Alweer? die vent werkt zich ook kapot zoquote:Op maandag 3 januari 2011 17:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Doet het goed idd.
Vanavond weer Venema.
Bikkel die Venemaquote:Op maandag 3 januari 2011 17:40 schreef themauster het volgende:
[..]
Alweer? die vent werkt zich ook kapot zo
VeenstraFM draait overurenquote:Op maandag 3 januari 2011 17:40 schreef themauster het volgende:
[..]
Alweer? die vent werkt zich ook kapot zo
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:41 schreef gerbenp het volgende:
Hans is baas. [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
DER RUDY!!!!!quote:Op maandag 3 januari 2011 17:43 schreef themauster het volgende:
Ik vind 7 uur Veenstra wel een beetje overkill had dan s'avonds iemand anders neergezet.
Onder andere of 1 van de nachtjocks zoals Barend van Deelen ook een toppertje!quote:
Mwah. Een avondshow trekt een heel ander publiek dan de ochtendshow, dus het kan wel. Niet het hele jaar, maar dat lijkt me sowieso niet echt gezond.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:43 schreef themauster het volgende:
Ik vind 7 uur Veenstra wel een beetje overkill had dan s'avonds iemand anders neergezet.
Daar krijgt hij nu ook niet meer de kans voor ja het is na SR hier toch wat drukker geworden zelfs midden in de nacht worden er hier nog topics volgegooid.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:57 schreef gerbenp het volgende:
Hans, ben je niet meer van het kwartet maken? vroegâh deed je dat nog wel eens!
in de weekend programmering kan het makkelijk, daar is het meestal wel een rust van jewelstequote:Op maandag 3 januari 2011 17:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Daar krijgt hij nu ook niet meer de kans voor ja het is na SR hier toch wat drukker geworden zelfs midden in de nacht worden er hier nog topics volgegooid.
Dit weekend niet maar er komt wel weer een tijd dat het hier weer rustig wordt bijvoorbeeld straks in de zomerquote:Op maandag 3 januari 2011 18:03 schreef gerbenp het volgende:
[..]
in de weekend programmering kan het makkelijk, daar is het meestal wel een rust van jewelste
Hij is niet meer zo goed in kaarten.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:57 schreef gerbenp het volgende:
Hans, ben je niet meer van het kwartet maken? vroegâh deed je dat nog wel eens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |