Enorm, en er zijn onderhand genoeg uitbreidingen/skins/etc te downloaden.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:16 schreef CantFazeMe het volgende:
Lijkt mij wel heel tof spel trouwens! is het zeer uitgebreid?
Hm, coolquote:Op maandag 3 januari 2011 17:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Enorm, en er zijn onderhand genoeg uitbreidingen/skins/etc te downloaden.
Nicequote:Op maandag 3 januari 2011 19:19 schreef MMUFC het volgende:
Edit:
De periode van 5 zeges leverde tevens het volgende op:
Manager van de Maand, ik 1e
Talent van de Maand, Kevin Long 1e
Speler van de Maand, Gavin Gunning 1e, Adam Boyd 2e
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: laatste wedstrijd van het seizoen na 100 kansen gemist te hebben met 1-1 afgesloten en ingehaald door Atletico. Vierde positie behaald, dus voorronde Champions League. Hopen dat we geen vreselijk goede Engelse of Italiaanse tegenstander loten.. K*t Atletico Madrid, ze wonnen alles de laatste 7 speelronden
[ Bericht 10% gewijzigd door VonHinten op 03-01-2011 20:37:33 ]
Weet het niet zeker, maar volgens mij wel. ¤900.000 per jaar stelt geen bagger voor trouwens, da's maar ¤17.000 per week..quote:Op maandag 3 januari 2011 21:29 schreef VonHinten het volgende:
Ik kreeg een nieuw contract aangeboden voor 1,9 M per jaar. Heb er zelf 1 M van gemaakt. Heb ik nu 9 ton extra wagebudget? Weet iemand dit?
Volgens mij valt je eigen salaris inderdaad ook in het wage budget.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:29 schreef VonHinten het volgende:
Ik kreeg een nieuw contract aangeboden voor 1,9 M per jaar. Heb er zelf 1 M van gemaakt. Heb ik nu 9 ton extra wagebudget? Weet iemand dit?
Welke tactiek speel je? Je hebt echt ontzettend veel spitsen manquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:53 schreef Alovenac het volgende:
Hieronder de hoofdselectie van Ajax dit seizoen. Heb alleen Ramires (Chelsea - 7 miljoen), van Vossen (6,5 miljoen) en Pavlychenko (1,4 miljoen) zelf gekocht.
In het tweede zitten onder andere nog: Blind, Anita, Donald, Jozesfzoon, Bacuna (Groningen), Chaves, Eriksen, De Jong, Bystrov, Lodeiro en Suljemani waar we altijd op terug kunnen vallen.
[ afbeelding ]
Door deze lekkere overwinning mogen we toch wel stellen dat we zeker zijn van CL?
[ afbeelding ]
Volgens mij niet..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:57 schreef VonHinten het volgende:
Vraag: Kun je de formatie van je U19-team bepalen zonder het team zelf te managen? Ik wil dat ze 3-4-3 gaan spelen zodat al mijn lete soon-to-be-wonderkid spitsen in de basis kunnen staan.
Dat is de prijs die je betaald voor je succes. Ik heb datzelfde met mijn Palermo game. Laatste wedstrijd van het seizoen, bekerfinale en CL-finale binnen 1 week. Je dient inmiddels een brede selectie te hebben. Ik zal vanavond eens een screentje proberen te posten van mijn team.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:54 schreef VonHinten het volgende:
^--- Nice, feliOngeslagen kampioen, netjes!
Vierde voorronde CL:
Espanyol 3 - 0 Genk
Genk 1 - 0 Espanyol
We gaan de CL in! In een poule met OM (kom ik o.a. 2 oude huurspelers van mij tegen), FC Twente en Esbjerg fB. Moet te doen zijn.
Overigens, altijd lekker: tweede kwalificatie wedstrijd spelen tegen Genk, 3 dagen later de Europese Supercup tegen Inter (1-3 verloren in extra tijd) en dan 3 dagen later de competitie beginnen tegen Real Madrid (met dus allemaal 85% conditiespelers). Spaanse roostermaker, bedankt!
Voor zover ik weet kan je alleen bij je eerste elftal(als je op vakantie gaat) aangeven dat zo veel mogelijk met dezelfde spelers gespeeld dient te worden.. Voor de lagere elftallen kan je alleen aangeven dat ze de zelfde tactiek als je eerste elftal moeten gebruiken..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:57 schreef VonHinten het volgende:
Vraag: Kun je de formatie van je U19-team bepalen zonder het team zelf te managen? Ik wil dat ze 3-4-3 gaan spelen zodat al mijn lete soon-to-be-wonderkid spitsen in de basis kunnen staan.
AH KOM OP!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:54 schreef VonHinten het volgende:
Overigens, altijd lekker: tweede kwalificatie wedstrijd spelen tegen Genk, 3 dagen later de Europese Supercup tegen Inter (1-3 verloren in extra tijd) en dan 3 dagen later de competitie beginnen tegen Real Madrid (met dus allemaal 85% conditiespelers). Spaanse roostermaker, bedankt!
Heldquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:20 schreef Winski05 het volgende:
Ja, ja, ja!! Het is me gelukt!!! Kampioen met African Warriors!!!![]()
![]()
![]()
En dan ook nog op sublieme wijze, door al na 28 (van de 30) speelronden uitgerekend tegen directe concurrent SuperSport United te winnen met 3-0.
Hier ben ik heel erg blij mee
Thabiso Makhubo is echt uitzonderlijk in vorm dit seizoen, hij heeft er al 39 gemaakt in 31 wedstrijden. En dan heb ik nog wat wedstrijden te gaan in de competitie, in de SAFA Cup én in de African Confederations Cup
Binnenkort maak ik wel even wat screenshots
Goed bezig.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:13 schreef Jorwol het volgende:
Seizoen 2014/2015 is voorbij!
Dit jaar zeer overtuigend kampioen geworden, voor de tweede keer op rij:
[ afbeelding ]
Helaas geen doelsaldo van +100 kunnen halen, maar wel ongeslagen kampioen
In de Europa League de halve finale met 1-1 (thuis) en 2-3 (uit) gewonnen van PSV.
De finale was uiteindelijk niet zo heel boeiend, veel kansen, maar geen goals, waarna het op penalty's uit kwam. Manchester City miste 3x, voor mijn team scoorden Diarra, de Leeuw (die op dat moment licht geblesseerd was) en Griezmann.
[ afbeelding ]
Topscorer Kadlec:
[ afbeelding ]
De grens van 50 goals werd niet gehaald, maar alsnog een geweldig seizoen voor Kadlec, als hij geen blessure had gehad, was hij vast de grens van 50 goals voorbij gegaan.
Speler met hoogste gemiddelde, Griezmann:
[ afbeelding ]
Hopelijk kan ik Kadlec en Griezmann sowieso behouden, maar als ik echt flinke stappen in de Champions League wil maken moet ik echt een vlammende rechtsbuiten kopen, dat is mijn zwakste positie vind ik.
Kadlec heeft ook nog de Gouden Schoen voor topscorer van de Champions League gewonnen
[ afbeelding ]
En hij is geselecteerd in het Champions League Dream Team!
Je kan toch reject all transfer offers aanvinken bij holiday options. En anders moet je een transferwaarde invullen bij de speler, zodat het bod geaccepteerd wordt als ze aan de vraagprijs voldoen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:28 schreef Scorpie het volgende:
Ik mis de optie om te stoppen op vakantie te zijn als er een bod is voor 1 van je spelers. Er hangt een bod van 32 miljoen in de lucht voor mijn topverdediger (aangetrokken voor 7.5 miljoen), en nu durf ik niet op vakantie te gaan....
Haha tof! Sowieso vind ik het tof om al die buitenlandse avonturen te lezenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:20 schreef Winski05 het volgende:
![]()
![]()
En dan ook nog op sublieme wijze, door al na 28 (van de 30) speelronden uitgerekend tegen directe concurrent SuperSport United te winnen met 3-0.
Thabiso Makhubo is echt uitzonderlijk in vorm dit seizoen, hij heeft er al 39 gemaakt in 31 wedstrijden. En dan heb ik nog wat wedstrijden te gaan in de competitie, in de SAFA Cup én in de African Confederations Cup
Ik speel met twee tactieken, de één is tegen gelijkwaardige/betere ploegen:quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Goed bezig.
Hoe speel je met Feyenoord? Ik speelde 4-1-4-1, met de twee vleugelspelers op AML en AMR. Kreeg het echter nooit goed op de rit.
Mooie prestatiequote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:20 schreef Winski05 het volgende:
![]()
![]()
Dankjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:45 schreef PirE het volgende:
[..]
Mooie prestatie.Volgende doel Afrikaanse Champions League?
Ik (en ik denk ook wel de meesten hier) heb geen idee hoe al die Afrikaanse competities in elkaar steken, kun je me bijvoorbeeld uitleggen hoe die Confederations Cup werkt? Wie plaatsen zich daarvoor? En de Afrikaanse Champions League, is dat gewoon eigenlijk hetzelfde als in Europa?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:51 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Dankje
Mijn volgende doel is zo ver mogelijk zien te geraken in de African Confederations Cup, ik heb zelfs het idee dat ik die wel eens kan gaan winnen als ik alle tegenstander analyseer.
Vanaf volgend jaar ga ik me richten op de Afrikaanse CL, tenzij er een hele leuke buitenlandse club voorbij komt.
Heel simpel gezegd: de Confederations Cup is de Afrikaanse equivalent van de Europa Leauge. En de CL is inderdaad net als in Europa.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:02 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik (en ik denk ook wel de meesten hier) heb geen idee hoe al die Afrikaanse competities in elkaar steken, kun je me bijvoorbeeld uitleggen hoe die Confederations Cup werkt? Wie plaatsen zich daarvoor? En de Afrikaanse Champions League, is dat gewoon eigenlijk hetzelfde als in Europa?
Ah okee, ik zat te denken aan de Confederations Cup zoals met de landenteams, kon het al niet helemaal plaatsen dusquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:07 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Heel simpel gezegd: de Confederations Cup is de Afrikaanse equivalent van de Europa Leauge. En de CL is inderdaad net als in Europa.
Dus de bekerwinnaars en gemiddeld genomen de nummer 3 t/m 5 plaatsen zich voor de CC, terwijl de kampioenen en nummers 2 zich plaatsen voor de CL. Hetzelfde als in Europa dus
Heb ik ook speel je prima wedstrijden, goed veldspel. Maar door een slechte verdediging blijf je steken op 3-3. Je moet gewoon opzoek blijven gaan naar de balans. Want lijkt me niet dat de verdediging van Spurs nou zo vreselijk slecht is met Gallas, Dawson, King, Woodgate enz.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:54 schreef Captain_Zappa het volgende:
Ik ben de Spurs.
Ik heb hele goede aanvallers en hele slechte verdedigers. : S
Blijkbaar ook niet zon goeie trainer want anders had ik wel gewonnen zonder tegendoelpunten
[ afbeelding ]
Hoi P. Visser! Leuke speler inderdaad, geweldig, goeiemorgen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:58 schreef Jorwol het volgende:
[ afbeelding ]
Oké, het was een rib uit m'n lijf, maar dan heb je ook wat. Wordt mijn nieuwe Box-to-boxmidfielder in de 4-5-1 opstelling en in de 4-1-2-2-1 wordt het de nieuwe DMC. Was een Wonderkid, maar nu niet meer, kon 'm nog voor 23,5 miljoen halen door z'n release clause..
Haha, P. Visser is mijn spelnaam, inderdaad om gewoon volledige screentjes te kunnen maken zonder steeds die naam weg te halen. P. Visser staat overigens op alle screens hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:18 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Hoi P. Visser! Leuke speler inderdaad, geweldig, goeiemorgen.
Wat een spelerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:58 schreef Jorwol het volgende:
[ afbeelding ]
Oké, het was een rib uit m'n lijf, maar dan heb je ook wat. Wordt mijn nieuwe Box-to-boxmidfielder in de 4-5-1 opstelling en in de 4-1-2-2-1 wordt het de nieuwe DMC. Was een Wonderkid, maar nu niet meer, kon 'm nog voor 23,5 miljoen halen door z'n release clause..
4-3-3 en heb inderdaad een luxe probleempje voorinquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:02 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Welke tactiek speel je? Je hebt echt ontzettend veel spitsen man
Niet, kan gewoon niet, zo zijn de regels in Engeland..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:29 schreef poiuytr het volgende:
Hoe kan ik ervoor zorgen dat spelers uit Brazilie van ongeveer 16 jaar bij kunnen komen en niet elke keer tegen worden gehouden i.v.m. hun werkvergunning? Wordt er aardig zat van. Al tig mooie spelers tegen gekomen voor in de toekomst maar echt geen enkele kan komen, omdat het wordt geblokkeerd. Speel in Engeland met Leeds!
Hoe stop ik al die berichten die ik constant van mijn scouts krijg? Elke week krijg ik er wel 20 wordt er beetje misselijk van.
Voor dat geld kan je toch wel een fatsoenlijke terughalen? Ik zou er alleen maar blij mee zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:58 schreef Scorpie het volgende:
Mijn topverdediger gaat voor 32.5 miljoen de deur uit![]()
Wilde zijn contract niet verlengen !
Welkom in mijn voetbal-manager-wereld... Ik maakte dingen mee dan zeek ik zowat in mijn broek wanneer ik het aan een collega vertelde. Soms dreigen spelers met allemaal onzin, dan kan je ze meteen op de transferlist zetten... En dat kan je die kerel dan ook melden direct, echt humor.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:20 schreef VonHinten het volgende:
Keeper zeurt over te weinig discipline in het elfal, want we halen te veel rode kaarten. Dus ik beloof verbetering. En ja hoor, volgende wedstrijd pak ik weer rood. Ik fine die gast 1 week loon, krijg ik dus de _HELE_ selectie over me heen. Zestien spelers unhappy en ik stuk voor stuk excuses aanbieden via private chat. Nu zijn nog maar 3 spelers unhappy, maar goeiemorgen wat een geschiedenis dit
Edit: en dan zo'n 32-jarige, overbodige DC die gaat dreigen dat ie naar een andere club wil. Kerel, ik help je mee je koffers inpakken. Liever nog vandaag dan morgen dat je opzout ouwe salarisvreter.
Volgens mij kan je in de EU pas Brazilianen halen als ze 18 zijn. Zelfs in NL is dat zo.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:29 schreef poiuytr het volgende:
Hoe kan ik ervoor zorgen dat spelers uit Brazilie van ongeveer 16 jaar bij kunnen komen en niet elke keer tegen worden gehouden i.v.m. hun werkvergunning? Wordt er aardig zat van. Al tig mooie spelers tegen gekomen voor in de toekomst maar echt geen enkele kan komen, omdat het wordt geblokkeerd. Speel in Engeland met Leeds!
Hoe stop ik al die berichten die ik constant van mijn scouts krijg? Elke week krijg ik er wel 20 wordt er beetje misselijk van.
En daar komt bij dat spelers in Engeland dan ook nog eens een werkvergunning moeten aanvragen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Volgens mij kan je in de EU pas Brazilianen halen als ze 18 zijn. Zelfs in NL is dat zo.
In team-instellingen kun je wel instellen dat het Reserveteam / U19-team de tactiek spelen die het eerste team ook speelt, maar je kunt niet een andere tactiek instellen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:57 schreef VonHinten het volgende:
Inderdaad. En dat is zelfs voor 18jarige Brazilianen nog wel eens een probleemquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:37 schreef MMUFC het volgende:
[..]
En daar komt bij dat spelers in Engeland dan ook nog eens een werkvergunning moeten aanvragen.
In Nederland moet dat ook wel, maar verschil is dat in Nederland 99 van de 100 niet EU spelers zo'n werkvergunning krijgen, in Engeland moet er aan verschillende regels voldaan worden, zoals 75 procent van de interlands in de laatste 2 jaar(?) die ze gespeeld moeten hebben..
Ik raak emotioneel gehecht aan mijn spelers. Slechte eigenschap ik weet het.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor dat geld kan je toch wel een fatsoenlijke terughalen? Ik zou er alleen maar blij mee zijn.
Ik ook hoor, ik had bij Forest moeite om de spelers uit mijn eerste seizoen de deur uit te doen toen ik eenmaal gepromoveerd was naar de Premier League.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik raak emotioneel gehecht aan mijn spelers. Slechte eigenschap ik weet het.
Ik vind het wel irritant, ik heb al heel veel vacatures beantwoord, maar het lukt me maar niet om een baan te krijgen, wil wel een team hebben waar ik iets kan doen op transfergebiedquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:57 schreef jackson het volgende:
Ik begin ook altijd zonder werk... Doen de meeste mensen dat of niet hier?
Ik doe het heeeel afentoe.. maar meestal weet ik van te voren ook al bij welke club ik de volgende game wil beginnenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:57 schreef jackson het volgende:
Nee ik begin gewoon laag meestal Eerste Divisie ofzo of een degradatiekandidaat om zo een carriere op te bouwen. Ken wel iemand die dat al jaren succesvol doet en over vertelt op een FM forum.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:57 schreef jackson het volgende:
Ligt aan wat ik wil doen. Als ik een club wil opbouwen doe ik dat niet. Wil ik een carrière opbouwen en meerdere clubs langs, doe ik dat wel. Maar dan ook wel met de allerlaagste (Sunday Amateur) reputatie.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:57 schreef jackson het volgende:
pffft die vind ik dus nooit he haha....quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:05 schreef Dannare het volgende:
zo heb nu talentje gescout 14 jaar.. duurt nog meer dan 3 jaar voor die naar me toe komt maar kijk die stats!!
[ link | afbeelding ]
Ik heb een betaald contract van welgeteld 1000 euro per maandquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:20 schreef Denninho het volgende:
Voor 32.5 miljoen zet ik m'n emoties wel aan de kant![]()
Heb jij trouwens een betaald contract Scorpie? Ik zit nu in de Eredivisie maar sta zelf nog steeds onder een amateur contract. Het bestuur accepteert elke keer wel m'n verzoek om een nieuw contract maar dat komt er nooit van.
Ik heb de leukste games als ik zonder werk begin en vanzelf wel zie waar het schip strandtquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:57 schreef jackson het volgende:
hmmm ik kan dat nooit. Ik voel me dan te verbonden met een club. Wellicht dat ik dat wel kan als ik alles heb behaald wat er te halen valt. Dus in het geval van Cheonan begrijp ik het wel, je kan dan gewoon niet meer met de ploeg bereiken. Bij African Warriors zou het zo moeten zijn dat ik alles 5 keer gewonnen heb wat er te winnen valt, voordat ik door zou gaan. Daarnaast vind ik het niet leuk om te eindigen bij een topclub aangezien ik het niet leuk vind als je alles kan kopen wat je maar wiltquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:34 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Ik heb de leukste games als ik zonder werk begin en vanzelf wel zie waar het schip strandt
Soms start ik een game met een club waar ik iets mee heb(Cambuur, Ajax, Figline Valdarno), maar meestal begin ik werkloos. En ja, dan kun je een carriere krijgen zoals ik die nu hebBegonnen bij Cheonan in de 2e divisie van Zuid Korea. Daar kampioen geworden, maar het is een gesloten competitie dus van promoveren was helaas geen sprake. Toen ik dat in de gaten kreeg ben ik direct vertrokken, en heb ik een aanbod van African Warriors geaccepteerd. Op dat moment stond de ploeg laatste in de 2e divisie van Zuid Afrika. Inmiddels, nu zo'n 4 jaar later, ben ik landskampioen geworden en ga ik er de Afrikaanse CL mee spelen
De volgende stap in mijn carriere zal waarschijnlijk een ploeg uit een beter aangeschreven competitie zijn, liefst ergens in Europa.
De 2e divisie van Z-Korea is alleen in het eerste seizoen gesloten. Daarna kan je wel promoveren. Het is gek, maar dat hebben ze zo besloten blijkbaar...quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:34 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Ik heb de leukste games als ik zonder werk begin en vanzelf wel zie waar het schip strandt
Soms start ik een game met een club waar ik iets mee heb(Cambuur, Ajax, Figline Valdarno), maar meestal begin ik werkloos. En ja, dan kun je een carriere krijgen zoals ik die nu hebBegonnen bij Cheonan in de 2e divisie van Zuid Korea. Daar kampioen geworden, maar het is een gesloten competitie dus van promoveren was helaas geen sprake. Toen ik dat in de gaten kreeg ben ik direct vertrokken, en heb ik een aanbod van African Warriors geaccepteerd. Op dat moment stond de ploeg laatste in de 2e divisie van Zuid Afrika. Inmiddels, nu zo'n 4 jaar later, ben ik landskampioen geworden en ga ik er de Afrikaanse CL mee spelen
De volgende stap in mijn carriere zal waarschijnlijk een ploeg uit een beter aangeschreven competitie zijn, liefst ergens in Europa.
Serieus?? Dat wist ik helemaal niet! Toen ik niet promoveerde, ben ik direct opgestapt. Maar ik wist niet dat je daarna wél kon promoveren! Dan was ik daar wel gebleven, want ik had een heel talentvol team opgebouwd daar...quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De 2e divisie van Z-Korea is alleen in het eerste seizoen gesloten. Daarna kan je wel promoveren. Het is gek, maar dat hebben ze zo besloten blijkbaar...
Dat is ook niet mijn bedoeling. Ik wil wél een club opbouwen tot een topclub, en bijvoorbeeld de CL proberen te winnen. Maar ik haal zelf ook de meeste voldoening uit het groot maken van een kleine club, in plaats van het nóg groter maken van een grote club.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:42 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Daarnaast vind ik het niet leuk om te eindigen bij een topclub aangezien ik het niet leuk vind als je alles kan kopen wat je maar wilt
Mooie post.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:36 schreef Moron het volgende:
Mijn 5e seizoen met de Spurs is ten einde! Het werd een beetje wisselvallig seizoen, maar wel voor de 5e keer op rij kampioen geworden!!![]()
Daar was ik inderdaad al achter, maar een andere tactiek kan helaas niet. Jammer. Ik zoek nu een goede coach wiens favoriete opstelling 4-3-3 of 3-4-3 is, en laat hem dan de wedstrijden van U19 leiden. Ik hoop dat ze dan met 3 spitsen gaan spelen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:56 schreef Jorwol het volgende:
[..]
In team-instellingen kun je wel instellen dat het Reserveteam / U19-team de tactiek spelen die het eerste team ook speelt, maar je kunt niet een andere tactiek instellen.
Precies, ik ben nu met mijn eigen club, Vitesse Delft, bezig om ze van de hoofdklasse naar de eredivisie te krijgen en dan ooit de CL te winnen. Wel moeilijk maar ik haal er veel meer voldoening uit. Eerste stap, naar topklasse promoveren, is al geluktquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:13 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Serieus?? Dat wist ik helemaal niet! Toen ik niet promoveerde, ben ik direct opgestapt. Maar ik wist niet dat je daarna wél kon promoveren! Dan was ik daar wel gebleven, want ik had een heel talentvol team opgebouwd daar...
[..]
Dat is ook niet mijn bedoeling. Ik wil wél een club opbouwen tot een topclub, en bijvoorbeeld de CL proberen te winnen. Maar ik haal zelf ook de meeste voldoening uit het groot maken van een kleine club, in plaats van het nóg groter maken van een grote club.
Ah, da's een leuke uitdaging! Het is inderdaad niet makkelijk in de eerste jaren.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:04 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Precies, ik ben nu met mijn eigen club, Vitesse Delft, bezig om ze van de hoofdklasse naar de eredivisie te krijgen en dan ooit de CL te winnen. Wel moeilijk maar ik haal er veel meer voldoening uit. Eerste stap, naar topklasse promoveren, is al gelukt
Ja, ben ik meerdere keren tegen gekomen op het forum van SortitoutSI waar heel veel mensen de pentagon challenge (CL van elk continent winnen in één savegame) spelen en dus heel vaak in Z-Korea beginnen omdat je daar vaak nog wel wordt aangenomen met je zondagamateur reputatie en het ook een van de betere clubvoetballanden in Azië is.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:13 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Serieus?? Dat wist ik helemaal niet! Toen ik niet promoveerde, ben ik direct opgestapt. Maar ik wist niet dat je daarna wél kon promoveren! Dan was ik daar wel gebleven, want ik had een heel talentvol team opgebouwd daar...
Hmm. Dat is nieuw voor mij. Als ik dat toen had geweten was ik nooit weggegaan, want Zuid Korea is wat dat betreft een leuk land om te managen. Veel talent, leuke clubs, veel meer mogelijkheden dan in bijvoorbeeld Zuid Afrika. Maar goed, het is niet anders.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, ben ik meerdere keren tegen gekomen op het forum van SortitoutSI waar heel veel mensen de pentagon challenge (CL van elk continent winnen in één savegame) spelen en dus heel vaak in Z-Korea beginnen omdat je daar vaak nog wel wordt aangenomen met je zondagamateur reputatie en het ook een van de betere clubvoetballanden in Azië is.
Maar dat kan je nu toch ook controleren of je kan promoveren uit die divisie.. als ik het goed begrijp heb je die competitie namelijk ook ingeladen..quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:45 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Hmm. Dat is nieuw voor mij. Als ik dat toen had geweten was ik nooit weggegaan, want Zuid Korea is wat dat betreft een leuk land om te managen. Veel talent, leuke clubs, veel meer mogelijkheden dan in bijvoorbeeld Zuid Afrika. Maar goed, het is niet anders.
Aparte regel dat je pas in het 2e seizoen kunt promoveren
Zodra ik weer thuis ben ga ik er inderdaad even naar kijken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:03 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Maar dat kan je nu toch ook controleren of je kan promoveren uit die divisie.. als ik het goed begrijp heb je die competitie namelijk ook ingeladen..
Misschien hebben ze het hoogste niveau ingekrompen.. dan willen ze namelijk wel eens zoiets doen..
Kleine edit:
Volgens wikipedia is de Zuid Koreaanse competitie(K-League) nu nog een gesloten competitie, ze zijn er mee bezig om binnen nu en 2 jaar ofzo een promotie naar en degradatie vanuit de K-League mogelijk te maken..
ALT F9 of printscreen knoquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:58 schreef Ulyry het volgende:
Misschien een stomme vraag; maar hoe maak je in Football Manager 2011 een screenshot?
Moet je wel ff een mapje met 'screenshots' aanmaken in de map van Football Manager 2011 natuurlijkquote:
Gaat automatisch geloof ik.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:18 schreef Moron het volgende:
[..]
Moet je wel ff een mapje met 'screenshots' aanmaken in de map van Football Manager 2011 natuurlijk
Wat voor icoontjes zijn dat?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:06 schreef Winski05 het volgende:
Even twee screenshots van mijn African Warriors game.
Kampioen!
[ link | afbeelding ]
En het was voor Thabiso Makhubo echt een topseizoen. Pas 18 jaar, maar nu al zo constant en een echte goal-machine. Moet je de interesse in hem eens zien...![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Die blijft niet lang meer denk ik, jammer genoeg...
Ja, je hebt helemaal gelijk. Heb het even opgezocht.De kampioen kan vanaf het 2e seizoen is wél promoveren naar de K-League. Dat had ik even moeten uitzoeken van te voren.... nouja, ik probeer het in de toekomst wel weer eens in die competitie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als het goed is, zou je, als je in het 2e seizoen kampioen wordt, moeten kunnen promoveren in Z-Korea.
Je bedoelt logo's e.d.? Ik heb ergens een logo-pack vandaan gehaald, maar weet niet meer waar...volgens mij van het Sortitoutsi forum..quote:
Klopt, daar had ik m een paar dagen geleden ook vandaan gehaaldquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:14 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Ja, je hebt helemaal gelijk. Heb het even opgezocht.De kampioen kan vanaf het 2e seizoen is wél promoveren naar de K-League. Dat had ik even moeten uitzoeken van te voren.... nouja, ik probeer het in de toekomst wel weer eens in die competitie.
[..]
Je bedoelt logo's e.d.? Ik heb ergens een logo-pack vandaan gehaald, maar weet niet meer waar...volgens mij van het Sortitoutsi forum..
In vorige versie's kon daar om vragen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:58 schreef poiuytr het volgende:
Is het trouwens ook mogelijk om een "satellietclub" te vinden in bijvoorbeeld Brazilie en als ik dan talenten heb die geen werkvergunning kunnen krijgen om ze dan te stallen bij die club?
Hoe gaat dat precies in zijn werk dan? De spelers zijn nog geen eigendom van mij, hoe kan ik ze dan bijvoorbeeld stallen bij zo'n club?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:06 schreef PirE het volgende:
[..]
In vorige versie's kon daar om vragen.
Op het moment dat je zo'n satelllietclub hebt (dan staat er bij de affiliates: "to avoid work permits) kan je die spelers wel kopen en komen ze ook gewoon naar je club. Je moet ze alleen x (meestal 3) jaar on loan sturen naar die affiliate. Na die 3 jaar krijgen ze dan een dubbel paspoort en dan kan je ze gewoon opstellen of verkopen met dikke winst.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:07 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Hoe gaat dat precies in zijn werk dan? De spelers zijn nog geen eigendom van mij, hoe kan ik ze dan bijvoorbeeld stallen bij zo'n club?
Nu kun je het vanaf het begin vragen, vroeger moest je al een tijdje bij een club zitten voordat het konquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:11 schreef PirE het volgende:
[..]
Op het moment dat je zo'n satelllietclub hebt (dan staat er bij de affiliates: "to avoid work permits) kan je die spelers wel kopen en komen ze ook gewoon naar je club. Je moet ze alleen x (meestal 3) jaar on loan sturen naar die affiliate. Na die 3 jaar krijgen ze dan een dubbel paspoort en dan kan je ze gewoon opstellen of verkopen met dikke winst.
Voorbeeld: Manchester United heeft Antwerp.
Lijken me allemaal doelstellingen die te halen zijn. Met al dat geld zou je toch wel een ploeg moeten kunnen bouwen die redelijk ver kan komen in de CL of de EL kan winnen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:09 schreef PirE het volgende:
Na 3 seizoenen Ceuta was het tijd voor een nieuwe uitdaging en ik kon het mooie aanbod van Lokomotiv Moscow niet weigeren, een behoorlijk wagebudget (met wat speelruimte) en 12 miljoen aan transferbudget.
Het 1e (halve) seizoen als manager van Lokomotiv Moscow zit erop en de start is goed.
[ afbeelding ]
Ik moet wel bekennen dat de morale-bug me aardig op weg heeft geholpen. De 2e wedstrijd na mijn aanstelling was een europa league kwalificatiewedstrijd (2e ronde) tegen een aantal ierse amateurs, een 6-0 en 7-0 zorgen dan gelijk voor een flink morale-boost en met een goed moraal is het makkelijker winnen.
Qua transfers heb ik zelf weinig gedaan, ik heb alleen 2 russische spelers gehaald zodat ik iets meer russische spelers heb ivm de regels (max. 6 buitenlanders op het veld) en de vorige manager hield nogal van buitenlanders (15 in het 1e elftal).
Voor de rest:
2e plaats in mijn Europa League groep (Lille, Red Star en Standard)
Russian Cup, 7e ronde ofzo (was niet best maar het zorgde wel voor ruimte op de kalender)
Ik heb me met Paraguay geplaatst voor het WK. Ik had wel een play-off nodig tegen Trinidad & Tobago maar dat was een makkie (9-1 over 2 wedstrijden). Op het WK 2014 in Brazilie deel ik een groep met Nederland (van Frank Rijkaard), Kroatie en de VS.
Doelstellingen voor 2014:
- Zover mogelijk komen in de Europa League
- Titel prolongeren (anders 2e)
- Champions League groepsfase halen
- Diniyar Bilyaletdinov terughalen (heeft een aflopend contract bij Everton en Lok. Moscow als favourite club)
- Groepsfase op het WK overleven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is Walter, als je naar z'n leeftijd kijkt, dan kan het echt niet meer, maar hij geeft er zelf niet zoveel om en schopt er nog steeds ieder seizoen 30 in, dus waarom zou je 'm dan vervangen.
Z'n statistiekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn normaal m'n reserves.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot zover mijn enorme post.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Zoiets wil ik ook met NEC, maar voor mij is kampioen van Nederland worden al een geweldige uitdaging![]()
Overigens wel leuk om al die regens te zien, allemaal enorm salaris en miljoenen waard, en dan in de spits zo'n opa die alle ballen erin werkt voor een hongerloontje
Tranquillo![]()
Heb eindelijk ook deze game, ben bezig met een 'testronde'.
Ajax gekozen, veel tactieken en talentjes uitgeprobeert. In de competitie gaat wel wel goed met 11 winstpartijen en 2 remises, alleen in Europa loopt het niet echt lekker. Met veel moeite de Champions league gehaald en in een poule met Barcelona, AS Roma en Spartak Moskou slechts 1 punt gehaald, thuis tegen Barca. Dikke verliespartijen verder waaronder een 0-3 thuisverlies en een 4-0 uitverlies.
Mijn grootste probleem is mijn scorend vermogen. El Hamdaoui heeft in zo'n 20 wedstrijden slechts 2 keer gescoord, en dat ook nog eens in dezelfde wedstrijd
Suarez begon goed, raakte geblesseerd en is sindsdien behoorlijk de kluts kwijt, Sulejmani speelt enorm grillig met een 8 de ene wedstrijd om daarna een 5 te halen. De enige pluspuntjes vooralsnog zijn Eriksen en De Zeeuw, de enige spelers die gemiddeld op een 7,5 gemiddeld staan.
Waarschijnlijk helpt mijn tactiek ook niet echt mee aan mijn matige start als manager. Ik speel 4-1-2-1-2, waardoor al mijn spel door het midden gaat. Suarez en Sulejmani zijn enorm egoIstisch aan de bal en Enoh schiet alleen maar vanaf de 3e lijn op doel. Lodeiro krijgt zo'n 15 kansen per wedstrijd maar scoort alleen als invaller.
Ik ga mijn tactiek maar eens aanpassen en Suarez en Sulejmani op de flanken gooien, 2 spitsen spelen en 2 centrale middenvelders. Ik heb overigens 1 speler gekocht: Traore van Cluj. Boomlange spits die er ook pas 1 heeft liggenHeeft er iemand trouwens een kleine tip over een Ajax U-19 speler die later heel goed wordt?
![]()
Bij mij wordt PSV overgenomen (ben zelf Roda JC). De nieuwe eigenaar (een Hongaar) wilde er gelijk 480mil tegen aan gooienquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:52 schreef lordteddybeer het volgende:
Mijn team feyenoord is overgenomen door een Let
[ afbeelding ]![]()
Ik wil ook wel overgenomen worden door een Hongaar als ik daarmee zoveel geld krijg
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Bij mij zijn ze bezig om mijn Hartlepool over te nemen.. aan de ene kant zou het mooi zijn als er iemand met veel poen komt, maar aan de andere kant heeft het ook zijn charme om het met het kleine beetje geld wat ik nu heb te moeten doenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:30 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Bij mij wordt PSV overgenomen (ben zelf Roda JC). De nieuwe eigenaar (een Hongaar) wilde er gelijk 480mil tegen aan gooien![]()
Ik wil ook wel overgenomen worden door een Hongaar als ik daarmee zoveel geld krijg
In vergelijking met seizoen 1 en 2 ben ik seizoen 3 sterk gestart.
Heb namelijk in mijn 1e competitieduel meteen een punt gepakt, uit bij Bristol Rovers werd het 1-1. De 1e ronde League Cup werd overleefd door een 1-0 overwinning op Crewe.
In seizoen 1 en 2 pakte ik mijn 1e punt pas in duel 5 en verloor ik in de 1e ronde League Cup![]()
![]()
Dat gaat prima lukken. In 2D kan ook gewoonquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:01 schreef Eclaire84 het volgende:
Even een vraagje over de systeemeisen van dit spel.
Gaat dit zonder al te lange laadtijden werken op een 1.6GHZ core duo, 4 gig ram en onboard videokaart.
Kun je de graphics van de wedstrijden ook "traditioneel" in 2d laten weergeven?
Alvast bedankt![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eens even een enorme post over mijn FM10 game met De Graafschap, ik zit in 2024-2025
10 keer kampioen geworden, meerdere malen de Champions League gewonnen, de beker ook vaak gewonnen, wereldkampioenschap voor clubs iedere keer gewonnen dat ik de Champions League won, ook nog een keer de Europa League gewonnen. Alles gewonnen wat ik kan winnen, in ieder geval, het begint eigenlijk een beetje saai te worden.
Dit is mijn team aan het begin van het seizoen 2024-2025, 9 regens in de basis en twee spelers die echt bestaan, maar die zijn ondertussen wel oud en takelen flink af.
[ afbeelding ]
Dit is mijn keeper, beste keeper in het spel, althans, ben nog geen betere tegengekomen. Gratis opgehaald bij CSKA Moskou 11 seizoenen geleden. Daar kwam hij niet aan spelen toe door Igor Akinfeev, dus wilde hij zijn contract niet verlengen, hij is nu Nederlander omdat hij door diezelfde Akinfeev ook niet aan spelen toekwam bij Rusland, na 5 jaar in Nederland vroeg hij een paspoort aan, kreeg die en de bondscoach van Nederland riep 'm wel op.
[ afbeelding ]
Dit is gewoon een prima rechtsback.
[ afbeelding ]
Beste centrale verdediger die er is.
[ afbeelding ]
Redelijk gelijkwaardig aan Magnani.
[ afbeelding ]
Prima speler.
[ afbeelding ]
Geweldige speler, levert de ene assist na de andere af.
[ afbeelding ]
Bijna de perfecte middenvelder, bijna.
[ afbeelding ]
Niet de beste linkermiddenvelder die er is, maar een paar Nederlanders in je team is ook leuk, dus daarom staat hij er altijd in.
[ afbeelding ]
Redelijke aanvallende middenvelder...
[ afbeelding ]
M'n spitsen, qua leeftijd kunnen ze eigenlijk niet meer mee, qua stats ook niet echt meer, maar omdat ze toch blijven scoren, laat ik ze er toch instaan.
Dit is Alípio, takelt wel af, maar nog niet zo snel en hij blijft scoren.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is Walter, als je naar z'n leeftijd kijkt, dan kan het echt niet meer, maar hij geeft er zelf niet zoveel om en schopt er nog steeds ieder seizoen 30 in, dus waarom zou je 'm dan vervangen.
[ afbeelding ]
Z'n statistieken
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn normaal m'n reserves.Hulde voor deze update! Erg leuk om te lezen en te bekijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot zover mijn enorme post.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg![]()
Ze hebben me er na 10 wedstrijden uitgetrapt bij Ipswich, maakt verder niet uit stond al op het punt om zelf ontslag te nemen.
Kan me nu richten op de Afrika Cup met Senegal zit in een poule Algerije, Guinee en mijn vorige werkgever Congo-Brazzaville. Er staat een mooie ploeg met een dodelijke spits voorin: Khouma Babacar. Het moge duidelijk zijn wij gaan voor die beker!C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Babacarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:44 schreef heloef het volgende:
Ze hebben me er na 10 wedstrijden uitgetrapt bij Ipswich, maakt verder niet uit stond al op het punt om zelf ontslag te nemen.
Kan me nu richten op de Afrika Cup met Senegal zit in een poule Algerije, Guinee en mijn vorige werkgever Congo-Brazzaville. Er staat een mooie ploeg met een dodelijke spits voorin: Khouma Babacar. Het moge duidelijk zijn wij gaan voor die beker!![]()
Al heb ik het idee dat zijn stats niet echt heel hard doorgroeien. Hij is als 17-jarige al top, maar wordt verder niet veel beter. Jammer.![]()
Heb nu eindelijk een Braziliaanse club gevonden voor mijn club waar ik mijn Braziliaanse spelers zonder werkvergunning kan stallen. Het probleem is dat ik niet weet hoe ik ze er moet krijgen omdat een bod wel geaccepteerd wordt alleen de speler kan niet komen door dat hele werkvergunnings verhaal.![]()
dat vraag ik me ook af en weten jullie of de recettes bij bekerwedstrijden gedeeld worden of moet je maar geluk hebben dat je thuisspeelt?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:55 schreef poiuytr het volgende:
Heb nu eindelijk een Braziliaanse club gevonden voor mijn club waar ik mijn Braziliaanse spelers zonder werkvergunning kan stallen. Het probleem is dat ik niet weet hoe ik ze er moet krijgen omdat een bod wel geaccepteerd wordt alleen de speler kan niet komen door dat hele werkvergunnings verhaal.![]()
Bij de meeste zo niet alle bekertoernooien(behalve Europees) worden de recettes gedeeld.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:32 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
dat vraag ik me ook af en weten jullie of de recettes bij bekerwedstrijden gedeeld worden of moet je maar geluk hebben dat je thuisspeelt?
Dus voor mij is het lucratiever om met Hartlepool uit tegen ManU of Liverpool te spelen dan thuis. Thuis zit het namelijk nokkie vol, 7650 man. Uit zit het voor 3/4e vol, 30.000 man. Maar dat verschilt wel in recettes die ik ontvang.![]()
Volgens mij moet je juist een club in Europa hebben, voornamelijk Belgie daar duurt het niet zo lang voor een EU paspoortquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:55 schreef poiuytr het volgende:
Heb nu eindelijk een Braziliaanse club gevonden voor mijn club waar ik mijn Braziliaanse spelers zonder werkvergunning kan stallen. Het probleem is dat ik niet weet hoe ik ze er moet krijgen omdat een bod wel geaccepteerd wordt alleen de speler kan niet komen door dat hele werkvergunnings verhaal.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Lijkt mij ook ja, als je ze aan een Braziliaanse club uitleent moet je wachten op interlands.. In België duurt het 3 jaar voor ze de nationaliteit overnemen, andere landen 5 jaar.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij moet je juist een club in Europa hebben, voornamelijk Belgie daar duurt het niet zo lang voor een EU paspoort![]()
Klopt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij moet je juist een club in Europa hebben, voornamelijk Belgie daar duurt het niet zo lang voor een EU paspoortThere's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Zijn er mensen hier die het spel op hun Mac spelen? Zo ja, is er een fatsoenlijke language-pack voor want de verschillende die ik gebruik deugen maar half
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --![]()
Ik heb ook eindelijk weer tijd om wat te spelen.
Met Lincoln zeer hoopvol begonnen aan mijn eerste seizoen in de Championship. Gelukkig bleken spelers van een aardig kaliber bereid om de club te komen versterken, zo ook Leigh Griffiths, ex-scherpschutter van jong Schotland en Millwall:
In heel mijn jarenlange FM geschiedenis heb ik zelden een nieuwe aanwinst gehad die zó goed begint. In 2 competitiewedstrijden heeft Griffiths er 7 (!) goals ingelegd, en niet tegen de minste teams ook: Derby en Burnley, net gedegradeerd uit de Premiership.
Wat een held
Ik wens je een dolfijne dag![]()
Griffiths is inderdaad een heldquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:55 schreef Pinterman het volgende:
Ik heb ook eindelijk weer tijd om wat te spelen.
Met Lincoln zeer hoopvol begonnen aan mijn eerste seizoen in de Championship. Gelukkig bleken spelers van een aardig kaliber bereid om de club te komen versterken, zo ook Leigh Griffiths, ex-scherpschutter van jong Schotland en Millwall:
[ afbeelding ]
In heel mijn jarenlange FM geschiedenis heb ik zelden een nieuwe aanwinst gehad die zó goed begint. In 2 competitiewedstrijden heeft Griffiths er 7 (!) goals ingelegd, en niet tegen de minste teams ook: Derby en Burnley, net gedegradeerd uit de Premiership.
[ afbeelding ]
Wat een held
C'est la vie
Is er trouwens ooit wel wat van die challenge gekomen? Lees er hier niks over.
[ Bericht 6% gewijzigd door poiuytr op 07-01-2011 21:19:58 ]![]()
Ik wilde wel graag, maar ben hem uiteindelijk niet gaan spelen omdat ik al een game had in die competitie (league one), en ook wegens tijdgebrek.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:11 schreef poiuytr het volgende:
Is er trouwens ooit wel wat van die challenge gekomen? Lees er hier niks over.Ik wens je een dolfijne dag![]()
Ik ben inmiddels in de Premier League en heb een prima elftal samengesteld, maar heb geen zin meer om verder te spelen, ben nu weer bezig met m'n Feyenoordgame, daar ben ik in seizoen 2015-2016.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:11 schreef poiuytr het volgende:
Is er trouwens ooit wel wat van die challenge gekomen? Lees er hier niks over.![]()
Uit bij Peterborough weer twee gescoord, in een andere (counter) tactiek. 9 Goals in 3 competitiewedstrijden nuquote:
Na mijn uitprobeergame met Ajax nu voor het eggie begonnen met het lelijke eendje van Nederland: Almere City. We gaan tot nu toe redelijk, de resultaten zijn nogal wisselvallig en de spelers nogal beperkt. Gelukkig 2 Ajax talentjes kunnen huren (Rodney Sneijder en Van der Meulen) en Geert den Ouden aangetrokken die nog weleens zijn doelpuntjes meepikt. Ik hoop de Play-offs te halen via de competitie, dus plek 8 of hoger. Ik schommel nu al een aantal wedstrijden tussen plek 6 en 10 dus ik heb (nog) geen klagen. Wel irritant dat mijn supporters bij elke verliespartij of gelijkspel zeuren dat ze teleurgesteld zijn. Ik heb verdorie de 18e prognose gekregen!![]()
Kijk of je Jip Bartels kunt contracten. Ook een talentje bij Ajax... Die kan er behoorlijk wat inprikken voor je (spits). Knaap is begin 2010 nog 17 jaar oud.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:00 schreef ValHallen het volgende:
Na mijn uitprobeergame met Ajax nu voor het eggie begonnen met het lelijke eendje van Nederland: Almere City. We gaan tot nu toe redelijk, de resultaten zijn nogal wisselvallig en de spelers nogal beperkt. Gelukkig 2 Ajax talentjes kunnen huren (Rodney Sneijder en Van der Meulen) en Geert den Ouden aangetrokken die nog weleens zijn doelpuntjes meepikt. Ik hoop de Play-offs te halen via de competitie, dus plek 8 of hoger. Ik schommel nu al een aantal wedstrijden tussen plek 6 en 10 dus ik heb (nog) geen klagen. Wel irritant dat mijn supporters bij elke verliespartij of gelijkspel zeuren dat ze teleurgesteld zijn. Ik heb verdorie de 18e prognose gekregen!They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Klinkt goed, ik heb flink behoefte aan scorend vermogen aangezien mijn beste spits 33 is en de rest tot nu toe niet echt waarmaakt wat ik van ze verwacht. Misschien blijf ik ook iets teveel hangen in mijn FM2007 gedachten (de laatste FM game die ik echt veel heb gespeeld) waar ik fluitend het seizoen doorkwam met 2 dezelfde type spitsen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Kijk of je Jip Bartels kunt contracten. Ook een talentje bij Ajax... Die kan er behoorlijk wat inprikken voor je (spits). Knaap is begin 2010 nog 17 jaar oud.![]()
Ja bij Cambuur klaagten ze over een nederlaag tegen de nummer 1 terwijl we nog derde stonden. En de prognose was twaalfde.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:00 schreef ValHallen het volgende:
Na mijn uitprobeergame met Ajax nu voor het eggie begonnen met het lelijke eendje van Nederland: Almere City. We gaan tot nu toe redelijk, de resultaten zijn nogal wisselvallig en de spelers nogal beperkt. Gelukkig 2 Ajax talentjes kunnen huren (Rodney Sneijder en Van der Meulen) en Geert den Ouden aangetrokken die nog weleens zijn doelpuntjes meepikt. Ik hoop de Play-offs te halen via de competitie, dus plek 8 of hoger. Ik schommel nu al een aantal wedstrijden tussen plek 6 en 10 dus ik heb (nog) geen klagen. Wel irritant dat mijn supporters bij elke verliespartij of gelijkspel zeuren dat ze teleurgesteld zijn. Ik heb verdorie de 18e prognose gekregen!
C'est la vie
Cambuur is bij mij echt onverslaanbaar. Die hebben volgens mij al hun wedstrijden tot nu toe gewonnen, ook ik ben met een afgetekende 3-0 afgedroogd. Ik heb sowieso wel een beetje het gevoel dat die supporters nogal grillig zijn in hun vreugde en verdriet. Speel ik gelijk tegen Go Ahead Eagles uit, zijn ze ontevreden, win ik met een zwaarbevochten 1-0 thuis van de hekkensluiter Veendam die slechts 1 keer heeft gescoord en veruit de meeste tegendoelpunten van allemaal heeft zijn ze dolgelukkig.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja bij Cambuur klaagten ze over een nederlaag tegen de nummer 1 terwijl we nog derde stonden. En de prognose was twaalfde.![]()
Ik speelde al wel in de Eredivisie daarom vond ik het zo raar.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Cambuur is bij mij echt onverslaanbaar. Die hebben volgens mij al hun wedstrijden tot nu toe gewonnen, ook ik ben met een afgetekende 3-0 afgedroogd. Ik heb sowieso wel een beetje het gevoel dat die supporters nogal grillig zijn in hun vreugde en verdriet. Speel ik gelijk tegen Go Ahead Eagles uit, zijn ze ontevreden, win ik met een zwaarbevochten 1-0 thuis van de hekkensluiter Veendam die slechts 1 keer heeft gescoord en veruit de minste tegendoelpunten van allemaal heeft zijn ze dolgelukkig.
C'est la vie
Dat is idd nogal vreemdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik speelde al wel in de Eredivisie daarom vond ik het zo raar.![]()
![]()
![]()
Sta in de finale van de Afrika Cup met Senegal! Nu nog winnen van de Ivoorkust. Het zal een lastige wedstrijd worden maar we kunnen die cup gewoon binnenslepen vooral als Babacar zijn dag heeft.
De weg daar naar toe begon heel goed met een 4-0 afstraffing voor Guinee in de eerste wedstrijd. Tegen Algerije bleven we steken op een gelijkspel en tegen mijn oude ploeg Congo-Brazzaville verloor ik zelfs.Had hetzelfde aantal punten als Congo maar een beter doelsaldo en eindigde als tweede in de poule.
Tegen het thuisland Zuid-Afrika was het een gelijkopgaande wedstrijd maar na een goede assist van Baba kon Babacar simpel binnentikken. De halve finale was een stuk spectaculairder. In de 70ste minuut kwam ik op voorsprong. Twee minuten later maakte Nigeria met een zondagschot gelijk, vijf minuten voor tijd kreeg Nigeria een strafschop werd die werd gemist door Taiwo. In de rebound kreeg Taiwo de bal weer voor zijn voeten en knalde de bal snoeihard op de lat.
In de verlenging kwam ik na tien minuten op voorsprong door Ba, daarna me gewoon ingegraven en dus de finale gehaald!C'est la vie
Dit heb ik in Engeland ontzettend op het een na hoogste niveau daar... Geen pijl op te trekken. Als ik dolgelukkig ben vinden de supporters het maar normaalquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Cambuur is bij mij echt onverslaanbaar. Die hebben volgens mij al hun wedstrijden tot nu toe gewonnen, ook ik ben met een afgetekende 3-0 afgedroogd. Ik heb sowieso wel een beetje het gevoel dat die supporters nogal grillig zijn in hun vreugde en verdriet. Speel ik gelijk tegen Go Ahead Eagles uit, zijn ze ontevreden, win ik met een zwaarbevochten 1-0 thuis van de hekkensluiter Veendam die slechts 1 keer heeft gescoord en veruit de meeste tegendoelpunten van allemaal heeft zijn ze dolgelukkig.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
![]()
Hij is binnen!In een krankzinnige finale Ivoorkust verslagen met Babacar als grote man. Die Sidy Diop die de eerste goal maakte is ook een held. Een centrale verdediger (regen) maar levensgevaarlijk in standaardsituaties en pikt zijn goals regelmatig mee en heeft een goed afstandsschot
Nu al een internationale topverdediger het is wachten tot ie naar een grote ploeg gaat.
.C'est la vie
Ik speel op me Mac. Ik gebruik een Engelse language pack (gekochte gedownloade spel was op Russisch ingesteld) en die is perfectquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:25 schreef jackson het volgende:
Zijn er mensen hier die het spel op hun Mac spelen? Zo ja, is er een fatsoenlijke language-pack voor want de verschillende die ik gebruik deugen maar half![]()
![]()
heeft iemand trouwens nog een kit-pack voor de blue square north/south en hogere engelse competities?![]()
Lekker! Zeker prima spelertje trouwens, die Sidy Diop, maar ik zie toch meer een soort van middenvelder in hem dan een centrale verdediger. Een beetje een box-to-box, maar zijn dribbelen is wel erg laag... Misschien dan een deep lying playmaker, maar daar is hij weer niet creatief genoeg voor.... Hij heeft een paar tegenstellende stats, zoals je wel vaker ziet bij regensquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:01 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is binnen!In een krankzinnige finale Ivoorkust verslagen met Babacar als grote man. Die Sidy Diop die de eerste goal maakte is ook een held. Een centrale verdediger (regen) maar levensgevaarlijk in standaardsituaties en pikt zijn goals regelmatig mee en heeft een goed afstandsschot
[ afbeelding ]
Nu al een internationale topverdediger het is wachten tot ie naar een grote ploeg gaat.
.Maar desalniettemin een zeer nuttige speler lijkt me
http://sortitoutsi.net/fo(...)uests-for-fm11-only/ Voor Engeland en heel veel andere leagues.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:06 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
heeft iemand trouwens nog een kit-pack voor de blue square north/south en hogere engelse competities?There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Of als sweeper/doorschuivende verdediger in het (oude) Ajax-systeem. Alleen speelt bijna niemand zo.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:32 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Lekker! Zeker prima spelertje trouwens, die Sidy Diop, maar ik zie toch meer een soort van middenvelder in hem dan een centrale verdediger. Een beetje een box-to-box, maar zijn dribbelen is wel erg laag... Misschien dan een deep lying playmaker, maar daar is hij weer niet creatief genoeg voor.... Hij heeft een paar tegenstellende stats, zoals je wel vaker ziet bij regensMaar desalniettemin een zeer nuttige speler lijkt me
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
daar staat vrijwel alles op ja, helaas zit mijn clubje (workington, blue square north) niet in de blue square north pack, iemand een idee waar ik die kan vinden???quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
http://sortitoutsi.net/fo(...)uests-for-fm11-only/ Voor Engeland en heel veel andere leagues.![]()
Misschien in een van de divisies eronder of erboven?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:38 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
daar staat vrijwel alles op ja, helaas zit mijn clubje (workington, blue square north) niet in de blue square north pack, iemand een idee waar ik die kan vinden???There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
http://www.filefront.com/(...)t-North-SS10-11.rar/quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:38 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
daar staat vrijwel alles op ja, helaas zit mijn clubje (workington, blue square north) niet in de blue square north pack, iemand een idee waar ik die kan vinden???“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
bedanktquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:57 schreef PirE het volgende:
[..]
http://www.filefront.com/(...)t-North-SS10-11.rar/, nu kan ik met mijn nieuwe shirts op weg naar de league one
![]()
![]()
Ja dat zou ook heel goed kunnen inderdaad, hij speelt nu bij Arsenal trouwens.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:32 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Lekker! Zeker prima spelertje trouwens, die Sidy Diop, maar ik zie toch meer een soort van middenvelder in hem dan een centrale verdediger. Een beetje een box-to-box, maar zijn dribbelen is wel erg laag... Misschien dan een deep lying playmaker, maar daar is hij weer niet creatief genoeg voor.... Hij heeft een paar tegenstellende stats, zoals je wel vaker ziet bij regensMaar desalniettemin een zeer nuttige speler lijkt me
C'est la vie
Beloof je een talent speelminuten, geef je die, vraagt ie een transfer aan omdat hij volgens hem geen speelminuten krijgt. Ondanks dat hij de laatste 2 wedstrijden 2 x 90 minuten heeft gespeeld. Het is een keeper trouwens.![]()
Ondanks mijn goede prestaties met Senegal wil geen enkele ploeg in de hoogste divisie mij hebben.![]()
Iedere ploeg uit de Championship en Serie B zijn altijd wel geïnteresseerd, vreselijk irritant dit.
Kan nu naar QPR (4,5 miljoen TB 215 LB per week) of naar Parma (53k TB, 150k LB per week). Normaal zou je zeggen kies voor QPR want daar is er geld maar aan de andere kant heb ik geen zin om weer in de Championship te werken. Maar bij Parma valt er dan weer financieel weinig te halen.
Nog al hopeloze situatie dit.C'est la vie
Ik zie volgens mij iets gruwelijk hard over het hoofd, maar waar zit dat pre-match training menu?
..................................................................................................................................................![]()
klik op het menu met je teamnaam en dan zie je het onder training staan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:39 schreef s0k het volgende:
Ik zie volgens mij iets gruwelijk hard over het hoofd, maar waar zit dat pre-match training menu?
verdomme zeg, ben ik met workington 2 keer gepromoveerd wordt het bestuur overgenomen en willen ze mij ontslaan,wat een frustrerend spel is het soms ook
[ Bericht 11% gewijzigd door deuk.in.een.pakje.boter op 08-01-2011 18:05:49 ]![]()
Doncaster, 18e, ontslaat Hatem Trabelsi en nu wordt ik gezien als grootste kanshebber om daar de nieuwe manager te worden. Alleen sta ik momenteel op doelsaldo 3e.
En daar komt bij dat ik deze game met Hartlepool begonnen ben om ze naar de Premier League te leiden, en niet om als manager van club naar club te gaan.
In de eredivisie won nummer 2 De Graafschapnet van nummer 1 Ajax.. Met 5-1
![]()
In de League Cup tot de 3e ronde gekomen. Eerst Crewe verslagen, vervolgens kwam Premier League club en buurman Sunderland op bezoek. Bij rust was het 0-2, in de 57e en 58e minuut werd het 1-2 en 2-2. Sunderland was over 120 minuten gezien de betere maar wist niet meer te scoren. Na penalties won ik met 3-2.
In ronde 3 mocht ik naar West Ham. Was de enige niet Premier League of Championship club die overgebleven was. West Ham had bakken met kansen maar wist enkel 1 controversieel doelpunt te scoren.. Ik creëerde niets en werd uitgeschakeld.
[ Bericht 32% gewijzigd door MMUFC op 09-01-2011 10:22:30 ]![]()
Ik zit in m'n 4e seizoen met Ajax en ga weer voor de titel na afgelopen jaar 2e te zijn geworden.
Cl uitgeschakeld nadat ik uit de eerste 3 wedstrijden 7punten haalde en daarna nog maar 1:')
Almere staat onderaan met 4punten uit 23wedstrijden maar ze zijn wel voor de 2e keer aanwezig in de Eredivisie
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Dat is een standaard text, ik heb nog nooit meegemaakt dat ik daadwerkelijk werd ontslagen. Zou me er niet te druk over maken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:46 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
klik op het menu met je teamnaam en dan zie je het onder training staan.
verdomme zeg, ben ik met workington 2 keer gepromoveerd wordt het bestuur overgenomen en willen ze mij ontslaan,wat een frustrerend spel is het soms ook
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
In welk team plaatsen jullie nieuw aangetrokken 16-17-18 jarige regens?
Ik heb ze in mijn -19 team geplaatst, maar krijg meteen meldingen dat ze ontevreden zijn en een gesprek willen. Eentje heeft zelfs al in de pers laten weten een transfer te willen.
Wat verwachten ze?Meteen speelminuten in het eerste?
![]()
Hangt er vanaf op welke 'rol' je ze een contract geeft. Als je ze 'hot prospect' of 'youngster' oid. geeft, dan zullen ze volgens mij niet klagen in je -19. Als 'backup' zullen ze het ook wel niet erg vinden in je reserves. Anders waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb ze in mijn -19 team geplaatst, maar krijg meteen meldingen dat ze ontevreden zijn en een gesprek willen. Eentje heeft zelfs al in de pers laten weten een transfer te willen.
Als ze 16 of 17 zijn zet ik ze meestal in mijn -19, met af en toe misschien een invalbeurt in het eerste tijdens een bekerwedstrijd. Als ze 18 zijn gaan ze in mijn eerste elftal, maar niet echt om te spelen, alleen dan geef ik ze "make available for reserves" mee. Dan spelen ze met de reserves mee, maar staan ze niet echt in de reserves... Dat lijkt verschil uit te maken. Je kunt ze ook uitlenen natuurlijk, is vaak nog beter.
Als je een club als Chelsea, Man Utd, etc. bent dan kun je gerust gastjes in je reserves plaatsen omdat dat ook al een grote eer voor ze isMaar bij mijn club, net in de Championship, wil uiteraard niemand in de reserves.
Is het mogelijk om een speler zijn contract te ontbinden, zonder dat het je geld kost?If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?![]()
Volgens mij alleen, wanneer het contract van de speler is afgelopen. Anders niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:26 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Is het mogelijk om een speler zijn contract te ontbinden, zonder dat het je geld kost?![]()
Echt goede regens zet ik er gelijk vanaf hun zestiende in. Ik heb dit nu een aantal jaren achter elkaar gedaan en haal nu met een zeer jonge selectie in mijn 3e en 4e seizoen gemakkelijk Europees voetbal (in Spanje, CL zelfs dit jaar) en heb ook al eens de EURO Cup gewonnen. Ik verwacht over een jaar of 2-3 echt heel hard te kunnen oogsten en hoop een gooi naar het kampioenschap te doen.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
![]()
Onderling overleg? Haal de speler gewoon dik onderuit in de pers dan krijgt hij vanzelf een hekel aan jou en zal hij er mee instemmen.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:26 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Is het mogelijk om een speler zijn contract te ontbinden, zonder dat het je geld kost?![]()
Mutual agreement. Soms hoeven ze niets mee.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:26 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Met Almere City in de winterstop een ervaren middenvelder gehaald voor de rest van het seizoen, raakt hij na 3 dagen geblesseerd voor 5 maandenEen dik salaris dus een dikke afkoopsom lichter en een onervaren middenveld dat onervaren blijft. Sta trouwens nu wel keurig 5e na knappe overwinningen op Rkc, Sparta en Cambuur
De play-offs komen nu steeds dichterbij en de hoop op een plekje daarbij groeit. Ik ben alleen totaal niet klaar voor de Eredivisie![]()
![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 13:06 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Hangt er vanaf op welke 'rol' je ze een contract geeft. Als je ze 'hot prospect' of 'youngster' oid. geeft, dan zullen ze volgens mij niet klagen in je -19. Als 'backup' zullen ze het ook wel niet erg vinden in je reserves. Anders waarschijnlijk wel.
Als ze 16 of 17 zijn zet ik ze meestal in mijn -19, met af en toe misschien een invalbeurt in het eerste tijdens een bekerwedstrijd. Als ze 18 zijn gaan ze in mijn eerste elftal, maar niet echt om te spelen, alleen dan geef ik ze "make available for reserves" mee. Dan spelen ze met de reserves mee, maar staan ze niet echt in de reserves... Dat lijkt verschil uit te maken. Je kunt ze ook uitlenen natuurlijk, is vaak nog beter.
Als je een club als Chelsea, Man Utd, etc. bent dan kun je gerust gastjes in je reserves plaatsen omdat dat ook al een grote eer voor ze isMaar bij mijn club, net in de Championship, wil uiteraard niemand in de reserves.
thx!quote:Op zondag 9 januari 2011 17:51 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Echt goede regens zet ik er gelijk vanaf hun zestiende in. Ik heb dit nu een aantal jaren achter elkaar gedaan en haal nu met een zeer jonge selectie in mijn 3e en 4e seizoen gemakkelijk Europees voetbal (in Spanje, CL zelfs dit jaar) en heb ook al eens de EURO Cup gewonnen. Ik verwacht over een jaar of 2-3 echt heel hard te kunnen oogsten en hoop een gooi naar het kampioenschap te doen.Dat ga ik ook doen met m'n regens.
Je moet daar wel een beetje mee oppassen denk ik?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:52 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Onderling overleg? Haal de speler gewoon dik onderuit in de pers dan krijgt hij vanzelf een hekel aan jou en zal hij er mee instemmen.
Ik heb precies hetzelfde gedaan in mijn game, met een aantal bijzonder matige spelers.
Probleem was dat een aantal teamgenoten in de media hun steun aan die spelers betuigden, het gevolg was dat het moraal van bijna mijn hele team daalde naar slecht/zeer slecht.
Fijn begin van de competitie.![]()
![]()
Door zin- en tijdsgebrek heeft het even geduurd, maar ik heb vandaag eens seizoen 2 afgemaakt met Sheffield Wednesday.
Toch wel onverwachts gelijk om het kampioenschap mee gedaan nadat ik net was gepromoveerd uit L1.
Mijn selectie bleek al goed genoeg te zijn om mee te doen, maar winteraankopen Godee en Jordi Gomez zorgden er uiteindelijk voor dat ik teams als Wigan en Ipswich achter me hield.
Op naar de Premier League.
Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
AH KOM OP![]()
Ik heb een corner, bal wordt afgeslagen door tegenstander, mijn verdediger kan de bal vrij aannemen op het middenveld maar raakt geblesseerd bij de aanname, spits van tegenpartij pikt bal op, dribbelt 60 meter vrij en blij en scoort....
Godverdegodver.![]()
Mijn Hartlepool is een beetje ingezakt.. Stond ik na 8 duels nog 2e, nu na een duel of 27 sta ik 7e. Play-offs zijn nog steeds in zicht.. Maar het is iets te wisselvallig.. Zo speel ik uit tegen nummer 2 Plymouth gelijk, maar verlies ik thuis van nummer 15 Carlisle..![]()
Ik ken het. Ik won gister met Roda JC uit bij Shaktar met 2-0, verlies thuis van Almere City, win weer uit bij Stuttgart of uit bij Telstar op 0-0 te eindigen. Soms is het echt een rotspel.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:18 schreef MMUFC het volgende:
Mijn Hartlepool is een beetje ingezakt.. Stond ik na 8 duels nog 2e, nu na een duel of 27 sta ik 7e. Play-offs zijn nog steeds in zicht.. Maar het is iets te wisselvallig.. Zo speel ik uit tegen nummer 2 Plymouth gelijk, maar verlies ik thuis van nummer 15 Carlisle..
Gister op een gegevens moment een lekkere reeks van 4 winst waarna ik keihard bij Heerenveen onderuit ga met 4-1. Na 18 minuten stond het al 3-0
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
De mooiste overwinning van gisteren was een 2-1 tegen Bristol City. 2 minuten blessure tijd en in de 2e minuut blessure tijd verzilvert Antony Sweeney een strafschopquote:Op maandag 10 januari 2011 11:00 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik ken het. Ik won gister met Roda JC uit bij Shaktar met 2-0, verlies thuis van Almere City, win weer uit bij Stuttgart of uit bij Telstar op 0-0 te eindigen. Soms is het echt een rotspel.
Gister op een gegevens moment een lekkere reeks van 4 winst waarna ik keihard bij Heerenveen onderuit ga met 4-1. Na 18 minuten stond het al 3-0![]()
![]()
http://community.sigames.(...)nal-%28SI-version%29
Heel interessant topic. Ze maken hier de tactics van de AI na. Leuk om te zien hoe bijvoorbeeld man utd wel succesvol kan zijn met een flat 442...................................................................................................................................................![]()
Bij mijn game is ajax (zit inmiddels in 2013) echt super dominant, van de eerste 15 wedstrijden hebben er 14 gewonnen en een keer gelijkgespeeld (tegen mij), zijn meer mensen die hier last van hebben, echt bemoedigend is het niet.![]()
De spelers zijn een beetje te enthousiast
[ Bericht 1% gewijzigd door MeneerBob op 10-01-2011 21:01:57 ]![]()
hij doet het niet? :$quote:Op maandag 10 januari 2011 19:42 schreef MeneerBob het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Net echt een dramatische wedstrijd gespeeld tegen Leyton Orient.. Stond vanaf minuut 34 met een man meer, maar desondanks maar 4 schoten waarvan 0 op doel voor en 16 schoten waarvan 4 op doel tegen..![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:42 schreef MeneerBob het volgende:
[ afbeelding ]Toe maar, over te hard van stapel lopen gesproken
I picture your face.. In the back of my eyes![]()
Wellicht in andere delen aan de orde geweest maar doen jullie veel aan trainings-schema's en dergelijke? Ben hier zelf nog niet erg bedreven in dus hebben jullie tips of wellicht een linkje wat naar zinnige content verwijst?
Ben zeer benieuwd
Download al paar jaar lang trainingschema's, op manutd staat een goed trainingschema (Ronaldo).quote:Op maandag 10 januari 2011 22:04 schreef jackson het volgende:
Wellicht in andere delen aan de orde geweest maar doen jullie veel aan trainings-schema's en dergelijke? Ben hier zelf nog niet erg bedreven in dus hebben jullie tips of wellicht een linkje wat naar zinnige content verwijst?
Ben zeer benieuwd![]()
De 2e seizoenshelft(van seizoen 3) is echt een helft waarin ik moeite moet doen om niet uit frustratie FM af te sluiten zonder opslaan.. Ik heb me in kunnen houden en het niet gedaan.. maar de laatste wedstrijd die ik vanochtend speelde staat synoniem voor dit seizoen..
Het begint goed(0-2 uit bij Tranmere voor bij rust) en eindigt teleurstellend(eindstand: 2-2).
Ben nu afgezakt naar plaats 8, maar sta met nog een duel of 7 te gaan 1 punt achter de play-offs. Van de 2e plaats die ik in het begin van het seizoen had is dus niet veel meer over.. Het is nu hopen op betere tijden en dat ik daarmee dan alsnog de play-offs in kan, en anders uithuilen en volgend seizoen op nieuw beginnen.
Ik had van te voren stiekeme hoop dat ik in seizoen 3 zou kunnen promoveren, maar dat moet ik misschien nog een jaartje uitstellen..
Overigens wel aangenomen als bondscoach van Ivoorkust. En dat ondanks de semi-professional ervaring en regionale reputatie
[ Bericht 12% gewijzigd door MMUFC op 11-01-2011 10:29:08 ]![]()
Deze site neem ik aan: http://fm.manutd.nl/quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:00 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Download al paar jaar lang trainingschema's, op manutd staat een goed trainingschema (Ronaldo).
Kun je mij een linkje geven naar dat trainings-schema? Kan ik eens kijken hoe en wat... Krijg hem zelf niet gevonden
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
staat dat ik in moet loggen?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:56 schreef s0k het volgende:
http://community.sigames.(...)nal-%28SI-version%29
Heel interessant topic. Ze maken hier de tactics van de AI na. Leuk om te zien hoe bijvoorbeeld man utd wel succesvol kan zijn met een flat 442.![]()
![]()
Zo zag mijn spits eruit toen ik hem als 18-jarig knulletje haalde:
En zo ziet hij er 3 seizoenen later uit:
(Check ook de stijging in waarde: van 1,5 miljoen naar 12 miljoen!)
Manchester United en Barcelona willen em nu hebben, maar ik hoop hem binnenkort een nieuw contract te kunnen aanbieden. Zijn eisen zijn echt absurd, maar hij is ook bijzonder goed. Wish me luck!![]()
![]()
Ik pik Affelay gratis op van Real Madrid, laat em 1 seizoen meevoetballen en verpats em terug aan Real Madrid voor 4,5 miljoen![]()
![]()
Die is fysiek lekker gegroeid. Speciaal trainings schema voor hem gemaakt?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:04 schreef VonHinten het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Manchester United en Barcelona willen em nu hebben, maar ik hoop hem binnenkort een nieuw contract te kunnen aanbieden. Zijn eisen zijn echt absurd, maar hij is ook bijzonder goed. Wish me luck!..................................................................................................................................................![]()
Heb je zelf een nieuwe staf binnengehaald, zo ja op hoeveel sterren zitten de trainingen en je trainingsfaciliteit? Gebruik je ook aangepaste schema's voor specifieke posities?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:04 schreef VonHinten het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Manchester United en Barcelona willen em nu hebben, maar ik hoop hem binnenkort een nieuw contract te kunnen aanbieden. Zijn eisen zijn echt absurd, maar hij is ook bijzonder goed. Wish me luck!
Ik probeer een beetje in te schatten hoe goed zo'n talent kan worden binnen 3 jaar en hoeveel invloed de aantal sterren in training daarop hebben.![]()
Dank... Zal me binnenkort eens registrerenquote:.
Sky-high moeten de faciliteiten en trainers wel zijn.... Bij mij werkt het trainen van die mannen nog nauwelijks op het een na hoogste niveau in Engeland. Ik begin ook altijd zonder werk aan de game dus dan is de weg nogal langquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:21 schreef Denninho het volgende:
[..]
Heb je zelf een nieuwe staf binnengehaald, zo ja op hoeveel sterren zitten de trainingen en je trainingsfaciliteit? Gebruik je ook aangepaste schema's voor specifieke posities?
Nee, hij zit in een standaard Forward-schema.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:17 schreef s0k het volgende:
[..]
Die is fysiek lekker gegroeid. Speciaal trainings schema voor hem gemaakt?![]()
Physical training en Aerobic heb ik 5 sterren, de rest 4,5 of 4 sterren. Training facilities zijn 'top'. Daarnaast heeft deze speler 1,5 jaar Finishing als Individual focus gehad, en 1,5 jaar Quickness (omdat goed dribbelen weinig uitmaakt als je zo snel bent als dikke stront door een trechter). Dat werkte, zijn pace is redelijk bijgetrokken, al blijft ie niet buitensporig snel op de eerste meter. Zijn strength is daarentegen wel enorm gegroeid, heerlijk. Hij is pas 21, dus zal nog wel ietsjes doorgroeien, met name zijn mental attributes over een aantal jarenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:21 schreef Denninho het volgende:
[..]
Heb je zelf een nieuwe staf binnengehaald, zo ja op hoeveel sterren zitten de trainingen en je trainingsfaciliteit? Gebruik je ook aangepaste schema's voor specifieke posities?
Ik probeer een beetje in te schatten hoe goed zo'n talent kan worden binnen 3 jaar en hoeveel invloed de aantal sterren in training daarop hebben.
Overigens, hij heeft alle 3 de seizoenen ook in de basis gestaan (op een half jaar blessureleed na).![]()
Wat een beest! Welke club speel je?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:04 schreef VonHinten het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Manchester United en Barcelona willen em nu hebben, maar ik hoop hem binnenkort een nieuw contract te kunnen aanbieden. Zijn eisen zijn echt absurd, maar hij is ook bijzonder goed. Wish me luck!![]()
![]()
Staat in de eerste screenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:11 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Wat een beest! Welke club speel je?
Espanyol!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:11 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Wat een beest! Welke club speel je?
Ben inmiddels ook coach van Brazilie. Daar speel ik 4-3-3 met bovenstaande dude (Jose geheten) in de spits met Hulk en Pato![]()
![]()
Play-offs niet gehaald..
Exeter degradeerde in seizoen 2 naar de League 2, in seizoen 3 degraderen ze naar de Conference![]()
![]()
quote:Haha sorry, mijn foutquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:27 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Espanyol!
Ben inmiddels ook coach van Brazilie. Daar speel ik 4-3-3 met bovenstaande dude (Jose geheten) in de spits met Hulk en Pato![]()
Ziet er wel goed uit.
![]()
Goed, dat waren net 3 blessures in één wedstrijd. Gelukkig zijn er twee binnen een week verholpen maar wel zurig.... Gelukkig met "mijn" reading wel eens dik weten te winnen met 4-0. Krijg ze nog niet echt aan de gang die mannen. Misschien maar eens wat spelers aantrekken op termijn.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Mijn beste spits speelde vorig seizoen een paar wedstrijden en raakte toen voor 6 maanden geblesseerd, toen hij weer terug was gelijk weer drie maanden eruit. Nou scoorde hij in de voorbereiding aan de lopende band, eerste wedstrijd van het seizoen.. 6 maanden eruit
Tranquillo![]()
Ik leef met je mee. Echt. Dat is _zo_ vreselijk kutquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:31 schreef icebliss het volgende:
Mijn beste spits speelde vorig seizoen een paar wedstrijden en raakte toen voor 6 maanden geblesseerd, toen hij weer terug was gelijk weer drie maanden eruit. Nou scoorde hij in de voorbereiding aan de lopende band, eerste wedstrijd van het seizoen.. 6 maanden eruit![]()
![]()
Aha.. heerlijk, van die momenten dat je je computer wel het raam uit kunt gooien.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:31 schreef icebliss het volgende:
Mijn beste spits speelde vorig seizoen een paar wedstrijden en raakte toen voor 6 maanden geblesseerd, toen hij weer terug was gelijk weer drie maanden eruit. Nou scoorde hij in de voorbereiding aan de lopende band, eerste wedstrijd van het seizoen.. 6 maanden eruit![]()
![]()
Mensen, ik denk dat we het eens zijn dat spelers hun mental attributes sneller ontwikkelen als ze wedstrijden spelen. Maar zou het ook zo zijn dat hun mental attributes door een finale van een internationaal toernooi meer groeien dan door een simpele competitiewedstrijd?![]()
Heb er nooit opgelet, wat me laatst wel opviel was dat Pique rood kreeg en daarna een boete van 2 weken die hij aanvaarde.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:15 schreef VonHinten het volgende:
Mensen, ik denk dat we het eens zijn dat spelers hun mental attributes sneller ontwikkelen als ze wedstrijden spelen. Maar zou het ook zo zijn dat hun mental attributes door een finale van een internationaal toernooi meer groeien dan door een simpele competitiewedstrijd?
Daarna keek ik in zijn profiel en zag ik dat agressiviteit was gedaald en zelfbeheersing was gestegen.
Dus ik denk dat dat heel goed mogelijk is.![]()
Sowieso heeft het spelen van matches invloed op de ontwikkeling. Een jonge spits die met invalbeurten scoort groeit bij mij ook sneller. Maar voor mijn gevoel groeien juist aanvallende spelers sneller...................................................................................................................................................![]()
Mijn spits werd door het spelen van een eindtoernooi (Copa America) ineens 1,5 miljoen meer waard: van 12 naar 13,5 miljoen. Ik dacht dat dat misschien op (nu nog onzichtbare) groei van de ervaring was gebaseerd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:27 schreef Dannare het volgende:
[..]
Heb er nooit opgelet, wat me laatst wel opviel was dat Pique rood kreeg en daarna een boete van 2 weken die hij aanvaarde.
Daarna keek ik in zijn profiel en zag ik dat agressiviteit was gedaald en zelfbeheersing was gestegen.
Dus ik denk dat dat heel goed mogelijk is.![]()
Het was voor de laatste patch natuurlijk helemaal een ramp, maar de 'dangerman comments' zijn nog steeds een grote grap eigenlijk
Waarom moeten de managers van teams waar je tegen moet spelen voor iedere wedstrijd één van je spelers kiezen om iets over te zeggen? Alsof dat in het echt zo is... Daarnaast is het nu, om de bug van hiervoor te counteren, compleet random geworden. "Marcos Alonso fears Obika threat" - ja, zou ik ook doen, Obika zit al 12 wedstrijden op de bank
Beetje knullig. Had het gewoon af en toe een comment over je beste spelers gemaakt, ipv. iedere wedstrijd een comment over een willekeurige speler.Ik wens je een dolfijne dag![]()
Ik heb er geen last van, maar speel dan ook nog de allereerste versie van fm2011quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:25 schreef Pinterman het volgende:
Het was voor de laatste patch natuurlijk helemaal een ramp, maar de 'dangerman comments' zijn nog steeds een grote grap eigenlijk
Waarom moeten de managers van teams waar je tegen moet spelen voor iedere wedstrijd één van je spelers kiezen om iets over te zeggen? Alsof dat in het echt zo is... Daarnaast is het nu, om de bug van hiervoor te counteren, compleet random geworden. "Marcos Alonso fears Obika threat" - ja, zou ik ook doen, Obika zit al 12 wedstrijden op de bank
Beetje knullig. Had het gewoon af en toe een comment over je beste spelers gemaakt, ipv. iedere wedstrijd een comment over een willekeurige speler.![]()
Zo vind ik het ook grappig dat als je met PSV tegen UNA ofzo speelt dat dan een Van Nistelrooy ook altijd wel een speler vindt waar je voor moet uitkijken..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:25 schreef Pinterman het volgende:
Beetje knullig. Had het gewoon af en toe een comment over je beste spelers gemaakt, ipv. iedere wedstrijd een comment over een willekeurige speler.
Voor het eerst de eerste plaats gepakt in de League One.. Op de 1e speeldag van het 4e seizoen win ik met 4-1 van degradant Nottingham Forrest. Hierdoor sta ik iig even 1e
[ Bericht 9% gewijzigd door MMUFC op 11-01-2011 21:30:26 ]![]()
Eerste seizoen met Hamilton meteen promotie behaald. Volgend seizoen de zware taak om de strijd met Celtic en Rangers aan te gaan.![]()
![]()
Eerste seizoen met Almere City op een verdienstelijke 4e plek geëindigd, in de laatste promotie/degradatieronde kansloos verloren van Willem 2.. Stiekem ben ik er wel blij mee aangezien mijn team verre van klaar was. In het nieuwe seizoen de 10e prognose toegewezen gekregen, een beter transferbudget (750k/1,6 miljoen) en zelf bij mijn nieuwe contract mijn eigen slaris drastisch omlaag gehaald. De selectie is aardig opgeleukt met wat transfervrije en gehuurde spelers, ik ben er duidelijk op vooruit gegaan. Mijn enige probleem, en gelijk een groot probleem is dat bijna alle 1e elftal spelers nog een 1 jarig contract heeft en niemand (!) wil bijtekenen. Dus eigenlijk moet ik dit jaar promoveren zodat ik een transfer en loonbudget heb waarmee ik een aardige selectie in elkaar kan knutselen de komende zomer. Blijven we in de eerste divisie kan ik weer twee jaar extra gaan sleutelen aan een aardig elftal...![]()
Ik vind het knap wat jullie allemaal voor elkaar krijgen... Mijn Reading in the League One maakt nog niet echt een lekkere indruk. Veel gelijkspel en nog te veel verliezen.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Toevallig heb ik net in de League Cup met 3-4 van Wigan verloren. Binnen 8 minuten stond ik 2-0 voor. Bij rust 2-2.. Vlak na rust 2-3 achter en 5 minuten voor tijd 3-3. In de verlenging kreeg Kapralik rood en scoorde Reaging 3-4.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:26 schreef jackson het volgende:
Ik vind het knap wat jullie allemaal voor elkaar krijgen... Mijn Reading in the League One maakt nog niet echt een lekkere indruk. Veel gelijkspel en nog te veel verliezen.
Kapralik maar meteen verkocht,, was er helemaal klaar mee, vorig seizoen 3x rood en nu in zijn 2e duel ook al weer..
De mooie overwinning op Nottingham geen vervolg kunnen geven.. Uit 3-1 verloren van Crystal Palace en vervolgens op de valreep 2-2 tegen Northampton en 1-1 thuis tegen promovendus Bradford..
Nu van de 2 Manchesters een rechtsback en spits geleend, hopelijk kunnen die me vooruit helpen!
---
Die rechtsback pakt bij zijn debuut al in de 8e minuut een rode kaart.. de klootviool
Ik weet ff echt niet meer wat ik er aan moet doen om het met een eigen tactiek te verbeteren..
[ Bericht 8% gewijzigd door MMUFC op 11-01-2011 22:52:19 ]![]()
Ach, tactiek... Minstens 50% van je resultaat wordt door andere zaken bepaald. Van de rode kaarten en het weggeven van een voorsprong, heb ik het idee dat je team niet zo goed om kan gaan met druk of succes. Ik ben zelf in FM 2011 een groot fan van van de "No pressure" teamtalk. Zelfs tegen teams waarvan ik echt vind dat ze moeten winnen zeg ik nog wel eens "Jongens, geniet er nou maar gewoon van" of "Good luck" want ook al hebben ze Superb moraal, het zijn maar jonge honden en zeker als we het beter doen dan verwacht kunnen ze geen druk hebben.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:38 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Toevallig heb ik net in de League Cup met 3-4 van Wigan verloren. Binnen 8 minuten stond ik 2-0 voor. Bij rust 2-2.. Vlak na rust 2-3 achter en 5 minuten voor tijd 3-3. In de verlenging kreeg Kapralik rood en scoorde Reaging 3-4.
Kapralik maar meteen verkocht,, was er helemaal klaar mee, vorig seizoen 3x rood en nu in zijn 2e duel ook al weer..
De mooie overwinning op Nottingham geen vervolg kunnen geven.. Uit 3-1 verloren van Crystal Palace en vervolgens op de valreep 2-2 tegen Northampton en 1-1 thuis tegen promovendus Bradford..
Nu van de 2 Manchesters een rechtsback en spits geleend, hopelijk kunnen die me vooruit helpen!
---
Die rechtsback pakt bij zijn debuut al in de 8e minuut een rode kaart.. de klootviool
Ik weet ff echt niet meer wat ik er aan moet doen om het met een eigen tactiek te verbeteren..
Moraal zo hoog mogelijk houden & constant druk weg nemen als je het goed doet met een matig team. Dan je closing down nog wat omlaag en evt. wat meer zonal/niet tight marking en het zou me verbazen als je nog veel kaarten haalt
Ik heb een Mexicaanse spits, Guarch, die belachelijk veel rode kaarten pakt, zelfs met tackling op easy en geen closing down. Hij heeft het wel eens gepresteerd om binnen het half uur te scoren, een assist te geven en 2x geel te pakkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:04 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Ach, tactiek... Minstens 50% van je resultaat wordt door andere zaken bepaald. Van de rode kaarten en het weggeven van een voorsprong, heb ik het idee dat je team niet zo goed om kan gaan met druk of succes. Ik ben zelf in FM 2011 een groot fan van van de "No pressure" teamtalk. Zelfs tegen teams waarvan ik echt vind dat ze moeten winnen zeg ik nog wel eens "Jongens, geniet er nou maar gewoon van" of "Good luck" want ook al hebben ze Superb moraal, het zijn maar jonge honden en zeker als we het beter doen dan verwacht kunnen ze geen druk hebben.
Moraal zo hoog mogelijk houden & constant druk weg nemen als je het goed doet met een matig team. Dan je closing down nog wat omlaag en evt. wat meer zonal/niet tight marking en het zou me verbazen als je nog veel kaarten haalt
Ja, schrok je toch even he!![]()
Ik zal daar eens op proberen te letten.. Verloor zonder dat namelijk net uit bij promovendus Bury.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:04 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Ach, tactiek... Minstens 50% van je resultaat wordt door andere zaken bepaald. Van de rode kaarten en het weggeven van een voorsprong, heb ik het idee dat je team niet zo goed om kan gaan met druk of succes. Ik ben zelf in FM 2011 een groot fan van van de "No pressure" teamtalk. Zelfs tegen teams waarvan ik echt vind dat ze moeten winnen zeg ik nog wel eens "Jongens, geniet er nou maar gewoon van" of "Good luck" want ook al hebben ze Superb moraal, het zijn maar jonge honden en zeker als we het beter doen dan verwacht kunnen ze geen druk hebben.
Vorig jaar rond deze tijd stond ik 2e, nu in de degradatiezone..![]()
Het eerste duel met deze post in mijn achterhoofd verloor ik nipt met 1-0 van Swindon.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:04 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Tweede duel was tegen Hull City in de Johnstone's Paint Trophy(2e ronde, 1e ronde was ik vrijgeloot). Ik dacht dat ik daar altijd een potje van maakte, maar Hull slaat werkelijk alles
Het verschil tussen Hartlepool en Hull:
Hartlepool 58k sponsorgeld, Hull 700k
Hartlepool gem. 4k bezoekers, Hull 13k
Hartlepool 22e, Hull 7e
Je zou dus zeggen, Hull staat hoger, heeft meer geld en kan dus betere spelers aantrekken en zou dus beter moeten zijn.
Na 54 seconden schopt mijn verdedigende middenvelder een tegenstander van achter neer en krijgt rood... Leuk vooruitzicht.. een betere tegenstander en 89 minuten met een man minder moeten spelen.. En dan vervolgens na 76 minuten keihard met 3-0 voor staanWat een faalhazen bij Hull! Uiteindelijk 3-1 gewonnen
![]()
![]()
Ik sta 13e na 10 wedstrijden in de Premier League met Sheffield Wednesday, wederom hoger dan ik vantevoren had verwacht.
Moest uit tegen koploper en gedoodverfde kampioenskandidaat Man City, en bedacht me toen dat het wel leuk zou zijn om zelf eens voor de wedstrijd wat in de pers te roepen (doe ik normaal nooit).
Dus ik zei dat Man City helemaal geen titelkandidaat is, en dat wij dat wel eventjes zouden laten zien. Tactiek wat aangepast (Attacking ipv Counter, en sneller druk zetten dan normaal), had toch niets te verliezen.
Eerste helft was het nog vooral Man City wat het spel maakte, 8 schoten tegenover 0 voor mij, maar nadat ik in de rust benadrukte dat we niets te verliezen hadden ging het een stuk beter in de tweede helft.
De goal van Matt James (krullend schot van ruim 30 meter afstand) werd uiteindelijk goal of the month, jammer alleen dat Man City alsnog een gelijkspel uit het vuur sleepte, mede door de 2e gele kaart van Paillot.
Toch wel blij met het resultaat achteraf, en leuk om te zien dat wat roepen in de pers en aanvallend spel uit bij de koploper resultaat kan boeken.
(speelde 2 weken later uit bij Chelsea ook gelijk, niet slecht voor degradatiekandidaat nr 1 volgens de pers)Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Sta inmiddels al weer 15e met Hartlepool. Dit heb ik vooral te danken aan mijn spitsen Ats Purje en Adam Boyd. Tegen Crewe had Purje de assist op de 1-0 van Victor Palsson en scoorde Purje zelf de 2-1 in de 89e minuut. Uit tegen Oldham won ik met 0-2 door 2 goals van Adam Boyd
Op naar de top!
Overigens even gekeken hoe mijn voormalige kaarten koning Kapralik gaat.. 5 duels voor Randers FC, 5 geel en 2 rood![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:18 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Het eerste duel met deze post in mijn achterhoofd verloor ik nipt met 1-0 van Swindon.
Tweede duel was tegen Hull City in de Johnstone's Paint Trophy(2e ronde, 1e ronde was ik vrijgeloot). Ik dacht dat ik daar altijd een potje van maakte, maar Hull slaat werkelijk alles
Het verschil tussen Hartlepool en Hull:
Hartlepool 58k sponsorgeld, Hull 700k
Hartlepool gem. 4k bezoekers, Hull 13k
Hartlepool 22e, Hull 7e
Je zou dus zeggen, Hull staat hoger, heeft meer geld en kan dus betere spelers aantrekken en zou dus beter moeten zijn.
Na 54 seconden schopt mijn verdedigende middenvelder een tegenstander van achter neer en krijgt rood... Leuk vooruitzicht.. een betere tegenstander en 89 minuten met een man minder moeten spelen.. En dan vervolgens na 76 minuten keihard met 3-0 voor staanWat een faalhazen bij Hull! Uiteindelijk 3-1 gewonnen
Heb je een team vol ex-WWF fighters op het veld staan ofzo?
Toch, mooi dat er weer wat gewonnen wordt.
Deze rode kaart was een huurling.. met Aggression op 14 ofzo..quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:30 schreef Pinterman het volgende:
[..]Heb je een team vol ex-WWF fighters op het veld staan ofzo?
Toch, mooi dat er weer wat gewonnen wordt.
Op zich is het niet heel schokkend het aantal rode kaarten..
Vorig seizoen in de competitie 4x rood.. 3x Kapralik(die voornamelijk linker centrale verdediger was) en 1x McGinty(die dat duel ook DCl speelde)
Maar dit jaar is het wel wat erger ja.. totaal al sowieso 3 rood..![]()
![]()
Waar wordt de waarde van een speler precies op gebaseerd? Alleen attributes en contractlengte? Of bijvoorbeeld ook gespeelde interlands enzo? Echt bizar, mijn spits is binnen zes maanden van 7 naar 16 miljoen geschoten (pas een nieuw contract aangeboden toen ie op 14 miljoen stond). En ik heb niet het idee dat zijn transferwaarde niet door zal groeien.
Daarnaast, ik laat als manager van Brazilie allemaal jeugdige talentjes van mezelf meespelen. Al op 16 / 17-jarige leeftijdEn omdat ik ze heb laten debuteren in het nationale A-elftal sta ik nu steeds bij hun 'Favorited Personel'
Dat kan in de toekomst alleen maar voordelig uitpakken.
![]()
Populariteit speelt ook veel mee. Dus bij welke club die speelt, international etc.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:51 schreef VonHinten het volgende:
Waar wordt de waarde van een speler precies op gebaseerd? Alleen attributes en contractlengte? Of bijvoorbeeld ook gespeelde interlands enzo? Echt bizar, mijn spits is binnen zes maanden van 7 naar 16 miljoen geschoten (pas een nieuw contract aangeboden toen ie op 14 miljoen stond). En ik heb niet het idee dat zijn transferwaarde niet door zal groeien.
Daarnaast, ik laat als manager van Brazilie allemaal jeugdige talentjes van mezelf meespelen. Al op 16 / 17-jarige leeftijdEn omdat ik ze heb laten debuteren in het nationale A-elftal sta ik nu steeds bij hun 'Favorited Personel'
..................................................................................................................................................![]()
Ik weet het niet precies.. wat ik overigens wel raar vind is dat ik als club zijnde minder boden krijg om een speler te verkopen dan dezelfde club als ik geen manager ben...quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:51 schreef VonHinten het volgende:
Als ik bijvoorbeeld PSV ben worden club meestal niet concreet voor Afellay en Dzsudzsak, terwijl PSV ze met Rutten als manager vaak in het 1e seizoen al verkoopt..
Heb nu in bijna 3,5 seizoen Hartlepool op 4 spelers boden gehad.
2 clubs kwamen met een bod op 2 van mijn keepers. En verder heb ik Kapralik aangeboden en daar kwamen 5 boden op en heb ik Petrucci aangeboden(wilde contract niet verlengen, dus twijfelde tussen verkoop en transfervrij weg aan einde seizoen), 2 boden gekregen en geaccepteerd. Op het moment dat hij wilde tekenen afgeblazen en toen kwam zijn zaakwaarnemer met de eis van een nieuw contract en die heeft hij getekend
Totaal bij Hartlepool toch wel voor 22.000 euro aan spelers verkochtMaar heb dan ook alle spelers die ik gehaald heb in die 3,5 jaar of gehuurd of transfervrij binnengehaald..
![]()
Vraagje: Op dit moment manage ik Reading die op het één na hoogste niveau in Engeland spelen. Krijg langzamerhand wat meer grip op de zaak en heb eindelijk een fatsoenlijke assistent aan weten te trekken. Nu dienen zich snel mogelijkheden aan om bij NAC aan de slag te gaan... Gereageerd op persbericht dat het me leuk lijkt en word nu ook in verband gebracht dat als de huidige trainer weg moet ik er mogelijk aan de slag kan.
Goeie zet om naar NAC te gaan of beter nog even doorgaan met Reading. Wat is jullie gevoel?
Zelf vind ik het wel tof om aan de slag te gaan in NL
Kan je met reading promoveren? Want in de PL krijg je makkelijk 40 mln aan tv-gelden. Zul je bij nac nooit halen...................................................................................................................................................![]()
Inderdaad, als je op koers voor promotie ligt zou ik bij Reading blijven. Bij NAC moet je waarschijnlijk eerst weer drie seizoen opbouwen voordat je een beetje bovenin staat.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:10 schreef s0k het volgende:
Kan je met reading promoveren? Want in de PL krijg je makkelijk 40 mln aan tv-gelden. Zul je bij nac nooit halen.Tranquillo![]()
Dat gaat dit seizoen sowieso niks meer worden maar ik voorzie ook geen wonderen volgend seizoen. Sta op dit moment 16e maar ben ook pas een maand of 4 in dienst bij Reading en niet vanaf begin seizoen gekomen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:10 schreef s0k het volgende:
Kan je met reading promoveren? Want in de PL krijg je makkelijk 40 mln aan tv-gelden. Zul je bij nac nooit halen.
Probleem is dat het me heel erg tof lijkt NAC op de rit te zetten maar vraag me af of het verstandig is gezien er wellicht wat meer muziek in Reading zit.
En ze hebben ontzettend veel blessure leed zag ik bij NAC. Maargoed, die worden ook wel weer beterquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:13 schreef icebliss het volgende:
[..]
Inderdaad, als je op koers voor promotie ligt zou ik bij Reading blijven. Bij NAC moet je waarschijnlijk eerst weer drie seizoen opbouwen voordat je een beetje bovenin staat.
Na mijn tijd bij Ajax ontslag genomen na alles te winnen en bij Hull, dat 23e stond in de championship, aan de gang gegaan. Momenteel een 9e plek in de winterstop.
Mijn opvolger van basten had zo zijn eigen ideeën over de selectie die ik hem naliet:![]()
![]()
Zo zou je het inderdaad wel kunnen noemen jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:15 schreef Biels het volgende:
Na mijn tijd bij Ajax ontslag genomen na alles te winnen en bij Hull, dat 23e stond in de championship, aan de gang gegaan. Momenteel een 9e plek in de winterstop.
Mijn opvolger van basten had zo zijn eigen ideeën over de selectie die ik hem naliet:
[ afbeelding ]
Die van Basten blijft het toch leuk vinden he, veel uuitgeven aan spelers![]()
![]()
Meet Vasil Ignatov, mijn alles-of-niets spits
Deze razendsnelle dribbelkoning (ex-wonderkid) weet zich (zonder grappen) elke wedstrijd 3-4 keer alleen voor de keeper te dribbelen, alleen begint zijn Finishing 10 hem dan parten te spelen. De ballenjongens zoeken dekking als Vasil de poot aanhaalt. Ik heb net gekeken in zijn stats, hij schiet ongeveer 50% op doel, en 10% van zijn schoten is daadwerkelijk een goal. Toch blijf ik em opstellen, want hij is ideaal om de vijandelijke verdediging open te rijten. Ik ga hem binnenkort proberen om 'Looks for the pass rather than the shot' als PPM aan te leren ('Shoots with power' wil hij helaas niet!). Voorlopig wil meneer echter niet met me praten omdat ie naar een grotere club wil
P.S. Vergelijk bovenstaande met die godenzoon die ik eerder postte. Die schiet 75% van de ballen binnen de palen, waarvan 40% een goal is. Die heeft echter ook Finishing 19 en 'Places shots' als PPM.![]()
Ja dat doe ik ook. Is binnen een jaar al 1 omhoog gegaan, dus ik hoop dat er nog 3-4 bijkomen..quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:29 schreef Fenomeno het volgende:
Kun je niet beter zn finishing trainen? Composure is hoog zat
Iets anders: als manager van Brazilie stel ik natuurlijk Kaka op die (op clubniveau) bij mijn grote concurrent Real Madrid speelt. Hij raakt lichtgeblesseerd (groen kruisje), maar ik laat em natuurlijk gewoon staan en ja hoor: zwaar geblesseerd (rood kruis)En tegen welke club moet ik over 7 dagen spelen? Real Madrid
Zonder Kaka
![]()
![]()
Word een beetje moe van het tactics-scherm zo langzamerhandDat ze dat nog steeds niet hebben gefixed zeg.
Wat is er dan mee ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:38 schreef Pinterman het volgende:
Word een beetje moe van het tactics-scherm zo langzamerhandDat ze dat nog steeds niet hebben gefixed zeg.
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Je kan 'm ook nog altijd opstellen als links- of rechtsback of op 't middenveld.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:14 schreef VonHinten het volgende:
Meet Vasil Ignatov, mijn alles-of-niets spits
[ afbeelding ]
Deze razendsnelle dribbelkoning (ex-wonderkid) weet zich (zonder grappen) elke wedstrijd 3-4 keer alleen voor de keeper te dribbelen, alleen begint zijn Finishing 10 hem dan parten te spelen. De ballenjongens zoeken dekking als Vasil de poot aanhaalt. Ik heb net gekeken in zijn stats, hij schiet ongeveer 50% op doel, en 10% van zijn schoten is daadwerkelijk een goal. Toch blijf ik em opstellen, want hij is ideaal om de vijandelijke verdediging open te rijten. Ik ga hem binnenkort proberen om 'Looks for the pass rather than the shot' als PPM aan te leren ('Shoots with power' wil hij helaas niet!). Voorlopig wil meneer echter niet met me praten omdat ie naar een grotere club wil
P.S. Vergelijk bovenstaande met die godenzoon die ik eerder postte. Die schiet 75% van de ballen binnen de palen, waarvan 40% een goal is. Die heeft echter ook Finishing 19 en 'Places shots' als PPM.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dat het scherm nadat je op continue gedrukt hebt niet automatisch terug schakelt naar je opstelling (rechts), maar dat je steeds de player-roles oid ziet.quote:
Had ik voorheen ook, maar moest dankzij een crash me pc opnieuw installeren en FM dus ook. Had me savegames gelukkig nog wel, maar daarna had ik die bug niet meer...................................................................................................................................................![]()
Ik wil er zeker van kunnen zijn dat het team speelt met de tactiek die ik voor ze heb bedacht. Dat kan nu niet. De éne keer zijn de vinkjes voor mijn corners/vrije trappen uitgezet; de andere keer veranderen de individuele settings wel, maar de team settings niet als ik tussen 2 opgeslagen tactieken wissel (pre-match). Als ik een speler selecteer kan ik zijn settings niet veranderen in de tabel links. En zojuist veranderde ik mijn tactiek van 'counter' naar 'attacking' (allemaal niet tijdens een wedstrijd), en toen ging de mentality van iedereen keihard op defensive?quote:En toen selecteerde ik 'defensive' en toen knalden alle mentalities op attacking. Dan moet ik helemaal uit het tactics scherm, een keer op continue drukken, en dan opnieuw proberen, en dan doet 'ie het misschien weer eens.
Feit is dat het tactics-scherm ontzettend buggy en onstabiel is. Ik merk dat constant op, omdat ik veel aan m'n tactieken zit te sleutelen en ook veel wissel tussen verschillende tactieken. Dit zit ontzettend in de weg, en het is erg onprofessioneel vind ik eerlijk gezegd. Maarja.Ik wens je een dolfijne dag![]()
En dan hebben we het nog niet eens gehad over alle "Current" tactics die hij aanmaakt...Ik wens je een dolfijne dag![]()
Ik merk als ik een opgeslagen tactiek selecteer dat hij ook meteen de spelers even compleet doorelkaar gooit... Daar krijg ik echt een slappe van
Dat ze dat nog nooit gefixed hebben is echt irritant, het gebeurde in fm08 al en nu dus nog steeds...![]()
Ja maar dat kan komen omdat je met de pionnetjes bent gaan schuiven. Als je het pionnetje van je in tactiek 1 verdedigende middenvelder in tactiek 2 in de spits zet, en vice versa, en je wisselt je tactiek dan terug, dan is het logisch dat je verdedigende middenvelder en je spits op de verkeerde plek terecht komen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:37 schreef jackson het volgende:
Ik merk als ik een opgeslagen tactiek selecteer dat hij ook meteen de spelers even compleet doorelkaar gooit... Daar krijg ik echt een slappe vanThere's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Ik bewaar toch een tactiek geen opstelling? Maar je hebt wel gelijk, toch vind ik het raar.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja maar dat kan komen omdat je met de pionnetjes bent gaan schuiven. Als je het pionnetje van je in tactiek 1 verdedigende middenvelder in tactiek 2 in de spits zet, en vice versa, en je wisselt je tactiek dan terug, dan is het logisch dat je verdedigende middenvelder en je spits op de verkeerde plek terecht komen.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Hij gooit het meestal echt helemaal door elkaar. GK in de spits, DC in de spits, ST op doel, etc. Dit gebeurd ook als je van de ene 4-4-2 naar de andere wisselt, waarbij alleen de instructies verschillen en de posities hetzelfde zijn. Het is gewoon raar.![]()
Geen last van... gaat bij mij prima.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:37 schreef Scarsick het volgende:
Hij gooit het meestal echt helemaal door elkaar. GK in de spits, DC in de spits, ST op doel, etc. Dit gebeurd ook als je van de ene 4-4-2 naar de andere wisselt, waarbij alleen de instructies verschillen en de posities hetzelfde zijn. Het is gewoon raar.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Heeft iemand wel eens een game in Engeland gehad waarin er geen League Cup gescheduled werd? Ben nu in het derde seizoen, maar de League Cup wordt gewoon niet gespeeld
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2011 17:56:03 ]![]()
Zit nu halverwege seizoen 4 maar gewoon ieder jaar een League Cup bij mijquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:55 schreef Kevillac het volgende:
Heeft iemand wel eens een game in Engeland gehad waarin er geen League Cup gescheduled werd? Ben nu in het derde seizoen, maar de League Cup wordt gewoon niet gespeeld![]()
Sta momenteel(na 27 duels) 12e met Hartlepool. Het gat naar de promotie play-offs is 14 punten, dus ik moet flink mijn best doen wil ik niet nog een seizoen League One spelen..
Of juist niet mijn best doen, want het gat naar degradatie is 11 punten![]()
![]()
Dat heb ik ook nog nooit gezien. (dat spelers ineens op een compleet andere positie staan)quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Geen last van... gaat bij mij prima.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Zo maar weer is verder gaan met m'n Scheveningen game, ff tijdje pauze genomen.Ik ga nu doorstomen richting de top van de Eredivisie.
![]()
![]()
Ben benieuwd hoe lang ik het nog vol ga houden bij Hartlepool..
In het begin maak je een opzet je.. Waarin je voor jezelf aangeeft toch wel in seizoen 3 of 4 in het Championship te spelen.. Dan is het een flinke domper als je in seizoen 4 niet eens in de buurt van de play-offs kan komen..
Het moet nu toch wel gaan lopen, anders nok ik met deze game..
Voorbeeld:
Hartlepool - Bury.
Hartlepool: 14e, Bury 22e. Hartlepool speelt thuis.
In de 3e minuut veroorzaken we al de 8e penalty van het seizoen. Een geluk, ze missen.
Niet veel later maak ik 1-0. In de 25e minuut veroorzaakt Bury een penalty. Hun veroorzaker krijgt tevens een rode kaart. Adam Boyd verzilverd de penalty.
Na 50 minuten staat het echter 2-2!!! Hoe kan het dat je in eigen huis tegen een zwakkere club, die ook nog eens met een man minder speelt een voorsprong van 2-0 weggeeft..
Dan win ik uiteindelijk nog wel met 3-2 door een goal in de 89e minuut, maar er worden veel te makkelijk goals weggegeven.. en alles wat ik er probeer aan te veranderen werkt niet..![]()
Ben pas met Almere City begonnen. verwachting was 18e plaats dus dan kun je het nooit slecht doen. met 200K redelijk wat geld beschikbaar maar ik heb vooral transfervrije spelers aangetrokken. Bij toeval las ik net dat iemand ook Geert den Ouden heeft gehaald met Almere. Bij mij deed ie het uitstekend en met zijn 33 jaar topscorer van de eerste divisie.
Voor de vleugels heb ik Mitea en Martina gehaald en voor de linksback Melvin Fleur.
Ging best lekker helaas net 10e geworden waardoor ik geen play-offs heb gehaald. Aan het begin van het seizoen begonnen met 3 minpunten en die hebben me de das om gedaan.
Na het seizoen een stuk of 15 spelers transfervrij laten vertrekken omdat toch geen hond ze wilden hebben. Meteen maar op zoek naar vervangers voor Mitea en Fleur want die voldoen niet.
seizoen 2
gekocht:
Jean (oud linksback van Feyenoord)
Erasmus (oud-spits van Feyenoord)
een poolse verdediger en een poolse linker middevelder
Erasmus vormt een koningskoppel met Den Ouden die opnieuw topscorer wordt en de poolse AML is zelfs de beste speler van de eerste divisie.
Roda is halverwege het seizoen al bijna kampioen en zelf word ik gedeeld 3e.
Play-offs waarin ik achtereenvolgens cambuur en RKC versla, niet de moeilijkste tegenstanders maar wat kan mij het schelen ik speel in de EREDIVISIE.
Tijdens seizoen 2 is mijn amateur (het 2e) elftal ineens verdwenen.. als ik Omniworld amateurs aanklikte kreeg ik alleen een wit scherm. in de zoekfunctie kon ik nog wel de spelers vinden die ik erin had zitten. vreemde bug.. opgeslagen en opnieuw geladen maar dat hielp niet. De volgende dag dat ik weer ging spelen waren ze er ineens weer. Het heeft me wel doen solliciteren naar een andere baan maar geen club die me wilde hebben. Later ook nog gevraagd aan de clubleiding of ze in jeugd of stadion wilde investeren maar dat vonden ze niet nodig. Dus het liefst wil ik weg maar het is ook wel stoer om het ff in de eredivisie te proberen![]()
Ben een nieuwe game begonnen.. NL(ere + eerste), Engeland(t/m BSP) en Spanje(t/m Seg. B) ingeladen en zonder club begonnen.
Mansfield en Cambuur boden me een contract aan.
Uiteindelijk een 1 jarig contract getekend bij SC Cambuur. Expres 1 jaar, zodat ik eenvoudig kan besluiten om te vertrekken als het zwaar tegenvalt of bij te tekenen als het goed gaat..
Probleem is alleen, dat ik nu die kaartenpakker van Hartlepool, Kapralik, weer in mijn selectie hebHij zit begin van de game namelijk bij SC Cambuur..
![]()
![]()
hebben jullie nog een bepaalde manier om spelers te verkopen? als ik een speler als bijvoorbeeld van der wiel of verthongen wil verkopen en aanbied voor 15 miljoen, krijg ik steeds een bod van 7 miljoen waar ik niet over kan onderhandelen![]()
![]()
Gloeiende gloeiende,
Weer is mijn 2e elftal verdwenen... er zitten zeker weten een stuk of 12 spelers in... hoe kan dit?
Ik speel met Almere City seizoen 2012-2013![]()
voor welke club? bij mijn carriere met de Graafschap deed hairemans het altijd wle goedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:51 schreef Happel het volgende:
Iemand die nog een redelijk goedkope AML weet. Budget < 300K.![]()
Hamilton. Zal eens kijken naar Hairemans.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:03 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
voor welke club? bij mijn carriere met de Graafschap deed hairemans het altijd wle goed
Ben wat spelers aan het trainen voor die positie, heb echter geen spelers die nu goed op die positie uit de voeten kunnen. De spelers op mijn shortlist zijn te duur en tussen de transfervrije spelers zie ik zo snel niks leuks lopen. Leuk dat attribute masking.
edit: Hairemans is al 1 miljoen. Niet te halen dus.![]()
charles dissels moet wel makkelijk te halen zijn voor dat budget, maar is dan weer iets minder explosief, hij kan dan wel weer amr/aml/amc spelenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Hamilton. Zal eens kijken naar Hairemans.
Ben wat spelers aan het trainen voor die positie, heb echter geen spelers die nu goed op die positie uit de voeten kunnen. De spelers op mijn shortlist zijn te duur en tussen de transfervrije spelers zie ik zo snel niks leuks lopen. Leuk dat attribute masking.
edit: Hairemans is al 1 miljoen. Niet te halen dus.![]()
Marcin Wodecki heb ik in seizoen 2011-2012 voor 90K gehaald en is mijn top AML veel clubs uit Duitsland, Spanje en Italië willen hem nu hebben![]()
Ik heb het idee dat mijn PC anders reageert dan mijn Mac.... En in dit zeldzame geval lijkt mijn windowsmachine beter te werkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog nooit gezien. (dat spelers ineens op een compleet andere positie staan)
Heb Toevarno Pinas gehaald. Wodecki komt niet voor in mijn database.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:21 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
charles dissels moet wel makkelijk te halen zijn voor dat budget, maar is dan weer iets minder explosief, hij kan dan wel weer amr/aml/amc spelen
Dissels speelt in mijn game alleen op AMR.![]()
Oei ik heb juist Wodecki gehaald in plaats van Mitea en die had ik juist gehaald voor Toevarno Pinas.
Ik heb de Poolse database geladen + poolse scouts aangenomen, daar zit ongekend veel talent en de meesten willen nog komen ook voor een lage prijs en een laag salaris, wat wil je nog meer?![]()
![]()
Zo had ik gelezen van iemand die alle spelers van Réunion ingeladen had omdat daar stiekem nog best goede tussen zaten die ook nog eens naar kleine clubs wilden komen..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:10 schreef Tarantula het volgende:
Oei ik heb juist Wodecki gehaald in plaats van Mitea en die had ik juist gehaald voor Toevarno Pinas.
Ik heb de Poolse database geladen + poolse scouts aangenomen, daar zit ongekend veel talent en de meesten willen nog komen ook voor een lage prijs en een laag salaris, wat wil je nog meer?![]()
Jaja, lachuh! Probeer jij maar talentjes uit engeland en spanje te halen met cambuur hoor succes!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:18 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Zo had ik gelezen van iemand die alle spelers van Réunion ingeladen had omdat daar stiekem nog best goede tussen zaten die ook nog eens naar kleine clubs wilden komen..
Ik heb nu 4 polen en 3 daarvan worden begeerd door clubs uit heel europa.
Zojuist mijn eerste eredivisie-wedstrijd met Almere met 2-0 gewonnen van Heerenveen. En dat terwijl ik maar 1 aankoop voor de basis heb gedaan: Cees Toet. Voor de rest eigenlijk alleen versterkingen voor de bank want het zal een zwaar seizoen worden.![]()
Ik heb Engeland en Spanje niet ingeladen om talenten naar Cambuur te halen..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:54 schreef Tarantula het volgende:
[..]
Jaja, lachuh! Probeer jij maar talentjes uit engeland en spanje te halen met cambuur hoor succes!
Ik heb nu 4 polen en 3 daarvan worden begeerd door clubs uit heel europa.
Zojuist mijn eerste eredivisie-wedstrijd met Almere met 2-0 gewonnen van Heerenveen. En dat terwijl ik maar 1 aankoop voor de basis heb gedaan: Cees Toet. Voor de rest eigenlijk alleen versterkingen voor de bank want het zal een zwaar seizoen worden.
Nee, ik wil in alle 3 de landen kampioen worden![]()
![]()
Dan hoop ik voor je dat het je beter vergaat dan met Hartlepoolquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:10 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik heb Engeland en Spanje niet ingeladen om talenten naar Cambuur te halen..
Nee, ik wil in alle 3 de landen kampioen worden![]()
![]()
Ik hoop het ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:29 schreef Tarantula het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat het je beter vergaat dan met Hartlepool
Maar verschil is ook, bij Hartlepool voelde ik me voor mezelf verplicht bij Hartlepool te blijven(Hartlepool is na PSV en Liverpool mijn 3e club qua favorieten), bij Cambuur niet, de enige band die ik heb met de club Cambuur is dat het toevallig de tegenstander van PSV was in mijn aller eerste voetbalwedstrijd die ik bezocht en dat ik daar nu zit als manager in FM![]()
Dus als het bij Cambuur niet loopt, neem ik ontslag en zoek ik iets anders![]()
![]()
mijn linksback Jean verkocht voor 425K aan Empoli, hij wilde zijn contract niet verlengen en hij was al 29. Best netjes voor een speler die ik gratis heb gehaald. Maar nu nog een linksback van hetzelfde niveau terug halen maar tegen een lagere prijs, best lastig... iemand een suggestie?![]()
Mijn ervaring is dat er echt fantastisch regens als backs ontstaan in Frankrijk en allemaal zo goed als gratis op te halen als ze jong zijn verder is er in Spanje ook altijd wel wat leuk uit de Cantera's van de clubs te vissen..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:00 schreef Tarantula het volgende:
mijn linksback Jean verkocht voor 425K aan Empoli, hij wilde zijn contract niet verlengen en hij was al 29. Best netjes voor een speler die ik gratis heb gehaald. Maar nu nog een linksback van hetzelfde niveau terug halen maar tegen een lagere prijs, best lastig... iemand een suggestie?
Had bij Barca een Spaans/Roemeense regen Ion Pana was 16 maar was zo goed dat ie in zijn 1e jaar al 20 wedstrijden in de Liga had gespeeld.
Inmiddels is die 2 jaar verder en 5 voudig international bij Spanje en ontwikkeld die zich langzamerhand naar een fantastische Def Mid zeg maar spelmaker voor de defensie.
Passing, Positioning, Stamina, Techniek, Snelheid en Bal aanname zijn nu allemaal al 16 plus uit me hoofd kan vanavond of morgen eens kijken voor een screen.
Dus die positie is nu zijn trainingsprioriteit.
Maar moraal is zoek naar jonge aapjes die het op kunnen vullen en anders bij acute nood huren van de wat grotere clubs..
Maar ik begrijp dat je bij een club zit die groei nodig heeft, dus dan is dat volgens mij je meest logische focus.
Ik heb op die manier ooit voor elkaar gekregen dat ik met Melbourne Victory 3x op rij de WK voor Clubteams won.
1e jaar transfervrij Yu Hai ( ex Vitesse) en Laurent Delorge ( ex Ajax ) gehaald en na 1 seizoen had ik Hai voor 875K verkocht aan Odense en Roda haalde Delorge voor 1,2M terug.
Vervolgens bij Ateltico Madrid van die opbrengst Pichu Atienza gehaald voor 1,8M en die 1 seizoen later weer verkocht voor 7,5M. Dus moet allemaal wel te doen zijn.![]()
Bedankt voor de tips, ik zet for the time being Jahmill Flu wel op de linksback ook al is hij meer een centrale verdediger. De zoektocht naar een linksback is wel lastig, meestal willen de clubs wel verkopen maar willen de spelers zelf niet komen, zelfs niet als ik hen prijs in de media.
Wat wel weer grappig is dat ik media berichten krijg dat ik naarstig op zoek ben naar een linksback en dat diverse clubs hun gare LB's aan mij proberen te slijten.![]()
Je moet vooral zoeken naar jonge spelers die als Moraal hebben staan dat ze op Huurbasis ervaring in het 1e elftal willen opdoen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:42 schreef Tarantula het volgende:
Bedankt voor de tips, ik zet for the time being Jahmill Flu wel op de linksback ook al is hij meer een centrale verdediger. De zoektocht naar een linksback is wel lastig, meestal willen de clubs wel verkopen maar willen de spelers zelf niet komen, zelfs niet als ik hen prijs in de media.
Wat wel weer grappig is dat ik media berichten krijg dat ik naarstig op zoek ben naar een linksback en dat diverse clubs hun gare LB's aan mij proberen te slijten.
Maar ben je club in Nederland? Dan moet je de 2e elftallen van Twente, Az, Utrecht eens doorspitten en weet niet wat de ervaringen zijn bij andere managers maar bij VVV komt ook vaak grote talentjes uit het 2e en O19.
Edit: zie dat je Almere bent![]()
![]()
Heb ik ook altijd last van. In me vorige game, met Barcelona, kon dat ook prima. Lekker die talentjes tot hun 23ste laten rijpen in "B". In me huidige game met Torquay United gaat dat toch wat minder...................................................................................................................................................![]()
Ik heb iets heel bizars.
Ben trainer bij Barcelona en na 1 jaar is me contract opgewaardeerd naar een 5 jarig contract voor 47,500 per week.
Nu is het me 6e jaar en heb ik een nieuw contract aanbod gekregen voor 52,000 per week maar ik kan dit niet accepteren. Pas als ik het loon naar 100K schuif krijg ik de knop dat ik een tegenbod kan doen.
dit accepteert het bestuur niet, maar het vervelende is dat ik voor die 52,000 gelijk wil bijtekenen voor minder ook wel maar ik krijg er dus geen bevestigings knop dat ik dat kan accepteren.
Nu loopt dus over een paar ingame weken me contract af maar k wil daar helemaal niet weg!
Ervaringen of tips en tricks??![]()
Dat je jezelf in de vingers snijdt met zo'n contract. Waarom wil je zoveel geld hebben terwijl je er niks aan hebt? Dat geld kan je toch betere besteden aan een paar leuke spelers?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:24 schreef Dannare het volgende:
Ik heb iets heel bizars.
Ben trainer bij Barcelona en na 1 jaar is me contract opgewaardeerd naar een 5 jarig contract voor 47,500 per week.
Nu is het me 6e jaar en heb ik een nieuw contract aanbod gekregen voor 52,000 per week maar ik kan dit niet accepteren. Pas als ik het loon naar 100K schuif krijg ik de knop dat ik een tegenbod kan doen.
dit accepteert het bestuur niet, maar het vervelende is dat ik voor die 52,000 gelijk wil bijtekenen voor minder ook wel maar ik krijg er dus geen bevestigings knop dat ik dat kan accepteren.
Nu loopt dus over een paar ingame weken me contract af maar k wil daar helemaal niet weg!
Ervaringen of tips en tricks??
Gewoon laagste loon nemen wat toegestaan is![]()
![]()
volgens mij zegt hij dat juist, hij wil wel laag accepteren maar pas bij 100K komt er een accepteer-button maar dat accepteert dus de directie weer niet.![]()
Ik heb dat ook eens gehad ja. Heel irritant...................................................................................................................................................![]()
Hij is Cambuur!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:10 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik heb Engeland en Spanje niet ingeladen om talenten naar Cambuur te halen..
Nee, ik wil in alle 3 de landen kampioen worden
C'est la vie
Hoe opgelost?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:10 schreef s0k het volgende:
Ik heb dat ook eens gehad ja. Heel irritant.![]()
Volgens mij door een dag op vakantie te gaan, maar weet niet zeker meer.quote:..................................................................................................................................................![]()
dat lijkt me een goed plan, werd er toen wel een nieuw contract getekend? Hopen dat ik sowieso nog een aanbod krijg....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:57 schreef s0k het volgende:
[..]
Volgens mij door een dag op vakantie te gaan, maar weet niet zeker meer.![]()
Niet gedegradeerd!
Nog wat screens :
64 gele en 7 rode kaarten over het gehele seizoen.
De opstelling van dit seizoen.
Wat is dit dan voor onzin wat ik net voor het eerst zie.
Heeft Duitsland allemaal fake namen in het nationale team rond lopen?![]()
![]()
De gifbeker bij Reading is zo groot als het stadion... Krijg die idioten totaal niet meer aan de gang. En al die gasten maar klagen dat het beter moet en ze weg willen naar een grotere club. Ellende al om
Wat voor tactiek speel je? Zal je niet een keer wat een anders moeten gaan overwegen, iets meer defensieve aspecten i.p.v bijvoorbeeld alleen maar vooruit denken? Wedstrijdbesprekingen anders aanpakken, spelers loven in de media etc etc.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:44 schreef jackson het volgende:
De gifbeker bij Reading is zo groot als het stadion... Krijg die idioten totaal niet meer aan de gang. En al die gasten maar klagen dat het beter moet en ze weg willen naar een grotere club. Ellende al om
Forum Opties Forumhop: Hop naar: