleiten het landelijke bureau vermiste personen van de politie en belangenorganisatie Alzheimer Nederland, schrijft het AD dinsdag.

Het systeem bestaat al in enkele Scandinavische landen en ook in België zijn plannen om 'risicobejaarden' van een chip te voorzien.
Een woordvoerder van het landelijk bureau vermiste personen vertelt in de krant dat het veel voorkomt dat dementerende bejaarden de weg naar huis niet meer vinden. "Zeker in deze tijden, als het buiten koud is, krijgen zij al gauw een urgente status", aldus de zegsman.

"Zo'n zeventig procent van de dementerenden woont thuis. Bij hen komende de meeste vermissingen voor", vertelt Dinant Bekkenkamp van Alzheimer Nederland.
Volgens de organisatie zijn de gps-systemen waarmee bejaarden nu soms worden uitgerust niet geschikt. Doordat het opsporingsapparaatje te veel opvalt, zou het de dementerende ouderen kwetsbaar maken.
Dit klinkt op het eerste gezicht vrij normaal, als je bedenkt dat het waarschijnlijk op de lange termijn koste bespaard en demente mensen nou eenmaal wel eens weglopen/verdwijnen/verdwalen. Maar door een BNW-bril zou je dit kunnen zien als een 'begin van'. Deze personen zijn natuurlijk uitermate geschikt als testpersonen, klagen kunnen ze wel, maar daar word niet naar geluisterd, ze zijn tenslotte toch dement.

Zou dit de opmars van 'chippen' van mensen doen versnellen? En is dit dan een goede of slechte zaak? Discuss. :)

In dit topic graag eventuele verhalen over chips die nu al in onze lichamen zitten buiten beschouwing laten, al denk ik niet dat dat gaat lukken.
pi_90832283
Dit is de eerste stap op weg naar het chippen van ons allemaal.

Ben ik niet principieel tegen trouwens.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_90832550
Ben je er ook niet op tegen dat een aantal mensen altijd kunnen zien waar je bent? En eventueel ook wat je koopt, eet en misschien wel denkt?
pi_90833798
In het geval van demente bejaarden lijkt het me eigenlijk een prima plan. In Scandinavië wordt het al toegepast .
Ik kan me zo voorstellen dat wanneer je een demente ouder hebt waar je niet 24/7 bij kunt zijn het een geruststelling is dat-mocht hij of zij er weereens vandoor gaan en verdwalen-er een chip is die er voor zorgt dat deze mensen snel weer gevonden en thuisgebracht worden .

En nee, waarom zou dit een opmars moeten zijn naar het chippen van meer mensen?
Alleen demente bejaarden, voor hun eigen veiligheid.
pi_90836990
quote:
Alleen demente bejaarden, voor hun eigen veiligheid
Opmars zijn niet mijn woorden, maar ik zie dit wel degelijk als een mogelijkheid om dingen uit te testen als ze het van plan zijn.
pi_90838693
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:00 schreef Typisch het volgende:

[..]

Opmars zijn niet mijn woorden, maar ik zie dit wel degelijk als een mogelijkheid om dingen uit te testen als ze het van plan zijn.
Ja, misschien wel, we weten niet wat 'men' eventueel nog voor ons in petto heeft.
Maar ik vind dit op zich een heel goede oplossing voor mensen die steeds verdwalen en daar erg angstig van worden. Nu kunnen ze eerder thuisgebracht worden, en dat maakt rustiger denk ik.
pi_90839123
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, misschien wel, we weten niet wat 'men' eventueel nog voor ons in petto heeft.
Maar ik vind dit op zich een heel goede oplossing voor mensen die steeds verdwalen en daar erg angstig van worden. Nu kunnen ze eerder thuisgebracht worden, en dat maakt rustiger denk ik.
Dat zeg ik ook in mijn post, dat het logisch lijkt/is als je er normaal naar kijkt. Maar ik wilde eigenlijk de discussie over chips weer wat aan wakkeren, haha.
pi_90839494
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:59 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook in mijn post, dat het logisch lijkt/is als je er normaal naar kijkt. Maar ik wilde eigenlijk de discussie over chips weer wat aan wakkeren, haha.
Begrijp ik en gelijk heb je, is een heikel onderwerp ;)
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:10:44 #9
273885 m0j0
01101000 01101111 01101001
pi_90839596
zo iets wordt het denk ik? :)
Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.
  Moderator dinsdag 4 januari 2011 @ 16:42:28 #10
249559 crew  Lavenderr
pi_90840972
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:10 schreef m0j0 het volgende:
[ afbeelding ]
Mmm, ziet er mooi uit, basic :X
pi_90842010
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:10 schreef m0j0 het volgende:
[ afbeelding ]
Ha, op zo'n ding ben ik niet eens tegen. Zolang ik maar wi-fi en tv erop heb :D

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2011 17:08:44 ]
  dinsdag 4 januari 2011 @ 17:29:34 #12
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_90842911
Over wat voorn "chip's" gaat het hier eigenlijk? Van die kleine GPS piepers?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_90843338
In principe wel ja, de kastjes die ze nu dragen waren niet goed volgens sommige. Maar.. wie weet wat er allemaal nog meer in deze chips gestopt is. >:)
  dinsdag 4 januari 2011 @ 17:50:44 #14
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_90843767
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 17:39 schreef Typisch het volgende:
In principe wel ja, de kastjes die ze nu dragen waren niet goed volgens sommige. Maar.. wie weet wat er allemaal nog meer in deze chips gestopt is. >:)
http://www.bigboxstore.com/car-accessories/gps-trackers

Die dingen bestaan al wel even ja :) Kan je een sms sturen, en dan sms't het je terug waar de auto (in dit geval) is.
Onikaan ni ov dovah
pi_90844474
Ik ben voorstander van het implanteren van een GPS-chip in alle bestuursleden van Alzheimer Nederland.

Uitstekend idee. >:)
pi_90846538
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 17:50 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

http://www.bigboxstore.com/car-accessories/gps-trackers

Die dingen bestaan al wel even ja :) Kan je een sms sturen, en dan sms't het je terug waar de auto (in dit geval) is.
Jep, handige dingen. Tot de dag dat het misbruikt word..

quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:07 schreef Bankfurt het volgende:
Ik ben voorstander van het implanteren van een GPS-chip in alle bestuursleden van Alzheimer Nederland.

Haha, succes ermee.

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2011 18:56:33 ]
  dinsdag 4 januari 2011 @ 18:58:11 #17
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_90846641
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:34 schreef Lavenderr het volgende:
In het geval van demente bejaarden lijkt het me eigenlijk een prima plan. In Scandinavië wordt het al toegepast .
Ik kan me zo voorstellen dat wanneer je een demente ouder hebt waar je niet 24/7 bij kunt zijn het een geruststelling is dat-mocht hij of zij er weereens vandoor gaan en verdwalen-er een chip is die er voor zorgt dat deze mensen snel weer gevonden en thuisgebracht worden .

Alleen demente bejaarden, voor hun eigen veiligheid.
Kortom je zegt dus het personeel faalt in zijn taken.

Want het liefst hebben die klojos (en het zijn beschamend sneue hufters) van bejaardenhuizen/verpleeghuizen het liefst dat de oudjes vastgebonden zitten op hun stoel zodat zij lekker de hele dag kunnen klaverjassen, solitairen en uiteraard neusvreten.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 19:00:41 #18
52357 Lambiekje
pi_90846771
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:07 schreef Bankfurt het volgende:

Dat gaat niet gebeuren dan kunnen 'onbevoegden' zien dat hun meerdere vertoeven in het Hofnarretje
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_90846786
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Want het liefst hebben die klojos (en het zijn beschamend sneue hufters) van bejaardenhuizen/verpleeghuizen het liefst dat de oudjes vastgebonden zitten op hun stoel zodat zij lekker de hele dag kunnen klaverjassen, solitairen en uiteraard neusvreten.
Naja, het gaat hier voornamelijk over de mensen met Alzheimer die niet in een verzorgingstehuis zitten.. Daar is de chip meer voor, daar komen namelijk de meeste gevallen voor van verdwijning.
pi_90846905
In deze gevallen kan het levensreddend zijn dus zeg ik waarom niet.
Ik zie nog wel meer doelgroepen waarvoor het geschikt zou zijn
maar punt is waar ligt dan uiteindelijk de grens he. Voor je het weet
hebben we allemaal een chip ...
Friends help you move. Real friends help you move bodies.
pi_90846963
Bestaat zon chip eigenlijk wel?
Menig huisdier-eigenaar zou er grof geld voor betalen lijkt me.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 19:12:41 #22
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_90847426
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Waarom worden de bejaarden/verpleeghuizen er nou weer bij gesleept? :?
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 4 januari 2011 @ 19:14:33 #23
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_90847515
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 19:04 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Bestaat zon chip eigenlijk wel?
Menig huisdier-eigenaar zou er grof geld voor betalen lijkt me.
Een GPS chip? Lijkt me erg onwaarschijnlijk.
Onikaan ni ov dovah
pi_90847685
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 19:14 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Onwaarschijnlijk? Een GPS in de auto is al redelijk klein en dat is zelfs grotendeels technologie voor beeld, touchscreen en zulke dingen.. En het gaat in dit stuk over een GPS-chip, ja.
pi_90847797
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 19:14 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Bejaarden aansturen met je TomTom; waarom zou dat niet kunnen ?
  dinsdag 4 januari 2011 @ 19:31:01 #26
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_90848451
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 19:17 schreef Typisch het volgende:

[..]

Onwaarschijnlijk? Een GPS in de auto is al redelijk klein en dat is zelfs grotendeels technologie voor beeld, touchscreen en zulke dingen.. En het gaat in dit stuk over een GPS-chip, ja.
Een GPS in de auto heeft een handige stroomvoorziening in de vorm van een accu in de auto :) Dat gaat niet zo makkelijk in het menselijk lichaam.
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 4 januari 2011 @ 19:31:17 #27
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_90848467
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 19:20 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Waarom zou het wel kunnen?
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 4 januari 2011 @ 20:05:10 #28
52357 Lambiekje
pi_90850347
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 19:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Omdat je hersenen niets anders is dan elektrische pulsjes. Kortom een boardcomputer en dat valt met software aan te sturen. Simple as that. Maar wat weet jij nu van hersens!

Volgens mij heb jij ook steeds niet naar TechnoCalyps gekeken en ben je niet op de hoogte van transhumans, humanois e.d.
pi_90853599
quote:

[..]

Een GPS in de auto heeft een handige stroomvoorziening in de vorm van een accu in de auto :) Dat gaat niet zo makkelijk in het menselijk lichaam.
Heel je lichaam is een grote accu. Er zijn al hele concepten (nog niet vergevorderd, voor zover ik weet) om bijvoorbeeld je auto (wat nou olie tekort, elektriciteit zat :D ) of in kleinere maten je mobieltje op te laden met behulp van de elektriciteit die je zelf maakt. Ooit eens zo'n docu gezien op tv.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2011 20:56:59 ]
pi_90861135
Ik denk niet dat dit de EERSTE groep is.. dus de testpersonen zijn.... ik denk eerder dat dit één van de laatsten zijn die gechipt moeten worden.

Denk eens na... dit is dé groep die (om maar een voorbeeld te noemen) grotendeels geen mobieltjes bij zich draagt.
Iedereen met een mobiel IS al gechipt.
(en helemaal die pipo's die dat google ding aan hebben gezet waarmee je buurman kan checken of je de straat al inrijdt of dat je nog op kantoor zit )
Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.
  woensdag 5 januari 2011 @ 00:51:52 #31
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_90865638
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Omdat je hersenen niets anders is dan elektrische pulsjes. Kortom een boardcomputer en dat valt met software aan te sturen. Simple as that. Maar wat weet jij nu van hersens!

Volgens mij heb jij ook steeds niet naar TechnoCalyps gekeken en ben je niet op de hoogte van transhumans, humanois e.d.
Niets anders dan elektrische pulsjes :') Riiiight
Weet je uberhaupt wat een actiepotentiaal is? En wat het bijv vooral niet is?
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 5 januari 2011 @ 00:55:15 #32
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_90865715
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:56 schreef Typisch het volgende:

[..]

Heel je lichaam is een grote accu. Er zijn al hele concepten (nog niet vergevorderd, voor zover ik weet) om bijvoorbeeld je auto (wat nou olie tekort, elektriciteit zat :D ) of in kleinere maten je mobieltje op te laden met behulp van de elektriciteit die je zelf maakt. Ooit eens zo'n docu gezien op tv.
Welke technieken zit je dan aan te denken? Ik heb ook wel eens over dat soort dingen gelezen, maar dat was meer op het niveau van een soort veredelde knijpkat in de zool van je schoen om een mobieltje mee op te laden.
Onikaan ni ov dovah
pi_90879586
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 19:20 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Om een heel scala biomechanische redenen, daarom. Dit is een (zo te lezen) remote te triggeren GPS chip die ingennaaid is in de kleding zelf, beproefde techniek die vergelijkbaar is met wat men oa ook gebruikt bij het tracken van vrachtauto's.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 5 januari 2011 @ 19:06:44 #34
52357 Lambiekje
pi_90895452
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:57 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Om een heel scala biomechanische redenen, daarom. Dit is een (zo te lezen) remote te triggeren GPS chip die ingennaaid is in de kleding zelf, beproefde techniek die vergelijkbaar is met wat men oa ook gebruikt bij het tracken van vrachtauto's.
Het gaat niet om of het het geval is van OP. Gaat er om kan het. JA het kan.

http://www.wnd.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=32572
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:22:29 #35
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_90908330
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 19:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het gaat niet om of het het geval is van OP. Gaat er om kan het. JA het kan.

http://www.wnd.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=32572
WAT kan nou precies volgens jou?
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 6 januari 2011 @ 07:35:37 #36
52357 Lambiekje
pi_90918828
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:22 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

WAT kan nou precies volgens jou?
een gps in je lichaam. Mensen met kapotte armen kunnen middels elektrische pulsen hun armen besturen. Lijkt me niet zo moeilijk om dat dan ook voor benen te doen. Wat vervolgens ook extern te besturen valt. Ons lichaam is niet meer een dan een omhulsel, geavanceerd dat dan wel voor onze biocomputer. Alles wat we doen van bewegen tot nadenken zijn elektrische pulsjes. Dat valt de onderscheppen en aan te sturen.

Ook op afstand middels mindcontrol >> Schoolshooters.
pi_90930297
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:01 schreef Typisch het volgende:
Ben je er ook niet op tegen dat een aantal mensen altijd kunnen zien waar je bent? En eventueel ook wat je koopt, eet en misschien wel denkt?
Als je in het bezit bent van een mobiel met abonnement weten we iig al waar je telefoon is en wie de persoon is die daarbij hoort
pi_90930637
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 07:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

een gps in je lichaam. Mensen met kapotte armen kunnen middels elektrische pulsen hun armen besturen. Lijkt me niet zo moeilijk om dat dan ook voor benen te doen. Wat vervolgens ook extern te besturen valt. Ons lichaam is niet meer een dan een omhulsel, geavanceerd dat dan wel voor onze biocomputer. Alles wat we doen van bewegen tot nadenken zijn elektrische pulsjes. Dat valt de onderscheppen en aan te sturen.

Ook op afstand middels mindcontrol >> Schoolshooters.
Voor mensen met geamputeerde armen of benen is het een uitkomst, maar waarom zou men een gps plaatsen bij mensen in het bezit van gezonde ledematen? Hoe verkoop je dat aan die mensen?
pi_90933065
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:07 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

Als je in het bezit bent van een mobiel met abonnement weten we iig al waar je telefoon is en wie de persoon is die daarbij hoort
Precies, is al erg genoeg..
pi_90933118
''Risicobejaarden'' :')!
Dit, dus.
pi_90936188
where is the privacy? :S
I love you..
pi_90947985
I don't know. Why are you talking English?
Dit, dus.
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:46:17 #43
52357 Lambiekje
pi_90956465
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Voor mensen met geamputeerde armen of benen is het een uitkomst, maar waarom zou men een gps plaatsen bij mensen in het bezit van gezonde ledematen? Hoe verkoop je dat aan die mensen?
Hoe verkoop je gemalen apennieren, antivries, kwik en russische miskramen. Hoe verkoop je biochemische wapen alszijnde zoetstof. Hoe verkoop je kernfusieafval
  vrijdag 7 januari 2011 @ 00:05:13 #44
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_90960268
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hoe verkoop je gemalen apennieren, antivries, kwik en russische miskramen. Hoe verkoop je biochemische wapen alszijnde zoetstof. Hoe verkoop je kernfusieafval
Gebeurt dat dan buiten jouw fantasiewereld?
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 7 januari 2011 @ 00:55:54 #45
52357 Lambiekje
pi_90961778
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 00:05 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Gebeurt dat dan buiten jouw fantasiewereld?
Het was vaccins, aspartaam en tandpasta.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 10:28:25 #46
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_90967209
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 00:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het was vaccins, aspartaam en tandpasta.
Ja, dat snap ik ja dat je dat denkt. Misschien kan je in het docu/link topic een linkje dumpen naar het apennieren verhaal, of een topic beginnen waar je uitlegt wat er precies zo verkeerd is aan glycerol. Kernfusie afval in tandpasta past denk ik beter in ONZ...
Onikaan ni ov dovah
pi_91005236
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 10:28 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik ja dat je dat denkt. Misschien kan je in het docu/link topic een linkje dumpen naar het apennieren verhaal, of een topic beginnen waar je uitlegt wat er precies zo verkeerd is aan glycerol. Kernfusie afval in tandpasta past denk ik beter in ONZ...
Nee, in zekere zin heeft hij wel gelijk.

Het punt is alleen dat de mug tot olifantenreus is gemaakt.

Als ik mijn neefje in zijn armpje terug HAP, omdat hij mij blijft bijten ondanks dat ik hem vertel dit niet te doen..... Dan zou je kunnen roepen dat ik tot een kanibalistische incest familie behoor...

Ja ik heb in zijn armpje gebeten, nee ik heb er geen stuk vlees uit gehapt en nee het is niet netjes maar de context verzacht de omstandigheid een heleboel.

En ja er zit gif in onze producten, maar de vraag is of dat gif in die dosering daadwerkelijk giftig voor ons is, of dat het geen nadelige gevolgen voor ons heeft mits bij juist gebruik. En wel prettige positieve effecten heeft.

Het is eigenlijk gewoon waar wat hij zegt. Je moet alleen de emotie, overdrijving en conclusie eraf strippen.
Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.
pi_91005247
:')

overigens weiger ik ook zoetjes in mijn thee te doen en check ik de ingrediëntenlijst van mijn producten om alles in balans te houden.
pi_91043729
quote:

[..]

Omdat het al gebeurt; Trouwens, ook zonder microchips kun je massa's mensen aansturen.per sateliet.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 22:36:23 #50
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_91045227
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 22:07 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Omdat het al gebeurt; Trouwens, ook zonder microchips kun je massa's mensen aansturen.per sateliet.
En daar heb je bewijs voor?
Onikaan ni ov dovah
pi_91060924
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 22:36 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En daar heb je bewijs voor?
Dat is allang toegegeven door het Pentagon.
pi_91061162
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Kernfusie afval?
sinds wanneer produceren we daar veel van
  zondag 9 januari 2011 @ 12:52:35 #53
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_91061389
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 12:39 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Dat is allang toegegeven door het Pentagon.
Aha. Linkje ofzo?
Onikaan ni ov dovah
pi_91061586
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 12:52 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Aha. Linkje ofzo?
Daar kun je toch zelf wel vinden, moet ik jou met je academische diploma nog doceren hoe je dat doet op Google ? ...

Pentagon & electronic mind-control & Iraq
  zondag 9 januari 2011 @ 13:06:56 #55
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_91061949
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 12:57 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Daar kun je toch zelf wel vinden, moet ik jou met je academische diploma nog doceren hoe je dat doet op Google ? ...

Jij maakt uitzonderlijke claims. Dan mag je daar ook wel (uitzonderlijk) bewijs voor leveren.
Onikaan ni ov dovah
pi_91062731
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 12:57 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

waarom doe je nou weer zo :?

@ de posters hierboven:
Een jaar of 15 geleden (exact aantal jaren zal ik op moeten zoeken als je geïnteresseerd bent) hebben ze grote resulaten geboekt met het onderzoek naar het laten communiceren van verlamde mensen.Dit werkt ook via o.a. een chip.
De combinatie chip <-> communicatie is dus al lang bekend.

En 25 jaar daar weer voor is er een paar keer een "chip" opgedoken op foto's die van het menselijk lichaam gemaakt werden. Het viel toen behoorlijk op, omdat deze chips vergelijkbaar zijn met het koelkast mobieltje van een aantal jaar terug.

De wilde verhalen over deze chips liepen uiteraard uiteen van control door de overheid tot ontvoeringen naar het alien ruimteschip in het holst van de nacht. ;)

Zelf acht ik het niet ondenkbaar dat er nog een andere optie is.
(eventueel illegale) Experimenteren met de chip waar 25 jaar later ruchtbaarheid aan gegeven zou worden.

Dat één en ander kan met chips staat wel vast.

En dat men geen eens een chip nodig heeft om mensen te beïnvloeden lijkt mij ook wel vaststaan.. met of zonder toegeven van het Pentagon (geven jullie het Pentagon niet teveel credit?)

We leven niet meer in het jaar 0 en hebben ook al zoemgedoe op de metrostations gehad.
Dat was ook een vorm van beïnvloeden.
pi_91062815
wellicht interessant in deze context.
pi_91070843
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 13:06 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jij maakt uitzonderlijke claims. Dan mag je daar ook wel (uitzonderlijk) bewijs voor leveren.
uitzonderlijk ?

Ik weet dat ze jou iedere nacht te pakken hebben. Jij bent zelf het bewijs, omdat het kennelijk niet tot je doordringt, ondanks en wellicht ook juist door jouw achtergrond in de medische technologie.
pi_91071477
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 16:36 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

uitzonderlijk ?

Ik weet dat ze jou iedere nacht te pakken hebben. Jij bent zelf het bewijs, omdat het kennelijk niet tot je doordringt, ondanks en wellicht ook juist door jouw achtergrond in de medische technologie.
Niet zo om de zaken heen draaien Bankfurt. Als jij beweert een roze olifant in je tuin te hebben staan en je wil dat mensen je geloven zal je op zijn minst een roze olifant moeten laten zien.
  zondag 9 januari 2011 @ 17:34:59 #60
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_91073390
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 16:36 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

uitzonderlijk ?

Ja uitzonderlijk ja. Jammer dat je er onderuit probeert te wurmen. Je kan al die moeite ook inzitten voor een antwoord op een erg redelijke vraag.
Onikaan ni ov dovah
pi_91073663
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 17:34 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja uitzonderlijk ja. Jammer dat je er onderuit probeert te wurmen. Je kan al die moeite ook inzitten voor een antwoord op een erg redelijke vraag.
Maar je staat niet open voor een redelijk antwoord; en je ontkent een belangrijk gebied van de (vaak geheime) medische technologie; mind-control. N.b. dicht bij jouw vakgebied.

Mijn indruk is gewoon, dat je iets wat dit onderwerp betreft niet wilt weten; omdat dan jouw wereldbeeld wordt verpest; ook al komen veel leden hier met miljarden bronnen en websites aanzetten.

Je wil in een virtual wereld leven, van mij mag dat; maar ik haal je er niet uit.
pi_91074468
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 17:40 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Maar je staat niet open voor een redelijk antwoord; en je ontkent een belangrijk gebied van de (vaak geheime) medische technologie; mind-control. N.b. dicht bij jouw vakgebied.

Mijn indruk is gewoon, dat je iets wat dit onderwerp betreft niet wilt weten; omdat dan jouw wereldbeeld wordt verpest; ook al komen veel leden hier met miljarden bronnen en websites aanzetten.

Je wil in een virtual wereld leven, van mij mag dat; maar ik haal je er niet uit.
Je antwoorden zijn vaak niet redelijk. Sterke uitspraken worden beargumenteerd met meer sterke uitspraken die niet te verifieren zijn.

Ik denk dat je uitspraak over een virtuele wereld meer voor jou geldt gezien de gouden spetters etc.

Persoonlijk heb ik liever een slecht antwoord dan geen antwoord. Dan kan ik iig pogen je redenatie te begrijpen, indien aanwezig. Bij elk antwoord zal een kritische noot geplaatst worden, maar dat houdt lang niet altijd in dat ik het niet met je eens ben. Met goede antwoorden ben ik juist meer geneigd je informatie aan te nemen. Zo kan ik me redelijk vinden in die kleurvisualisaties van je, al ben ik van mening dat het mechanisme niets me spiritualiteit te maken heeft. Zelf doe ik er overigens niet aan.
  zondag 9 januari 2011 @ 17:59:46 #63
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_91074527
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 17:40 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Tuurlijk sta ik er wel voor open. Dat is 1 van de redenen dat ik zo vaak vraag hoe dat dan zou moeten werken. Dat lijkt bij jou alleen nooit te werken. Weet je nog dat ik details begon te vragen over de MRI, en hoe dat dan zou gaan? Je had jezelf toen zo klem gepraat dat je jezelf tegen begon te spreken, en uiteindelijk zelfs bleek dat die hele MRI (of de sequence in kwestie) er niet toe deed. Snap je dan dat men je niet zomaar gelooft, en dat je dus met een redelijk en duidelijk antwoord moet komen?
Onikaan ni ov dovah
pi_91074751
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 17:59 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Tuurlijk sta ik er wel voor open. Dat is 1 van de redenen dat ik zo vaak vraag hoe dat dan zou moeten werken. Dat lijkt bij jou alleen nooit te werken. Weet je nog dat ik details begon te vragen over de MRI, en hoe dat dan zou gaan? Je had jezelf toen zo klem gepraat dat je jezelf tegen begon te spreken, en uiteindelijk zelfs bleek dat die hele MRI (of de sequence in kwestie) er niet toe deed. Snap je dan dat men je niet zomaar gelooft, en dat je dus met een redelijk en duidelijk antwoord moet komen?
Je hoeft mij niet te geloven, nee;

maar, ik heb wel vaak redelijk geantwoord in die MRI discussies. Dat het ongelooflijk is voor jou, kan ik niet helpen. Daarnaast heb ik elders binnen BNW veel posts gevuld over mind-control, waarin het mogelijk wordt voor andere lezers meer verbanden te kunnen zien tussen MRI en mind-control toepassingen.
  Moderator zondag 9 januari 2011 @ 18:05:26 #65
236264 crew  capricia
pi_91074805
Ik zou het ook wel wat vinden voor TBSers enzo.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 9 januari 2011 @ 18:41:52 #66
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_91076264
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:04 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

maar, ik heb wel vaak redelijk geantwoord in die MRI discussies. Dat het ongelooflijk is voor jou, kan ik niet helpen. Daarnaast heb ik elders binnen BNW veel posts gevuld over mind-control, waarin het mogelijk wordt voor andere lezers meer verbanden te kunnen zien tussen MRI en mind-control toepassingen.
Wie leeft hier nou in een virtuele fantasiewereld :)
Onikaan ni ov dovah
pi_91076367
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:41 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wie leeft hier nou in een virtuele fantasiewereld :)
Jij hebt de eer....... w/
  zondag 9 januari 2011 @ 18:46:17 #68
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_91076438
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:44 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Jij hebt de eer....... w/
Jij houd de waan heel mooi vast anders :) Dat je iets zinnigs aan het zeggen was over MRI bijv. Als dat toen allemaal bewust en expres was, was je op z'n minst misleidend bezig.
Onikaan ni ov dovah
pi_91078303
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:04 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Om iets inhoudelijker te reageren, ipv over en weer schijt gooien door A en B, verbanden kan je overal in zien. Dat is natuurlijk, en iets waar wij mensen heel goed in zijn. Welke verbanden wel, en welke niet kloppen, wordt meestal getoetst door rationele zelfkritiek en kritiek van derden. Dát is nu precies waar de wetenschap zich mee bezig houdt. Dat betekent dat wanneer jij een wetenschappelijke theorie of toepassing wil weerleggen, je dat met dezelfde werkwijze dient te doen als het is opgesteld.
Alsof je in dezelfde taal spreekt; of als deze metafoor je beter ligt: vuur met vuur bestrijden.
pi_91080158
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:46 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jij houd de waan heel mooi vast anders :) Dat je iets zinnigs aan het zeggen was over MRI bijv. Als dat toen allemaal bewust en expres was, was je op z'n minst misleidend bezig.
Nee hoor, ik was en ben serieus over MRI.
pi_91080306
Dus misleidend?
  zondag 9 januari 2011 @ 19:50:40 #72
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_91080382
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:49 schreef Gray het volgende:
Dus misleidend?
Blijkbaar ja. Ik zou gezien de posts eerder zeggen onwetend. Dan kan je er iig minder aan doen, naast natuurlijk er meer over leren.
Onikaan ni ov dovah
pi_91080422
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:49 schreef Gray het volgende:
Dus misleidend?
Nee hoor, alleen een hoger niveau verder dan meneer Tuinhek; daarom heeft hij moeite om me bij te houden.
  zondag 9 januari 2011 @ 19:51:45 #74
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_91080461
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:51 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Nee hoor, alleen een hoger niveau verder dan meneer Tuinhek; daarom heeft hij moeite om me bij te houden.
Yeah right :D Droom lekker verder joh.
Onikaan ni ov dovah
pi_91080562
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:51 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Yeah right :D Droom lekker verder joh.
Ik droom voor jou; dat je ooit de wetenschappelijke schijnwereld van je af zult werpen.

8-)
pi_91080649
Das wel lief, toch?
  zondag 9 januari 2011 @ 19:55:59 #77
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_91080713
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:54 schreef Gray het volgende:
Das wel lief, toch?
Lief, en ergens wel zielig ja. Zo bekrompen, en zo arrogant.
Onikaan ni ov dovah
pi_91081499
Yes, maar ik ken BF niet anders. Zo houd ik 'm het liefst, want bij het gros van de mensen creeert dit een gezonde afkeer tegen religieus gebrabbel. :7
pi_91081985
Oh, shit!

M'n Endgame verklapt! :o
pi_91084490
MRI, dat over een MRI-scan? Ik ben een aantal maanden geleden in zo'n ding geweest en het leek wel alsof ik er uren in lag, er kwamen heel veel vreemde gedachtespinsels voorbij en het leek echt alsof ik gek werd. Het uur daarna leefde ik echt in een waas en daar weet ik weinig van. Het personeel vertelde me dat dat wel vaker voor kwam en dat het kwam door de zenuwen.

Persoonlijk denk ik dat het meer kwam door techniek van MRI of dat ik gewoon niet zo goed tegen zulke kleine ruimtes en stil liggen kan. (Geen last van claustrofobie, althans nog nooit eerder gehad)
pi_91084849
Misschien A-Tuinhek daar is zinnigs over vertellen?
pi_91084937
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:50 schreef Typisch het volgende:
MRI, dat over een MRI-scan? Ik ben een aantal maanden geleden in zo'n ding geweest en het leek wel alsof ik er uren in lag, er kwamen heel veel vreemde gedachtespinsels voorbij en het leek echt alsof ik gek werd. Het uur daarna leefde ik echt in een waas en daar weet ik weinig van. Het personeel vertelde me dat dat wel vaker voor kwam en dat het kwam door de zenuwen.

Persoonlijk denk ik dat het meer kwam door techniek van MRI of dat ik gewoon niet zo goed tegen zulke kleine ruimtes en stil liggen kan. (Geen last van claustrofobie, althans nog nooit eerder gehad)
Waarom ben je er dan onder of er in gaan liggen ?

Ik had de mensen hier nog zo gewaarschuwd voor die MRI scanners. Ik zou als ik jou was rustig aan doen en veel zeezoutbaden nemen, zodat je energiestructuur weer hersteld kan worden.
  zondag 9 januari 2011 @ 20:56:49 #83
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_91085002
Hebben mijn eigen proefpersonen nooit echt zo over geklaagd. Sommige waren wel wat duf, maar dat had meer te maken met 45 minuten in het donker liggen en niet in slaap mogen vallen, en meer dan een uur door elkaar gerammeld te worden en wel mogen slapen. Misschien een stuk of twee die last hadden van zenuwactievaties in de schouders.
Onikaan ni ov dovah
pi_91085363
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:56 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ik had de mensen hier nog zo gewaarschuwd voor die MRI scanners. Ik zou als ik jou was rustig aan doen en veel zeezoutbaden nemen, zodat je energiestructuur weer hersteld kan worden.
wat stel jij dan voor als alternatief?

Als ik ziek ben en er een grote kans is dat het een aflopende zaak is als ik er niets aan (laat) doen, zal men toch eerst de oorzaak en locatie vast moeten stellen.

Ik kies er dan liever voor lange termijn mógelijke schade dan voor dood zijn binnen 2 maanden.
Wat later komt knok ik dan wel weer tegen.
  zondag 9 januari 2011 @ 21:02:42 #85
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_91085563
quote:

[..]

Dat bedoel ik dus met zinnige antwoorden geven als je wil dat mensen je geloven. Anders werkt dat niet.
Onikaan ni ov dovah
pi_91085696
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:00 schreef PersonalAssistant het volgende:

[..]

wat stel jij dan voor als alternatief?

Als ik ziek ben en er een grote kans is dat het een aflopende zaak is als ik er niets aan (laat) doen, zal men toch eerst de oorzaak en locatie vast moeten stellen.

Ik kies er dan liever voor lange termijn mógelijke schade dan voor dood zijn binnen 2 maanden.
Wat later komt knok ik dan wel weer tegen.
De beste aktie bij ziekte is eerst iedere commerciele of betaalde medicus of farmaceut te ontwijken; zij hebben er belang bij dat je ziek bent en ziek blijft.
pi_91085745
quote:

[..]

Ik kom sowieso nooit graag bij een dokter laat staan in een ziekenhuis, maar nu kon ik niet anders, laten we het daar maar op houden. Voor de rest heb ik alleen die dag last gehad, nu voel ik me gewoon meer normaal hoor. Alhoewel jij hier ook wel weer een verklaring voor zult hebben dat ik het niet meer voel, maar het er nog wel is. En over een zoutbad, is de Middellandse Zee ook goed? Daar ben ik de afgelopen tijd behoorlijk wat te vinden geweest, haha. :D
pi_91085840
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:02 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus met zinnige antwoorden geven als je wil dat mensen je geloven. Anders werkt dat niet.
User Typisch gaf hier zijn ervaring, en jij weet er geen raad mee.
pi_91086021
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:04 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik kom sowieso nooit graag bij een dokter laat staan in een ziekenhuis, maar nu kon ik niet anders, laten we het daar maar op houden. Voor de rest heb ik alleen die dag last gehad, nu voel ik me gewoon meer normaal hoor. Alhoewel jij hier ook wel weer een verklaring voor zult hebben dat ik het niet meer voel, maar het er nog wel is.

[quote]En over een zoutbad, is de Middellandse Zee ook goed? Daar ben ik de afgelopen tijd behoorlijk wat te vinden geweest, haha. :D
Hangt er van af waar; die Zee is behoorlijk vervuild; Bij zeebaden: de Franse Atlantische kust is vaak wel goed.
pi_91086024
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:04 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

De beste aktie bij ziekte is eerst iedere commerciele of betaalde medicus of farmaceut te ontwijken; zij hebben er belang bij dat je ziek bent en ziek blijft.
Er zal een heleboel op geld gestaaft zijn en ik vertrouw veel artsen voor geen meter. (ik heb al heel wat medische fouten gezien), maar als jijzelf meedenkt dan kom je een heel eind.

Het is echt niet zo dat alle artsen je doelbewust ziek houden :D
Er wordt hoogstens druk uit geoefend om voor bepaalde medicijnen te kiezen. En dan is het zaak jezelf te informeren en gewoon op je strepen te staan als het je niets lijkt (vanuit die goed ingewonnen informatie!)

Ik vind het ernstig om mensen ertoe te bewegen níet naar artsen te gaan als zij ziek zijn.

Een goed alternatief bied je overigens ook niet.
  zondag 9 januari 2011 @ 21:10:17 #91
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_91086257
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:05 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

User Typisch gaf hier zijn ervaring, en jij weet er geen raad mee.
Wat voorn waanbeelden heb je nou weer? :?
Onikaan ni ov dovah
pi_91086296
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:56 schreef ATuin-hek het volgende:
Hebben mijn eigen proefpersonen nooit echt zo over geklaagd. Sommige waren wel wat duf, maar dat had meer te maken met 45 minuten in het donker liggen en niet in slaap mogen vallen, en meer dan een uur door elkaar gerammeld te worden en wel mogen slapen. Misschien een stuk of twee die last hadden van zenuwactievaties in de schouders.
Ik weet niet wat jouw relatie is met je proefpersonen, maar de artsen heb ik verder ook niks uitgelegd daar had ik geen behoeften aan, zeker niet op dat moment. Verder kan het ook prima zijn dat het gewoon kwam door de donkerte en steeds het zelfde geluid.

Ook kreeg ik een koptelefoon (helemaal van plastic en deze was om mijn oren te beschermen tegen de herrie werd me verteld) en er werd wat muziek doorheen gespeeld die heel erg stoorde en ik hoorde afentoe maar flarden goed. Dit zou ook wel eens een oorzaak kunnen zijn.
pi_91086357
oops foutje.

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2011 21:11:44 ]
pi_91086507
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:07 schreef PersonalAssistant het volgende:

[..]

Er zal een heleboel op geld gestaaft zijn en ik vertrouw veel artsen voor geen meter. (ik heb al heel wat medische fouten gezien), maar als jijzelf meedenkt dan kom je een heel eind.

Er wordt hoogstens druk uit geoefend om voor bepaalde medicijnen te kiezen. En dan is het zaak jezelf te informeren en gewoon op je strepen te staan als het je niets lijkt (vanuit die goed ingewonnen informatie!)

Ik vind het ernstig om mensen ertoe te bewegen níet naar artsen te gaan als zij ziek zijn.

Jawel. Gebruik je verstand.
  zondag 9 januari 2011 @ 21:15:20 #95
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_91086671
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:10 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jouw relatie is met je proefpersonen, maar de artsen heb ik verder ook niks uitgelegd daar had ik geen behoeften aan, zeker niet op dat moment. Verder kan het ook prima zijn dat het gewoon kwam door de donkerte en steeds het zelfde geluid.

Ook kreeg ik een koptelefoon (helemaal van plastic en deze was om mijn oren te beschermen tegen de herrie werd me verteld) en er werd wat muziek doorheen gespeeld die heel erg stoorde en ik hoorde afentoe maar flarden goed. Dit zou ook wel eens een oorzaak kunnen zijn.
Dat kan prima inderdaad.De koptelefoon is idd voor gehoorbescherming. Wij gebruiken van die oorschuimpjes, dus ik zou niet weten hoe goed de radio door zo'n ding werkt.
En tsja, wat voorn relatie met m'n proefpersonen. Veel onbekenden natuurlijk, maar ik heb ook veel vrienden en collega's in de scanner gehad. Ik denk dat die wel wat verteld zouden hebben.
Onikaan ni ov dovah
pi_91086807
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:07 schreef PersonalAssistant het volgende:

[..]

Ik denk ook zeker dat er ''goede'' artsen zijn, voorlopig heb ik nog geen bewijs kunnen vinden voor mezelf dat er niet zo is. Maar ook dat er ''slechte'' artsen zijn. Ik neem als voorbeeld sigaretten, deze werden aangeprezen door heel veel artsen een tijd terug. Tegenwoordig bieden artsen dingen aan tegen deze sigaretten, you get my point?
pi_91086988
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:10 schreef Typisch het volgende:

[..]

Koptelefoon + muziek = mind-control; en dit alles in een MRI scanner, oei, oei.
jouw etherische ichaam heeft een behoorlijke klap gekregen. Even bijkomen dus.

Bedankt voor je toelichting over jouw MRI-ervaringen.
pi_91087127
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:13 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Jawel. Gebruik je verstand.
Beste Bankfurt, met dat stel hersenen dat ik heb is het niet mogelijk ze niet te gebruiken.

Persoonlijk denk ik dat JIJ je verstand niet meer gebruikt. Je bent de balans een beetje kwijt lijkt het. Natuurlijk is er een heleboel niet goed, maar je hebt ook een heleboel nodig van dat wat niet goed is. Neem daar dus toch maar wat je nodig hebt terwíjl je je verstand gebruikt.

Ik heb geen buurman met Xray ogen die de tumor, de botbreuk, inwendige bloeding of verzin het maar opspoort.
Af en toe een antibioticakuurtje kan overigens ook handig zijn.

Uiteraard is het beste preventieve medicijn goede voeding, beweging, een opgewekte geest en ontspanning.
pi_91087228
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:16 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik denk ook zeker dat er ''goede'' artsen zijn, voorlopig heb ik nog geen bewijs kunnen vinden voor mezelf dat er niet zo is. Maar ook dat er ''slechte'' artsen zijn. Ik neem als voorbeeld sigaretten, deze werden aangeprezen door heel veel artsen een tijd terug. Tegenwoordig bieden artsen dingen aan tegen deze sigaretten, you get my point?
en heb je de motivatie ook kunnen vinden voor het aanprijzen ervan?
pi_91087241
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:19 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Koptelefoon + muziek = mind-control; en dit alles in een MRI scanner, oei, oei.
jouw etherische ichaam heeft een behoorlijke klap gekregen. Even bijkomen dus.

Bedankt voor je toelichting over jouw MRI-ervaringen.
Ach, ik doe gewoon me ding. Ik ga echt niet rustiger aan doen omdat ik zo'n ding gelegen heb, daar ben ik te eigenwijs voor. Dat zou beteken dat ik dingen als bijeenkomsten, onderzoek en 'socializen' op een lager pitje moet zetten voor zoiets, dat gaat me te ver. Of bedoelde je wat anders met bijkomen?
pi_91087381
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:22 schreef PersonalAssistant het volgende:

[..]

en heb je de motivatie ook kunnen vinden voor het aanprijzen ervan?
Hier heb ik me niet in verdiept, mijn vader (geen goede bron voor jullie, wel voor mij) dat hem werd verteld dat het goed voor hem was en dat het niet schadelijk was. Nou en dan is de keuze snel gemaakt ''want iedereen deed het''. Het was slechts een voorbeeld, het valt niet te ontkennen dat ze geld aan je verdienen als je terug komt, zij he voor een afspraak of een medicijn. :)
pi_91087389
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:22 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ach, ik doe gewoon me ding. Ik ga echt niet rustiger aan doen omdat ik zo'n ding gelegen heb, daar ben ik te eigenwijs voor. Dat zou beteken dat ik dingen als bijeenkomsten, onderzoek en 'socializen' op een lager pitje moet zetten voor zoiets, dat gaat me te ver. Of bedoelde je wat anders met bijkomen?
Hoe je het ook went of keert, lichamelijk en psychologisch is zoiets gewoon een aanslag op jou.
Een goede nachtrust, een extra mandarijntje (ongespoten uiteraard ;) ) en je kunt weer verder.
pi_91087410
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:24 schreef Typisch het volgende:

[..]

Hier heb ik me niet in verdiept, mijn vader (geen goede bron voor jullie, wel voor mij) beweerd dat hem werd verteld dat het goed voor hem was en dat het niet schadelijk was. Nou en dan is de keuze snel gemaakt ''want iedereen deed het''. Het was slechts een voorbeeld, het valt niet te ontkennen dat ze geld aan je verdienen als je terug komt, zij he voor een afspraak of een medicijn. :)
pi_91087431
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:22 schreef Typisch het volgende:

[..]

Nou, zo'n vaart zal het lopen in het begin, een lange nachtrust of zo; maar je moet niet vaker onder dat ding willen gaan liggen, als ik jou was.
pi_91087461
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:24 schreef PersonalAssistant het volgende:

[..]

Hoe je het ook went of keert, lichamelijk en psychologisch is zoiets gewoon een aanslag op jou.
Een goede nachtrust, een extra mandarijntje (ongespoten uiteraard ;) ) en je kunt weer verder.
Toegegeven, die nacht heb ik heerlijk geslapen, dat was toen heel lang geleden, haha. :D
pi_91087527
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:24 schreef Typisch het volgende:

[..]

Hier heb ik me niet in verdiept, mijn vader (geen goede bron voor jullie, wel voor mij) dat hem werd verteld dat het goed voor hem was en dat het niet schadelijk was. Nou en dan is de keuze snel gemaakt ''want iedereen deed het''. Het was slechts een voorbeeld, het valt niet te ontkennen dat ze geld aan je verdienen als je terug komt, zij he voor een afspraak of een medicijn. :)
Ow uiteraard!
Maar je hebt hun kennis van het menselijk lichaam wel nodig.
Mijn ervaring is ook dat ze dingen onnodig rekken etc, maar daar moet je je eigen verstand en kracht dus laten gelden.
pi_91087594
Hahaha Typisch, jou overkomt nu met het editten wat mij laatst overkwam.
Ik wilde ook editten en tot een paar keer toe pakte hij de quote knop.
pi_91087706
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:27 schreef PersonalAssistant het volgende:
Hahaha Typisch, jou overkomt nu met het editten wat mij laatst overkwam.
Ik wilde ook editten en tot een paar keer toe pakte hij de quote knop.
Haha, ja komt het door fok zelf of ben ik zelf verkeerd aan het klikken? :7
  zondag 9 januari 2011 @ 21:31:25 #109
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_91087928
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:24 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Nou, zo'n vaart zal het lopen in het begin, een lange nachtrust of zo; maar je moet niet vaker onder dat ding willen gaan liggen, als ik jou was.
Gelukkig lig je er ook niet onder.
Onikaan ni ov dovah
pi_91088082
Nou ja, dan zijn al je klachten wel over.
pi_91088273
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:33 schreef PersonalAssistant het volgende:
Nou ja, dan zijn al je klachten wel over.
Dan heb je als het goed is geen eens klachten, hooguit wat last van je rug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')