iPhone-gebruikers ook. En die kunnen nog tig dingen die Android-gebruikers niet kunnenquote:Op maandag 3 januari 2011 18:20 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Android gebruikers worden tenminste wakker als ze de wekker hebben gezet.
Zelf ontworpen door HTC en Samsungquote:Op maandag 17 januari 2011 20:39 schreef amonfog het volgende:
heb milestone telefoon van motorola met Cyanogen Mod android 2.2.1 en die doet t best wel lijp. (op dit moment ONZ ik ermee terwijl ik in ander browser tabje youtube muziek speel (met adobe flash)
als ik een nieuwe zou mogen kieze werd het zo weer Android. na windows mobile die 2 jaar mijn broekzak verziekt heeft met gebruiksonvriendelijk poupertraag systeem. ben ik blij dat ik Apps mag developen voor Google Android.
blackberry valt voor mij zoweizo al af, wie gaat er nou extra betalen voor zn internetabo als je pingchat ook gewoon kunt downloaden op je 1999 ericson...
als je een leuke mobiel wilt gaan doen zou je eigenlijk hier eens moeten spieken:
www.google.com/nexus op deze site presenteert google haar zelfontworpen telefoons
Sjongejonge ga anders even m'n postgeschiedenis doorbladeren en elk topic kicken om op een anti-iPhone post van me te reagerenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
iPhone-gebruikers ook. En die kunnen nog tig dingen die Android-gebruikers niet kunnen
En het vervolgens zelf doen. Weer zo'n hypocriete actie.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:49 schreef Ireyon het volgende:
Sjongejonge ga anders even m'n postgeschiedenis doorbladeren
Iedereen heeft wel een Windows-Mobile toestel gehad. Ik heb er zelf meerdere gehad, beginnende met de SPV100, daarna de Qtek 1010, HTC Tytn II, HTC Diamond, Samsung Omnia.. Vergeleken met wat nu op de markt is, is het hopeloos.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:21 schreef .Neovo. het volgende:
Ik denk dat de helft die hier zit te roepen dat windows mobile echt zo kut is, hetzelf nog nooit eens geprobeerd heeft. Door een beetje te tweaken kom je heel wat verder met windows mobile
Al moet ik toegeven dat Android weer beter is
HTC TyTN II heb ik ook. Doet het prima, nieuwe rom erover heen, en dat ding draait als een zonnetje.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel een Windows-Mobile toestel gehad. Ik heb er zelf meerdere gehad, beginnende met de SPV100, daarna de Qtek 1010, HTC Tytn II, HTC Diamond, Samsung Omnia.. Vergeleken met wat nu op de markt is, is het hopeloos.
Kijk daar kan ik wat mee. Heb je em ook al geroot en OCLF dr op losgelaten?? Prestaties worden nog beter!!quote:Op maandag 3 januari 2011 17:35 schreef lolikip het volgende:
_IS EEN TELEFOON VOOR DIKKE KUTPAUPERS DIE NIKS BETERS HEBBEN EN IK WIL HEM OOK NIE[ afbeelding ]
DIT IS MIJN TELEFOOON DIE 123432X BETER IS DAN BLACKBERRY EN IPHONE
[ afbeelding ]
samsung galaxy s![]()
![]()
Zoalsquote:Op maandag 17 januari 2011 20:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
iPhone-gebruikers ook. En die kunnen nog tig dingen die Android-gebruikers niet kunnen
-Widgets op homescreenquote:
Audioboeken bookmarkenquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Audioboeken bookmarken
Audioboeken gescheiden houden van de rest van de muziek
Goede opties
Playlists aanpassen op de telefoon
Kan perfect met Android
Films en series gescheiden houden
Ik gebruik standaard de search typ 3/4 letters en vindt mijn film/serie die ik wil hebben![]()
Podcasts scheiden
Een complete, herstelbare backup maken van de hele telefoon, inclusief alle instellingen
Fair fair, er zijn tweaks/apps voor met Android telefoons maar geen native functionaliteit van het standaard OS.
Rohen's Anatomy Flash Cards
Moore's Clinical Anatomy
Thieme's Anatomy on the go
Netter's Neuroscience Flash Cards
Netter's Histology Flash Cards
Cut the Rope
Shadow Guardian
NOVA 2
Let's Golf 2
Sonic 4
The Jim and Frank mysteries
Puzzle Agent
The secret of Monkey Island
Apps als argument gebruiken wanneer je OSen met elkaar vergelijkt. Ios had een headstart we praten over een jaar wel verder.
AirPrint (Meerwaarde daarvan is precies?)
AirPlay (Functionaliteit had ik al tot mijn beschikking via 3party's apps met Windows Mobile 6.5, maar het is leuk dat het in het OS is verwerkt)
Stuk voor stuk dingen die Android niet kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet ik.. maar jij was ook die mongol die in dat andere topic ook zo ver in de war raakte door zo'n apple bashtopic..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2011 07:25:58 ]
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:19 schreef andreas612 het volgende:
lol, grappig dat het bashgehalte hier veel lager is dan als in DIG.. terwijl we hier in ONZ zitten..
toch maar ff opstokken:
Apple is voor homo's!
en Android is voor (eind)bazen!ja leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit dus. En dan gaan mensen dat ook nog verdedigen. Hoe achterlijk ben je dan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 06:52 schreef trolololo het volgende:
Die linker, domme kopie
[ afbeelding ]
Maar die is wel 'open'quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:00 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dit dus. En dan gaan mensen dat ook nog verdedigen. Hoe achterlijk ben je dan..
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:24 schreef andreas612 het volgende:
[..]
weet ik.. maar jij was ook die mongol die in dat andere topic ook zo ver in de war raakte door zo'n apple bashtopic.... ff opzoeken
Keuze tussen 3 smartphones__!!!!
Wat ben jij een zielig mannetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was in dat topic de enige die niet in de war was en daadwerkelijke argumenten gaf. Maar geeft niet dat je dat niet zag. Sommige mensen zijn nu eenmaal niet zo intelligent als anderen. Daarom hebben de meeste hoogopgeleide mensen ook een iPhone en een MacBook, die weten dat gebruiksgemak en betrouwbaarheid vooropstaan als je snel moet kunnen werken.
daar gaan we weer...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Daarom hebben de meeste hoogopgeleide mensen ook een iPhone en een MacBook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |