dat overdreven gedoe doet/deed Timur ook en Timur werd en wordt compleet opgehemeld...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sander alleen is niet zo boeiend. Samen met Coen leukNog even afwachten hoe Sander en Frank samen zijn, maar Frank kan ik sowieso al niet uitstaan. Beetje te overdreven ofzo.
Ik heb die lach van Frank nu al een paar keer gehoord, die lach is zo overdreven dat ik er rillingen van over m'n rug krijg.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat overdreven gedoe doet/deed Timur ook en Timur werd en wordt compleet opgehemeld...
Agh, ik denk maar zo, hij zit niet voor niets in het weekendquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb die lach van Frank nu al een paar keer gehoord, die lach is zo overdreven dat ik er rillingen van over m'n rug krijg.
En gelukkig zit ie vrij vroeg op de ochtendquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Agh, ik denk maar zo, hij zit niet voor niets in het weekendHet weekend is toch een beetje de baggersloot van 3fm, waar geprobeerd wordt talent van de nacht naar de dag te brengen.
Domien ging van de nacht naar de dag door middel van het Weekend DNA, toen nog samen dus. Daarna is hij het ochtendprogramma in het weekend gaan doen, nu is ie gepromoveerd naar @Workquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
En gelukkig zit ie vrij vroeg op de ochtendOver zogenaamde talenten van de nacht kan ik niet mee oordelen, ik luister zelden 's nachts.
De hele weekendprogrammering mag imho op de schop, Rudy na Timur zou in ieder geval al een hele verbetering zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:24 schreef Dagoduck het volgende:
De programmering op zondag is echt zwaar klote. Daar mogen ze wel eens iets aan veranderen..
Rudy van 18 tot 22 en nog een programma met livemuziek van 15 tot 18, zwaterdagavond is nog best te doen vanaf 18 uur.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De hele weekendprogrammering mag imho op de schop, Rudy na Timur zou in ieder geval al een hele verbetering zijn.
En de Mega Top 50 naar de zondagmiddag.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Rudy van 18 tot 22 en nog een programma met livemuziek van 15 tot 18, zwaterdagavond is nog best te doen vanaf 18 uur.
Dan kijk ik toch voetbalquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
En de Mega Top 50 naar de zondagmiddag.
MT50 mag sowieso wel uit het programma geschrapt worden, die lijst is absoluut niet representatief voor de smaak van de gemiddelde 3fm luisteraarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
En de Mega Top 50 naar de zondagmiddag.
Dat is wel een minpuntje, ja. Maar je kunt dmv verkoop en downloads nooit bepalen of iets is gekocht omdat diegene het op 3FM hoorde of ergens anders. Airplay is natuurlijk wel een onderdeel, maar dat is ook maar een beetje. En het is natuurlijk een mooi lokkertje voor de niet 3FM-luisteraar.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
MT50 mag sowieso wel uit het programma geschrapt worden, die lijst is absoluut niet representatief voor de smaak van de gemiddelde 3fm luisteraar
De mega top50 is een achterhaald concept. Niemand kijkt meer naar hitlijstjes.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
MT50 mag sowieso wel uit het programma geschrapt worden, die lijst is absoluut niet representatief voor de smaak van de gemiddelde 3fm luisteraar
Oh jawel hoor, maar niet dit soort lijstjes. De megatop5 vind ik nog wel een leuk ding. En de verleidelijke 14 vind ik ook geniaal. (op kx die laatste, door luisteraars samengesteld)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De mega top50 is een achterhaald concept. Niemand kijkt meer naar hitlijstjes.
De Mega Top 5 zijn natuurlijk wel de verschuivingen in de Mega Top 50.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar niet dit soort lijstjes. De megatop5 vind ik nog wel een leuk ding. En de verleidelijke 14 vind ik ook geniaal. (op kx die laatste, door luisteraars samengesteld)
De verleidelijke 14 is idd best een leuk lijstje, maar is zo leuk omdat er niet al te veel mensen naar kx luisteren, dan heb je tenminste wat aparte keuzes in je lijst. Gaat bij 3fm nooit werken. Dan heb je het hele jaar Kings of Leon of Coldplay op 1 staanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar niet dit soort lijstjes. De megatop5 vind ik nog wel een leuk ding. En de verleidelijke 14 vind ik ook geniaal. (op kx die laatste, door luisteraars samengesteld)
De smaak van de 3FMluisteraar gaat toch wel wat verder dan Coldplay en Kings of Leon, twee bands waar ik overigens weinig moeite mee heb, maar dat is een andere discussie.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De verleidelijke 14 is idd best een leuk lijstje, maar is zo leuk omdat er niet al te veel mensen naar kx luisteren, dan heb je tenminste wat aparte keuzes in je lijst. Gaat bij 3fm nooit werken. Dan heb je het hele jaar Kings of Leon of Coldplay op 1 staan
Ik denk dat de smaak van de gemiddelde 3fm luisteraar verassend 'veilig' is. De tijd dat 3fm vernieuwend was ligt al een tijdje achter ons, dus gaan ze veelal voor de geijkte bands.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
De smaak van de 3FMluisteraar gaat toch wel wat verder dan Coldplay en Kings of Leon, twee bands waar ik overigens weinig moeite mee heb, maar dat is een andere discussie.
Wat versta jij onder veilig en vernieuwend?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik denk dat de smaak van de gemiddelde 3fm luisteraar verassend 'veilig' is. De tijd dat 3fm vernieuwend was ligt al een tijdje achter ons, dus gaan ze veelal voor de geijkte bands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |