Maar het kan dus wel. Dus dat de iPad geen e-ink heeft is geen reden om het geen eReader te noemen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Best ironisch dat mijn definities ook van wiki afkomen...
Mmm maar 6 met LCD, dat valt dus ook wel mee.
Retorbrapi, houd gewoon op oke. De iPad is geen e-reader en de Kindle is geen tablet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:20 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Maar het kan dus wel. Dus dat de iPad geen e-ink heeft is geen reden om het geen eReader te noemen.
Ik mail mezelf een boek en lees het dan op mijn telefoonquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Retorbrapi, houd gewoon op oke. De iPad is geen e-reader en de Kindle is geen tablet.
Maar waaróm is de iPad geen eReader dan? Er moet een reden voor zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Retorbrapi, houd gewoon op oke. De iPad is geen e-reader en de Kindle is geen tablet.
Goede argumentenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het is een tablet met een e-reader app.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:23 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Maar waaróm is de iPad geen eReader dan? Er moet een reden voor zijn.
Niks mis met dat plaatje hoor.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:14 schreef BasementDweller het volgende:
Haha @ dat plaatje wat zogenaamd op dezelfde schaal is.
Omdat het lezen niet comfortabel is voor de ogen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:23 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Maar waaróm is de iPad geen eReader dan? Er moet een reden voor zijn.
En wat is dan concreet het verschil tussen een tablet en een eReader?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:28 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het is een tablet met een e-reader app.
Een E-reader is een apparaat speciaal gemaakt voor lezen. Op een tablet kan je veel meer andere dingen doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:34 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
En wat is dan concreet het verschil tussen een tablet en een eReader?
Aha, duidelijk. Het verschil is dus dat je op een tablet behalve "eReaden" ook andere dingen kan doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Een E-reader is een apparaat speciaal gemaakt voor lezen. Op een tablet kan je veel meer andere dingen doen.
Zonder uit te blinken in elk van zijn functies.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:38 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Aha, duidelijk. Het verschil is dus dat je op een tablet behalve "eReaden" ook andere dingen kan doen.
De eigenlijke klacht van dit topic is dus dat de iPad tekort wordt gedaan als eReader, terwijl het eigenlijk een eReader + meer is.
nee, een ipad is fuctioneel zegquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
beide niet vergelijkbaar qua functionaliteit, al komt de laptop redelijk in de buurt.
Die oude tablet werkt gewoon NIET, klaar.
Nee je snapt het niet he. Omdat een enkele e-reader een LCD scherm heeft. Betekent niet gelijk dat de iPad een E-reader is.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:38 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Aha, duidelijk. Het verschil is dus dat je op een tablet behalve "eReaden" ook andere dingen kan doen.
De eigenlijke klacht van dit topic is dus dat de iPad tekort wordt gedaan als eReader, terwijl het eigenlijk een eReader + meer is.
het verschil is alleen dat een iPad een nutteloos onding isquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:45 schreef Nikmans het volgende:
Als de iPad een e-reader is dan is mijn telefoon het ook
je hebt gelijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:54 schreef RM-rf het volgende:
eigenlijk heb ik een hekel aan zowel zeurderige promoot-apple-jehova's alswel die jankerts die niets anders kunnen dan klagen erover dat apple schijnbaar ook producten maakt die zij vooral _niet_ willen kopen...
maar stop beide soorten mensen bij elkaar en je kunt urenlang grijnzend doorlezen op je Fail-reader wat die lopen te beweren of waar ze zich druk over maken
Uiteraard heeft hij gelijkquote:
veel plezier, en vergeet je E-reader niet!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Uiteraard heeft hij gelijkMaar ik moet wat als ik mij verveel
![]()
Goed ik heb heerlijk vermaakt vandaag, maar ik ga nu werken aaaajjeetooo!
Die moet nog ik nog binnenkrijgenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:04 schreef Shispeed het volgende:
[..]
veel plezier, en vergeet je E-reader niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |