Juh, 20/25k.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:24 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik zat er ook aan te denken, maar weet niet of het het waard is vanuit een E46 coupe over te stappen. Tuurlijk, het is in elk opzicht gruwelijker dan m'n 318ci maar het blijft toch een beetje dezelfde autoen een beetje nette moet je toch minstens 20k voor neertellen. Pittig
Wat betreft die A5 kan ik alleen maar kokhalzen. Die golvende lijn erin... nee ik snap niet het niet helemaal, maar ben dan ook nooit een Audi fan geweest.
Oh, ik dacht dat je zei dat je alle BMW coupés mooi vond, maar ik zie nu dat je het specifiek over de 3-serie had.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:41 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja, maar dat is een heel andere soort auto. Een Z3/Z4 zou ik nooit van m'n leven kopen.
Ach, toch altijd nog liever kapper dan kamper.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:06 schreef YoshiBignose het volgende:
Als ik een ooit een carrièreswitch naar kapper overweeg dan ga ik wel kijken naar een Z-je.
270km in minder dan twee uur? Dan heb je aardig doorgejakkerdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:30 schreef Hyperdude het volgende:
Pcies.
Unterhaching-Bolzano doe je 's avonds in minder dan 2 uur; dus waarom je ontwerpers helemaal uit de NL of US polder halen, en niet uit Milaan?![]()
Ik zou zelf geen Siebner willen hebben, veel te groot zo'n autoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:41 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja, maar dat is een heel andere soort auto. Een Z3/Z4 zou ik nooit van m'n leven kopen. 7-serie is erg dik natuurlijk, maar toch geen auto voor een jonger iemand zeg maaralhoewel die 7-serie wel erg mooi is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:52 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik zou zelf geen Siebner willen hebben, veel te groot zo'n auto
Ik zou voor ¤20k gewoon gaan voor een 3.0 CSIAh, een werkende fünfer dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
in mijn garage staat er zo een. ik denk dat je die voor veel minder over mag nemenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:52 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik zou voor ¤20k gewoon gaan voor een 3.0 CSI
+1quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:38 schreef k_man het volgende:
[..]
Ach, toch altijd nog liever kapper dan kamper.![]()
Je bent trouwens de eerste die ik de Z Coupé een kapperauto hoor noemen.
Jammer dat je zelf geen tijd hebt, Maharbal.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:25 schreef Maharbal het volgende:
Leuk plan/initiatief Alicey![]()
Misschien is het ook wel een idee om het in het topic van hikers/privé-chauffeurs (Easyway) te plaatsen.
Ik heb zelf ook wel eens privé-chauffeur ritten gedaan, maar heb helaas geen tijd dat weekend!
Ah, kijk.. Die heb ik zojuist gevonden.. Wij betalen gewoon contant uit, liever niet via een bedrijf.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:09 schreef Maharbal het volgende:
Zit in WGR. Grootste deel v/d hikers/chauffeurs daar werkt bij hetzelfde bedrijf als waar ik jaren heb gewerkt met m'n bijbaantje.
Student Chauffeur #20: Minder sneeuw en meer ritten
Dat bedoel ik inderdaad ook niet. Alleen slechts om aan te geven dat het over het algemeen wel goede chauffeurs/hikers zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah, kijk.. Die heb ik zojuist gevonden.. Wij betalen gewoon contant uit, liever niet via een bedrijf.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat bedoel ik inderdaad ook niet. Alleen slechts om aan te geven dat het over het algemeen wel goede chauffeurs/hikers zijn.
Er zit ongetwijfeld iemand bij die wel geinteresseerd is, en anders moet je misschien Rizzo eens proberen. Die doet/deed het sowieso wel vaker en ik geloof dat hij ook nog eens ergens in de buurt van Breda oid woont.
De mooiste BMW imho, alleen die velgen zijn wat minderquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:32 schreef k_man het volgende:
Als je toch naar zulke bedragen gaat; voor 20k heb je ook een hele dikke 7-serie met weinig kilometers.
In wat voor staat is die auto?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:43 schreef rival het volgende:
[..]
in mijn garage staat er zo een. ik denk dat je die voor veel minder over mag nemen
Alicey ik weet niet of het je nog is opgevallen maar tijdens de PTA verkiezing heb ik (als enige overigens) op je E34 gestemdquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:39 schreef Alicey het volgende:
Inmiddels heb ik (via een overwachte weg) een reactie. Ik ga er vanuit dat het geregeld is, maar over 2 weken worden de details besproken. Mocht er alsnog iets nodig zijn, dan post ik opnieuw, maar voorlopig ga ik er vanuit dat het geregeld is.
Dat is mij niet opgevallen idd.. Er was mij niet eens opgevallen dat er verkiezingen zijn gehouden!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:56 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Alicey ik weet niet of het je nog is opgevallen maar tijdens de PTA verkiezing heb ik (als enige overigens) op je E34 gestemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hendel en bijbehorende schakelaar kapot? Als de hendel kraakt lijkt het me geen overbodige luxe om die te vervangen.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:37 schreef YoshiBignose het volgende:
Knipperlichten van m'n E21 doen raar. Als ik die hendel naar boven of beneden hoor je een hard kraakgeluid. Beetje alsof dat knippergeluid klem zit. Lampje op dashboard van knipperlicht gaat ook niet branden en volgens mij knipperen de lichten ook niet. Wat kan dit zijn?
Zeker een Italiaans stekkertje gebruikt?quote:Op zondag 9 januari 2011 12:35 schreef Mikkie het volgende:
Ik snap er geen hol van: ga ik straks op pad, hele foutmelding van de PDC weg en alles werkt gewoon weer![]()
.
Binnenhemel die vast loopt/scheef loopt of het glazen schuifdak zelf?quote:Hoe dan ook, weer een nieuw probleem: m'n schuifdak is kapot. Waarschijnlijk wat onderdelen afgebroken.
Ik heb even het dak zelf eraf gehaald, blijkt dat de beide geleiders scheef staan ten opzichte van elkaar. Als de rechter helemaal bovenin zit, zit de linker halverwege. Hetzelfde bij het naar binnen trekken. Als het dak erop gemonteerd zit gaat het dus alle kanten scheef op en naar achteren kan het helemaal niet...quote:Op zondag 9 januari 2011 13:14 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Binnenhemel die vast loopt/scheef loopt of het glazen schuifdak zelf?
Heb je eigenlijk alleen glazen schuifdaken of ook metalen schuifdaken bij de E46?
Klinkt als een kortsluitingquote:Op zondag 9 januari 2011 12:37 schreef YoshiBignose het volgende:
Knipperlichten van m'n E21 doen raar. Als ik die hendel naar boven of beneden hoor je een hard kraakgeluid. Beetje alsof dat knippergeluid klem zit. Lampje op dashboard van knipperlicht gaat ook niet branden en volgens mij knipperen de lichten ook niet. Wat kan dit zijn?
Koop een nieuw knopje, zo'n ramp is dat niet hoor.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:31 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik haat kortsluitingen. Snik...
Laatst het standaard E21 kwaaltje. De alarmknop (dus dat al je knipperlichten aan gaan) schoot los en die gaat dus standaard branden. Nu heb ik die knop met tape vastgeplakt maar blijft maar half zitten. Kan zo weer los schieten en dan knippert alles weer. Welke mongool bedacht heeft dat een knop bij indrukken UIT staat en bij losschieten AAN staat mag wat mij betreft gemarteld worden.
Hmmm, motortje e.d. eruit gehaald, beetje geklungeld en alles gaat weer als een tiet. Heeft wel wat tijd en het nodige vloekwerk gekost, maar achquote:Op zondag 9 januari 2011 13:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb even het dak zelf eraf gehaald, blijkt dat de beide geleiders scheef staan ten opzichte van elkaar. Als de rechter helemaal bovenin zit, zit de linker halverwege. Hetzelfde bij het naar binnen trekken. Als het dak erop gemonteerd zit gaat het dus alle kanten scheef op en naar achteren kan het helemaal niet...
Dat zijn de beste zondagmiddagklusjes.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm, motortje e.d. eruit gehaald, beetje geklungeld en alles gaat weer als een tiet. Heeft wel wat tijd en het nodige vloekwerk gekost, maar ach
op de vraag of ik die heb liggen kan ik ja antwoorden.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:29 schreef YoshiBignose het volgende:
Nog een E30-master hier die achterbumper heeft liggen? Die oude chrome dingen. Die van m'n tante is helemaal verroest en verrot. Of kan er ook zo'n nieuwe bumper van type 2?
Jij kent iedereen daar goed kan je er niet eentje regelen met kortingquote:Op maandag 10 januari 2011 12:11 schreef rival het volgende:
[..]
op de vraag of ik die heb liggen kan ik ja antwoorden.![]()
maar die gaat niet weg.![]()
E30fansite.nl/Forum proberen, zou ik zeggen
Als daar iets wordt aangeboden is 't al standaard 'met korting', vanwege het feit dat 't uberhaupt daar wordt aangeboden.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:04 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Jij kent iedereen daar goed kan je er niet eentje regelen met korting
Ik ken er ook maar een paar jongens...quote:Op maandag 10 januari 2011 19:04 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Jij kent iedereen daar goed kan je er niet eentje regelen met korting
wel mooi hoe die bij die Porsche wegrijdtquote:
Ik ga voor nummero 3.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:28 schreef Maharbal het volgende:
![]()
Mijn gok is boom/paaltje/politie.
Stiekem 3 gokjes in 1
en welke agent komt daar hoe achter?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:00 schreef k_man het volgende:
Ah. Dus nu komen ze erachter dat je een motorswap hebt gedaan zonder de auto te laten herkeuren... Dat kan nog heel leuk uitpakken.
imho ook een vreemd verhaal.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:46 schreef Mikkie het volgende:
Overigens is een invordering rijbewijs, maar dezelfde avond weer teruggave, niet helemaal de gebruikelijke gang van zaken (en dan druk ik me zacht uit)?
Als jij een schroefset hebt, een sedan en wat vermogen, dan is het niet nodig om uit te leggen hoe heerlijk het is om 2/3 uur snachts op terugweg van je dame naar huis met een vlot tempo te rijden en haaks alle bochten en rotondes neemt terwijl er geen kip op straat is..quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:46 schreef Mikkie het volgende:
Waarom reden de politie in eerste instantie achter je aan dan? Je had natuurlijk ook gewoon rustig aan kunnen doen...?
Overigens is een invordering rijbewijs, maar dezelfde avond weer teruggave, niet helemaal de gebruikelijke gang van zaken (en dan druk ik me zacht uit)?
Niet zo heel lastig om in te houden tochquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:00 schreef Turquaz52 het volgende:
Als jij een schroefset hebt, een sedan en wat vermogen, dan is het niet nodig om uit te leggen hoe heerlijk het is om 2/3 uur snachts op terugweg van je dame naar huis met een vlot tempo te rijden en haaks alle bochten en rotondes neemt terwijl er geen kip op straat is..![]()
Gozer 2 of 3 uur snachts, je hebt een fantastische avond gehad met je dame en je gaat lekker naar huis toe om te slapen, perfecte tempratuur, auto is op temperatuur, tank meter is positief, dus dat gas pedaal mag wel dieper in getrapt worden en 70-80 waar 50 is toegestaan is okee..quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:09 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Niet zo heel lastig om in te houden toch
Mja, dat zal vast heerlijk zijn, maar handig is andersquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Als jij een schroefset hebt, een sedan en wat vermogen, dan is het niet nodig om uit te leggen hoe heerlijk het is om 2/3 uur snachts op terugweg van je dame naar huis met een vlot tempo te rijden en haaks alle bochten en rotondes neemt terwijl er geen kip op straat is..![]()
En dan moet er juist een agent zijn die je op afstand heeft voorbij zien flitsen, maar je niet kan bijhouden
Dat is op z'n minst bijzonder. Een OvJ is dat niet verplicht en kan jou in je sop laten gaarkoken, en zal in de regel echt niet langskomen voor een artikel 5.quote:En de reden dat ik mijn rijbewijs terug heb gekregen is omdat de officier van justitie helemaal van een ander stad kwam aanrijden omdat ik dat eiste.. TOen ie kwam heb ik gezegd hier pak mijn rijbewijs, stuur maar op doe maar wat je mee wilt doen maar geef me me auto terug aub, zei hij van nee, je auto blijft hier en je rijbewijs mag je meenemen.
Aangezien-ie zelf zo slim was te benadrukken dat het maar gewoon een 318 is en er een agent was die daaraan twijfelde... Het zou natuurlijk heel goed kunnwn dat ze dat 'ns even wat beter nakijken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:52 schreef rival het volgende:
en welke agent komt daar hoe achter?
2 keer een auto met andere motor daar gehad, 2 keer gewoon teruggekregen... omdat ze simpelweg de kennis niet hebben.... er zit een blok in. dus het klopt.
als die de motorkap open doen zeggen ze echt niet.. hey dat is geen M42 dat is een M50, dit klopt niet
Bel jij of bel ik?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:17 schreef Maharbal het volgende:
Je bedoelt dat je het voor jezelf hebt verpest door 'm niet te herkeuren?
Tegen wie heb je het?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:03 schreef piekartz87 het volgende:
vind het met houd wel mooi maar om de 1 of andere reden heb ik er een hekel aan als het smerig is bij de versnellingspook.
beetje goed schoonhouden ^^
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:34 schreef Turquaz52 het volgende:
Die agent reed me auto naar de woutekiet, rijdt ie zo scherp over de rotondes dat de politiewagen waar ik in zat niet kon bijhouden
![]()
Steeds snelheden richting de 80 waar 50 is toegestaan
Komen we aan @ de woutenkiet, spreek ik met de agent die er in heeft gereden, zegt ie van: Man wat is dat voor beest, AlleJezus zeg, geef ik een beetje gas kijk ik op de meter en er staat 80!![]()
Zeg ik van tja meneer, 't is maar een 318itje he.. 115PK fabrieks en automaat! Dan ben je altijd snel..
Komt er zo'n kut nerd agent er aan: jaa weetje zeker dat het geen 220 was..?![]()
zei ik van nee nee, hoe kom je er bij, tssss![]()
maargoed samenvatting:
Politie reed achter me aan, kickdown switch ging aan, auto vloog errug hard vooruit, agent kon me nie tbij houden, na een minuutje of 2 te gespeeld hebben rondom een rotonde heb ik hem maar aan de kant gezet. Auto in beslag en rijbewijs, rijbewijs gelijk die avond alweer terug, maar auto alweer voor 28 dagen kwijt.
ik heb het over die afbeeldingen met houten strips in het interieur. dat hout wat om de versnellingspook zit zie je vaak bij mensen as op liggen enz. vind ik persoonlijk altijd zo ranzig.quote:
Nou beste fan, wil jij mij een BMW sponsoren voor de dagen dat ik mijn BMW kwijt ben? Dan beloof ik jou spannendere tekst en beeld materiaal. Inclusief SanAndreas look-a-like achtervolgingenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
![]()
JIJ BENT MIJN NIEUWE HELD![]()
ik lurk al een tijdje mee in PTAdus ik volg je verhalen altijd
Krijgen we ook een get out of jail free card?quote:Op donderdag 13 januari 2011 02:03 schreef Turquaz52 het volgende:
Nou beste fan, wil jij mij een BMW sponsoren voor de dagen dat ik mijn BMW kwijt ben? Dan beloof ik jou spannendere tekst en beeld materiaal. Inclusief SanAndreas look-a-like achtervolgingen
Voordat je het weet neemt ze hem echt meequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:45 schreef oYo het volgende:
Mijn interieur met 'prive-chauffeur'(ivorywhite en elsenbein)
[ afbeelding ]
Is het nog geen tijd voor een chase cam op je hoedenplank ??quote:Op donderdag 13 januari 2011 02:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nou beste fan, wil jij mij een BMW sponsoren voor de dagen dat ik mijn BMW kwijt ben? Dan beloof ik jou spannendere tekst en beeld materiaal. Inclusief SanAndreas look-a-like achtervolgingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |