quote:
Daar een combinatie van, plus dat ik op dit moment heel erg de behoefte heb om met iemand te praten... maar er is niemand.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:06 schreef Ernemmertje het volgende:
Toe aan de liefde, heerlijk verliefd kunnen zijn waarbij het ook wederzijds is! Het samen 1 gevoel, genieten van de romantiek en de intimiteit en leuke dingen samen doen. Diepe liefdevolle gesprekken die doorgaan tot middennacht. Zucht, heerlijk! Voel me nu dus aardig leeg nog. Voel wel de spanning een beetje, wanneer zou ik er eindelijk weer van kunnen genieten? Hoelang zou het nog duren dat ik weer verliefd ben? Wat mij betreft, niet al te lang meer iig!![]()
![]()
![]()
wat doe jij zo laat nog wakker, jij hoort lekker te slapen nuquote:Op zaterdag 8 januari 2011 05:23 schreef Flippiee het volgende:
Emoties spelen parten met mijEne dag huilen omdat ik denk aan mooie momenten, volgende dag huilen omdat vervelende momenten. Ben blij als ik hier boven op ben.
Klaar wakker zijn, gedachtes die malen etc., zal vandaag overdag weer helemaal niets worden met mij.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 05:34 schreef Under_Score het volgende:
[..]
wat doe jij zo laat nog wakker, jij hoort lekker te slapen nu
same here. Maar diegene met wie ik wil praten zit me te negeren. En dat breekt mn hart elke dag opnieuwquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:40 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
[..]
plus dat ik op dit moment heel erg de behoefte heb om met iemand te praten... maar er is niemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |