Sinds wanneer is het een "reserve" loop? Pas in te zetten als de andere afgebroken is ofzo?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:21 schreef Rave_NL het volgende:
15 km met een reserveloop onder je topflap!
Vast weer een stel van die sportknapen zeker?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:34 schreef m.k het volgende:
bij de landmacht dagen heb ik echt een paar militairen op de meest achterlijke fietsen gezien
Slaap lekker Vortix!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:45 schreef Vortix het volgende:
Dames en heren, jongens en meisjes, ik ga mijn slaapkot opzoeken.
Welterusten allemaal!
Dank je! Och, ik ben niet bijzonder vatbaar voor het mental image verschijnsel, dat scheeltquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Slaap lekker Vortix!
En sorry voor de eventuele nachtmerries!
Ben je hem nu al kwijt?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:45 schreef Vortix het volgende:
Dames en heren, jongens en meisjes, ik ga mijn slaapkot opzoeken.
zo zagen ze er niet uitquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vast weer een stel van die sportknapen zeker?
Rap ter orde roepen dan!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:48 schreef Vortix het volgende:
Ja, spoorloos verdwijnen. Ik vermoed dat die ergens in een hoekje ligt te huilen.
Je hebt toch geen (koude) rode wijn op?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:54 schreef Lotusss het volgende:
ER en ik gaan ook slapen....
Truste iedereen
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het enige waar die torren heenfietsen zijn reunies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |