abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 januari 2011 @ 20:21:02 #126
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_90900463
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 19:04 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Das lullig voor de gepensioneerden, huisvrouwen/mannen, jongeren en afgekeurden.
Voor de gepensioneerden uiteraard niet, want die betalen er immers zelf voor. Huisvrouwen/mannen, jongeren en afgekeurden zijn mijn probleem niet.
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
pi_90901202
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 20:21 schreef mlg het volgende:

[..]

Voor de gepensioneerden uiteraard niet, want die betalen er immers zelf voor. Huisvrouwen/mannen, jongeren en afgekeurden zijn mijn probleem niet.
Gelukkig heb jij daar niets over te zeggen :P.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 5 januari 2011 @ 20:34:32 #128
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_90901342
quote:
10s.gif Op woensdag 5 januari 2011 20:32 schreef du_ke het volgende:

[..]

Gelukkig heb jij daar niets over te zeggen :P.
Ooit zal er een dag komen, dat mensen eieren voor hun geld kiezen. Tegen die tijd zijn wij degene die het nodig hebben. :)
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
pi_90917198
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 20:34 schreef mlg het volgende:

[..]

Ooit zal er een dag komen, dat mensen eieren voor hun geld kiezen. Tegen die tijd zijn wij degene die het nodig hebben. :)
Fijne vent ben je toch. Staat rechts nu altijd gelijk aan asociaal?
pi_90917709
Er is geen echte markt in de zorg. Ik mag bijvoorbeeld niet kiezen om me niette verzekeren. Ja, dan is er ook geen echte concurrentie. Ik been geen marktadept maar juist in de zorg zou wat meer markt mijn inziens geen kwaad kunnen.

Een rollator vergoed worden via een verplichte verzekering? Wat een onzin. Veel bejaarden hebben zo'n ding uiteindelijk toch nodig en kunnen burgers dat risico keurig incalculeren.
  donderdag 6 januari 2011 @ 01:51:05 #131
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_90917772
Veel jongeren hebben ook een fiets nodig :Y)
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_90919150
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 01:16 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Fijne vent ben je toch. Staat rechts nu altijd gelijk aan asociaal?
Bullshit.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_90919739
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 08:18 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Bullshit.
Ik vind dit toch vrij asociaal:

quote:
Huisvrouwen/mannen, jongeren en afgekeurden zijn mijn probleem niet
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 6 januari 2011 @ 09:02:13 #134
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_90919797
quote:
2s.gif Op donderdag 6 januari 2011 01:46 schreef skrn het volgende:
Er is geen echte markt in de zorg. Ik mag bijvoorbeeld niet kiezen om me niette verzekeren. Ja, dan is er ook geen echte concurrentie. Ik been geen marktadept maar juist in de zorg zou wat meer markt mijn inziens geen kwaad kunnen.

Een rollator vergoed worden via een verplichte verzekering? Wat een onzin. Veel bejaarden hebben zo'n ding uiteindelijk toch nodig en kunnen burgers dat risico keurig incalculeren.
En daarom wil Amerika van de marktwerking af, omdat het zo goed werkt. :')
pi_90919864
quote:
8s.gif Op donderdag 6 januari 2011 09:02 schreef betyar het volgende:
Marktwerking in de zorg is er daar sinds de jaren 60 niet meer vuile leugenaar
pi_90919915
quote:

[..]

Nee, ze willen er van af omdat de Democraten meer mensen aan zich willen binden. Zodra de staat voor 100% verantwoordelijk is voor zorg, zit je daar als politiek voor de rest van je leven aan vast, ook als rechtse partijen regeringsverantwoordelijkheid hebben.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_90959742
quote:

[..]

Het is belangrijk dat iedereen een redelijke gezondheidszorg heeft, net zoals iedereen fatsoenlijk kan eten. De voedselmarkt is trouwens wel voor een groot deel aan de markt overgelaten (afgezien van al die subsidies aan de boeren). Daar wordt weinig over geklaagd en het werkt prima. Daarbij wordt de gezondheidszorg vaak gezien als een kostenpost voor de samenleving terwijl je de gezondheidszorg ook kan zien als een industrie die mensen gelukkiger en gezonder maakt en waar veel mensen hun brood mee verdienen.

Ik sta daarom niet geheel tegen meer marktwerking in de zorg. Ik kan me voorstellen dat goed beurende tweeverdieners meer geld overhebben om een dokter te hebben die vooral in de avonduren beschikbaar is. En mensen die het geld niet hebben mogen lekker overdag aanschuiven in de plaatselijke gezondheidscentrum. Je zou dat asociaal kunnen noemen maar ik vind het juist bizar dat je als werkende dokterafspraken moet maken die altijd slecht uitkomen.
pi_91213242
quote:
2s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:53 schreef skrn het volgende:

...

Ik sta daarom niet geheel tegen meer marktwerking in de zorg. Ik kan me voorstellen dat goed beurende tweeverdieners meer geld overhebben om een dokter te hebben die vooral in de avonduren beschikbaar is. En mensen die het geld niet hebben mogen lekker overdag aanschuiven in de plaatselijke gezondheidscentrum. Je zou dat asociaal kunnen noemen maar ik vind het juist bizar dat je als werkende dokterafspraken moet maken die altijd slecht uitkomen.
Dit inderdaad, van de gekke dat mensen die het geld ervoor over hebben, niet á la een hotel een extra luxe kamer in een ziekenhuis kunnen nemen (waar het ziekenhuis een leuke marge aan over kan houden).
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')