abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91087381
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:22 schreef PersonalAssistant het volgende:

[..]

en heb je de motivatie ook kunnen vinden voor het aanprijzen ervan?
Hier heb ik me niet in verdiept, mijn vader (geen goede bron voor jullie, wel voor mij) dat hem werd verteld dat het goed voor hem was en dat het niet schadelijk was. Nou en dan is de keuze snel gemaakt ''want iedereen deed het''. Het was slechts een voorbeeld, het valt niet te ontkennen dat ze geld aan je verdienen als je terug komt, zij he voor een afspraak of een medicijn. :)
pi_91087389
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:22 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ach, ik doe gewoon me ding. Ik ga echt niet rustiger aan doen omdat ik zo'n ding gelegen heb, daar ben ik te eigenwijs voor. Dat zou beteken dat ik dingen als bijeenkomsten, onderzoek en 'socializen' op een lager pitje moet zetten voor zoiets, dat gaat me te ver. Of bedoelde je wat anders met bijkomen?
Hoe je het ook went of keert, lichamelijk en psychologisch is zoiets gewoon een aanslag op jou.
Een goede nachtrust, een extra mandarijntje (ongespoten uiteraard ;) ) en je kunt weer verder.
Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.
pi_91087410
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:24 schreef Typisch het volgende:

[..]

Hier heb ik me niet in verdiept, mijn vader (geen goede bron voor jullie, wel voor mij) beweerd dat hem werd verteld dat het goed voor hem was en dat het niet schadelijk was. Nou en dan is de keuze snel gemaakt ''want iedereen deed het''. Het was slechts een voorbeeld, het valt niet te ontkennen dat ze geld aan je verdienen als je terug komt, zij he voor een afspraak of een medicijn. :)
pi_91087431
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:22 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ach, ik doe gewoon me ding. Ik ga echt niet rustiger aan doen omdat ik zo'n ding gelegen heb, daar ben ik te eigenwijs voor. Dat zou beteken dat ik dingen als bijeenkomsten, onderzoek en 'socializen' op een lager pitje moet zetten voor zoiets, dat gaat me te ver. Of bedoelde je wat anders met bijkomen?
Nou, zo'n vaart zal het lopen in het begin, een lange nachtrust of zo; maar je moet niet vaker onder dat ding willen gaan liggen, als ik jou was.
pi_91087461
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:24 schreef PersonalAssistant het volgende:

[..]

Hoe je het ook went of keert, lichamelijk en psychologisch is zoiets gewoon een aanslag op jou.
Een goede nachtrust, een extra mandarijntje (ongespoten uiteraard ;) ) en je kunt weer verder.
Toegegeven, die nacht heb ik heerlijk geslapen, dat was toen heel lang geleden, haha. :D
pi_91087527
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:24 schreef Typisch het volgende:

[..]

Hier heb ik me niet in verdiept, mijn vader (geen goede bron voor jullie, wel voor mij) dat hem werd verteld dat het goed voor hem was en dat het niet schadelijk was. Nou en dan is de keuze snel gemaakt ''want iedereen deed het''. Het was slechts een voorbeeld, het valt niet te ontkennen dat ze geld aan je verdienen als je terug komt, zij he voor een afspraak of een medicijn. :)
Ow uiteraard!
Maar je hebt hun kennis van het menselijk lichaam wel nodig.
Mijn ervaring is ook dat ze dingen onnodig rekken etc, maar daar moet je je eigen verstand en kracht dus laten gelden.
Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.
pi_91087594
Hahaha Typisch, jou overkomt nu met het editten wat mij laatst overkwam.
Ik wilde ook editten en tot een paar keer toe pakte hij de quote knop.
pi_91087706
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:27 schreef PersonalAssistant het volgende:
Hahaha Typisch, jou overkomt nu met het editten wat mij laatst overkwam.
Ik wilde ook editten en tot een paar keer toe pakte hij de quote knop.
Haha, ja komt het door fok zelf of ben ik zelf verkeerd aan het klikken? :7
  zondag 9 januari 2011 @ 21:31:25 #109
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_91087928
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:24 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Nou, zo'n vaart zal het lopen in het begin, een lange nachtrust of zo; maar je moet niet vaker onder dat ding willen gaan liggen, als ik jou was.
Gelukkig lig je er ook niet onder.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_91088082
Nou ja, dan zijn al je klachten wel over.
pi_91088273
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:33 schreef PersonalAssistant het volgende:
Nou ja, dan zijn al je klachten wel over.
Dan heb je als het goed is geen eens klachten, hooguit wat last van je rug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')