Na 50 keer de afgelopen dagen heb ik hem wel genoeg gehoordquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij is niet meer zo goed in kaarten. [ afbeelding ]
Ik moet weer te hulp schieten merk ikquote:Op maandag 3 januari 2011 13:56 schreef JD_SLR het volgende:
Wow, ik word dus net gebeld door 3FM met het bericht dat ze vanavond m'n plugplaat gaan draaien. Ik mag dus even gaan babbelen met Corton, leipe shit!![]()
quote:
Hoe bedoel je, proxy's?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik moet weer te hulp schieten merk ik
Poll Fuckenquote:
Doe lekker je ding zou ik zeggen, maar zo opzichtig als de vorige keer hoeft niet hoor.quote:
Lang geleden inderdaad. Wie weet dat het er ooit nog eens van komtquote:Op maandag 3 januari 2011 17:57 schreef gerbenp het volgende:
Hans, ben je niet meer van het kwartet maken? vroegâh deed je dat nog wel eens!
Dat is goed nieuwsquote:Op maandag 3 januari 2011 18:41 schreef miieejj het volgende:
[..]
http://www.applysomepressure.com/site/3677
nieuwe elbow
ja he..quote:Op maandag 3 januari 2011 18:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
LOL
Nieuwe Elbow klinkt wel aardig.
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:05 schreef Jannekje7 het volgende:
Hello!
Michiel kan de koekoek niet vinden
Enneh.... de TS was een beetje in de war?
oh wel dus.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De stagiair heeft de webcamstream verneukt
Nee hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 19:05 schreef Jannekje7 het volgende:
Enneh.... de TS was een beetje in de war?
Nou, idd....quote:Op maandag 3 januari 2011 19:07 schreef -Hans- het volgende:
Deze plaat van Pearl Jam heb ik vandaag ook al gehoord in de sportschool.. Beetje een vreemde plaat tijdens het sporten.
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:08 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoe kom je dan in Godesnaam bij EkstraWeekend??
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://gids.publiekeomroe(...)0&col=tijd&order=ASC
Yup! Leuke dag. Natuurlijk nog klein bedrijf (nu met vijf mensen), dus staat nog lekker in de kinderschoenen. Veel info opgenomen, dus nu ff afschakelenquote:
Precies, wat zij vraagt, wilde ik ook vragen, maar beetje nutteloos, om het een tweede keer te vrgen, dus ik qoute haar vraag, zodat ik het niet nog een keer hoef te vragenquote:
Mazzelaar, moet je nu altijd rond de klok van 11 beginnen?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup! Leuke dag. Natuurlijk nog klein bedrijf (nu met vijf mensen), dus staat nog lekker in de kinderschoenen. Veel info opgenomen, dus nu ff afschakelen. Komende twee dagen lekker thuis werken
.
Mooizoquote:Op maandag 3 januari 2011 19:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup! Leuke dag. Natuurlijk nog klein bedrijf (nu met vijf mensen), dus staat nog lekker in de kinderschoenen. Veel info opgenomen, dus nu ff afschakelen. Komende twee dagen lekker thuis werken
.
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |