Hier heb ik me niet in verdiept, mijn vader (geen goede bron voor jullie, wel voor mij) dat hem werd verteld dat het goed voor hem was en dat het niet schadelijk was. Nou en dan is de keuze snel gemaakt ''want iedereen deed het''. Het was slechts een voorbeeld, het valt niet te ontkennen dat ze geld aan je verdienen als je terug komt, zij he voor een afspraak of een medicijn.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:22 schreef PersonalAssistant het volgende:
[..]
en heb je de motivatie ook kunnen vinden voor het aanprijzen ervan?
Hoe je het ook went of keert, lichamelijk en psychologisch is zoiets gewoon een aanslag op jou.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ach, ik doe gewoon me ding. Ik ga echt niet rustiger aan doen omdat ik zo'n ding gelegen heb, daar ben ik te eigenwijs voor. Dat zou beteken dat ik dingen als bijeenkomsten, onderzoek en 'socializen' op een lager pitje moet zetten voor zoiets, dat gaat me te ver. Of bedoelde je wat anders met bijkomen?
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hier heb ik me niet in verdiept, mijn vader (geen goede bron voor jullie, wel voor mij) beweerd dat hem werd verteld dat het goed voor hem was en dat het niet schadelijk was. Nou en dan is de keuze snel gemaakt ''want iedereen deed het''. Het was slechts een voorbeeld, het valt niet te ontkennen dat ze geld aan je verdienen als je terug komt, zij he voor een afspraak of een medicijn.
Nou, zo'n vaart zal het lopen in het begin, een lange nachtrust of zo; maar je moet niet vaker onder dat ding willen gaan liggen, als ik jou was.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ach, ik doe gewoon me ding. Ik ga echt niet rustiger aan doen omdat ik zo'n ding gelegen heb, daar ben ik te eigenwijs voor. Dat zou beteken dat ik dingen als bijeenkomsten, onderzoek en 'socializen' op een lager pitje moet zetten voor zoiets, dat gaat me te ver. Of bedoelde je wat anders met bijkomen?
Toegegeven, die nacht heb ik heerlijk geslapen, dat was toen heel lang geleden, haha.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:24 schreef PersonalAssistant het volgende:
[..]
Hoe je het ook went of keert, lichamelijk en psychologisch is zoiets gewoon een aanslag op jou.
Een goede nachtrust, een extra mandarijntje (ongespoten uiteraard) en je kunt weer verder.
Ow uiteraard!quote:Op zondag 9 januari 2011 21:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hier heb ik me niet in verdiept, mijn vader (geen goede bron voor jullie, wel voor mij) dat hem werd verteld dat het goed voor hem was en dat het niet schadelijk was. Nou en dan is de keuze snel gemaakt ''want iedereen deed het''. Het was slechts een voorbeeld, het valt niet te ontkennen dat ze geld aan je verdienen als je terug komt, zij he voor een afspraak of een medicijn.
Haha, ja komt het door fok zelf of ben ik zelf verkeerd aan het klikken?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:27 schreef PersonalAssistant het volgende:
Hahaha Typisch, jou overkomt nu met het editten wat mij laatst overkwam.
Ik wilde ook editten en tot een paar keer toe pakte hij de quote knop.
Gelukkig lig je er ook niet onder.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:24 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Nou, zo'n vaart zal het lopen in het begin, een lange nachtrust of zo; maar je moet niet vaker onder dat ding willen gaan liggen, als ik jou was.
Dan heb je als het goed is geen eens klachten, hooguit wat last van je rug.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:33 schreef PersonalAssistant het volgende:
Nou ja, dan zijn al je klachten wel over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |