Als daar iets wordt aangeboden is 't al standaard 'met korting', vanwege het feit dat 't uberhaupt daar wordt aangeboden.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:04 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Jij kent iedereen daar goed kan je er niet eentje regelen met korting
Ik ken er ook maar een paar jongens...quote:Op maandag 10 januari 2011 19:04 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Jij kent iedereen daar goed kan je er niet eentje regelen met korting
wel mooi hoe die bij die Porsche wegrijdtquote:
Ik ga voor nummero 3.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:28 schreef Maharbal het volgende:
![]()
Mijn gok is boom/paaltje/politie.
Stiekem 3 gokjes in 1
en welke agent komt daar hoe achter?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:00 schreef k_man het volgende:
Ah. Dus nu komen ze erachter dat je een motorswap hebt gedaan zonder de auto te laten herkeuren... Dat kan nog heel leuk uitpakken.
imho ook een vreemd verhaal.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:46 schreef Mikkie het volgende:
Overigens is een invordering rijbewijs, maar dezelfde avond weer teruggave, niet helemaal de gebruikelijke gang van zaken (en dan druk ik me zacht uit)?
Als jij een schroefset hebt, een sedan en wat vermogen, dan is het niet nodig om uit te leggen hoe heerlijk het is om 2/3 uur snachts op terugweg van je dame naar huis met een vlot tempo te rijden en haaks alle bochten en rotondes neemt terwijl er geen kip op straat is..quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:46 schreef Mikkie het volgende:
Waarom reden de politie in eerste instantie achter je aan dan? Je had natuurlijk ook gewoon rustig aan kunnen doen...?
Overigens is een invordering rijbewijs, maar dezelfde avond weer teruggave, niet helemaal de gebruikelijke gang van zaken (en dan druk ik me zacht uit)?
Niet zo heel lastig om in te houden tochquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:00 schreef Turquaz52 het volgende:
Als jij een schroefset hebt, een sedan en wat vermogen, dan is het niet nodig om uit te leggen hoe heerlijk het is om 2/3 uur snachts op terugweg van je dame naar huis met een vlot tempo te rijden en haaks alle bochten en rotondes neemt terwijl er geen kip op straat is..![]()
Gozer 2 of 3 uur snachts, je hebt een fantastische avond gehad met je dame en je gaat lekker naar huis toe om te slapen, perfecte tempratuur, auto is op temperatuur, tank meter is positief, dus dat gas pedaal mag wel dieper in getrapt worden en 70-80 waar 50 is toegestaan is okee..quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:09 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Niet zo heel lastig om in te houden toch
Mja, dat zal vast heerlijk zijn, maar handig is andersquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Als jij een schroefset hebt, een sedan en wat vermogen, dan is het niet nodig om uit te leggen hoe heerlijk het is om 2/3 uur snachts op terugweg van je dame naar huis met een vlot tempo te rijden en haaks alle bochten en rotondes neemt terwijl er geen kip op straat is..![]()
En dan moet er juist een agent zijn die je op afstand heeft voorbij zien flitsen, maar je niet kan bijhouden
Dat is op z'n minst bijzonder. Een OvJ is dat niet verplicht en kan jou in je sop laten gaarkoken, en zal in de regel echt niet langskomen voor een artikel 5.quote:En de reden dat ik mijn rijbewijs terug heb gekregen is omdat de officier van justitie helemaal van een ander stad kwam aanrijden omdat ik dat eiste.. TOen ie kwam heb ik gezegd hier pak mijn rijbewijs, stuur maar op doe maar wat je mee wilt doen maar geef me me auto terug aub, zei hij van nee, je auto blijft hier en je rijbewijs mag je meenemen.
Aangezien-ie zelf zo slim was te benadrukken dat het maar gewoon een 318 is en er een agent was die daaraan twijfelde... Het zou natuurlijk heel goed kunnwn dat ze dat 'ns even wat beter nakijken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:52 schreef rival het volgende:
en welke agent komt daar hoe achter?
2 keer een auto met andere motor daar gehad, 2 keer gewoon teruggekregen... omdat ze simpelweg de kennis niet hebben.... er zit een blok in. dus het klopt.
als die de motorkap open doen zeggen ze echt niet.. hey dat is geen M42 dat is een M50, dit klopt niet
Bel jij of bel ik?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:17 schreef Maharbal het volgende:
Je bedoelt dat je het voor jezelf hebt verpest door 'm niet te herkeuren?
Tegen wie heb je het?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:03 schreef piekartz87 het volgende:
vind het met houd wel mooi maar om de 1 of andere reden heb ik er een hekel aan als het smerig is bij de versnellingspook.
beetje goed schoonhouden ^^
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:34 schreef Turquaz52 het volgende:
Die agent reed me auto naar de woutekiet, rijdt ie zo scherp over de rotondes dat de politiewagen waar ik in zat niet kon bijhouden
![]()
Steeds snelheden richting de 80 waar 50 is toegestaan
Komen we aan @ de woutenkiet, spreek ik met de agent die er in heeft gereden, zegt ie van: Man wat is dat voor beest, AlleJezus zeg, geef ik een beetje gas kijk ik op de meter en er staat 80!![]()
Zeg ik van tja meneer, 't is maar een 318itje he.. 115PK fabrieks en automaat! Dan ben je altijd snel..
Komt er zo'n kut nerd agent er aan: jaa weetje zeker dat het geen 220 was..?![]()
zei ik van nee nee, hoe kom je er bij, tssss![]()
maargoed samenvatting:
Politie reed achter me aan, kickdown switch ging aan, auto vloog errug hard vooruit, agent kon me nie tbij houden, na een minuutje of 2 te gespeeld hebben rondom een rotonde heb ik hem maar aan de kant gezet. Auto in beslag en rijbewijs, rijbewijs gelijk die avond alweer terug, maar auto alweer voor 28 dagen kwijt.
ik heb het over die afbeeldingen met houten strips in het interieur. dat hout wat om de versnellingspook zit zie je vaak bij mensen as op liggen enz. vind ik persoonlijk altijd zo ranzig.quote:
Nou beste fan, wil jij mij een BMW sponsoren voor de dagen dat ik mijn BMW kwijt ben? Dan beloof ik jou spannendere tekst en beeld materiaal. Inclusief SanAndreas look-a-like achtervolgingenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
![]()
JIJ BENT MIJN NIEUWE HELD![]()
ik lurk al een tijdje mee in PTAdus ik volg je verhalen altijd
Krijgen we ook een get out of jail free card?quote:Op donderdag 13 januari 2011 02:03 schreef Turquaz52 het volgende:
Nou beste fan, wil jij mij een BMW sponsoren voor de dagen dat ik mijn BMW kwijt ben? Dan beloof ik jou spannendere tekst en beeld materiaal. Inclusief SanAndreas look-a-like achtervolgingen
Voordat je het weet neemt ze hem echt meequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:45 schreef oYo het volgende:
Mijn interieur met 'prive-chauffeur'(ivorywhite en elsenbein)
[ afbeelding ]
Is het nog geen tijd voor een chase cam op je hoedenplank ??quote:Op donderdag 13 januari 2011 02:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nou beste fan, wil jij mij een BMW sponsoren voor de dagen dat ik mijn BMW kwijt ben? Dan beloof ik jou spannendere tekst en beeld materiaal. Inclusief SanAndreas look-a-like achtervolgingen
Ik ken een beter doel om te sponsoren......quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:51 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik zou zeggen sponsor mij alles, inclusief een E36 325i handgeschakeld en hierbij mijn woord.200PK vs. 170PK TDI Touran
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |