Pfoeh dat duurt nog lang..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:51 schreef sherezade het volgende:
ik ook maar het zal nog even duren voordat ze terug is.... volgens mij is ze pas in april weer te zien hier...
Waarom is ze er eigenlijk uit? ik weet dat ze in de soap in rehab zit, maar vraag me wel altijd waarom ze dat doen.. ze zag er niet zwanger uit ofzo:Pquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:51 schreef sherezade het volgende:
ik ook maar het zal nog even duren voordat ze terug is.... volgens mij is ze pas in april weer te zien hier...
Klopt, je zag het niet, maar van wat ik heb begrepen ging ze er daarom wel tijdelijk uit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:23 schreef o0butterfly0o het volgende:
[..]
Waarom is ze er eigenlijk uit? ik weet dat ze in de soap in rehab zit, maar vraag me wel altijd waarom ze dat doen.. ze zag er niet zwanger uit ofzo:P
ja he, en de reden dat ze terugkomt is wel zielig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja he, en de reden dat ze terugkomt is wel zielig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
heerlijk toch zonder Dusty?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:39 schreef sherezade het volgende:
[..]
daar gok ik wel op
btw waar is Dusty eigenlijk???![]()
![]()
![]()
![]()
Ja eigenlijk wel he.quote:
ik zag het wel aan de manier van kleden, normaal had ze altijd strakke jeans aan en strakke jurken maar de laatste weken zag je steeds van die wijde kleding en werd ze ook niet helemaal meer in beeld gefilmd en ietjes voller in het gezichtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:39 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Klopt, je zag het niet, maar van wat ik heb begrepen ging ze er daarom wel tijdelijk uit.
Klopt jaquote:Op maandag 7 februari 2011 11:49 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik zag het wel aan de manier van kleden, normaal had ze altijd strakke jeans aan en strakke jurken maar de laatste weken zag je steeds van die wijde kleding en werd ze ook niet helemaal meer in beeld gefilmd en ietjes voller in het gezicht
Maar die vrouw die ziet er altijd zo geweldig uit, die heeft geloof ik al 3 of 4 kinderen en die is altijd weer helemaal in vorm na de bevalling
ik ben jaloers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op maandag 7 februari 2011 12:01 schreef alors het volgende:
[..]
Klopt ja
had ik ook wel verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:00 schreef SacreCoeur het volgende:
Libertyx 100
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:19 schreef alors het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is iets mis met Megavideo, ik kan namelijk non stop kijken, zit nu 18 afleveringen achter elkaar te kijken. (soms even wat doorspoelen)
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:27 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]18 ?!?! ACHTTIEN ?!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is iets mis met Megavideo, ik kan namelijk non stop kijken, zit nu 18 afleveringen achter elkaar te kijken. (soms even wat doorspoelen)![]()
Sjezus, ik keek er laatst een paar keer 2 achter elkaar steeds en ik kreeg al een OD aan Damian..
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Hier kun je ALLE afleveringen kijken (ff scrollen).quote:Op dinsdag 8 februari 2011 06:38 schreef o0butterfly0o het volgende:
Op de site van rtl klopt er ook iets niet. ze liggen een aflevering achter..
Hoe werkt dat met megavideo als ik mag vragen?
Ik heb er in totaal gisteravond/nacht 30 gekeken (september 2009)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:50 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
18 ?!?! ACHTTIEN ?!?!![]()
Sjezus, ik keek er laatst een paar keer 2 achter elkaar steeds en ik kreeg al een OD aan Damian..
30 Pfff, nou ik doe er maar een paar per week hoor, anders krijg ik rare dromen (echt)...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:58 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik heb er in totaal gisteravond/nacht 30 gekeken (september 2009)
en het is een leuke verhaallijn om naar te kijken.
Alleen Lily komt echt m'n strot uit.
En de stukjes Luuk/Noah spoel ik bijna allemaal door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
ja!quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:07 schreef SacreCoeur het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Heel erg bedankt voor de link. had al vaker lopen zoeken maar kwam er niet uit.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:51 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Hier kun je ALLE afleveringen kijken (ff scrollen).
Het zijn allemaal links naar Megavideo.
We zitten nu ongeveer half augustus 2009 in Nederland.
http://soapaliens-atwt.hy(...)eringen_uit_Amerika/
quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:32 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meest belachelijk verzonnen ietsKrijg een flashback naar DOOL ervan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:28 schreef o0butterfly0o het volgende:
[..]
Heel erg bedankt voor de link. had al vaker lopen zoeken maar kwam er niet uit.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:07 schreef SacreCoeur het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:23 schreef roos85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Henry is altijd leukquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:32 schreef Rebbedebje het volgende:
Die Audrey is strontvervelendkan me niet voorstellen dat daar iemand níet de zenuwen van krijgt.
![]()
Ze gedraagt zich ook zoals een 16 jarige spoiled brat ipv een (?) 40 plusser.![]()
Henry daarentegen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Maar IEEEEEHHHHHH dat staartje.....![]()
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:20 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik heb een hoop gemist deze week. ATWT kijken lukte niet echt..
Ik blijf het raar vinden dat Henry de zoon van Stenbeck is. Kan er niet aan wennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:14 schreef Evienne het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
quote:Op zondag 13 februari 2011 00:07 schreef padlarf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:14 schreef Evienne het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toch logischquote:Op zondag 13 februari 2011 11:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ze halen wel iedereen nog effe tevoorschijn he, voor het eind van de serie.
Ja voor een soap misschien wel.quote:
agree..quote:Op maandag 14 februari 2011 22:49 schreef Anonymousz het volgende:
van mogen ook faith en lily dood gaan
Idd het duurt allemaal te langquote:Op maandag 14 februari 2011 18:15 schreef Anonymousz het volgende:
Wanneer komt Tom en iedereen erachter dat Riley Adam is?
Margo
Tom zeikt al jaren zo, hij is voor mij echt een van de mindere acteurs in de hele seriequote:Op maandag 14 februari 2011 17:36 schreef DarkElf het volgende:
God dat gezeik van Tom tegen aliKap daar eens mee annoying vent.
erg hequote:Op maandag 14 februari 2011 17:36 schreef DarkElf het volgende:
God dat gezeik van Tom tegen aliKap daar eens mee annoying vent.
duur echt langquote:Op maandag 14 februari 2011 18:15 schreef Anonymousz het volgende:
Wanneer komt Tom en iedereen erachter dat Riley Adam is?
Margo
nee en ik kijk echt (met tussenpozen) al eeuwen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:11 schreef droomvrouwtje het volgende:
Wie is die seth eigelijk?? Er werd gezegt een broer van holden, maar het zegt mij niks
Caleb was door 2 personen gespeeld , de eerste is doodgegaan aan een overdosis en daarna een ander, dus denk dat ze daarom maar caleb weg hebben gelaten omdat de originele caleb dood is.quote:
Seth is inderdaad , een broer van Holden, toen ik begon met kijken toen was het heel erg snyder-family gericht met Holden, Iva (die de echte moeder van Lily bleek te zijn) en daar was Seth toen bij , hij is een stuk grijzer geworden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:11 schreef droomvrouwtje het volgende:
Wie is die seth eigelijk?? Er werd gezegt een broer van holden, maar het zegt mij niks
Parker is niet meer zo into Liberty als eerst. Hebben ze al de tijd Parker bij haar weg willen houden, raakt ze gelijk zwanger van een anderquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:56 schreef droomvrouwtje het volgende:
O ja goede vraag...
En liberty zwanger?? Dat gaat wat worden met jaloerse Parker dan
Alleen hele oude mensen weten dat nog, ik herkende hem meteen zonder dat ik zijn naam meegekregen hadquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:11 schreef droomvrouwtje het volgende:
ik herkende hem ook, ben ik dan ook oud ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:13 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Alleen hele oude mensen weten dat nog, ik herkende hem meteen zonder dat ik zijn naam meegekregen had
Sarcasme.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:21 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik herkende hem ook, ben ik dan ook oud ?
Hahahaquote:
Ja beetje vreemd maarja dat geld ook voor Aaron, zijn zoon wordt op het laatste ingelicht en wordt minder erbij betrokken dan Lukequote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:17 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Caleb was door 2 personen gespeeld , de eerste is doodgegaan aan een overdosis en daarna een ander, dus denk dat ze daarom maar caleb weg hebben gelaten omdat de originele caleb dood is.
dat was mij niet opgevallenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:12 schreef NouMooiNiet het volgende:
Tom, wat een vervelende vent is dát.
Die tepels van Meg door dat shirt heen![]()
Ik snap die rol van Tom ook niet echt.. Voegt idd niks toe (behalve ergernis).quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:24 schreef sherezade het volgende:
[..]
dat was mij niet opgevallenTom is altijd al een vervelende gast geweest
heeft voor mij ook geen toegevoegde waarde in die serie....wat een
rol
nipplegatequote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:12 schreef NouMooiNiet het volgende:
Tom, wat een vervelende vent is dát.
Die tepels van Meg door dat shirt heen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |