Nieuwjaarswensen heeft iedereen, maar is het niet fantastisch om daarmee naar het grootste festival te gaan dat Nederland heeft. Je kan het jaar niet beter beginnen dan door kaarten te winnen voor lowlands!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:04 schreef CindieY het volgende:
Ik snap echt niet dat ze nú al kaarten voor Lowlands weggeven. Doe dan Eurosonic/Noorderslag of een leuk concert ofzo.
Als het nou nog inclusief een leuk zakcentje enzo was.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nieuwjaarswensen heeft iedereen, maar is het niet fantastisch om daarmee naar het grootste festival te gaan dat Nederland heeft. Je kan het jaar niet beter beginnen dan door kaarten te winnen voor lowlands!![]()
= Eric Corton
Waarom dat dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als het nou nog inclusief een leuk zakcentje enzo was.
Enig idee hoe duur LL is? Kun je nog een hoop sparen voordat je fatsoenlijk kunt mee feestenquote:
Je wint de kaarten toch al?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Enig idee hoe duur LL is? Kun je nog een hoop sparen voordat je fatsoenlijk kunt mee feesten
Drinken en eten?quote:
Thuis drink en eet je toch ook..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Drinken en eten?
Was ik nou de enige die aan het Hansalarm dacht?
of je bent de enige die luistertquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Drinken en eten?
Was ik nou de enige die aan het Hansalarm dacht?
quote:
Ja, en thuis is eten en drinken veel goedkoper te krijgen dan op een festival. Mijn ex, met wie ik naar Lowlands was, zal daar ergens tussen 8 en 12 uur gewerkt hebben en is 28 en ik weet 100 % zeker dat ie meer heeft uitgegeven dan dat ie heeft verdiend.quote:
Owquote:
Ik wel, maar nu luister ik 'Arctic Monkeys'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |