abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 januari 2011 @ 00:51:52 #31
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_90865638
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Omdat je hersenen niets anders is dan elektrische pulsjes. Kortom een boardcomputer en dat valt met software aan te sturen. Simple as that. Maar wat weet jij nu van hersens!

Volgens mij heb jij ook steeds niet naar TechnoCalyps gekeken en ben je niet op de hoogte van transhumans, humanois e.d.
Niets anders dan elektrische pulsjes :') Riiiight
Weet je uberhaupt wat een actiepotentiaal is? En wat het bijv vooral niet is?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 5 januari 2011 @ 00:55:15 #32
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_90865715
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:56 schreef Typisch het volgende:

[..]

Heel je lichaam is een grote accu. Er zijn al hele concepten (nog niet vergevorderd, voor zover ik weet) om bijvoorbeeld je auto (wat nou olie tekort, elektriciteit zat :D ) of in kleinere maten je mobieltje op te laden met behulp van de elektriciteit die je zelf maakt. Ooit eens zo'n docu gezien op tv.
Welke technieken zit je dan aan te denken? Ik heb ook wel eens over dat soort dingen gelezen, maar dat was meer op het niveau van een soort veredelde knijpkat in de zool van je schoen om een mobieltje mee op te laden.
Onikaan ni ov dovah
pi_90879586
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 19:20 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Bejaarden aansturen met je TomTom; waarom zou dat niet kunnen ?
Om een heel scala biomechanische redenen, daarom. Dit is een (zo te lezen) remote te triggeren GPS chip die ingennaaid is in de kleding zelf, beproefde techniek die vergelijkbaar is met wat men oa ook gebruikt bij het tracken van vrachtauto's.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 5 januari 2011 @ 19:06:44 #34
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_90895452
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:57 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Om een heel scala biomechanische redenen, daarom. Dit is een (zo te lezen) remote te triggeren GPS chip die ingennaaid is in de kleding zelf, beproefde techniek die vergelijkbaar is met wat men oa ook gebruikt bij het tracken van vrachtauto's.
Het gaat niet om of het het geval is van OP. Gaat er om kan het. JA het kan.

http://www.wnd.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=32572
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:22:29 #35
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_90908330
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 19:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het gaat niet om of het het geval is van OP. Gaat er om kan het. JA het kan.

http://www.wnd.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=32572
WAT kan nou precies volgens jou?
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 6 januari 2011 @ 07:35:37 #36
52357 Lambiekje
pi_90918828
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:22 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

WAT kan nou precies volgens jou?
een gps in je lichaam. Mensen met kapotte armen kunnen middels elektrische pulsen hun armen besturen. Lijkt me niet zo moeilijk om dat dan ook voor benen te doen. Wat vervolgens ook extern te besturen valt. Ons lichaam is niet meer een dan een omhulsel, geavanceerd dat dan wel voor onze biocomputer. Alles wat we doen van bewegen tot nadenken zijn elektrische pulsjes. Dat valt de onderscheppen en aan te sturen.

Ook op afstand middels mindcontrol >> Schoolshooters.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_90930297
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:01 schreef Typisch het volgende:
Ben je er ook niet op tegen dat een aantal mensen altijd kunnen zien waar je bent? En eventueel ook wat je koopt, eet en misschien wel denkt?
Als je in het bezit bent van een mobiel met abonnement weten we iig al waar je telefoon is en wie de persoon is die daarbij hoort
pi_90930637
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 07:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

een gps in je lichaam. Mensen met kapotte armen kunnen middels elektrische pulsen hun armen besturen. Lijkt me niet zo moeilijk om dat dan ook voor benen te doen. Wat vervolgens ook extern te besturen valt. Ons lichaam is niet meer een dan een omhulsel, geavanceerd dat dan wel voor onze biocomputer. Alles wat we doen van bewegen tot nadenken zijn elektrische pulsjes. Dat valt de onderscheppen en aan te sturen.

Ook op afstand middels mindcontrol >> Schoolshooters.
Voor mensen met geamputeerde armen of benen is het een uitkomst, maar waarom zou men een gps plaatsen bij mensen in het bezit van gezonde ledematen? Hoe verkoop je dat aan die mensen?
pi_90933065
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:07 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

Als je in het bezit bent van een mobiel met abonnement weten we iig al waar je telefoon is en wie de persoon is die daarbij hoort
Precies, is al erg genoeg..
pi_90933118
''Risicobejaarden'' :')!
Dit, dus.
pi_90936188
where is the privacy? :S
I love you..
pi_90947985
I don't know. Why are you talking English?
Dit, dus.
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:46:17 #43
52357 Lambiekje
pi_90956465
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Voor mensen met geamputeerde armen of benen is het een uitkomst, maar waarom zou men een gps plaatsen bij mensen in het bezit van gezonde ledematen? Hoe verkoop je dat aan die mensen?
Hoe verkoop je gemalen apennieren, antivries, kwik en russische miskramen. Hoe verkoop je biochemische wapen alszijnde zoetstof. Hoe verkoop je kernfusieafval
  vrijdag 7 januari 2011 @ 00:05:13 #44
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_90960268
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hoe verkoop je gemalen apennieren, antivries, kwik en russische miskramen. Hoe verkoop je biochemische wapen alszijnde zoetstof. Hoe verkoop je kernfusieafval
Gebeurt dat dan buiten jouw fantasiewereld?
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 7 januari 2011 @ 00:55:54 #45
52357 Lambiekje
pi_90961778
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 00:05 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Gebeurt dat dan buiten jouw fantasiewereld?
Het was vaccins, aspartaam en tandpasta.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 10:28:25 #46
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_90967209
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 00:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het was vaccins, aspartaam en tandpasta.
Ja, dat snap ik ja dat je dat denkt. Misschien kan je in het docu/link topic een linkje dumpen naar het apennieren verhaal, of een topic beginnen waar je uitlegt wat er precies zo verkeerd is aan glycerol. Kernfusie afval in tandpasta past denk ik beter in ONZ...
Onikaan ni ov dovah
pi_91005236
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 10:28 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik ja dat je dat denkt. Misschien kan je in het docu/link topic een linkje dumpen naar het apennieren verhaal, of een topic beginnen waar je uitlegt wat er precies zo verkeerd is aan glycerol. Kernfusie afval in tandpasta past denk ik beter in ONZ...
Nee, in zekere zin heeft hij wel gelijk.

Het punt is alleen dat de mug tot olifantenreus is gemaakt.

Als ik mijn neefje in zijn armpje terug HAP, omdat hij mij blijft bijten ondanks dat ik hem vertel dit niet te doen..... Dan zou je kunnen roepen dat ik tot een kanibalistische incest familie behoor...

Ja ik heb in zijn armpje gebeten, nee ik heb er geen stuk vlees uit gehapt en nee het is niet netjes maar de context verzacht de omstandigheid een heleboel.

En ja er zit gif in onze producten, maar de vraag is of dat gif in die dosering daadwerkelijk giftig voor ons is, of dat het geen nadelige gevolgen voor ons heeft mits bij juist gebruik. En wel prettige positieve effecten heeft.

Het is eigenlijk gewoon waar wat hij zegt. Je moet alleen de emotie, overdrijving en conclusie eraf strippen.
Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.
pi_91005247
:')

overigens weiger ik ook zoetjes in mijn thee te doen en check ik de ingrediëntenlijst van mijn producten om alles in balans te houden.
Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.
pi_91043729
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 19:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarom zou het wel kunnen?
Omdat het al gebeurt; Trouwens, ook zonder microchips kun je massa's mensen aansturen.per sateliet.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 22:36:23 #50
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_91045227
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 22:07 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Omdat het al gebeurt; Trouwens, ook zonder microchips kun je massa's mensen aansturen.per sateliet.
En daar heb je bewijs voor?
Onikaan ni ov dovah
pi_91060924
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 22:36 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En daar heb je bewijs voor?
Dat is allang toegegeven door het Pentagon.
pi_91061162
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Kernfusie afval?
sinds wanneer produceren we daar veel van
  zondag 9 januari 2011 @ 12:52:35 #53
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_91061389
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 12:39 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Dat is allang toegegeven door het Pentagon.
Aha. Linkje ofzo?
Onikaan ni ov dovah
pi_91061586
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 12:52 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Aha. Linkje ofzo?
Daar kun je toch zelf wel vinden, moet ik jou met je academische diploma nog doceren hoe je dat doet op Google ? ...

Pentagon & electronic mind-control & Iraq
  zondag 9 januari 2011 @ 13:06:56 #55
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_91061949
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 12:57 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Daar kun je toch zelf wel vinden, moet ik jou met je academische diploma nog doceren hoe je dat doet op Google ? ...

Jij maakt uitzonderlijke claims. Dan mag je daar ook wel (uitzonderlijk) bewijs voor leveren.
Onikaan ni ov dovah
pi_91062731
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 12:57 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

waarom doe je nou weer zo :?

@ de posters hierboven:
Een jaar of 15 geleden (exact aantal jaren zal ik op moeten zoeken als je geïnteresseerd bent) hebben ze grote resulaten geboekt met het onderzoek naar het laten communiceren van verlamde mensen.Dit werkt ook via o.a. een chip.
De combinatie chip <-> communicatie is dus al lang bekend.

En 25 jaar daar weer voor is er een paar keer een "chip" opgedoken op foto's die van het menselijk lichaam gemaakt werden. Het viel toen behoorlijk op, omdat deze chips vergelijkbaar zijn met het koelkast mobieltje van een aantal jaar terug.

De wilde verhalen over deze chips liepen uiteraard uiteen van control door de overheid tot ontvoeringen naar het alien ruimteschip in het holst van de nacht. ;)

Zelf acht ik het niet ondenkbaar dat er nog een andere optie is.
(eventueel illegale) Experimenteren met de chip waar 25 jaar later ruchtbaarheid aan gegeven zou worden.

Dat één en ander kan met chips staat wel vast.

En dat men geen eens een chip nodig heeft om mensen te beïnvloeden lijkt mij ook wel vaststaan.. met of zonder toegeven van het Pentagon (geven jullie het Pentagon niet teveel credit?)

We leven niet meer in het jaar 0 en hebben ook al zoemgedoe op de metrostations gehad.
Dat was ook een vorm van beïnvloeden.
pi_91062815
wellicht interessant in deze context.
pi_91070843
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 13:06 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jij maakt uitzonderlijke claims. Dan mag je daar ook wel (uitzonderlijk) bewijs voor leveren.
uitzonderlijk ?

Ik weet dat ze jou iedere nacht te pakken hebben. Jij bent zelf het bewijs, omdat het kennelijk niet tot je doordringt, ondanks en wellicht ook juist door jouw achtergrond in de medische technologie.
pi_91071477
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 16:36 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

uitzonderlijk ?

Ik weet dat ze jou iedere nacht te pakken hebben. Jij bent zelf het bewijs, omdat het kennelijk niet tot je doordringt, ondanks en wellicht ook juist door jouw achtergrond in de medische technologie.
Niet zo om de zaken heen draaien Bankfurt. Als jij beweert een roze olifant in je tuin te hebben staan en je wil dat mensen je geloven zal je op zijn minst een roze olifant moeten laten zien.
  zondag 9 januari 2011 @ 17:34:59 #60
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_91073390
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 16:36 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

uitzonderlijk ?

Ja uitzonderlijk ja. Jammer dat je er onderuit probeert te wurmen. Je kan al die moeite ook inzitten voor een antwoord op een erg redelijke vraag.
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')