dit neem je toch niet he?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:18 schreef DarkElf het volgende:
Toch zielig voor Holden, heeft hij op t laatste nippertje zichzelf uit die auto kunnen wurmen, terwijl die van de klif afreed natuurlijk, hangt daar aan en tussen de wortels van een struik, maar die komt dus half naar beneden waardoor Holden dus bedekt wordt door die struik hangt , met 2 gebroken benen en een gebroken schouder, en niémand die hem ziet.
![]()
Gelukkig kan hij zich met het sap van de bessen die de struik aan zich heeft hangen, voeden en die bevatten erg veel anti oxidanten waardoor hij zich beter dan ooit voelt.Dus tegen de tijd dat al zijn botten weer geheeld zijn kan hij naar boven klimmen en helemaal naar huis lopen waar hij Lily natuurlijk in bed ziet liggen met Damian, want hé Holden was dood en ze moet wel getroost worden.
Dus verblind van verdriet strompelt hij weg, komt daar de zus van Janet tegen en wordt verliefd want ze troost hem zo goed, buiten dat ze lekker kookt
.. de liefde van de man gaat door de maag natuurlijk en je denkt toch niet dat Lily ooit kookte he?
Dus maakt een kind met haar .... ... hoppa nieuwe verhaallijn.
echt, ze verzinnen het tóch maar elke keer weer he?
owja dat ook nog, zo zal het wel gaan jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:24 schreef sherezade het volgende:
![]()
![]()
het zal nog wel een heeeeeel lang verhaal worden voordat ze er achter gaan komen dat het aan Bob ligt ipv Allison
eerst natuurlijk ontslag voor haar, daarna een rechtszaak....totdat andere mensen ook dingen opmerken aan Bob en het tegendeel wordt bewezen en allison in het gelijk wordt gesteld![]()
![]()
![]()
het zou goed kunnen, of heb je stiekem vooruit zitten kijken?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou ik zou er niet van staan te kijken hoor
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:33 schreef DarkElf het volgende:
Zo als Faith kwaad wil kan ze gewoon óp Damien gaan zitten, kan hij geen kant meer op
dan kan je gelijk door naar dokter Bob, voor zwaar inwendig letselquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja lach maar, t zal je gebeuren
Lekker dan, die geeft natuurlijk weer een overdosis van t een of ander.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
dan kan je gelijk door naar dokter Bob, voor zwaar inwendig letsel
dat dan weer wel, maar dan is zuster Ali er nog, de redster in noodquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Lekker dan, die geeft natuurlijk weer een overdosis van t een of ander.
nou je bent mooi de sjaak dan
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:33 schreef DarkElf het volgende:
Zo als Faith kwaad wil kan ze gewoon óp Damien gaan zitten, kan hij geen kant meer op
zou Damien alles in scene hebben gezet?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:15 schreef Moja het volgende:
Stotterende Meg mankaak werkt me al heel lang op de zenuwen, net goed goed dat Damien stiekem nog steeds een oogje op Lily heeft, gniffel.
Ik ook. Het lijkt wel of die kin van Meg met de aflevering puntiger wordtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:57 schreef Miam het volgende:
Ik ga de aflevering zometeen even terugkijken.
daar gok ik wel opquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
zou Damien alles in scene hebben gezet?
Geen nood, die komt wel weer terug.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:39 schreef sherezade het volgende:
[..]
daar gok ik wel op
btw waar is Dusty eigenlijk???![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |