wat dddddddddoooooooooooeeeeeeeeeeeee je dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb serieus waar pijn in mn kaken van het lachen
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:05 schreef Houniet het volgende:
In spanning, mijn ma wordt nu geopereerd aan der borst.
Jij kent ook een hoop ups en downs héquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:34 schreef Yuki het volgende:
Opluchting, maar ook weer onzekerheid en angst.
Bah
Ja. Maar algeheel redelijk up de laatste tijdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij kent ook een hoop ups en downs hé
Sterkte met je moederquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Maar algeheel redelijk up de laatste tijd
Alleen veel zorgen om m'n moeder. Zo ook nu.
Dus vandaar
Alweer?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb serieus waar pijn in mn kaken van het lachen
Sterkte..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:05 schreef Houniet het volgende:
In spanning, mijn ma wordt nu geopereerd aan der borst.
Ik heb vaak zat in de shit gezeten en het is het enige wat uiteindelijk helpt, is mijn ervaring. No offence.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:25 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja dat is true. Maar ook zo makkelijk gezegd dan gedaan. Herken t wel. Ik richt me op school maar dan nog blijft alles in mn hoofd rondspoken. Ga een week met de studie naar Hongarije waar ik gedwongen wordt om op andere dingen te richten maar het blijft me dwars zitten. Snap wel dat als je niet midden in die shit zit dat je dan er makkelijker tegen aan kunt kijken. Maar als je er midden in zit piep je net iets anders. No offence, snap je punt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |