Graag gedaan!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:43 schreef 8108139dpths het volgende:
Dankbaar.![]()
Felixa komt zojuist, zoals afgesproken, een braadpan langsbrengen... blijkt dat ze er nog 2 cadeaubonnen van Blokker en Praxis bij heeft gedaan.![]()
![]()
![]()
Felixa, je bent een schat.![]()
![]()
nee, oogt verder normaal! Rug is ook niet heel pijnlijk..onderbeen helaas wel. De pijn is zo fel.. Wordt er naar van! Zou ik naar laten kijken als ik jou was! Is niet goed!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je er ook een bult zitten? In je rug bedoel ik?
Dat heb ik dus, ook met pijn in m'n onderrug en naar m'n heup en been. De echo die gemaakt is gaf alleen geen duidelijkheid en daarna werd ik weer verwezen naar de fysio. Was ik al geweest en het hielp niet, dus ik ben er verder niet meer achteraan gegaan. Maak me toch wel een beetje druk om die bult.
OT: gaat wel prima hier verder.
Ik ben blij voor jequote:
Kerel ga leven!quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:14 schreef RealZeus het volgende:
Als het waar is wat ik hoorde, is er ineens een hoop duidelijk.![]()
![]()
Dan was het verdomme gewoon een ander.![]()
Als ik dat een maand geleden had geweten was dat ook allang gebeurd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kerel ga leven!
Bijt je vast in leuke dingen ipv hierin te blijven hangen.
Geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ik dat een maand geleden had geweten was dat ook allang gebeurd.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?
Sorry hoor. Maar je hebt een maand lang iets met haar gehad? Je bent nu al maanden aan het janken erom. Je bent gaan zoeken naar dingen en de kans is te groot dat je dingen gevonden denkt te hebben om het voor jezelf duidelijk te maken.
No offence hoor. Maar echt kappen gewoon. Het was een kortstondige relatie, als je het al een relatie kon noemen. Get over it. Wees blij dat je geen maagd meer ben en op naar de volgende. En puhlease als dat over gaat ga dan geen stalkgedrag vertonen
Anders ik wel. Hele week mezelf verwaarloosd, bleh. Ziek gemeld, was ook ziek nu nog flink aan het hoesten etc. s'nachts klaarwakker, niet kunnen slapen. Nu maar weer mijn slaap inhalen.. Eindelijk weekend. Dinsdag weer naar school en dan gaan we er weer voor! Nu ben ik nog echt ontzettend brak!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:02 schreef Yuki het volgende:
Slecht geslapen
ik heb echt meer slaap nodig
jezus kind, wat ben jij irritant. als je voor me had gezeten had ik je zo hard voor jequote:
Ik wel en ik voel me eigenlijk prima.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:36 schreef Murmeli het volgende:
Bleh gaar brak en ik heb niet eens gezopen
sterkte en succesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:05 schreef Houniet het volgende:
In spanning, mijn ma wordt nu geopereerd aan der borst.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:05 schreef Houniet het volgende:
Good luckquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:05 schreef Houniet het volgende:
Het is toch iemand van Fok waar je kort iets mee gehad hebt? Dan zou ik hier niet zo posten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:14 schreef RealZeus het volgende:
Als het waar is wat ik hoorde, is er ineens een hoop duidelijk.![]()
![]()
Dan was het verdomme gewoon een ander.![]()
ja dat is true. Maar ook zo makkelijk gezegd dan gedaan. Herken t wel. Ik richt me op school maar dan nog blijft alles in mn hoofd rondspoken. Ga een week met de studie naar Hongarije waar ik gedwongen wordt om op andere dingen te richten maar het blijft me dwars zitten. Snap wel dat als je niet midden in die shit zit dat je dan er makkelijker tegen aan kunt kijken. Maar als je er midden in zit piep je net iets anders. No offence, snap je puntquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
richt je aandacht op andere zaken.
Mooi!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:21 schreef Houniet het volgende:
Opgelucht, alles is goed gegaan. Bedankt allemaal.
Op naar het volgende probleem van vandaag.
wat dddddddddoooooooooooeeeeeeeeeeeee je dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb serieus waar pijn in mn kaken van het lachen
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:05 schreef Houniet het volgende:
Jij kent ook een hoop ups en downs héquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:34 schreef Yuki het volgende:
Opluchting, maar ook weer onzekerheid en angst.
Bah
Ja. Maar algeheel redelijk up de laatste tijdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij kent ook een hoop ups en downs hé
Sterkte met je moederquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Maar algeheel redelijk up de laatste tijd
Alleen veel zorgen om m'n moeder. Zo ook nu.
Dus vandaar
Alweer?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb serieus waar pijn in mn kaken van het lachen
Sterkte..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:05 schreef Houniet het volgende:
Ik heb vaak zat in de shit gezeten en het is het enige wat uiteindelijk helpt, is mijn ervaring. No offence.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:25 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja dat is true. Maar ook zo makkelijk gezegd dan gedaan. Herken t wel. Ik richt me op school maar dan nog blijft alles in mn hoofd rondspoken. Ga een week met de studie naar Hongarije waar ik gedwongen wordt om op andere dingen te richten maar het blijft me dwars zitten. Snap wel dat als je niet midden in die shit zit dat je dan er makkelijker tegen aan kunt kijken. Maar als je er midden in zit piep je net iets anders. No offence, snap je punt
quote:
Daar een combinatie van, plus dat ik op dit moment heel erg de behoefte heb om met iemand te praten... maar er is niemand.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:06 schreef Ernemmertje het volgende:
Toe aan de liefde, heerlijk verliefd kunnen zijn waarbij het ook wederzijds is! Het samen 1 gevoel, genieten van de romantiek en de intimiteit en leuke dingen samen doen. Diepe liefdevolle gesprekken die doorgaan tot middennacht. Zucht, heerlijk! Voel me nu dus aardig leeg nog. Voel wel de spanning een beetje, wanneer zou ik er eindelijk weer van kunnen genieten? Hoelang zou het nog duren dat ik weer verliefd ben? Wat mij betreft, niet al te lang meer iig!![]()
![]()
![]()
wat doe jij zo laat nog wakker, jij hoort lekker te slapen nuquote:Op zaterdag 8 januari 2011 05:23 schreef Flippiee het volgende:
Emoties spelen parten met mijEne dag huilen omdat ik denk aan mooie momenten, volgende dag huilen omdat vervelende momenten. Ben blij als ik hier boven op ben.
Klaar wakker zijn, gedachtes die malen etc., zal vandaag overdag weer helemaal niets worden met mij.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 05:34 schreef Under_Score het volgende:
[..]
wat doe jij zo laat nog wakker, jij hoort lekker te slapen nu
same here. Maar diegene met wie ik wil praten zit me te negeren. En dat breekt mn hart elke dag opnieuwquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:40 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
[..]
plus dat ik op dit moment heel erg de behoefte heb om met iemand te praten... maar er is niemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |