Nou hij is dus niet nuttelos dus ga weg met trollen..quote:Op maandag 3 januari 2011 23:23 schreef illusions het volgende:
[..]
Wel als het een nutteloze behoefte betreft.
Jij opent een topic om te klagen over het feit dat mensen iPads als e-readers zien, en verbaast je erover dat mensen vervolgens beginnen te twijfelen over het algehele nut van het ding?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:26 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nou hij is dus niet nuttelos dus ga weg met trollen..
Nee maar het is niet nodig.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:35 schreef illusions het volgende:
[..]
Jij opent een topic om te klagen over het feit dat mensen iPads als e-readers zien, en verbaast je erover dat mensen vervolgens beginnen te twijfelen over het algehele nut van het ding?
Ongetwijfeld, daar is dat ding wel handig voor.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:35 schreef Kwork het volgende:
Heerlijk om er strips mee te lezen en om te browsen in bed
Het is niet nodig nee, zo zijn de meeste topics op KLB niet uit noodzaak maar uit frustratie geopend.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee maar het is niet nodig.
[..]
Ongetwijfeld, daar is dat ding wel handig voor.
Ding heeft trouwens niet eens een front-facing camera, iets dat bijna alle laptops en netbooks tegenwoordig wel hebben.quote:
Daarom heet het ook klaagbaak lijkt mij. Als je vind dat de iPad nutteloos is dan ga je maar een eigen topic te openen. Ik vind de iPad niet nutteloos, hij lijkt mij geweldig om bepaalde magazines te lezen met extra content (filmpjes ed), maar het is geen e-reader.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:42 schreef illusions het volgende:
[..]
Het is niet nodig nee, zo zijn de meeste topics op KLB niet uit noodzaak maar uit frustratie geopend.
[..]
Ding heeft trouwens niet eens een front-facing camera, iets dat bijna alle laptops en netbooks tegenwoordig wel hebben.
Ja jij wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:11 schreef retorbrapi het volgende:
Ik lees regelmatig boeken op m'n iPad, gaat prima
Ik wel. Heb een heerlijk kleine laptop en een e-reader. Dus nergens voor nodig om groot geld op tafel te smijten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:22 schreef Jackson5 het volgende:
Iedereen altijd kut iPad dit dat, maar bij de Media Markt is altijd iedereen bij die ipads aant klooien. Koop een ipad, lijkt me sterk dat iemand er spijt van krijgt.
500 euro voor een Core 2 Duo 2.16Ghz 2GB RAM, 14.1" 1400*1050 scherm... (Lenovo T61p)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:13 schreef Jackson5 het volgende:
Groot geld, dat valt toch wel mee? Ja als je een 1,6 ghz laptopje gaat halen, vind ik het niet echt waar voor m'n geld, en vaak gaan die dingen richting de 300 euro, plus je hebt een waardeloos OS erop staan met allerlei dingen die je systeem langzaam maken.
iets met geld over de balk gooien...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:22 schreef Jackson5 het volgende:
Iedereen altijd kut iPad dit dat, maar bij de Media Markt is altijd iedereen bij die ipads aant klooien. Koop een ipad, lijkt me sterk dat iemand er spijt van krijgt.
Haha ja, en daarom zijn er al miljoenen van verkocht...quote:Op maandag 3 januari 2011 23:20 schreef illusions het volgende:
Netbooks, laptops en e-readers vervullen een behoefte, Apple creëert een nutteloze behoefte.
Omdat ze goed zijn in een behoefte te creëeren. Dat mensen dat zelf niet inzien, maakt hen tot Apple fanboys. Jaloers? Nee, ik heb zelf 2 iMacs omdat ik ontwerpers in dienst heb die daar per sé mee willen werken. Een iPad aanschaffen echter nog niet misschien.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:10 schreef Wootism het volgende:
[..]
Haha ja, en daarom zijn er al miljoenen van verkocht...
Domme jaloers trol![]()
Een ding aan Apple is hartstikke goed idd: de marketingafdeling.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:10 schreef Wootism het volgende:
[..]
Haha ja, en daarom zijn er al miljoenen van verkocht...
Jij snapt het. In tegenstelling tot velen, waarbij het er gewoon niet inkomst dat een behoefte creëeren gelijk staat aan goede marketing.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een ding aan Apple is hartstikke goed idd: de marketingafdeling.
Niet iedereen heeft dezelfde ogen dan jou. Ik kan zelf ook boeken lezen op mijn desire HD en na 10 minuten heb ik al hoofdpijn..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:20 schreef HeatWave het volgende:
Kansloos gejank, het begint nu echt in- en inzielig te worden.
Als je er na 10 min al koppijn van krijgt, waarom heb ik dan al 3 delen Millenium erop gelezen zonder koppijn.
Als je nou gewoon NORMAAL had gezegd dat e-ink BETER was dan de iPad ok. Maar dit kansloze ge, sja.. hoe kan ik het anders noemen, geLIEG is echt te bedroevend voor woorden.
Dan nogquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:27 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dezelfde ogen dan jou. Ik kan zelf ook boeken lezen op mijn desire HD en na 10 minuten heb ik al hoofdpijn..
Ik zeg toch niet dat het onmogelijk is?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog. Er zijn miljoenen boeken verkocht via iTunes inmiddels, maar het is dus eigenlijk onmogelijk om boeken te lezen volgens jou?
Precies, mensen vinden het gewoon leuk! Hoe nuttige het wel of niet is doet niet echt ter zake, een Playstation koop ik ook niet omdat ik het heel nuttig vind voor mijn scriptie.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:22 schreef Jackson5 het volgende:
Het gaat natuurlijk om het slappe gelul van de TS in de OP "Als je op dat apparaat ook maar meer dan 10 minuten zou lezen, zou je hoofdpijn krijgen".quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:48 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het onmogelijk is?
Ik zeg alleen dat niemand perfecte ogen heeft.
Positief toch? Dat is de essentie van goede marketing.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:21 schreef illusions het volgende:
[..]
Jij snapt het. In tegenstelling tot velen, waarbij het er gewoon niet inkomst dat een behoefte creëeren gelijk staat aan goede marketing.
Je snapt ook wel dat ik een beetje overdrijf toch heatwaveje van mequote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk om het slappe gelul van de TS in de OP "Als je op dat apparaat ook maar meer dan 10 minuten zou lezen, zou je hoofdpijn krijgen".
Wat dus echt bullshit is voor al die mensen die dagelijks lezen op hun iPad. Er zullen vast mensen zijn die last hebben, maar dat ligt dan NIET aan de ipad.
Wel als ze geen hoofdpijn krijgen op hun e-reader.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk om het slappe gelul van de TS in de OP "Als je op dat apparaat ook maar meer dan 10 minuten zou lezen, zou je hoofdpijn krijgen".
Wat dus echt bullshit is voor al die mensen die dagelijks lezen op hun iPad. Er zullen vast mensen zijn die last hebben, maar dat ligt dan NIET aan de ipad.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:17 schreef Adames het volgende:
Godverde, retorbrapi is al vaker irritant, maar deze TS is helemaal de verschrikking wat betreft apple topics.
was sich liebt, das neckt sichquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:18 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]HEEEEUUYYY
Houd je al van me?
Je zal met een Ipad in ieder geval geen hoofdpijn krijgen van het "in de zomer lekker buiten in de tuin lezen"...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Met een e-reader al helemaal niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:21 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Je zal met een Ipad in ieder geval geen hoofdpijn krijgen van het "in de zomer lekker buiten in de tuin lezen"...
Nee, klopt. Daar issie idd niet geschikt voor. Maar dan krijg je dus geen koppijn van het lezen erop daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:21 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Je zal met een Ipad in ieder geval geen hoofdpijn krijgen van het "in de zomer lekker buiten in de tuin lezen"...
Heuy en dat is wat mijn punt wasquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, klopt. Daar issie idd niet geschikt voor. Maar dan krijg je dus geen koppijn van het lezen erop daar heb je gelijk in.
het is ook geen e-reader nee, het is een tablet met een e-readerapp..
?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:24 schreef illusions het volgende:
[..]
Met een e-reader al helemaal niet.
Ik zie het zelf als een touchscreen laptopje zonder toetsenbordquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:24 schreef HeatWave het volgende:
het is ook geen e-reader nee, het is een tablet met een e-readerapp..
Sorry hoor, maar jij zegt dat je met een iPad geen hoofdpijn zal krijgen van het buiten in de zon lezen. Ik antwoord daarop dat je met een e-reader al helemaal geen hoofdpijn zal krijgen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:28 schreef Hanoying het volgende:
[..]
?
e-reader doet het prima in de zon hoor, alleen maar beter dan in de schaduw.
Je punt klopte, je argumenten waren onzinquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Heuy en dat is wat mijn punt was
Ja maar ik ben wel liefquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je punt klopte, je argumenten waren onzin.
Dat jij de sarcasme in de eerste post niet direct zag is tot daar aan toe maar dat je hem nog steeds niet ziet is toch wel heel erg triestquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:29 schreef illusions het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar jij zegt dat je met een iPad geen hoofdpijn zal krijgen van het buiten in de zon lezen. Ik antwoord daarop dat je met een e-reader al helemaal geen hoofdpijn zal krijgen.
Snap je het alweer een beetje?
Is niet triest trut, je kan zo'n scherm gewoon in de zon bekijken. Als je sarcasme wilt aanduiden gebruik je maar smileys kut. Of leg het er wat dikker bovenop, je reacties zijn hetzelfde als de Apple fanboys.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:35 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Dat jij de sarcasme in de eerste post niet direct zag is tot daar aan toe maar dat je hem nog steeds niet ziet is toch wel heel erg triest
je snapt het gewoon niet, hou er nu maar over opquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:41 schreef illusions het volgende:
[..]
Is niet triest trut, je kan zo'n scherm gewoon in de zon bekijken. Als je sarcasme wilt aanduiden gebruik je maar smileys kut. Of leg het er wat dikker bovenop, je reacties zijn hetzelfde als de Apple fanboys.
Hehehe het is wel grappigquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je snapt het gewoon niet, hou er nu maar over op.
Iedereen is gek, behalve ikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:45 schreef illusions het volgende:
Jullie snappen het niet ... zeker Apple gebruikers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |