quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je snapt het gewoon niet, hou er nu maar over op.
Je hebt een volledig onvermogen sarcasme te herkennen.quote:
Terwijl je even daarvoor zelf een smiley gebruikte die sarcasme uitdrukt terwijl je het, getuige je latere post, juist serieus bedoelde:quote:Als je sarcasme wilt aanduiden gebruik je maar smileys kut.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:24 schreef illusions het volgende:
[..]
Met een e-reader al helemaal niet.
Heerlijk dit.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:07 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Je hebt een volledig onvermogen sarcasme te herkennen.
Vervolgens post je zelfs de volgende zin:
[..]
Terwijl je even daarvoor zelf een smiley gebruikte die sarcasme uitdrukt terwijl je het, getuige je latere post, juist serieus bedoelde:
[..]
Wat een armzalige reddingspoging zegquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:29 schreef illusions het volgende:
En zullen we het hierna hebben over jouw onvermogen een troll te herkennen?
Hmm jij ziet ook zo snel door me heen hé.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:30 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Wat een armzalige reddingspoging zeg
Dat idee heb ik ook altijd als ik jou tegen beter weten in je Apple prullaria ziet verdedigen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:30 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Wat een armzalige reddingspoging zeg
Koop een iPad, dan is het weer goed,quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:33 schreef illusions het volgende:
[..]
Hmm jij ziet ook zo snel door me heen hé.Ik hoop dat dit niet mijn Fok!reputatie naar de maan helpt. Tips?
Krijg ik altijd hoofdpijn van als ik ermee ga lezen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:36 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Koop een iPad, dan is het weer goed,
Niet om te gebruikenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:40 schreef illusions het volgende:
[..]
Krijg ik altijd hoofdpijn van als ik ermee ga lezen.Tevens kan ik mijn hoofdwerkzaamheden zoals Fok!en en cammen met hete smatjes niet efficient uitvoeren dankzij het ontbreken van een fysiek toetsenbord en front-faced-cam. Iets wat mijn e-reader ook niet heeft, maar die is er ook niet voor bedoeld, daar kan ik gewoon heerlijk de VIVA op lezen.
Dan koop ik wel een e-reader .. moet je ze dan eens zien omkijken, niet te geloven. Willen ze ineens allemaal een boekie met me lezen omdat dat zo ongelooflijk veel beter gaat als op die iPad.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:43 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Niet om te gebruikenVoor je status bedoelde ik.
Je ziet eindelijk de omvang van je stupiditeit in dit topic in en komt tot de conclusie dat je nog maar het beste kan doen alsof je zat te trollen omdat je, indien je niet zat te trollen, overkwam als een mentaal uitgedaagde authist?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:29 schreef illusions het volgende:
En zullen we het hierna hebben over jouw onvermogen een troll te herkennen?
Nee, ik login, ik zie, ik troll - iTroll. En het doet me deugd dat je erop ingaat, hoe slijt ik anders de laatste paar minuten van deze oneindige werkdag?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:52 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Je ziet eindelijk de omvang van je stupiditeit in dit topic in en komt tot de conclusie dat je nog maar het beste kan doen alsof je zat te trollen omdat je, indien je niet zat te trollen, overkwam als een mentaal uitgedaagde authist?
Was een vette aflevering he?quote:Als je samen met de andere jongens uit je begeleid wonen project naar LINGO of "Get the picture" kijkt zeg je zeker ook altijd dat je expres de verkeerde antwoorden geeft om het voor je medebewoners spannend te houden?
Dan wel over een iBed ja, topic verneukert.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:55 schreef Stekelbees het volgende:
DIT TOPIC GAAT VANAF NU OVER BEDDEN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind jouw grapjes echt kostelijk. Kan je nog een paar grapjes maken?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:55 schreef illusions het volgende:
[..]
Dan wel over een iBed ja, topic verneukert.
Misschien vanavond, anders morgen, kantoortijden he.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:57 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik vind jouw grapjes echt kostelijk. Kan je nog een paar grapjes maken?
Ah kom op, nog eentje. Misschien die met de iPet?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:58 schreef illusions het volgende:
[..]
Misschien vanavond, anders morgen, kantoortijden he.
OK, doe maar een prijsvergelijking.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:03 schreef Shispeed het volgende:
90% van de Apple gebruikers: "oooh het is van Apple en het glimt, dus ik wil het hebben"
Apple![]()
voor die belachelijke prijzen zijn er veel betere producten op de markt
Welke dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:03 schreef Shispeed het volgende:
90% van de Apple gebruikers: "oooh het is van Apple en het glimt, dus ik wil het hebben"
Apple![]()
voor die belachelijke prijzen zijn er veel betere producten op de markt
iPad koop een B&N Nook root hem en je hebt een mooie goedkope tabletquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, doe maar een prijsvergelijking.
De iPad en de 15 inch Macbook Pro aub.
Dat snappen ze allemaal niet johquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:07 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
iPad koop een B&N Nook root hem en je hebt een mooie goedkope tabletMet IPS scherm en capacitive touchscreen
En met een fantastisch besturingssysteem, speciaal ontworpen voor tablets!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:07 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
iPad koop een B&N Nook root hem en je hebt een mooie goedkope tabletMet IPS scherm en capacitive touchscreen
Oh werkt android niet goed op tablets? (ik bedoelde Nook Color trouwens)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:09 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
En met een fantastisch besturingssysteem, speciaal ontworpen voor tablets!
Het "werkt", en daarmee is alles wel gezegd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh werkt android niet goed op tablets? (ik bedoelde Nook Color trouwens)
Redelijk, ik krijg nog steeds dingen als "use this setting to change your PHONE'S blablabla"te zien op mijn Android tabletquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh werkt android niet goed op tablets? (ik bedoelde Nook Color trouwens)
Agh rot toch op troll...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:11 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Het "werkt", en daarmee is alles wel gezegd.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, doe maar een prijsvergelijking.
De iPad en de 15 inch Macbook Pro aub.
Niet echt een complete vergelijking he?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:11 schreef Shispeed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
macbook pro: goedkoopste (volgens bol.com) 1749 euro
Intel Core i5
4096 MB
320 GB
Nvidia GeForce GT 330M + Intel GMA HD 256 MB GDDR3
Beeldscherm: 15.4 inch (39.0 cm)
Mac OSX 10.6 Snow Leopard
Asus G53JW-SX029V 1749 euro:
G53JW-SX029V features:
15,6 inch beeldscherm
Intel Core i7 720QM
8 GB werkgeheugen
500 GB harde schijf
Windows 7 Home Premium
NVIDIA GeForce GTX460M
Blu-Ray DVD Combo
Creative Audigy HD
HDD User Wachtwoordbeveiliging en veiligheidsslot
nou tevreden?
beide niet vergelijkbaar qua functionaliteit, al komt de laptop redelijk in de buurtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:11 schreef Shispeed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
macbook pro: goedkoopste (volgens bol.com) 1749 euro
Intel Core i5
4096 MB
320 GB
Nvidia GeForce GT 330M + Intel GMA HD 256 MB GDDR3
Beeldscherm: 15.4 inch (39.0 cm)
Mac OSX 10.6 Snow Leopard
Asus G53JW-SX029V 1749 euro:
G53JW-SX029V features:
15,6 inch beeldscherm
Intel Core i7 720QM
8 GB werkgeheugen
500 GB harde schijf
Windows 7 Home Premium
NVIDIA GeForce GTX460M
Blu-Ray DVD Combo
Creative Audigy HD
HDD User Wachtwoordbeveiliging en veiligheidsslot
nou tevreden?
ja ik ga echt niet alles in tabelletjes zetten voor je hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:13 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Niet echt een complete vergelijking he?
Je vergelijkt alleen wat onboeiende specs, maar de daadwerkelijke gebruikservaring laat je totaal buiten beschouwing. Terwijl dat juist is waar het om gaat.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:14 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ja ik ga echt niet alles in tabelletjes zetten voor je hoor![]()
Apple is gewoon duurder fanboy, kan ook niet anders met al die marketing![]()
ik zeg niet dat het geen goed spul is, maar er is beter te koop voor die prijs
Je snapt de 7 jaar verschil he?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:15 schreef retorbrapi het volgende:
Een iPad met zo'n 7 jaar oud HP ding vergelijken.
Leuk, die specslijstjes, maar gebruik de iPad een half uurtje, daarna dat HP ding, en je rent gillend terug naar de iPad.
Ja hoor....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
beide niet vergelijkbaar qua functionaliteit, al komt de laptop redelijk in de buurt.
Die oude tablet werkt gewoon NIET, klaar.
ja, en alle pogingen voor de ipad zijn jammerlijk mislukt. Ik ken een aantal van die oude dingen, man wat een ergenis.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:17 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je snapt de 7 jaar verschil he?
Een PC met meer Mhz die door een brak OS (nee, ik ben zelf windows-user) traag aanvoelt is altijd minder goed dan een "tragere" machine die snel en stabiel aanvoelt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja hoor....
Dat zeggen die Applefanboys dus altijd...
De specs zijn dan wel minder maar de functionaliteit is beter...
Gelul natuurlijk. Niets is zo subjectief als functionaliteit en gebruikersgemak. Specificaties kun je aantonen en dan laat je Appleshizzle het gewoon keihard afweten.
Het is gelul om gebruiksgemak af te doen als 'subjectief' puur omdat je het niet in een tabelletje kan gooien.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja hoor....
Dat zeggen die Applefanboys dus altijd...
De specs zijn dan wel minder maar de functionaliteit is beter...
Gelul natuurlijk. Niets is zo subjectief als functionaliteit en gebruikersgemak. Specificaties kun je aantonen en dan laat je Appleshizzle het gewoon keihard afweten.
Zaken die je niet in een tabel kunt zetten zijn inderdaad subjectief. Rijcomfort is ook uitermate subjectief. Afhankelijk van hetgeen je doet me je voertuig kan het sterk verschillen wie/wat wanneer/waar als prettig ervaren.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:20 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Het is gelul om gebruiksgemak af te doen als 'subjectief' puur omdat je het niet in een tabelletje kan gooien.
Rijcomfort is dan dus ook subjectief? En dat kan je dus ook geen voordeel noemen van een auto?
Dan kunnen ze over een tijdje een ipad 2.0 uitbrengen mét facebook ondersteuning dit keerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zaken die je niet in een tabel kunt zetten zijn inderdaad subjectief. Rijcomfort is ook uitermate subjectief. Afhankelijk van hetgeen je doet me je voertuig kan het sterk verschillen wie/wat wanneer/waar als prettig ervaren.
En gebruikersgemak of achter de feiten aanlopen? iPad: geen camera, multitasking en Flash
Apple is toch zo gefocust op de social networks ?
Dat is natuurlijk een beetje de taktiek van Apple, en ik vind dat zelf ook wel een beetje irritantquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:26 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dan kunnen ze over een tijdje een ipad 2.0 uitbrengen mét facebook ondersteuning dit keer
Dus je kan niet zeggen dat een Rolls Royce beter rijcomfort heeft dan een Lada. Tuurlijk man, geloof je het zelf. Sjongejongequote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zaken die je niet in een tabel kunt zetten zijn inderdaad subjectief. Rijcomfort is ook uitermate subjectief. Afhankelijk van hetgeen je doet me je voertuig kan het sterk verschillen wie/wat wanneer/waar als prettig ervaren.
En gebruikersgemak of achter de feiten aanlopen? iPad: geen camera, multitasking en Flash
Apple is toch zo gefocust op de social networks ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |