quote:Op maandag 3 januari 2011 14:38 schreef Dagoduck het volgende:
Alle telefoons wil ik NIET. Haat aan de mobieltjes.
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:39 schreef Patje1987 het volgende:
Lijkt me grappig dat TS valt en zich bezeert.
Haha, ik zou nu eigenlijk de derp smilie moeten plaatsen maar durf het niet, bang dat ik gebanned word.quote:
Ja jong je moet daar echt mee uitkijken in ONZ 2.0quote:Op maandag 3 januari 2011 14:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Haha, ik zou nu eigenlijk de derp smilie moeten plaatsen maar durf het niet, bang dat ik gebanned word.
Is dat de eerste?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:20 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker stompzinnig met de massa meelopen.
"De massa" koopt tegenwoordig Android.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:20 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker stompzinnig met de massa meelopen.
De massa die wel stoer is heeft een iPhone.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:30 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
"De massa" koopt tegenwoordig Android.
De massa met smaak koopt een iPhone ja.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:33 schreef Graseter het volgende:
[..]
De massa die wel stoer is heeft een iPhone.
Ik heb een iPhone 4.
noobquote:Op maandag 3 januari 2011 16:33 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb een iPhone 4.
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:35 schreef lolikip het volgende:
_IS EEN TELEFOON VOOR DIKKE KUTPAUPERS DIE NIKS BETERS HEBBEN EN IK WIL HEM OOK NIE[ afbeelding ]
DIT IS MIJN TELEFOOON DIE 123432X BETER IS DAN BLACKBERRY EN IPHONE
[ afbeelding ]
samsung galaxy s![]()
![]()
De "meelopers" massa ja...quote:Op maandag 3 januari 2011 16:33 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb een iPhone 4.
IPHONEquote:Op maandag 3 januari 2011 17:37 schreef ultrakiller het volgende:
Heb :
[ afbeelding ]
Wil zeker niet :
[ afbeelding ]
en ook niet :
[ afbeelding ]
koop dan een android telefoon en niet een windows xp shitquote:Op maandag 3 januari 2011 17:38 schreef Anne het volgende:
Ik heb de HTC HD 2, maar ik zou hem op zich best het raam uit willen keilen.
Wat een baggerschijtendetyfustelefoon.
ja die kleine kutpaupers met hunne applequote:Op maandag 3 januari 2011 17:42 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
Wat de neuk jongen
Die leeftijd vanaf waar ze testen ook
telefoon op zich is ok , alleen windows mobile is kut.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:38 schreef Anne het volgende:
Doe jij ook altijd getuite lipjes?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:47 schreef Poemgirl het volgende:
Ik zou niet die blackberry willen die alle breezersletjes kopen omdat het de goedkoopste is (voor de ping natuurlijk, die andere dingen gebruiken ze toch amper, behalve de camera om er spiegelfoto's mee te maken voor hyves)
Volgens mij hebben ze vrijwel geen android telefoons bij T-Mobile? Of?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:38 schreef lolikip het volgende:
[..]
koop dan een android telefoon en niet een windows xp shit
Natuurlijk met mijn blackberry, die ook zichtbaar is, een dikke laag verkeerde kleur lipgloss en gezichtsplamuur.quote:
Je kan ook android op je HD2 zettenquote:Op maandag 3 januari 2011 17:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze vrijwel geen android telefoons bij T-Mobile? Of?
T-Mobile is juist de pionier van Android geweest met de G1 een paar jaar geleden. Verder kun je kijken naar een HTC Desire (HD/Z) of Samsung Galaxy S, dat zijn de toptoestellen met Android op dit moment en die hebben ze ook gewoon bij T-Mobile hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 17:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze vrijwel geen android telefoons bij T-Mobile? Of?
Nounou, apps van 79 cent.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:53 schreef Ezechielk het volgende:
Deze blijf ik ook leuk vinden:
[ afbeelding ]
Android gebruikers zijn gewoon een beetje pauper.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:53 schreef Ezechielk het volgende:
Deze blijf ik ook leuk vinden:
[ afbeelding ]
Okquote:Op maandag 3 januari 2011 17:59 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Android gebruikers zijn gewoon een beetje pauper.
Android gebruikers worden tenminste wakker als ze de wekker hebben gezet.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:59 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:20 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Android gebruikers worden tenminste wakker als ze de wekker hebben gezet.
Wat is er mis met deze telefoon? Ik heb hem ook, en vind hem geweldig. Heb alleen wel android erop gezet, maar qua hardware kan ik me geen betere telefoon wensen.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Oke, deze heb je.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:20 schreef Ireyon het volgende:
[..]
[..]
[..]
hoe mooi het design ook is , vind ik hem volledig kut in de hand liggen.quote:
Verkoop m aan mijquote:Op maandag 3 januari 2011 17:38 schreef Anne het volgende:
Mijne ookquote:Op maandag 3 januari 2011 20:44 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Jonguh kut, het is Windows! Mijn wekker doet het tenminste wel in 2011![]()
Windows Mobile wekkers ookquote:Op maandag 3 januari 2011 18:20 schreef Ireyon het volgende:
[..]
App programmers van Android hoeven niet te betalen om "developer" te worden...quote:Op maandag 3 januari 2011 17:59 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
je username is baasquote:Op maandag 3 januari 2011 21:01 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
App programmers van Android hoeven niet te betalen om "developer" te worden...
App programmers van Android hoeven geen veel te dure Mac te hebben om te kunnnen proggen.
Dus ja, als je je centen terug wilt verdienen, zou ik m'n app ook niet gratis maken
Android developers verdienen ook geld hoor. Maar voornamelijk met advertenties.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:01 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
App programmers van Android hoeven geen veel te dure Mac te hebben om te kunnnen proggen.
Dus ja, als je je centen terug wilt verdienen, zou ik m'n app ook niet gratis maken
Dat klopt.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:01 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Android devvers mogen ook virussen in hun app stoppenquote:Op maandag 3 januari 2011 21:01 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
iPhone-gebruikers ook. En die kunnen nog tig dingen die Android-gebruikers niet kunnenquote:Op maandag 3 januari 2011 18:20 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Zelf ontworpen door HTC en Samsungquote:Op maandag 17 januari 2011 20:39 schreef amonfog het volgende:
heb milestone telefoon van motorola met Cyanogen Mod android 2.2.1 en die doet t best wel lijp. (op dit moment ONZ ik ermee terwijl ik in ander browser tabje youtube muziek speel (met adobe flash)
als ik een nieuwe zou mogen kieze werd het zo weer Android. na windows mobile die 2 jaar mijn broekzak verziekt heeft met gebruiksonvriendelijk poupertraag systeem. ben ik blij dat ik Apps mag developen voor Google Android.
blackberry valt voor mij zoweizo al af, wie gaat er nou extra betalen voor zn internetabo als je pingchat ook gewoon kunt downloaden op je 1999 ericson...
als je een leuke mobiel wilt gaan doen zou je eigenlijk hier eens moeten spieken:
www.google.com/nexus op deze site presenteert google haar zelfontworpen telefoons
Sjongejonge ga anders even m'n postgeschiedenis doorbladeren en elk topic kicken om op een anti-iPhone post van me te reagerenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
iPhone-gebruikers ook. En die kunnen nog tig dingen die Android-gebruikers niet kunnen
En het vervolgens zelf doen. Weer zo'n hypocriete actie.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:49 schreef Ireyon het volgende:
Sjongejonge ga anders even m'n postgeschiedenis doorbladeren
Iedereen heeft wel een Windows-Mobile toestel gehad. Ik heb er zelf meerdere gehad, beginnende met de SPV100, daarna de Qtek 1010, HTC Tytn II, HTC Diamond, Samsung Omnia.. Vergeleken met wat nu op de markt is, is het hopeloos.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:21 schreef .Neovo. het volgende:
Ik denk dat de helft die hier zit te roepen dat windows mobile echt zo kut is, hetzelf nog nooit eens geprobeerd heeft. Door een beetje te tweaken kom je heel wat verder met windows mobile
Al moet ik toegeven dat Android weer beter is
HTC TyTN II heb ik ook. Doet het prima, nieuwe rom erover heen, en dat ding draait als een zonnetje.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel een Windows-Mobile toestel gehad. Ik heb er zelf meerdere gehad, beginnende met de SPV100, daarna de Qtek 1010, HTC Tytn II, HTC Diamond, Samsung Omnia.. Vergeleken met wat nu op de markt is, is het hopeloos.
Kijk daar kan ik wat mee. Heb je em ook al geroot en OCLF dr op losgelaten?? Prestaties worden nog beter!!quote:Op maandag 3 januari 2011 17:35 schreef lolikip het volgende:
_IS EEN TELEFOON VOOR DIKKE KUTPAUPERS DIE NIKS BETERS HEBBEN EN IK WIL HEM OOK NIE[ afbeelding ]
DIT IS MIJN TELEFOOON DIE 123432X BETER IS DAN BLACKBERRY EN IPHONE
[ afbeelding ]
samsung galaxy s![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |