abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91060924
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 22:36 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En daar heb je bewijs voor?
Dat is allang toegegeven door het Pentagon.
pi_91061162
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hoe verkoop je gemalen apennieren, antivries, kwik en russische miskramen. Hoe verkoop je biochemische wapen alszijnde zoetstof. Hoe verkoop je kernfusieafval
Kernfusie afval?
sinds wanneer produceren we daar veel van
  zondag 9 januari 2011 @ 12:52:35 #53
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_91061389
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 12:39 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Dat is allang toegegeven door het Pentagon.
Aha. Linkje ofzo?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_91061586
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 12:52 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Aha. Linkje ofzo?
Daar kun je toch zelf wel vinden, moet ik jou met je academische diploma nog doceren hoe je dat doet op Google ? ...

Pentagon & electronic mind-control & Iraq
  zondag 9 januari 2011 @ 13:06:56 #55
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_91061949
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 12:57 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Daar kun je toch zelf wel vinden, moet ik jou met je academische diploma nog doceren hoe je dat doet op Google ? ...

Jij maakt uitzonderlijke claims. Dan mag je daar ook wel (uitzonderlijk) bewijs voor leveren.
Onikaan ni ov dovah
pi_91062731
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 12:57 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

waarom doe je nou weer zo :?

@ de posters hierboven:
Een jaar of 15 geleden (exact aantal jaren zal ik op moeten zoeken als je geïnteresseerd bent) hebben ze grote resulaten geboekt met het onderzoek naar het laten communiceren van verlamde mensen.Dit werkt ook via o.a. een chip.
De combinatie chip <-> communicatie is dus al lang bekend.

En 25 jaar daar weer voor is er een paar keer een "chip" opgedoken op foto's die van het menselijk lichaam gemaakt werden. Het viel toen behoorlijk op, omdat deze chips vergelijkbaar zijn met het koelkast mobieltje van een aantal jaar terug.

De wilde verhalen over deze chips liepen uiteraard uiteen van control door de overheid tot ontvoeringen naar het alien ruimteschip in het holst van de nacht. ;)

Zelf acht ik het niet ondenkbaar dat er nog een andere optie is.
(eventueel illegale) Experimenteren met de chip waar 25 jaar later ruchtbaarheid aan gegeven zou worden.

Dat één en ander kan met chips staat wel vast.

En dat men geen eens een chip nodig heeft om mensen te beïnvloeden lijkt mij ook wel vaststaan.. met of zonder toegeven van het Pentagon (geven jullie het Pentagon niet teveel credit?)

We leven niet meer in het jaar 0 en hebben ook al zoemgedoe op de metrostations gehad.
Dat was ook een vorm van beïnvloeden.
Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.
pi_91062815
wellicht interessant in deze context.
Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.
pi_91070843
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 13:06 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jij maakt uitzonderlijke claims. Dan mag je daar ook wel (uitzonderlijk) bewijs voor leveren.
uitzonderlijk ?

Ik weet dat ze jou iedere nacht te pakken hebben. Jij bent zelf het bewijs, omdat het kennelijk niet tot je doordringt, ondanks en wellicht ook juist door jouw achtergrond in de medische technologie.
pi_91071477
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 16:36 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

uitzonderlijk ?

Ik weet dat ze jou iedere nacht te pakken hebben. Jij bent zelf het bewijs, omdat het kennelijk niet tot je doordringt, ondanks en wellicht ook juist door jouw achtergrond in de medische technologie.
Niet zo om de zaken heen draaien Bankfurt. Als jij beweert een roze olifant in je tuin te hebben staan en je wil dat mensen je geloven zal je op zijn minst een roze olifant moeten laten zien.
  zondag 9 januari 2011 @ 17:34:59 #60
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_91073390
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 16:36 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

uitzonderlijk ?

Ja uitzonderlijk ja. Jammer dat je er onderuit probeert te wurmen. Je kan al die moeite ook inzitten voor een antwoord op een erg redelijke vraag.
Onikaan ni ov dovah
pi_91073663
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 17:34 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja uitzonderlijk ja. Jammer dat je er onderuit probeert te wurmen. Je kan al die moeite ook inzitten voor een antwoord op een erg redelijke vraag.
Maar je staat niet open voor een redelijk antwoord; en je ontkent een belangrijk gebied van de (vaak geheime) medische technologie; mind-control. N.b. dicht bij jouw vakgebied.

Mijn indruk is gewoon, dat je iets wat dit onderwerp betreft niet wilt weten; omdat dan jouw wereldbeeld wordt verpest; ook al komen veel leden hier met miljarden bronnen en websites aanzetten.

Je wil in een virtual wereld leven, van mij mag dat; maar ik haal je er niet uit.
pi_91074468
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 17:40 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Maar je staat niet open voor een redelijk antwoord; en je ontkent een belangrijk gebied van de (vaak geheime) medische technologie; mind-control. N.b. dicht bij jouw vakgebied.

Mijn indruk is gewoon, dat je iets wat dit onderwerp betreft niet wilt weten; omdat dan jouw wereldbeeld wordt verpest; ook al komen veel leden hier met miljarden bronnen en websites aanzetten.

Je wil in een virtual wereld leven, van mij mag dat; maar ik haal je er niet uit.
Je antwoorden zijn vaak niet redelijk. Sterke uitspraken worden beargumenteerd met meer sterke uitspraken die niet te verifieren zijn.

Ik denk dat je uitspraak over een virtuele wereld meer voor jou geldt gezien de gouden spetters etc.

Persoonlijk heb ik liever een slecht antwoord dan geen antwoord. Dan kan ik iig pogen je redenatie te begrijpen, indien aanwezig. Bij elk antwoord zal een kritische noot geplaatst worden, maar dat houdt lang niet altijd in dat ik het niet met je eens ben. Met goede antwoorden ben ik juist meer geneigd je informatie aan te nemen. Zo kan ik me redelijk vinden in die kleurvisualisaties van je, al ben ik van mening dat het mechanisme niets me spiritualiteit te maken heeft. Zelf doe ik er overigens niet aan.
  zondag 9 januari 2011 @ 17:59:46 #63
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_91074527
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 17:40 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Tuurlijk sta ik er wel voor open. Dat is 1 van de redenen dat ik zo vaak vraag hoe dat dan zou moeten werken. Dat lijkt bij jou alleen nooit te werken. Weet je nog dat ik details begon te vragen over de MRI, en hoe dat dan zou gaan? Je had jezelf toen zo klem gepraat dat je jezelf tegen begon te spreken, en uiteindelijk zelfs bleek dat die hele MRI (of de sequence in kwestie) er niet toe deed. Snap je dan dat men je niet zomaar gelooft, en dat je dus met een redelijk en duidelijk antwoord moet komen?
Onikaan ni ov dovah
pi_91074751
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 17:59 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Tuurlijk sta ik er wel voor open. Dat is 1 van de redenen dat ik zo vaak vraag hoe dat dan zou moeten werken. Dat lijkt bij jou alleen nooit te werken. Weet je nog dat ik details begon te vragen over de MRI, en hoe dat dan zou gaan? Je had jezelf toen zo klem gepraat dat je jezelf tegen begon te spreken, en uiteindelijk zelfs bleek dat die hele MRI (of de sequence in kwestie) er niet toe deed. Snap je dan dat men je niet zomaar gelooft, en dat je dus met een redelijk en duidelijk antwoord moet komen?
Je hoeft mij niet te geloven, nee;

maar, ik heb wel vaak redelijk geantwoord in die MRI discussies. Dat het ongelooflijk is voor jou, kan ik niet helpen. Daarnaast heb ik elders binnen BNW veel posts gevuld over mind-control, waarin het mogelijk wordt voor andere lezers meer verbanden te kunnen zien tussen MRI en mind-control toepassingen.
  Moderator zondag 9 januari 2011 @ 18:05:26 #65
236264 crew  capricia
pi_91074805
Ik zou het ook wel wat vinden voor TBSers enzo.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 9 januari 2011 @ 18:41:52 #66
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_91076264
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:04 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

maar, ik heb wel vaak redelijk geantwoord in die MRI discussies. Dat het ongelooflijk is voor jou, kan ik niet helpen. Daarnaast heb ik elders binnen BNW veel posts gevuld over mind-control, waarin het mogelijk wordt voor andere lezers meer verbanden te kunnen zien tussen MRI en mind-control toepassingen.
Wie leeft hier nou in een virtuele fantasiewereld :)
Onikaan ni ov dovah
pi_91076367
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:41 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wie leeft hier nou in een virtuele fantasiewereld :)
Jij hebt de eer....... w/
  zondag 9 januari 2011 @ 18:46:17 #68
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_91076438
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:44 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Jij hebt de eer....... w/
Jij houd de waan heel mooi vast anders :) Dat je iets zinnigs aan het zeggen was over MRI bijv. Als dat toen allemaal bewust en expres was, was je op z'n minst misleidend bezig.
Onikaan ni ov dovah
pi_91078303
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:04 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Om iets inhoudelijker te reageren, ipv over en weer schijt gooien door A en B, verbanden kan je overal in zien. Dat is natuurlijk, en iets waar wij mensen heel goed in zijn. Welke verbanden wel, en welke niet kloppen, wordt meestal getoetst door rationele zelfkritiek en kritiek van derden. Dát is nu precies waar de wetenschap zich mee bezig houdt. Dat betekent dat wanneer jij een wetenschappelijke theorie of toepassing wil weerleggen, je dat met dezelfde werkwijze dient te doen als het is opgesteld.
Alsof je in dezelfde taal spreekt; of als deze metafoor je beter ligt: vuur met vuur bestrijden.
pi_91080158
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:46 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jij houd de waan heel mooi vast anders :) Dat je iets zinnigs aan het zeggen was over MRI bijv. Als dat toen allemaal bewust en expres was, was je op z'n minst misleidend bezig.
Nee hoor, ik was en ben serieus over MRI.
pi_91080306
Dus misleidend?
  zondag 9 januari 2011 @ 19:50:40 #72
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_91080382
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:49 schreef Gray het volgende:
Dus misleidend?
Blijkbaar ja. Ik zou gezien de posts eerder zeggen onwetend. Dan kan je er iig minder aan doen, naast natuurlijk er meer over leren.
Onikaan ni ov dovah
pi_91080422
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:49 schreef Gray het volgende:
Dus misleidend?
Nee hoor, alleen een hoger niveau verder dan meneer Tuinhek; daarom heeft hij moeite om me bij te houden.
  zondag 9 januari 2011 @ 19:51:45 #74
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_91080461
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:51 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Nee hoor, alleen een hoger niveau verder dan meneer Tuinhek; daarom heeft hij moeite om me bij te houden.
Yeah right :D Droom lekker verder joh.
Onikaan ni ov dovah
pi_91080562
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:51 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Yeah right :D Droom lekker verder joh.
Ik droom voor jou; dat je ooit de wetenschappelijke schijnwereld van je af zult werpen.

8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')