SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja want een TT met haten erin is veel liever dan 1 met liefde erinquote:
UI's kloppen nietquote:Op maandag 3 januari 2011 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Doe de wereld een plezier en nu niet weer een heel topic over de OP zeiken
Oh, ja dat klopt.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want een TT met haten erin is veel liever dan 1 met liefde erin
ik faalde met de OP, wacht even!quote:Op maandag 3 januari 2011 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Doe de wereld een plezier en nu niet weer een heel topic over de OP zeiken
Klinker!quote:Op maandag 3 januari 2011 17:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
TFM was je mail, dan stuur ik hem en stuur jij m naar dalando?
doeiselsquote:
hij klopt gewoon niet!quote:
Nee die klopt nietquote:Op maandag 3 januari 2011 17:55 schreef TheFamousMan het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Liefdetopic
deze klopt dus niet?
Handig ja.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:55 schreef Michhas het volgende:
Misschien even een lijstje maken van mensen die in de OP horen, en dat dan in 1 keer goed doen
?
aha zoquote:
Dan is het probleem toch zo opgelostquote:Op maandag 3 januari 2011 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee die klopt niet
In het vorige topic staat de goede OP
Ik had 'm nu gequote van KB, maar die klopt dus nietquote:Op maandag 3 januari 2011 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee die klopt niet
In het vorige topic staat de goede OP
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Vanaf nu gaat het niet meer over de OP
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik had 'm nu gequote van KB, maar die klopt dus niet
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:57 schreef Michhas het volgende:
OKÉ, IEDEREEN, ALS JE DE LAPO HEBT, DRUK EVEN OP 'NIEUW DEEL', IPV DE HELE TIJD DE OP VAN DE WIKI TE HALEN, DAN NEEMT HIJ NAMELIJK AUTOMATISCH DE GOEDE MEE!
okok!quote:Op maandag 3 januari 2011 17:57 schreef Michhas het volgende:
OKÉ, IEDEREEN, ALS JE DE LAPO HEBT, DRUK EVEN OP 'NIEUW DEEL', IPV DE HELE TIJD DE OP VAN DE WIKI TE HALEN, DAN NEEMT HIJ NAMELIJK AUTOMATISCH DE GOEDE MEE!
Ik gooi hem er net inquote:
Ik ookquote:
dat was snel!quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Soersieboentoen![]()
Vanaf nu heet je Soersi man![]()
Dat is niet waarquote:
Ohhhh spannendquote:Op maandag 3 januari 2011 18:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat is niet waar
Ik zit nu op m'n kamer stiekem alsnog te fokken ipv lerenstoer he, en dat doe ik voor jou
Mooiboii_93@live.nl, voeg me toequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarvoor hoef je toch niet de deur uit?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ga hamburgers bakken, ga je mee?
vegetariërquote:Op maandag 3 januari 2011 18:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ga hamburgers bakken, ga je mee?
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mooiboii_93@live.nl, voeg me toeok toegev03gd mijn is klinkiebatsie@hotmail.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkiebatsquote:Op maandag 3 januari 2011 18:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ok toegev03gd mijn is klinkiebatsie@hotmail.nl
Inderdaadquote:
Nee, maar wel naar de keukenquote:Op maandag 3 januari 2011 18:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je toch niet de deur uit?
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:26 schreef StijnDa het volgende:
Ik ga ook eten![]()
Hongerrr.
Tot daarna.
smakelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en tot straks
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
wiens kloon ben jij?quote:
Je haat FOK!kers ook.quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JONGENS EN MEISJES IK HEB EEN MEDEDELING:
MIJN BROERTJE IS VANDAAG VOOR T EERST NAAR DE CRECHE GEGAAN AAAAWWWWW LIEV HE !!!!!!
Haat haat haat ok.quote:
kjoet! wat een gangsterquote:Op maandag 3 januari 2011 18:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
MIJN BROERTJE IS VANDAAG VOOR T EERST NAAR DE CRECHE GEGAAN AAAAWWWWW LIEV HE !!!!!!
Door jou heb ik trek in Dönerquote:
Awesomequote:Op maandag 3 januari 2011 18:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Eetsmakelijk Stijnnnnda !
En ja is goed jwz spersie
Hm, misschien later vandaag nog maar eens bestellen.quote:
Jou vind ik lieffffquote:Op maandag 3 januari 2011 18:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet meteen aanvallen hegeef hem een kans!!!
Hoi Goudvisje
Bazigquote:Op maandag 3 januari 2011 18:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
het is z'n eerste post, daar kan je het uit opmakenquote:Op maandag 3 januari 2011 18:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet meteen aanvallen hegeef hem een kans!!!
Hoi Goudvisje
Zullen we nu trouwen?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Awww, ik vind jou ook lieffff
Ik heb nu de alleenstaande mama's.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:33 schreef TheFamousMan het volgende:
Maar ik ga eten, lieve lieverts!
[ afbeelding ]
Volslanke vrouwenquote:Op maandag 3 januari 2011 18:33 schreef TheFamousMan het volgende:
Maar ik ga eten, lieve lieverts!
[ afbeelding ]
Ik ga huilen hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 18:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, misschien later vandaag nog maar eens bestellen.
Ik zal maar niet vertellen over mijn falende wekker appquote:Op maandag 3 januari 2011 18:32 schreef Ezechielk het volgende:
Oh, Hupsje: Welke smartphone heb/wil jij NIET ?
Neeee niet doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |