Het hoesje.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:22 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is hier anders aan dan deze. Behalve de prijs.
Platenlabelquote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:22 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is hier anders aan dan deze. Behalve de prijs.
En waarom is Sony ¤20 duurder? en waarom twee platenlabels.quote:
Rca is een onderdeel van Sony, en waarschijnlijk is de ene importquote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En waarom is Sony ¤20 duurder? en waarom twee platenlabels.
bye bye man bye byequote:
Trustequote:Op dinsdag 4 januari 2011 02:03 schreef JD_SLR het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed, de rest leer ik morgen wel. Trusten.
had ik niet willen missenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 03:51 schreef DaMook het volgende:
Het zou me niet verbazen als het onbekende nummer dat me net belde 3fm was. Als dat echt zo is dan had nu dus fireworks ipv moneygrabber op 3fm geweest
. Ik had wel gesmst en was even pissen
.
Scherpquote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:42 schreef Sersjee het volgende:
Imho is het altijd fijn om R.E.M. te horen.
O, en het moet #2762 zijn.
Voor jou ook, de allerallerbestequote:
Het was hier weer eens bewolkt zoals bij elke zons/maanverduisteringquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zonsverduistering was hier geweldig te zien![]()
Ja godver...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zonsverduistering was hier geweldig te zien![]()
Gemaakt. Nu ff snel aan 't uitzoeken. Met dubbel grijsfilter erop was 't nog te doen. Zonder die was 't veeeeel te fel. Bedacht me laat pas dat ik die filters bij me had, maar heb toch nog wat pics kunnen makenquote:
Misschien dat ze nog wat dingen testen en daarom van studio wisselen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:07 schreef themauster het volgende:
hehe geluid, Ik snap ook niet waarom de djs steeds van studio ruilen ga in 1 studio zitten dan faal je ook niet steeds in het schakelen
Ik had me nog zoooooooooooo voorgenomen om te kijken, maar ja @ work, tuurlijk kwam dr weer iets tussenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gemaakt. Nu ff snel aan 't uitzoeken. Met dubbel grijsfilter erop was 't nog te doen. Zonder die was 't veeeeel te fel. Bedacht me laat pas dat ik die filters bij me had, maar heb toch nog wat pics kunnen maken. Ben ff richting Gronsveld gereden. Had ik prachtig zicht.
Nu twee dagen thuis werkenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had me nog zoooooooooooo voorgenomen om te kijken, maar ja @ work, tuurlijk kwam dr weer iets tussen![]()
![]()
Baal ik echt van.
Wat heb jij voor een goddelijke werktijden eigenlijk?
Meteen je eerste twee dagen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nu twee dagen thuis werken. Dus dat hoeft niet strikt van half 9 tot 5
.
Yup, we hebben niet echt een kantoor. Ja, bij de twee eigenaren thuis aan de keukentafel (Thorn en Helmond), maar dat kan niet elke dag. En sws zonde om te reizen als je dingen ook thuis kunt doenquote:
Jij zit in een andere tijdzone?quote:
Nee. Maar goedemorgen zeggen is zo enorm afgezaagd!!quote:
Dat gevoel heb ik nou met dat GoedeMIDDAGquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee. Maar goedemorgen zeggen is zo enorm afgezaagd!!
... ofzo.
Hanzel!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dank je!
Goedemorgen Maurice!.
Goedemorgen Roel!
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik nou met dat GoedeMIDDAG
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:26 schreef themauster het volgende:
Het sneeuwt gewoon hard hier, Ik dacht dat we er van af waren
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klikbare versie @ mobypicture: http://goo.gl/dDND5
Ja tis lente hier hequote:
dat was ik :p hoezo?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:23 schreef Zeroku het volgende:
Wie was dat nou die zei dat je alleen Skiddily hoefde te zeggen om ervoor te zorgen dat die Ier je ging volgen?
Dat Young Ones einde is briljantquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind zijn Cartman imitatie trouwens niet briljant... Ken mensen die het veul beter kunnen...
Omdat het ook echt zo wasquote:
@APechtold Alexander Pechtoldquote:Vrienden volgers mag ik u aanraden Pino D'Angio Lunchbox 1 http://bit.ly/cUbfSq #effeekdom. Dé beste zomerhit ooit #zonsverduisteringofniet
quote:@gerardekdom Ik mocht de clip laten zien bij #Zomergasten in 2009 #Ballenballen
Het is net 2 weken winter manquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:26 schreef themauster het volgende:
Het sneeuwt gewoon hard hier, Ik dacht dat we er van af waren
Er ligt hier in het zuiden al sinds 28 november sneeuw..... In 2010 hadden we overigens 13 weken sneeuwquote:
Hier al sinds half november dus ben er wel een beetje zat van nuquote:
Domien??quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:36 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Jammer van die berggeit die er doorheen blaat.
'oh yeah'quote:
quote:AVROtoppop: #FooFighters Dave Grohl heeft de BBC verteld dat het nieuwe nog titelloze album bijna klaar is en 11 stevige nummers zal bevatten #TOPPOP
Iddquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:49 schreef wwwer het volgende:
LOLWat een geniaaaal dansje geeft Ekdom bij dit nummer!!!
quote:
GoedeMIDDAG!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:50 schreef CindieY het volgende:
Zo, 6 uur college overleefd en ik kwam binnenvallen met Limit to your love
Nieuwjaarswensen heeft iedereen, maar is het niet fantastisch om daarmee naar het grootste festival te gaan dat Nederland heeft. Je kan het jaar niet beter beginnen dan door kaarten te winnen voor lowlands!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:04 schreef CindieY het volgende:
Ik snap echt niet dat ze nú al kaarten voor Lowlands weggeven. Doe dan Eurosonic/Noorderslag of een leuk concert ofzo.
Als het nou nog inclusief een leuk zakcentje enzo was.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nieuwjaarswensen heeft iedereen, maar is het niet fantastisch om daarmee naar het grootste festival te gaan dat Nederland heeft. Je kan het jaar niet beter beginnen dan door kaarten te winnen voor lowlands!![]()
= Eric Corton
Waarom dat dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als het nou nog inclusief een leuk zakcentje enzo was.
Enig idee hoe duur LL is? Kun je nog een hoop sparen voordat je fatsoenlijk kunt mee feestenquote:
Je wint de kaarten toch al?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Enig idee hoe duur LL is? Kun je nog een hoop sparen voordat je fatsoenlijk kunt mee feesten
Drinken en eten?quote:
Thuis drink en eet je toch ook..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Drinken en eten?
Was ik nou de enige die aan het Hansalarm dacht?
of je bent de enige die luistertquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Drinken en eten?
Was ik nou de enige die aan het Hansalarm dacht?
quote:
Ja, en thuis is eten en drinken veel goedkoper te krijgen dan op een festival. Mijn ex, met wie ik naar Lowlands was, zal daar ergens tussen 8 en 12 uur gewerkt hebben en is 28 en ik weet 100 % zeker dat ie meer heeft uitgegeven dan dat ie heeft verdiend.quote:
Owquote:
Ik wel, maar nu luister ik 'Arctic Monkeys'quote:
Sander alleen is niet zo boeiend. Samen met Coen leukquote:
dat overdreven gedoe doet/deed Timur ook en Timur werd en wordt compleet opgehemeld...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sander alleen is niet zo boeiend. Samen met Coen leukNog even afwachten hoe Sander en Frank samen zijn, maar Frank kan ik sowieso al niet uitstaan. Beetje te overdreven ofzo.
Ik heb die lach van Frank nu al een paar keer gehoord, die lach is zo overdreven dat ik er rillingen van over m'n rug krijg.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat overdreven gedoe doet/deed Timur ook en Timur werd en wordt compleet opgehemeld...
Agh, ik denk maar zo, hij zit niet voor niets in het weekendquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb die lach van Frank nu al een paar keer gehoord, die lach is zo overdreven dat ik er rillingen van over m'n rug krijg.
En gelukkig zit ie vrij vroeg op de ochtendquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Agh, ik denk maar zo, hij zit niet voor niets in het weekendHet weekend is toch een beetje de baggersloot van 3fm, waar geprobeerd wordt talent van de nacht naar de dag te brengen.
Domien ging van de nacht naar de dag door middel van het Weekend DNA, toen nog samen dus. Daarna is hij het ochtendprogramma in het weekend gaan doen, nu is ie gepromoveerd naar @Workquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
En gelukkig zit ie vrij vroeg op de ochtendOver zogenaamde talenten van de nacht kan ik niet mee oordelen, ik luister zelden 's nachts.
De hele weekendprogrammering mag imho op de schop, Rudy na Timur zou in ieder geval al een hele verbetering zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:24 schreef Dagoduck het volgende:
De programmering op zondag is echt zwaar klote. Daar mogen ze wel eens iets aan veranderen..
Rudy van 18 tot 22 en nog een programma met livemuziek van 15 tot 18, zwaterdagavond is nog best te doen vanaf 18 uur.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De hele weekendprogrammering mag imho op de schop, Rudy na Timur zou in ieder geval al een hele verbetering zijn.
En de Mega Top 50 naar de zondagmiddag.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Rudy van 18 tot 22 en nog een programma met livemuziek van 15 tot 18, zwaterdagavond is nog best te doen vanaf 18 uur.
Dan kijk ik toch voetbalquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
En de Mega Top 50 naar de zondagmiddag.
MT50 mag sowieso wel uit het programma geschrapt worden, die lijst is absoluut niet representatief voor de smaak van de gemiddelde 3fm luisteraarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
En de Mega Top 50 naar de zondagmiddag.
Dat is wel een minpuntje, ja. Maar je kunt dmv verkoop en downloads nooit bepalen of iets is gekocht omdat diegene het op 3FM hoorde of ergens anders. Airplay is natuurlijk wel een onderdeel, maar dat is ook maar een beetje. En het is natuurlijk een mooi lokkertje voor de niet 3FM-luisteraar.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
MT50 mag sowieso wel uit het programma geschrapt worden, die lijst is absoluut niet representatief voor de smaak van de gemiddelde 3fm luisteraar
De mega top50 is een achterhaald concept. Niemand kijkt meer naar hitlijstjes.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
MT50 mag sowieso wel uit het programma geschrapt worden, die lijst is absoluut niet representatief voor de smaak van de gemiddelde 3fm luisteraar
Oh jawel hoor, maar niet dit soort lijstjes. De megatop5 vind ik nog wel een leuk ding. En de verleidelijke 14 vind ik ook geniaal. (op kx die laatste, door luisteraars samengesteld)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De mega top50 is een achterhaald concept. Niemand kijkt meer naar hitlijstjes.
De Mega Top 5 zijn natuurlijk wel de verschuivingen in de Mega Top 50.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar niet dit soort lijstjes. De megatop5 vind ik nog wel een leuk ding. En de verleidelijke 14 vind ik ook geniaal. (op kx die laatste, door luisteraars samengesteld)
De verleidelijke 14 is idd best een leuk lijstje, maar is zo leuk omdat er niet al te veel mensen naar kx luisteren, dan heb je tenminste wat aparte keuzes in je lijst. Gaat bij 3fm nooit werken. Dan heb je het hele jaar Kings of Leon of Coldplay op 1 staanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar niet dit soort lijstjes. De megatop5 vind ik nog wel een leuk ding. En de verleidelijke 14 vind ik ook geniaal. (op kx die laatste, door luisteraars samengesteld)
De smaak van de 3FMluisteraar gaat toch wel wat verder dan Coldplay en Kings of Leon, twee bands waar ik overigens weinig moeite mee heb, maar dat is een andere discussie.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De verleidelijke 14 is idd best een leuk lijstje, maar is zo leuk omdat er niet al te veel mensen naar kx luisteren, dan heb je tenminste wat aparte keuzes in je lijst. Gaat bij 3fm nooit werken. Dan heb je het hele jaar Kings of Leon of Coldplay op 1 staan
Ik denk dat de smaak van de gemiddelde 3fm luisteraar verassend 'veilig' is. De tijd dat 3fm vernieuwend was ligt al een tijdje achter ons, dus gaan ze veelal voor de geijkte bands.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
De smaak van de 3FMluisteraar gaat toch wel wat verder dan Coldplay en Kings of Leon, twee bands waar ik overigens weinig moeite mee heb, maar dat is een andere discussie.
Wat versta jij onder veilig en vernieuwend?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik denk dat de smaak van de gemiddelde 3fm luisteraar verassend 'veilig' is. De tijd dat 3fm vernieuwend was ligt al een tijdje achter ons, dus gaan ze veelal voor de geijkte bands.
3FM stond bekend als vernieuwend vanwege de vrijheid van de DJ's, die praktisch alle nummers zelf mochten uitkiezen en dus elke radio uitzending met een aantal nieuwe nummers kwamen aandraven. Zo werden er in het pre-internet tijdperk talloze bands 'ontdekt' via de radio en vooral 3FM. Ze stonden toen ook echt bekend als het voorpoortaal van de radio. Werden nummers opgepikt door de luisteraars gingen andere zenders er mee aan de haal.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat versta jij onder veilig en vernieuwend?
Ik geloof dat ik net wat te jong ben om het pre-internettijdperk3FM echt mee gemaakt te kunnen hebben. Ik denk wel dat ik je zeker gelijk kan geven dat wij door internet veel meer zelf onze eigen muziek kunnen ontdekken dmv youtube, myspace en Spotify. Het internet maakt tegelijkertijd ook dat bands een radiostation (of tv, wat je wil) niet meer echt nodig hebben om naamsbekendheid te krijgen en een schare aan fans. Ze kunnen tegenwoordig dmv internet hun eigen promotie regelen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
3FM stond bekend als vernieuwend vanwege de vrijheid van de DJ's, die praktisch alle nummers zelf mochten uitkiezen en dus elke radio uitzending met een aantal nieuwe nummers kwamen aandraven. Zo werden er in het pre-internet tijdperk talloze bands 'ontdekt' via de radio en vooral 3FM. Ze stonden toen ook echt bekend als het voorpoortaal van de radio. Werden nummers opgepikt door de luisteraars gingen andere zenders er mee aan de haal.
In het internet tijdperk heeft 3FM heel veel luisteraars verloren aan de commercielen en aan radio 2, waardoor ze krampachtige pogingen begonnen te ondernemen luisteraars te behouden en terug te winnen. Dit deden ze door meer en beter te kijken naar wat de concurrentie draaiden en daar pasten ze hun programmering op aan. Er werden meer zekerheidjes in de programmering aangebracht door de geijkte toppers wat vaker te draaien; veel luisteraars willen immers herkenning, muziek ontdekken ze tegenwoordig via Spotify en Youtube.
De luisteraar verlangt in veel gevallen niet naar allerlei nieuwe en hippe bands want ze horen liever die kneiter van Biffy Clyro of Kings of Leon dan een nieuw bandje met een vreemde naam.
Ik presenteer dit trouwens als een feit maar het is niks meer dan een mening en een theorie
meisjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:15 schreef CindieY het volgende:
Ik heb me altijd afgevraagd of Pino nou een meisje of een jongetje is.
Onzijdig zou het mooiste zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:15 schreef CindieY het volgende:
Ik heb me altijd afgevraagd of Pino nou een meisje of een jongetje is.
Ah maar je hoort me ook niet klagen over 3FMquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik net wat te jong ben om het pre-internettijdperk3FM echt mee gemaakt te kunnen hebben. Ik denk wel dat ik je zeker gelijk kan geven dat wij door internet veel meer zelf onze eigen muziek kunnen ontdekken dmv youtube, myspace en Spotify. Het internet maakt tegelijkertijd ook dat bands een radiostation (of tv, wat je wil) niet meer echt nodig hebben om naamsbekendheid te krijgen en een schare aan fans. Ze kunnen tegenwoordig dmv internet hun eigen promotie regelen.
Daarnaast is 3FM natuurlijk gewoon een radiozender van de publieke omroep, met daarop een aantal omroepen, waar ook gewoon rekening mee moet worden gehouden. En als is de publieke omroep niet commercieel, ze willen toch zeker luistercijfers zien, we betalen immers met z'n allen belasting om de omroepen te kunnen betalen. MI is de publieke omroep een goed iets, maar toch lichtelijk hypocriet (weer een andere discussie overigens). Ik ben blij dat er een zender als 3FM is, dan maar 'veilig' en 'weinig vernieuwend', maar zeker een beter alternatief dan al die crap op zenders als 538.
Haalde je dat uit mijn verhaal? Ik begrijp vooral dat je het jammer vindt dat 3FM veilig en weinig vernieuwend is. Kan ik me voorstellen hoor, maar ik zeg dus zelf aan de andere kant dat bands en luisteraars 3FM daar niet meer voor nodig hebben.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ah maar je hoort me ook niet klagen over 3FMWat 3fm op dit moment onderscheidend maakt zijn de DJ's, die toch echt een stuk leuker zijn dan bijvoorbeeld de 538 of de Kinkfm DJ's.
wanneer was dat preciesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:13 schreef cygnusx het volgende:
Heeft iemand nog het Bert & Ernie fragment opgenomen vanmorgen? Dat was geniaal.
Het was meer om de mensen voor te zijn die me vroegen wat ik hier dan doequote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Haalde je dat uit mijn verhaal? Ik begrijp vooral dat je het jammer vindt dat 3FM veilig en weinig vernieuwend is. Kan ik me voorstellen hoor, maar ik zeg dus zelf aan de andere kant dat bands en luisteraars 3FM daar niet meer voor nodig hebben.
Ik heb in de afgelopen 2 nachten dat ik niet echt de slaap kon vatten een boek uitgelezen. Ik lees veel voor mijn plezier. Té veel soms zelfs, dan kom ik niet aan lezen voor de lijst (quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het was meer om de mensen voor te zijn die me vroegen wat ik hier dan doe
En daarom snap ik heus wel dat 3FM die kant in gaat, maar stiekem blijf ik het wel jammer vinden. Maar soit, we draaien nu in rondjes
Even een heel andere vraagJe hebt ambitie om lerares Nederlands te worden toch? Lees je ook veel voor je plezier?
Zou ik je dan om een gunst mogen vragen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb in de afgelopen 2 nachten dat ik niet echt de slaap kon vatten een boek uitgelezen. Ik lees veel voor mijn plezier. Té veel soms zelfs, dan kom ik niet aan lezen voor de lijst () toe.
Volgens mij rond kwart voor 10, ik heb geloof ik nog wel in dit topic gepost dat ik heel hard mijn lachen in moest houden.quote:
Vreselijke muziekquote:
Ik vond het ook echt niet tof klinkenquote:
Haha, ik heb inderdaad een vrij brede smaak wat boeken betreft, dus kom maar op hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zou ik je dan om een gunst mogen vragen?
Ik ben bezig om een eigen boek te schrijven en ik zoek eigenlijk nog mensen die in de toekomst voor me willen proeflezen. Ik las in TTK dat het je niet echt uitmaakt wat je leest (ik stalk je niet, ik kom ook graag in TTK) En ik zoek dus lezers met een beetje brede smaak. Het gaat namelijk om een horror/postapocalyptisch boek. Ik kan mijn vrienden wel vragen of ze het willen doen maar ik zoek geen mensen die me willen ontzien, dan liever iemand die een beetje verstand van Nederlands heeft en die ik niet persoonlijk ken..
Wel een beetje vreemd om dit in een radio topic te vragen..
Bedoel je met het bijhouden van de nummers die gedraaid worden? Dat doet 't al een tijdje niet meer namelijk, ook niet op de eigen 3FM-site oid.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:20 schreef Pino112 het volgende:
Waarom doet 3FMFan het al niet sinds 14.30?
Jeuj! Jammer dat ik niet mijn vaste routine kan doen tijdens de Mega Top 5quote:
Shit dat is wel balen ja!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jeuj! Jammer dat ik niet mijn vaste routine kan doen tijdens de Mega Top 5Normaal gooi ik nu de radio hard aan en ga afwassen, maar huisgenoot is aan 't koken en twee man in onze keuken is echt teveel van het goeie.
Vast niet. Maar ik vind em lekkerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:07 schreef Cee het volgende:
Ben ik de enige die dit een irritante vagijn-plaat vindt?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:09 schreef alors het volgende:
[..]
Whut CeeJij bent ook een eckte baas he
Wat een suffe plaat inderdaad. Al 3x gekeken of mijn stream was uitgevallen vanwege de aanwezige stiltes in de plaat.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:07 schreef Cee het volgende:
Ben ik de enige die dit een irritante vagijn-plaat vindt?
FUCKING VETquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:08 schreef ValHallen het volgende:
Hoi mensen!
Mexicaantje, hoe was Berlijn?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat een suffe plaat inderdaad. Al 3x gekeken of mijn stream was uitgevallen vanwege de aanwezige stiltes in de plaat.
Inspiratie? Meer een gevalletje dat mensen sneller bij machte zijn iets te downloaden als ze aan een plaat worden herinnerd die ze nog niet hadden. Vind 't wel tof, dat 't zo snel kan gaan tegenwoordig.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:14 schreef Cee het volgende:
Haha, komt Hallelujah terug in de Mega Top 5.Damn, de inspiratie is ver te zoeken in 2011 maar ach.
Dan haal je daar bier, wijn en andere alcoholische versnaperingen bij? Dan loopt het bedrag wel op hoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
"Onlangs heeft u meegedaan aan een onderzoek naar supermarkten in uw omgeving. Wij vinden het heel leuk u te mogen meedelen dat u één van de winnaars bent van een boodschappenwaardebon van ¤ 50,- alleen te besteden bij C1000 Zwijsen - Eindhoven. De waardebon kunt u tot en met 31 maart 2011 en na overleg van deze e-mail afhalen bij de hoofdcaissière van genoemde C1000. De waardebon dient in één keer besteed te worden. Wij danken u hartelijk voor uw deelname aan het onderzoek en wensen u veel plezier met uw waardebon. "
CHIIIIIIIIIIIIIIIIILL
Alleen beetje jammer dat het in één keer besteed moet worden.Maar yay gratis boodschappen. Nog iemand in Eindhoven die met me mee wil kopen en mij geld wil geven?
Ik shop maar voor 20 euro in de week ofzo
w00h000 chillquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
"Onlangs heeft u meegedaan aan een onderzoek naar supermarkten in uw omgeving. Wij vinden het heel leuk u te mogen meedelen dat u één van de winnaars bent van een boodschappenwaardebon van ¤ 50,- alleen te besteden bij C1000 Zwijsen - Eindhoven. De waardebon kunt u tot en met 31 maart 2011 en na overleg van deze e-mail afhalen bij de hoofdcaissière van genoemde C1000. De waardebon dient in één keer besteed te worden. Wij danken u hartelijk voor uw deelname aan het onderzoek en wensen u veel plezier met uw waardebon. "
CHIIIIIIIIIIIIIIIIILL
Alleen beetje jammer dat het in één keer besteed moet worden.Maar yay gratis boodschappen. Nog iemand in Eindhoven die met me mee wil kopen en mij geld wil geven?
Ik shop maar voor 20 euro in de week ofzo
Daarom, weinig inspiratie dus ze pikken snel een download op. Niks mis mee. Mogen ze helemaal zelf weten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Inspiratie? Meer een gevalletje dat mensen sneller bij machte zijn iets te downloaden als ze aan een plaat worden herinnerd die ze nog niet hadden. Vind 't wel tof, dat 't zo snel kan gaan tegenwoordig.
Ja maar daar doe ik niets mee. Ik ga even bedenken wat ik lang gebruik en wat niet in de vriezer hoeft zegmaar.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan haal je daar bier, wijn en andere alcoholische versnaperingen bij? Dan loopt het bedrag wel op hoor.
Geef een feestje?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar daar doe ik niets mee. Ik ga even bedenken wat ik lang gebruik en wat niet in de vriezer hoeft zegmaar.
Wel kut, heb ik besloten mijn ouders niet te spreken deze maand, heb ik allemaal dingen die ik mijn moeder wil vertellen.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar nu kan je jezelf gratis onderzeiken als je wil, dat dan weer wel.
Ja I know, wtf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |