noobquote:Op maandag 3 januari 2011 16:33 schreef Graseter het volgende:
[..]
De massa die wel stoer is heeft een iPhone.
Ik heb een iPhone 4.
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:35 schreef lolikip het volgende:
_IS EEN TELEFOON VOOR DIKKE KUTPAUPERS DIE NIKS BETERS HEBBEN EN IK WIL HEM OOK NIE[ afbeelding ]
DIT IS MIJN TELEFOOON DIE 123432X BETER IS DAN BLACKBERRY EN IPHONE
[ afbeelding ]
samsung galaxy s![]()
![]()
De "meelopers" massa ja...quote:Op maandag 3 januari 2011 16:33 schreef Graseter het volgende:
[..]
De massa die wel stoer is heeft een iPhone.
Ik heb een iPhone 4.
IPHONEquote:Op maandag 3 januari 2011 17:37 schreef ultrakiller het volgende:
Heb :
[ afbeelding ]
Wil zeker niet :
[ afbeelding ]
en ook niet :
[ afbeelding ]
koop dan een android telefoon en niet een windows xp shitquote:Op maandag 3 januari 2011 17:38 schreef Anne het volgende:
Ik heb de HTC HD 2, maar ik zou hem op zich best het raam uit willen keilen.
Wat een baggerschijtendetyfustelefoon.
ja die kleine kutpaupers met hunne applequote:Op maandag 3 januari 2011 17:42 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
Wat de neuk jongen
Die leeftijd vanaf waar ze testen ook
telefoon op zich is ok , alleen windows mobile is kut.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:38 schreef Anne het volgende:
Ik heb de HTC HD 2, maar ik zou hem op zich best het raam uit willen keilen.
Wat een baggerschijtendetyfustelefoon.
Doe jij ook altijd getuite lipjes?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:47 schreef Poemgirl het volgende:
Ik zou niet die blackberry willen die alle breezersletjes kopen omdat het de goedkoopste is (voor de ping natuurlijk, die andere dingen gebruiken ze toch amper, behalve de camera om er spiegelfoto's mee te maken voor hyves)
Volgens mij hebben ze vrijwel geen android telefoons bij T-Mobile? Of?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:38 schreef lolikip het volgende:
[..]
koop dan een android telefoon en niet een windows xp shit
Natuurlijk met mijn blackberry, die ook zichtbaar is, een dikke laag verkeerde kleur lipgloss en gezichtsplamuur.quote:
Je kan ook android op je HD2 zettenquote:Op maandag 3 januari 2011 17:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze vrijwel geen android telefoons bij T-Mobile? Of?
T-Mobile is juist de pionier van Android geweest met de G1 een paar jaar geleden. Verder kun je kijken naar een HTC Desire (HD/Z) of Samsung Galaxy S, dat zijn de toptoestellen met Android op dit moment en die hebben ze ook gewoon bij T-Mobile hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 17:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze vrijwel geen android telefoons bij T-Mobile? Of?
Nounou, apps van 79 cent.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:53 schreef Ezechielk het volgende:
Deze blijf ik ook leuk vinden:
[ afbeelding ]
Android gebruikers zijn gewoon een beetje pauper.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:53 schreef Ezechielk het volgende:
Deze blijf ik ook leuk vinden:
[ afbeelding ]
Okquote:Op maandag 3 januari 2011 17:59 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Android gebruikers zijn gewoon een beetje pauper.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |