Henry is altijd leukquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:32 schreef Rebbedebje het volgende:
Die Audrey is strontvervelendkan me niet voorstellen dat daar iemand níet de zenuwen van krijgt.
![]()
Ze gedraagt zich ook zoals een 16 jarige spoiled brat ipv een (?) 40 plusser.![]()
Henry daarentegen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Maar IEEEEEHHHHHH dat staartje.....![]()
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:20 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik heb een hoop gemist deze week. ATWT kijken lukte niet echt..
Ik blijf het raar vinden dat Henry de zoon van Stenbeck is. Kan er niet aan wennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:14 schreef Evienne het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
quote:Op zondag 13 februari 2011 00:07 schreef padlarf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:14 schreef Evienne het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toch logischquote:Op zondag 13 februari 2011 11:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ze halen wel iedereen nog effe tevoorschijn he, voor het eind van de serie.
Ja voor een soap misschien wel.quote:
agree..quote:Op maandag 14 februari 2011 22:49 schreef Anonymousz het volgende:
van mogen ook faith en lily dood gaan
Idd het duurt allemaal te langquote:Op maandag 14 februari 2011 18:15 schreef Anonymousz het volgende:
Wanneer komt Tom en iedereen erachter dat Riley Adam is?
Margo
Tom zeikt al jaren zo, hij is voor mij echt een van de mindere acteurs in de hele seriequote:Op maandag 14 februari 2011 17:36 schreef DarkElf het volgende:
God dat gezeik van Tom tegen aliKap daar eens mee annoying vent.
erg hequote:Op maandag 14 februari 2011 17:36 schreef DarkElf het volgende:
God dat gezeik van Tom tegen aliKap daar eens mee annoying vent.
duur echt langquote:Op maandag 14 februari 2011 18:15 schreef Anonymousz het volgende:
Wanneer komt Tom en iedereen erachter dat Riley Adam is?
Margo
nee en ik kijk echt (met tussenpozen) al eeuwen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:11 schreef droomvrouwtje het volgende:
Wie is die seth eigelijk?? Er werd gezegt een broer van holden, maar het zegt mij niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |