Kernfusie afval?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hoe verkoop je gemalen apennieren, antivries, kwik en russische miskramen. Hoe verkoop je biochemische wapen alszijnde zoetstof. Hoe verkoop je kernfusieafval
Aha. Linkje ofzo?quote:Op zondag 9 januari 2011 12:39 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dat is allang toegegeven door het Pentagon.
Daar kun je toch zelf wel vinden, moet ik jou met je academische diploma nog doceren hoe je dat doet op Google ? ...quote:
Jij maakt uitzonderlijke claims. Dan mag je daar ook wel (uitzonderlijk) bewijs voor leveren.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:57 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Daar kun je toch zelf wel vinden, moet ik jou met je academische diploma nog doceren hoe je dat doet op Google ? ...
Pentagon & electronic mind-control & Iraq
waarom doe je nou weer zoquote:Op zondag 9 januari 2011 12:57 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Daar kun je toch zelf wel vinden, moet ik jou met je academische diploma nog doceren hoe je dat doet op Google ? ...
Pentagon & electronic mind-control & Iraq
uitzonderlijk ?quote:Op zondag 9 januari 2011 13:06 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jij maakt uitzonderlijke claims. Dan mag je daar ook wel (uitzonderlijk) bewijs voor leveren.
Niet zo om de zaken heen draaien Bankfurt. Als jij beweert een roze olifant in je tuin te hebben staan en je wil dat mensen je geloven zal je op zijn minst een roze olifant moeten laten zien.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:36 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
uitzonderlijk ?
Ik weet dat ze jou iedere nacht te pakken hebben. Jij bent zelf het bewijs, omdat het kennelijk niet tot je doordringt, ondanks en wellicht ook juist door jouw achtergrond in de medische technologie.
Ja uitzonderlijk ja. Jammer dat je er onderuit probeert te wurmen. Je kan al die moeite ook inzitten voor een antwoord op een erg redelijke vraag.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:36 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
uitzonderlijk ?
Ik weet dat ze jou iedere nacht te pakken hebben. Jij bent zelf het bewijs, omdat het kennelijk niet tot je doordringt, ondanks en wellicht ook juist door jouw achtergrond in de medische technologie.
Maar je staat niet open voor een redelijk antwoord; en je ontkent een belangrijk gebied van de (vaak geheime) medische technologie; mind-control. N.b. dicht bij jouw vakgebied.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja uitzonderlijk ja. Jammer dat je er onderuit probeert te wurmen. Je kan al die moeite ook inzitten voor een antwoord op een erg redelijke vraag.
Je antwoorden zijn vaak niet redelijk. Sterke uitspraken worden beargumenteerd met meer sterke uitspraken die niet te verifieren zijn.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:40 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Maar je staat niet open voor een redelijk antwoord; en je ontkent een belangrijk gebied van de (vaak geheime) medische technologie; mind-control. N.b. dicht bij jouw vakgebied.
Mijn indruk is gewoon, dat je iets wat dit onderwerp betreft niet wilt weten; omdat dan jouw wereldbeeld wordt verpest; ook al komen veel leden hier met miljarden bronnen en websites aanzetten.
Je wil in een virtual wereld leven, van mij mag dat; maar ik haal je er niet uit.
Tuurlijk sta ik er wel voor open. Dat is 1 van de redenen dat ik zo vaak vraag hoe dat dan zou moeten werken. Dat lijkt bij jou alleen nooit te werken. Weet je nog dat ik details begon te vragen over de MRI, en hoe dat dan zou gaan? Je had jezelf toen zo klem gepraat dat je jezelf tegen begon te spreken, en uiteindelijk zelfs bleek dat die hele MRI (of de sequence in kwestie) er niet toe deed. Snap je dan dat men je niet zomaar gelooft, en dat je dus met een redelijk en duidelijk antwoord moet komen?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:40 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Maar je staat niet open voor een redelijk antwoord; en je ontkent een belangrijk gebied van de (vaak geheime) medische technologie; mind-control. N.b. dicht bij jouw vakgebied.
Mijn indruk is gewoon, dat je iets wat dit onderwerp betreft niet wilt weten; omdat dan jouw wereldbeeld wordt verpest; ook al komen veel leden hier met miljarden bronnen en websites aanzetten.
Je wil in een virtual wereld leven, van mij mag dat; maar ik haal je er niet uit.
Je hoeft mij niet te geloven, nee;quote:Op zondag 9 januari 2011 17:59 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Tuurlijk sta ik er wel voor open. Dat is 1 van de redenen dat ik zo vaak vraag hoe dat dan zou moeten werken. Dat lijkt bij jou alleen nooit te werken. Weet je nog dat ik details begon te vragen over de MRI, en hoe dat dan zou gaan? Je had jezelf toen zo klem gepraat dat je jezelf tegen begon te spreken, en uiteindelijk zelfs bleek dat die hele MRI (of de sequence in kwestie) er niet toe deed. Snap je dan dat men je niet zomaar gelooft, en dat je dus met een redelijk en duidelijk antwoord moet komen?
Wie leeft hier nou in een virtuele fantasiewereldquote:Op zondag 9 januari 2011 18:04 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te geloven, nee;
maar, ik heb wel vaak redelijk geantwoord in die MRI discussies. Dat het ongelooflijk is voor jou, kan ik niet helpen. Daarnaast heb ik elders binnen BNW veel posts gevuld over mind-control, waarin het mogelijk wordt voor andere lezers meer verbanden te kunnen zien tussen MRI en mind-control toepassingen.
Jij hebt de eer.......quote:Op zondag 9 januari 2011 18:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wie leeft hier nou in een virtuele fantasiewereld
Jij houd de waan heel mooi vast andersquote:
Om iets inhoudelijker te reageren, ipv over en weer schijt gooien door A en B, verbanden kan je overal in zien. Dat is natuurlijk, en iets waar wij mensen heel goed in zijn. Welke verbanden wel, en welke niet kloppen, wordt meestal getoetst door rationele zelfkritiek en kritiek van derden. Dát is nu precies waar de wetenschap zich mee bezig houdt. Dat betekent dat wanneer jij een wetenschappelijke theorie of toepassing wil weerleggen, je dat met dezelfde werkwijze dient te doen als het is opgesteld.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:04 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te geloven, nee;
maar, ik heb wel vaak redelijk geantwoord in die MRI discussies. Dat het ongelooflijk is voor jou, kan ik niet helpen. Daarnaast heb ik elders binnen BNW veel posts gevuld over mind-control, waarin het mogelijk wordt voor andere lezers meer verbanden te kunnen zien tussen MRI en mind-control toepassingen.
Nee hoor, ik was en ben serieus over MRI.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jij houd de waan heel mooi vast andersDat je iets zinnigs aan het zeggen was over MRI bijv. Als dat toen allemaal bewust en expres was, was je op z'n minst misleidend bezig.
Blijkbaar ja. Ik zou gezien de posts eerder zeggen onwetend. Dan kan je er iig minder aan doen, naast natuurlijk er meer over leren.quote:
Nee hoor, alleen een hoger niveau verder dan meneer Tuinhek; daarom heeft hij moeite om me bij te houden.quote:
Yeah rightquote:Op zondag 9 januari 2011 19:51 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen een hoger niveau verder dan meneer Tuinhek; daarom heeft hij moeite om me bij te houden.
Ik droom voor jou; dat je ooit de wetenschappelijke schijnwereld van je af zult werpen.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:51 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Yeah rightDroom lekker verder joh.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |