Goede argumentenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Retorbrapi, houd gewoon op oke. De iPad is geen e-reader en de Kindle is geen tablet.
Het is een tablet met een e-reader app.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:23 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Maar waaróm is de iPad geen eReader dan? Er moet een reden voor zijn.
Niks mis met dat plaatje hoor.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:14 schreef BasementDweller het volgende:
Haha @ dat plaatje wat zogenaamd op dezelfde schaal is.
Omdat het lezen niet comfortabel is voor de ogen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:23 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Maar waaróm is de iPad geen eReader dan? Er moet een reden voor zijn.
En wat is dan concreet het verschil tussen een tablet en een eReader?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:28 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het is een tablet met een e-reader app.
Een E-reader is een apparaat speciaal gemaakt voor lezen. Op een tablet kan je veel meer andere dingen doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:34 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
En wat is dan concreet het verschil tussen een tablet en een eReader?
Aha, duidelijk. Het verschil is dus dat je op een tablet behalve "eReaden" ook andere dingen kan doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Een E-reader is een apparaat speciaal gemaakt voor lezen. Op een tablet kan je veel meer andere dingen doen.
Zonder uit te blinken in elk van zijn functies.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:38 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Aha, duidelijk. Het verschil is dus dat je op een tablet behalve "eReaden" ook andere dingen kan doen.
De eigenlijke klacht van dit topic is dus dat de iPad tekort wordt gedaan als eReader, terwijl het eigenlijk een eReader + meer is.
nee, een ipad is fuctioneel zegquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
beide niet vergelijkbaar qua functionaliteit, al komt de laptop redelijk in de buurt.
Die oude tablet werkt gewoon NIET, klaar.
Nee je snapt het niet he. Omdat een enkele e-reader een LCD scherm heeft. Betekent niet gelijk dat de iPad een E-reader is.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:38 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Aha, duidelijk. Het verschil is dus dat je op een tablet behalve "eReaden" ook andere dingen kan doen.
De eigenlijke klacht van dit topic is dus dat de iPad tekort wordt gedaan als eReader, terwijl het eigenlijk een eReader + meer is.
het verschil is alleen dat een iPad een nutteloos onding isquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:45 schreef Nikmans het volgende:
Als de iPad een e-reader is dan is mijn telefoon het ook
je hebt gelijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:54 schreef RM-rf het volgende:
eigenlijk heb ik een hekel aan zowel zeurderige promoot-apple-jehova's alswel die jankerts die niets anders kunnen dan klagen erover dat apple schijnbaar ook producten maakt die zij vooral _niet_ willen kopen...
maar stop beide soorten mensen bij elkaar en je kunt urenlang grijnzend doorlezen op je Fail-reader wat die lopen te beweren of waar ze zich druk over maken
Uiteraard heeft hij gelijkquote:
veel plezier, en vergeet je E-reader niet!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Uiteraard heeft hij gelijkMaar ik moet wat als ik mij verveel
![]()
Goed ik heb heerlijk vermaakt vandaag, maar ik ga nu werken aaaajjeetooo!
Die moet nog ik nog binnenkrijgenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:04 schreef Shispeed het volgende:
[..]
veel plezier, en vergeet je E-reader niet!
Volgens 15 miljoen uitermate tevreden gebruikers wel ja.quote:
Die mensen kunnen net hun eigen kont afvegen, geestelijk gehandicapten zijn altijd snel blij gemaakt met kleine dingen waar normale mensen niks aan hebben.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Volgens 15 miljoen uitermate tevreden gebruikers wel ja.
Ipad gebruikers zijn net Justin Bieber fans.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:02 schreef Drinky het volgende:
[..]
Die mensen kunnen net hun eigen kont afvegen, geestelijk gehandicapten zijn altijd snel blij gemaakt met kleine dingen waar normale mensen niks aan hebben.
Ik snap dat we in KLB zitten maar het belachelijk maken geeft je nog geen gelijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:02 schreef Drinky het volgende:
[..]
Die mensen kunnen net hun eigen kont afvegen, geestelijk gehandicapten zijn altijd snel blij gemaakt met kleine dingen waar normale mensen niks aan hebben.
Deze post bewijst mijn gelijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:05 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik snap dat we in KLB zitten maar het belachelijk maken geeft je nog geen gelijk.
Bij gebrek aan een tegenargumentquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:02 schreef Drinky het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:02 schreef Drinky het volgende:
[..]
Yup. We hebben het dieptepunt weer bereikt in een discussie.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ipad gebruikers zijn net Justin Bieber fans.
Android is sowieso beter dan apple softwarequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:32 schreef J4ckp0T het volgende:
Producten van Apple haten omdat het een Apple is
Laat mij raden, een Android tablet is wel beter?!
Zonder Apple had Android nooit bestaan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:21 schreef ultrakiller het volgende:
[..]
Android is sowieso beter dan apple software
Zonder Unix en Xerox kon jij niet genieten van je o zo geliefde appletje zoals hij nu voor je staatquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:25 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Zonder Apple had Android nooit bestaan.
Leuk om dat van jou te horen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:27 schreef leolinedance het volgende:
Retorbrabbelaar is alweer bezig hier zo te zien. Gast, geniet eens van het leven man![]()
Echt, volgens mij maak jij er een sport van om Apple zo hard mogelijk te verdedigen. Of krijg je ervoor betaald ofzo? Wat een megakneus ben jij zeg
Ik haat nietsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:32 schreef J4ckp0T het volgende:
Producten van Apple haten omdat het een Apple is
Laat mij raden, een Android tablet is wel beter?!
Klopt, en nu?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zonder Unix en Xerox kon jij niet genieten van je o zo geliefde appletje zoals hij nu voor je staat
Ja dat vroeg ik me ook af toen jij dat zei, daarnaast vraag ik me af waar jij je op baseert dat zonder Apple er geen Android zou zijn,quote:
Vergeet de bedrijfsreddende injectie van 150 miljoen dollar van Microsoft niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zonder Unix en Xerox kon jij niet genieten van je o zo geliefde appletje zoals hij nu voor je staat
Oh ja is waar ook... Daar was ook zo'n leuke keynote van, toen netscape werd vervangen door Internet Explorer.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:02 schreef NJ het volgende:
[..]
Vergeet de bedrijfsreddende injectie van 150 miljoen dollar van Microsoft niet.
En tegenwoordig doet Microsoft het op de Beurs goed vanwege de waarde van het aandeel Apple wat ze bezitten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh ja is waar ook... Daar was ook zo'n leuke keynote van, toen netscape werd vervangen door Internet Explorer.
Dat lijkt me duidelijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook af toen jij dat zei, daarnaast vraag ik me af waar jij je op baseert dat zonder Apple er geen Android zou zijn,
Dus eigenlijk is Apple minder waar en Microsoft meer? (Omdat Apple een duurder bedrijf is dan microsoft tegenwoordig)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:06 schreef NJ het volgende:
[..]
En tegenwoordig doet Microsoft het op de Beurs goed vanwege de waarde van het aandeel Apple wat ze bezitten.
Nee dat lijkt me niet duidelijk anders vroeg ik het toch niet? Ga je het nog onderbouwen met bronnen of lul je uit je nek?quote:
Nope, want Apple is een onderdeel van het bezit van Microsoft en wordt gewoon meegerekend in de waardering (wat aandelenprijs eigenlijk is).quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is Apple minder waar en Microsoft meer? (Omdat Apple een duurder bedrijf is dan microsoft tegenwoordig)
Ik denk dat hij doelt op het feit dat de interface, structuur, marketplace en alles van Android gekopieerd zijn van het succes van iOS.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me niet duidelijk anders vroeg ik het toch niet? Ga je het nog onderbouwen met bronnen of lul je uit je nek?
Mwoah interface lijkt me niet, alleen de Market, maar goed die had linux ook al soort van (Packet managers, repositories, yum, etc)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:16 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelt op het feit dat de interface, structuur, marketplace en alles van Android gekopieerd zijn van het succes van iOS.
Er zit een twist aan, maar het is echt volledig gebaseerd op Apple.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mwoah interface lijkt me niet, alleen de Market, maar goed die had linux ook al soort van (Packet managers, repositories, yum, etc)
Kijk maar naar de ontwikkeling van smartphones de laatste paar jaar. Android smartphones lijken in niks op smartphones pre-iPhone. Pas sinds de iPhone zijn smartphones er uit gaan zien zoals ze er nu uitzien (behalve Blackberry en Nokia dan, die lopen nog steeds achter).quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me niet duidelijk anders vroeg ik het toch niet? Ga je het nog onderbouwen met bronnen of lul je uit je nek?
Neeeeeeeeeeee echt nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:22 schreef NJ het volgende:
[..]
Er zit een twist aan, maar het is echt volledig gebaseerd op Apple.
Ja dus mag dat niet?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:22 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Kijk maar naar de ontwikkeling van smartphones de laatste paar jaar. Android smartphones lijken in niks op smartphones pre-iPhone. Pas sinds de iPhone zijn smartphones er uit gaan zien zoals ze er nu uitzien (behalve Blackberry en Nokia dan, die lopen nog steeds achter).
Zolang je maar snapt dat er altijd wordt afgekeken van elkaar en dat Apple het net zo hard doet als Google of Microsoft...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:24 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het niet mag. Ik doe alleen een constatering.
Klopt, heb ik nergens ontkend hoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zolang je maar snapt dat er altijd wordt afgekeken van elkaar en dat Apple het net zo hard doet als Google of Microsoft...
Wat is er afgekeken aan Kinect van Microsoft?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:30 schreef retorbrapi het volgende:
Microsoft kijkt wel effe wat harder af trouwens. Die lui hebben echt geen creativiteit.
Geen idee? Ik hoop niks want dat vind ik een mooi concept. Net als Surface. En Seadragon.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:32 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wat is er afgekeken aan Kinect van Microsoft?
Niet zelf ontwikkeld, maar opgekocht van een Israelisch bedrijf die het eigenlijk beter bij Apple vond passen, maar helemaal gek werd van alle geheimhouding.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:32 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wat is er afgekeken aan Kinect van Microsoft?
En hoe combineer je dat met dit:quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:36 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Geen idee? Ik hoop niks want dat vind ik een mooi concept. Net als Surface. En Seadragon.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:30 schreef retorbrapi het volgende:
Die lui hebben echt geen creativiteit.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:38 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
En hoe combineer je dat met dit:
[..]
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Niet zelf ontwikkeld, maar opgekocht van een Israelisch bedrijf die het eigenlijk beter bij Apple vond passen, maar helemaal gek werd van alle geheimhouding.
Dus niet eens zelf gevonden, maar aangeboden gekregen.
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:01 schreef illusions het volgende:
Apples.Dat ze allemaal mogen verrotten.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |