abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90843219
De kindle owned nog steeds de iPad op het gebied van boeken lezen :D En mijn Lenovo T61p owned de iPad nog steeds op alles (behalve touchscreen) en heeft een fysiek toetsenbord :D

Dus ik vind het allemaal wel prima retorbrapi.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_90843254
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 17:36 schreef DutchErrorist het volgende:
De kindle owned nog steeds de iPad op het gebied van boeken lezen :D En mijn Lenovo T61p owned de iPad nog steeds op alles (behalve touchscreen) en heeft een fysiek toetsenbord :D

Oke Errorboi.
pi_90843270
quote:

Alleen op boeken, tijdschriften weer niet omdat je geen kleur hebt.
pi_90843306
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 17:37 schreef Adames het volgende:

[..]

Alleen op boeken, tijdschriften weer niet omdat je geen kleur hebt.
Heb je ook niet echt nodig bij de meeste intressante tijdschriften maar dat terzijde... Maar ik snap wel dat je die op je iPad wil lezen.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 17:41:37 #155
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_90843428
quote:

Sja, kan ik deels wel inkomen hoor, maar ik heb maar 1 apparaat van nog geen kilo bij me, jij een laptop en een e-reader.

Er zijn echt wel tekortkomingen aan de iPad, je zou zelfs kunnen zeggen dat hij veel goed, een aantal dingen redelijk en een aantal dingen slecht kan.

Maar alles bij elkaar opgeteld voldoet ie voor bijna alles goed tot uitstekend. Het is niet de perfecte tablet, maar het is VOOR MIJ op dit moment de beste.

Komt Microsoft morgen met een betere koop ik die, ik ben totaal niet merktrouw ;).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_90843510
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 17:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sja, kan ik deels wel inkomen hoor, maar ik heb maar 1 apparaat van nog geen kilo bij me, jij een laptop en een e-reader.

Er zijn echt wel tekortkomingen aan de iPad, je zou zelfs kunnen zeggen dat hij veel goed, een aantal dingen redelijk en een aantal dingen slecht kan.

Maar alles bij elkaar opgeteld voldoet ie voor bijna alles goed tot uitstekend. Het is niet de perfecte tablet, maar het is VOOR MIJ op dit moment de beste.

Komt Microsoft morgen met een betere koop ik die, ik ben totaal niet merktrouw ;).
Naja die 14" Laptop kan ik wel dragen hoor, en die Kindle ook wel. Ik heb liever dedicated apparaten die allen iets goeds kunnen dan 1 apparaat dat alles wel kan maar niet heel goed....

Heb ik misschien wel meer spul bij me, maar goed ik ben niet zo slap dat ik geen telefoon, iPod, laptop, en e-reader bij me kan hebben...
pi_90843548
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 17:30 schreef retorbrapi het volgende:
Overigens kan je gebruikservaring wel meten met cijfertjes. Namelijk de tevredenheidscijfers. Vraag aan duizend man hoe goed ze de gebruikservaring van hun apparaat vinden en tada, je hebt een cijfer voor gebruikservaring. En dat wordt zo'n twee keer per jaar gemeten. En laat de iPad nou altijd torenhoge cijfers krijgen. Rara hoe kan dat?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet jij hoeveel verschillende Android tablets er zijn. 8)7 Hoe wil je dat ooit in absolute cijfers vergelijken .
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 17:46:08 #158
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_90843604
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 17:44 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Weet jij hoeveel verschillende Android tablets er zijn. 8)7 Hoe wil je dat ooit in absolute cijfers vergelijken .
En dat vind je een VOORDEEL dat er zoveel meuk is?

probeer (kijk in DIG in het Androidtablettopic) maar eens een fatsoenlijke Android pad te vinden. Door de bomen zie je het bos echt niet meer. Er zitten vast redelijke tussen, maar je neemt nogal een gok..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_90843694
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 17:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En dat vind je een VOORDEEL dat er zoveel meuk is?

probeer (kijk in DIG in het Androidtablettopic) maar eens een fatsoenlijke Android pad te vinden. Door de bomen zie je het bos echt niet meer. Er zitten vast redelijke tussen, maar je neemt nogal een gok..
Tuurlijk is dat een voordeel, meer concurentie.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 17:48:46 #160
167595 mirved
Infobesitas
pi_90843698
Ik zit te wachten op een E reader waar je ook mee kan browsen. Sommige e readers kunnen dit al maar niet in kleur, sloom en ongemakkelijk in gebruik. Echt zonde om een tablet te moeten kopen en een E reader terwijl beide in veel dezelfde situaties handig zijn.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_90843803
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 17:48 schreef mirved het volgende:
Ik zit te wachten op een E reader waar je ook mee kan browsen. Sommige e readers kunnen dit al maar niet in kleur, sloom en ongemakkelijk in gebruik. Echt zonde om een tablet te moeten kopen en een E reader terwijl beide in veel dezelfde situaties handig zijn.
Je snapt dat er geen E-readers zijn die kleur hebben en je snapt ook wat e-ink is? Zo ja, wat zeur je dan, E-readers zijn gemaakt om te lezen niet om te browsen (de kindle 3 schijnt trouwens wel een redelijk goede browser te hebben)? Zo nee :')
pi_90843904
Vertel die 15 miljoen (grotendeels zeer tevreden) kopers maar dat je niks met een iPad kunt. Het gezeur en gezeik begint zo langzamerhand vervelend te worden. Als ik niks met een iPad kan, waarom doe ik er dan zo'n beetje alles mee? Incl. video's streamen van thuis uit over 3G? Inclusief files delen met anderen? Inclusief browsen, mailen, twitteren, lezen...?

Je ziet tegenwoordig haast meer iPad's in de trein dan telefoons, zitten die mensen allemaal niks te doen? Really?
pi_90843911
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 17:51 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Je snapt dat er geen E-readers zijn die kleur hebben en je snapt ook wat e-ink is? Zo ja, wat zeur je dan, E-readers zijn gemaakt om te lezen niet om te browsen (de kindle 3 schijnt trouwens wel een redelijk goede browser te hebben)? Zo nee :')
Wat is volgens jou de definitie van een e-reader?
pi_90843929
quote:
13s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 17:54 schreef KingOfMars het volgende:
Vertel die 15 miljoen (grotendeels zeer tevreden) kopers maar dat je niks met een iPad kunt. Het gezeur en gezeik begint zo langzamerhand vervelend te worden. Als ik niks met een iPad kan, waarom doe ik er dan zo'n beetje alles mee? Incl. video's streamen van thuis uit over 3G? Inclusief files delen met anderen? Inclusief browsen, mailen, twitteren, lezen...?

Je ziet tegenwoordig haast meer iPad's in de trein dan telefoons, zitten die mensen allemaal niks te doen? Really?
Patsen, showen, etc.
pi_90843983
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 17:54 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Patsen, showen, etc.
Ja, die mensen zitten echt allemaal zo van kijk mij een zitten! :'). Hou toch op. De meesten zitten gewoon aandachtig naar hun schermpje te staren.
pi_90844080
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 17:54 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Wat is volgens jou de definitie van een e-reader?
A hardware device used to read e-books. An e-Reader is a device category similar to laptop, netbook, notebook, and desktop computer

of

An e-book reader, also called an e-book device or e-reader, is an electronic device that is designed primarily for the purpose of reading digital books and periodicals and uses e-ink technology to display content to readers.
pi_90844216
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 17:58 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

A hardware device used to read e-books. An e-Reader is a device category similar to laptop, netbook, notebook, and desktop computer

of

An e-book reader, also called an e-book device or e-reader, is an electronic device that is designed primarily for the purpose of reading digital books and periodicals and uses e-ink technology to display content to readers.
Dus e-ink is een vereiste?
pi_90844272
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 17:55 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Ja, die mensen zitten echt allemaal zo van kijk mij een zitten! :'). Hou toch op. De meesten zitten gewoon aandachtig naar hun schermpje te staren.
Nou, als ik Fok moet geloven niet hoor. Allemaal showers, meelopers, etc.
pi_90844323
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:02 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Dus e-ink is een vereiste?
Ja eigenlijk wel.
pi_90844445
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:04 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ja eigenlijk wel.
Maar niet alle eReaders in deze lijst hebben e-ink: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_e-book_readers
  dinsdag 4 januari 2011 @ 18:07:18 #171
167595 mirved
Infobesitas
pi_90844453
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 17:51 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Er zijn ook al schermen in ontwikkeling die kunnen overschakelen van E-inkt naar LCD. Kijk eens op youtube naar browsen met de Kindle 3 dat is echt een ramp.

Een telefoon is gemaakt om mee te bellen toch kan je daar ook mee internetten, foto's maken, je agenda bijhouden etc etc. Het is toch dom om voor alles een apart apparaat te maken zeker als het gebruik zo kort bij elkaar ligt. Je wilt een handzaam schermpje om boeken mee te lezen en je wilt een handzaam schermpje om op de bank mee te kunnen internetten. Dat combineren lijkt me dan vrij logisch. Beetje dom om daar dan 2 apparaten voor te moeten kopen.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_90844774
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:07 schreef mirved het volgende:

[..]

Er zijn ook al schermen in ontwikkeling die kunnen overschakelen van E-inkt naar LCD. Kijk eens op youtube naar browsen met de Kindle 3 dat is echt een ramp.

Een telefoon is gemaakt om mee te bellen toch kan je daar ook mee internetten, foto's maken, je agenda bijhouden etc etc. Het is toch dom om voor alles een apart apparaat te maken zeker als het gebruik zo kort bij elkaar ligt. Je wilt een handzaam schermpje om boeken mee te lezen en je wilt een handzaam schermpje om op de bank mee te kunnen internetten. Dat combineren lijkt me dan vrij logisch. Beetje dom om daar dan 2 apparaten voor te moeten kopen.
Het idee is juist dat een e-reader uitblinkt in waar het voor bedoeld is: boeken lezen. Dat lukt nou eenmaal beter op een fatsoenlijk scherm in plaats van zo'n LCD beeldbuis.
Ga weg
pi_90844810
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:07 schreef mirved het volgende:

[..]

Als ik lees heb ik geen behoefte om te internetten.
pi_90844845
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:07 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Maar niet alle eReaders in deze lijst hebben e-ink: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_e-book_readers
Best ironisch dat mijn definities ook van wiki afkomen...

Mmm maar 6 met LCD, dat valt dus ook wel mee.
pi_90844997
IK ZAL HET EVEN UITLEGGEN stelletje knurften....

Je hebt tablets en je hebt e-readers. E-readers kunnen niet als tablet gebruikt worden, maar tablets wel als e-readers. (al lever je hier wel een hoop leesgemak in)

E-readers zijn gemaakt om boeken te lezen en maken gebruik, doordat ze niks anders hoeven te kunnen, van e-inkt.

Tablets zijn gemaakt om meer te kunnen dan alleen boeken te lezen en kunnen dus geen gebruik maken van die trage e-inkt.

Het komt er op neer dat het twee totaal verschillende producten zijn die gewoon niet met elkaar te vergelijken zijn. Je gaat toch ook geen fucking krant vergelijken met een iPad....
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')