quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je snapt het gewoon niet, hou er nu maar over op.
Je hebt een volledig onvermogen sarcasme te herkennen.quote:
Terwijl je even daarvoor zelf een smiley gebruikte die sarcasme uitdrukt terwijl je het, getuige je latere post, juist serieus bedoelde:quote:Als je sarcasme wilt aanduiden gebruik je maar smileys kut.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:24 schreef illusions het volgende:
[..]
Met een e-reader al helemaal niet.
Heerlijk dit.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:07 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Je hebt een volledig onvermogen sarcasme te herkennen.
Vervolgens post je zelfs de volgende zin:
[..]
Terwijl je even daarvoor zelf een smiley gebruikte die sarcasme uitdrukt terwijl je het, getuige je latere post, juist serieus bedoelde:
[..]
Wat een armzalige reddingspoging zegquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:29 schreef illusions het volgende:
En zullen we het hierna hebben over jouw onvermogen een troll te herkennen?
Hmm jij ziet ook zo snel door me heen hé.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:30 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Wat een armzalige reddingspoging zeg
Dat idee heb ik ook altijd als ik jou tegen beter weten in je Apple prullaria ziet verdedigen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:30 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Wat een armzalige reddingspoging zeg
Koop een iPad, dan is het weer goed,quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:33 schreef illusions het volgende:
[..]
Hmm jij ziet ook zo snel door me heen hé.Ik hoop dat dit niet mijn Fok!reputatie naar de maan helpt. Tips?
Krijg ik altijd hoofdpijn van als ik ermee ga lezen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:36 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Koop een iPad, dan is het weer goed,
Niet om te gebruikenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:40 schreef illusions het volgende:
[..]
Krijg ik altijd hoofdpijn van als ik ermee ga lezen.Tevens kan ik mijn hoofdwerkzaamheden zoals Fok!en en cammen met hete smatjes niet efficient uitvoeren dankzij het ontbreken van een fysiek toetsenbord en front-faced-cam. Iets wat mijn e-reader ook niet heeft, maar die is er ook niet voor bedoeld, daar kan ik gewoon heerlijk de VIVA op lezen.
Dan koop ik wel een e-reader .. moet je ze dan eens zien omkijken, niet te geloven. Willen ze ineens allemaal een boekie met me lezen omdat dat zo ongelooflijk veel beter gaat als op die iPad.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:43 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Niet om te gebruikenVoor je status bedoelde ik.
Je ziet eindelijk de omvang van je stupiditeit in dit topic in en komt tot de conclusie dat je nog maar het beste kan doen alsof je zat te trollen omdat je, indien je niet zat te trollen, overkwam als een mentaal uitgedaagde authist?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:29 schreef illusions het volgende:
En zullen we het hierna hebben over jouw onvermogen een troll te herkennen?
Nee, ik login, ik zie, ik troll - iTroll. En het doet me deugd dat je erop ingaat, hoe slijt ik anders de laatste paar minuten van deze oneindige werkdag?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:52 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Je ziet eindelijk de omvang van je stupiditeit in dit topic in en komt tot de conclusie dat je nog maar het beste kan doen alsof je zat te trollen omdat je, indien je niet zat te trollen, overkwam als een mentaal uitgedaagde authist?
Was een vette aflevering he?quote:Als je samen met de andere jongens uit je begeleid wonen project naar LINGO of "Get the picture" kijkt zeg je zeker ook altijd dat je expres de verkeerde antwoorden geeft om het voor je medebewoners spannend te houden?
Dan wel over een iBed ja, topic verneukert.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:55 schreef Stekelbees het volgende:
DIT TOPIC GAAT VANAF NU OVER BEDDEN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind jouw grapjes echt kostelijk. Kan je nog een paar grapjes maken?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:55 schreef illusions het volgende:
[..]
Dan wel over een iBed ja, topic verneukert.
Misschien vanavond, anders morgen, kantoortijden he.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:57 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik vind jouw grapjes echt kostelijk. Kan je nog een paar grapjes maken?
Ah kom op, nog eentje. Misschien die met de iPet?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:58 schreef illusions het volgende:
[..]
Misschien vanavond, anders morgen, kantoortijden he.
OK, doe maar een prijsvergelijking.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:03 schreef Shispeed het volgende:
90% van de Apple gebruikers: "oooh het is van Apple en het glimt, dus ik wil het hebben"
Apple![]()
voor die belachelijke prijzen zijn er veel betere producten op de markt
Welke dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:03 schreef Shispeed het volgende:
90% van de Apple gebruikers: "oooh het is van Apple en het glimt, dus ik wil het hebben"
Apple![]()
voor die belachelijke prijzen zijn er veel betere producten op de markt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |