abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90781755

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2010 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM 2010 Patch 1

PC
OS - Windows XP | Vista | Windows7
Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet ondersteund.

Mac
Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.

© donroyco

Vorige topic: Football Manager #64 Mourinho is er niks bij...

[ Bericht 0% gewijzigd door Jorwol op 03-01-2011 09:38:42 ]
pi_90781954
Nog steeds te duur voor mij
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_90782073
Heb bij Hartlepool besloten om 9 spelers te laten vertrekken, verder verleng ik het contract van mijn assistent, jeugdcoach en scout niet. Hier ga ik nieuw personeel voor zoeken.

Verder heb ik 2 huurlingen van het afgelopen jaar opnieuw gehuurd, heeft het bestuur buiten mijn weten om een link gelegd met Newcastle United, die meteen een speler aan mij uitleenden en heb ik een van de huurlingen van het vorige seizoen transfer vrij aangetrokken.

In de voorbereiding kijken of ik me nog kan versterken met wat spelers en dan kan ik hopelijk een stap zetten richting de middenmoot van de League One.
pi_90782985
Bam. In mij derde seizoen de treble met Palermo. Kampioen op de voorlaatste speeldag. Laatste speeldag tegen Milan thuis dik verloren, omdat 3 dagen later de beker op zijn Italiaans gewonnen moest worden tegen de nummer 2 uit de competitie, Udinese. 1-0 en de boel op slot. 3 dagen daarna de CL gewonnen tegen Madrid. 2-1 gewonnen. Topscoorder Aquafresca met 28 doelpunten. Verder zijn Hernandez en Pastore heldig. Erg leuk team gebleken. Heb niet heel veel aankopen hoeven te doen om resultaten te behalen. Balzaretti, Cassani, Sigiru, Nocerini, Munoz en Migliaccio spelen ook gewoon nog iedere week. Heb naast Aquafresca ook nog Musaschio en Rolfes gehaald.
pi_90786492
:W
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_90787189
In mijn vierde seizoen met Espanyol wederom in de finale van de EURO Cup! Ditmaal tegen Barcelona... :)

In de competitie lig ik nog op koers voor plaats 3 die direct toegang geeft tot Champions League voetbal!

Erg mooi seizoen waarin mijn wonderkids groeien als kool en mijn 16-jarige winger er op het hoogste niveau gewoon 10 per seizoen inprikt met een gemiddelde rating van 7,25. Heurlijk.
pi_90787716
Vandaag eindelijk eens een spel beginnen met ik denk Valencia.
Ik heb het spel al een tijdje in huis maar nog niet toegekomen aan een nieuwe game.
Ik ben benieuwd wat 11 te bieden heeft.
  maandag 3 januari 2011 @ 16:11:53 #8
258885 Solique
I Kill You !
pi_90797456
Gisteren begonnen bij Bury in de 2de Engelse League.
Geen geld voor transfers maar genoeg spelers gevonden, vooral talentjes.
Tevens 4 man gehuurd bij de grotere uit de Premier League.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_90800656
Lijkt mij wel heel tof spel trouwens! is het zeer uitgebreid?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_90801164
Het is _ZO_ fokking spannend in mijn competitie. Ik wil 3e (direct toegang CL) of 4e (laatste voorronde CL) worden met Espanyol, maar met nog maar 3 wedstrijden te gaan ligt Atletico Madrid (nr. 4) 1 punt achter op mij en Valencia (nr. 5) 2 punten. Ik sta nu nog als nr. 3, maar merk dat het seizoen iets te lang is voor mijn selectie. Ik moet echt blijven winnen. En dan straks tussendoor nog de EURO Cup finale tegen Barcelona...

Het kan een TOP seizoen worden, of een net-niet-seizoen... :{
  maandag 3 januari 2011 @ 17:34:38 #11
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_90801338
Met NEC gewoon op rij gewonnen van Porto, Rode Ster Belgrado en Trabzonspor in de EL.
In de competitie nog ongeslagen maar sta toch maar 6de, niveau ligt echt hoog. Ajax staat 9de ofzo, MVV (overgenomen dus hebben poen) en Feyenoord zijn de beste clubs van de afgelopen seizoenen.
Tranquillo
  maandag 3 januari 2011 @ 17:59:31 #12
258885 Solique
I Kill You !
pi_90802310
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 17:16 schreef CantFazeMe het volgende:
Lijkt mij wel heel tof spel trouwens! is het zeer uitgebreid?
Enorm, en er zijn onderhand genoeg uitbreidingen/skins/etc te downloaden.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_90802371
Heb met Barca voor het 2e seizoen de dubbel gepakt en vooralsnog 1x de Spaanse Supercup.
Heb net de competitie afgerond met David Villa als topscoorder met uit me hoofd 49 doelpunten, totaal staat hij met alle competities op 70 doelpunten.
Nu nog de Champions League finale tegen L'OM voor de deur vorig seizoen uitgeschakeld in de kwart door Man Utd.
1e jaar kampioen met 96 punten 100 voor en 20 tegen en dit jaar verbeterd met 99 punten 127 voor en 23 tegen!
  maandag 3 januari 2011 @ 18:09:10 #14
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_90802620
quote:
Op maandag 3 januari 2011 17:59 schreef Solique het volgende:

[..]

Enorm, en er zijn onderhand genoeg uitbreidingen/skins/etc te downloaden.
Hm, cool :). Even wachten tot budget dan.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_90805652
Seizoen begonnen met 5 nederlagen op rij.. 4 in de competitie en 1 in de League Cup. Na 4 duels stond Hartlepool dan ook 24e. Nu na 9 duels staat Hartlepool 7e(1 plaats buiten de play-offs) met 15 punten.
Voor de snelle rekenaar: ja ik verloor duel 1 tot en met 4 en won 5 tot en met 9 :P
Heb me versterkt met onder andere Ben Mee(Man City, transfer), Davide Petruci(Man Utd, transfer), Shane Ferguson(Newcastle, loan) en Zdenko Kapralik(Cambuur, transfer).

Edit:
De periode van 5 zeges leverde tevens het volgende op:
Manager van de Maand, ik 1e
Talent van de Maand, Kevin Long 1e
Speler van de Maand, Gavin Gunning 1e, Adam Boyd 2e
_O_

[ Bericht 21% gewijzigd door MMUFC op 03-01-2011 19:25:16 ]
pi_90806979
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 19:19 schreef MMUFC het volgende:

Edit:
De periode van 5 zeges leverde tevens het volgende op:
Manager van de Maand, ik 1e
Talent van de Maand, Kevin Long 1e
Speler van de Maand, Gavin Gunning 1e, Adam Boyd 2e
_O_
Nice :7

Ik heb al drie jaar op rij het beste talent van Spanje geleverd, en bij twee seizoenen was zelfs het gehele podium bezet door mijn talenten.
pi_90808196

De finale van de EURO Cup! Wat een verhaal.

Barcelona zoals altijd in het begin van de wedstrijd veel beter. Ik besluit aanvallender te gaan spelen: 2 DC's, 2 Wingbacks op DMC-hoogte, 2 MC's, 3 AML/C/R en 1 spits. Dat gaat goed totdat de scheids mij gigantisch naait. Een DC (Caceres) krijgt aan de andere kant van het veld geel en moet helemaal bij de scheidsrechter komen terwijl de aanvallers van Barca zich voor mijn doel verzamelen. Scheids trekt geel, Caceres holt als een malle terug naar zijn positie, maar is te laat en kan David Villa alleen nog maar stoppen met een overtreding: boem, weer geel en met rood het veld af.

Ik blijf aanvallend voetballen, gooi een tweede spits erbij en ja hoor: 1 kans, 1 goal! Vasthouden tot de 94e minuut en *O* *O* de EURO Cup is binnen (na vorig jaar de finale van Everton te hebben verloren) *O* *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: laatste wedstrijd van het seizoen na 100 kansen gemist te hebben met 1-1 afgesloten en ingehaald door Atletico. Vierde positie behaald, dus voorronde Champions League. Hopen dat we geen vreselijk goede Engelse of Italiaanse tegenstander loten.. K*t Atletico Madrid, ze wonnen alles de laatste 7 speelronden ;(

[ Bericht 10% gewijzigd door VonHinten op 03-01-2011 20:37:33 ]
pi_90808381
Het is voor het eerst dat ik begon als Semi-pro dat ik genoemd wordt bij clubs van een grotere status dan Hartlepool. Als nummer 6 van de League One werd ik genoemd bij Southampton(12e, League One) en Scunthorpe(17e, League One).
Beide clubs hebben een grotere status dan Hartlepool, ondanks dat ze onder me staan. Bij beide clubs was ik niet de topkandidaat maar een van de drie die het ook zouden kunnen worden, maar Southampton heeft inmiddels Vialli aangesteld, maar ik vertrek niet bij Hartlepool.

Hatem Trabelsi is overigens manager van Doncaster :P

Fulham won in de CL van Galatasaray maar verloor van Bayern, in de PL staan ze nu in de middenmoot..
pi_90812712
Ik kreeg een nieuw contract aangeboden voor 1,9 M per jaar. Heb er zelf 1 M van gemaakt. Heb ik nu 9 ton extra wagebudget? Weet iemand dit? :P
pi_90814947
quote:
10s.gif Op maandag 3 januari 2011 21:29 schreef VonHinten het volgende:
Ik kreeg een nieuw contract aangeboden voor 1,9 M per jaar. Heb er zelf 1 M van gemaakt. Heb ik nu 9 ton extra wagebudget? Weet iemand dit? :P
Weet het niet zeker, maar volgens mij wel. ¤900.000 per jaar stelt geen bagger voor trouwens, da's maar ¤17.000 per week..
pi_90817707
Godver die kut Polen zijn ook niet meer wat het geweest is in 2024. Mijn stadion is 3 maanden vertraagd :(
pi_90818211
quote:
10s.gif Op maandag 3 januari 2011 21:29 schreef VonHinten het volgende:
Volgens mij valt je eigen salaris inderdaad ook in het wage budget.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 3 januari 2011 @ 23:31:24 #23
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_90819631
Mijn 5e seizoen met de Spurs is een beetje wisselvallig. Ik ben uit de League- en FA Cup gekicked onderhand. Respectievelijk van Man Utd en Arsenal, dat dan weer wel.

Verder komen er, hoe verder in de competitie, meer blessuregevallen bij. Daardoor ben ik gedwongen jeugdspelers op te stellen. Tegen At. Madrid waren mijn beide spitsen en een middenvelder 16 :') Wel met 3-0 gewonnen *O*
Gelukkig ben ik paar seizoenen geleden gaan investeren in jeugdspelers, betaald nu dus uit.

Sta nog wel fier aan kop in de competitie, 8 punten voorsprong, maar begin punten te verspelen nu.
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_90823424
Opgestapt bij Vitesse nadat ik Ruud van Nistelrooy nog had gecontracteerd. Ik kreeg die ploeg maar niet aan de praat.

Nog geen week later deed RKC mij een voorstel, stonden 10e in de Jupiler en ik moet nog play-offs zien te behalen. Sta nu op één play-off plaats met nog drie wedstrijden te gaan.

Qua financiën is het echt drama in Waalwijk, er is helemaal niks maar dan ook niks mogelijk. Mochten we promoveren dan hou ik mijn hart vast hoe we dat gaan doen. Heb een contract tot aan het einde van dit seizoen getekend en dan kijken we wel weer verder.
pi_90825472
Zojuist geeft Purje me toch een slechte voorzet.. Voorzet vanaf de zijkant, die was zo slecht dat hij over de keeper het doel in gaat :o

Er staat Carson goal.. Carson is de keeper van de tegenstander..
pi_90831750
Kampioen geworden met nog 3 wedstrijden te spelen en een ontzettend lekker doelsaldo :s)
Na het uitschakelen van AS Monaco FC, Chelsea en Leverkusen wacht nu PSV in de halve finale van de Europa League, in de finale wacht mogelijk Villarreal of Manchester City. Hopelijk kan ik de tweede Europese prijs pakken na de Europa League in 2012/2013.

Aan het eind zal ik screens posten :s)

EDIT: PSV verslagen, de finale zal in de Gelredome tegen Manchester City zijn.. Wordt lastig!

[ Bericht 8% gewijzigd door Jorwol op 04-01-2011 14:39:25 ]
pi_90833566
Na mijn tijdelijke verblijf in Waalwijk, een tijdje clubloos geweest. Uiteindelijk aan het begin van het seizoen getekend bij Ajax (begin seizoen 3).

Ajax kan maar niet slagen nationaal, maar hebben desondanks groots ingekocht deze zomer. Onder andere Neymar gehaald voor 18 miljoen, ook nog een Franse verdediger voor 15 miljoen. Transferbudget dat ik heb gekregen was 18 miljoen, maar momenteel niks van opgemaakt (alleen wat regens voor de toekomst).

Verder was/is het een grote puinhoop daar, loonkosten liggen grond de 1 miljoen per week en de selectie is veel te groot. Ben hier en daar al wat spelers kwijt geraakt, maar moet natuurlijk veel beter.
pi_90836731
Hieronder de hoofdselectie van Ajax dit seizoen. Heb alleen Ramires (Chelsea - 7 miljoen), van Vossen (6,5 miljoen) en Pavlychenko (1,4 miljoen) zelf gekocht.

In het tweede zitten onder andere nog: Blind, Anita, Donald, Jozesfzoon, Bacuna (Groningen), Chaves, Eriksen, De Jong, Bystrov, Lodeiro en Suljemani waar we altijd op terug kunnen vallen.

Door deze lekkere overwinning mogen we toch wel stellen dat we zeker zijn van CL?

pi_90837043
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:53 schreef Alovenac het volgende:
Hieronder de hoofdselectie van Ajax dit seizoen. Heb alleen Ramires (Chelsea - 7 miljoen), van Vossen (6,5 miljoen) en Pavlychenko (1,4 miljoen) zelf gekocht.

In het tweede zitten onder andere nog: Blind, Anita, Donald, Jozesfzoon, Bacuna (Groningen), Chaves, Eriksen, De Jong, Bystrov, Lodeiro en Suljemani waar we altijd op terug kunnen vallen.

[ afbeelding ]

Door deze lekkere overwinning mogen we toch wel stellen dat we zeker zijn van CL?

[ afbeelding ]
Welke tactiek speel je? Je hebt echt ontzettend veel spitsen man :o
pi_90837459
Seizoen 2014/2015 is voorbij!
Dit jaar zeer overtuigend kampioen geworden, voor de tweede keer op rij:

Helaas geen doelsaldo van +100 kunnen halen, maar wel ongeslagen kampioen :)

In de Europa League de halve finale met 1-1 (thuis) en 2-3 (uit) gewonnen van PSV.
De finale was uiteindelijk niet zo heel boeiend, veel kansen, maar geen goals, waarna het op penalty's uit kwam. Manchester City miste 3x, voor mijn team scoorden Diarra, de Leeuw (die op dat moment licht geblesseerd was :') ) en Griezmann.

Topscorer Kadlec:

De grens van 50 goals werd niet gehaald, maar alsnog een geweldig seizoen voor Kadlec, als hij geen blessure had gehad, was hij vast de grens van 50 goals voorbij gegaan.

Speler met hoogste gemiddelde, Griezmann:

Hopelijk kan ik Kadlec en Griezmann sowieso behouden, maar als ik echt flinke stappen in de Champions League wil maken moet ik echt een vlammende rechtsbuiten kopen, dat is mijn zwakste positie vind ik.

Kadlec heeft ook nog de Gouden Schoen voor topscorer van de Champions League gewonnen :)

En hij is geselecteerd in het Champions League Dream Team!

[ Bericht 4% gewijzigd door Jorwol op 04-01-2011 15:32:48 ]
pi_90838959
^--- Nice, feli :) Ongeslagen kampioen, netjes!

Vierde voorronde CL:
Espanyol 3 - 0 Genk
Genk 1 - 0 Espanyol

We gaan de CL in! In een poule met OM (kom ik o.a. 2 oude huurspelers van mij tegen), FC Twente en Esbjerg fB. Moet te doen zijn.

Overigens, altijd lekker: tweede kwalificatie wedstrijd spelen tegen Genk, 3 dagen later de Europese Supercup tegen Inter (1-3 verloren in extra tijd) en dan 3 dagen later de competitie beginnen tegen Real Madrid (met dus allemaal 85% conditiespelers). Spaanse roostermaker, bedankt! ;)
pi_90839065
Vraag: Kun je de formatie van je U19-team bepalen zonder het team zelf te managen? Ik wil dat ze 3-4-3 gaan spelen zodat al mijn lete soon-to-be-wonderkid spitsen in de basis kunnen staan.
pi_90839111
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:57 schreef VonHinten het volgende:
Vraag: Kun je de formatie van je U19-team bepalen zonder het team zelf te managen? Ik wil dat ze 3-4-3 gaan spelen zodat al mijn lete soon-to-be-wonderkid spitsen in de basis kunnen staan.
Volgens mij niet..
pi_90839351
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:54 schreef VonHinten het volgende:
^--- Nice, feli :) Ongeslagen kampioen, netjes!

Vierde voorronde CL:
Espanyol 3 - 0 Genk
Genk 1 - 0 Espanyol

We gaan de CL in! In een poule met OM (kom ik o.a. 2 oude huurspelers van mij tegen), FC Twente en Esbjerg fB. Moet te doen zijn.

Overigens, altijd lekker: tweede kwalificatie wedstrijd spelen tegen Genk, 3 dagen later de Europese Supercup tegen Inter (1-3 verloren in extra tijd) en dan 3 dagen later de competitie beginnen tegen Real Madrid (met dus allemaal 85% conditiespelers). Spaanse roostermaker, bedankt! ;)
Dat is de prijs die je betaald voor je succes. Ik heb datzelfde met mijn Palermo game. Laatste wedstrijd van het seizoen, bekerfinale en CL-finale binnen 1 week. Je dient inmiddels een brede selectie te hebben. Ik zal vanavond eens een screentje proberen te posten van mijn team.
pi_90839381
quote:
Voor zover ik weet kan je alleen bij je eerste elftal(als je op vakantie gaat) aangeven dat zo veel mogelijk met dezelfde spelers gespeeld dient te worden.. Voor de lagere elftallen kan je alleen aangeven dat ze de zelfde tactiek als je eerste elftal moeten gebruiken..
pi_90840020
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:54 schreef VonHinten het volgende:

AH KOM OP! :(

Tegen Real na 40 mins met 10 man komen te staan en dan in de 89e minuut de 0-1 tegen krijgen door een penalty. Argh argh argh aaaaarrrrggghhhh!

Edit: en dan in de 93e minuut de 1-1 binnenprikken :D :'( :D
pi_90840043
Ja, ja, ja!! Het is me gelukt!!! Kampioen met African Warriors!!! *O* *O* _O_

En dan ook nog op sublieme wijze, door al na 28 (van de 30) speelronden uitgerekend tegen directe concurrent SuperSport United te winnen met 3-0.
Hier ben ik heel erg blij mee :Y

Thabiso Makhubo is echt uitzonderlijk in vorm dit seizoen, hij heeft er al 39 gemaakt in 31 wedstrijden. En dan heb ik nog wat wedstrijden te gaan in de competitie, in de SAFA Cup én in de African Confederations Cup :)

Binnenkort maak ik wel even wat screenshots :)
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:20:53 #38
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_90840071
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:20 schreef Winski05 het volgende:

En dan ook nog op sublieme wijze, door al na 28 (van de 30) speelronden uitgerekend tegen directe concurrent SuperSport United te winnen met 3-0.

Thabiso Makhubo is echt uitzonderlijk in vorm dit seizoen, hij heeft er al 39 gemaakt in 31 wedstrijden. En dan heb ik nog wat wedstrijden te gaan in de competitie, in de SAFA Cup én in de African Confederations Cup :)

Held _O_
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:22:57 #39
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_90840164
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:13 schreef Jorwol het volgende:
Seizoen 2014/2015 is voorbij!
Dit jaar zeer overtuigend kampioen geworden, voor de tweede keer op rij:
[ afbeelding ]
Helaas geen doelsaldo van +100 kunnen halen, maar wel ongeslagen kampioen :)

In de Europa League de halve finale met 1-1 (thuis) en 2-3 (uit) gewonnen van PSV.
De finale was uiteindelijk niet zo heel boeiend, veel kansen, maar geen goals, waarna het op penalty's uit kwam. Manchester City miste 3x, voor mijn team scoorden Diarra, de Leeuw (die op dat moment licht geblesseerd was :') ) en Griezmann.
[ afbeelding ]

Topscorer Kadlec:
[ afbeelding ]
De grens van 50 goals werd niet gehaald, maar alsnog een geweldig seizoen voor Kadlec, als hij geen blessure had gehad, was hij vast de grens van 50 goals voorbij gegaan.

Speler met hoogste gemiddelde, Griezmann:
[ afbeelding ]

Hopelijk kan ik Kadlec en Griezmann sowieso behouden, maar als ik echt flinke stappen in de Champions League wil maken moet ik echt een vlammende rechtsbuiten kopen, dat is mijn zwakste positie vind ik.

Kadlec heeft ook nog de Gouden Schoen voor topscorer van de Champions League gewonnen :)
[ afbeelding ]
En hij is geselecteerd in het Champions League Dream Team!
Goed bezig. ^O^

Hoe speel je met Feyenoord? Ik speelde 4-1-4-1, met de twee vleugelspelers op AML en AMR. Kreeg het echter nooit goed op de rit.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_90840370
Ik mis de optie om te stoppen op vakantie te zijn als er een bod is voor 1 van je spelers. Er hangt een bod van 32 miljoen in de lucht voor mijn topverdediger (aangetrokken voor 7.5 miljoen), en nu durf ik niet op vakantie te gaan....
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:34:59 #41
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_90840645
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:28 schreef Scorpie het volgende:
Ik mis de optie om te stoppen op vakantie te zijn als er een bod is voor 1 van je spelers. Er hangt een bod van 32 miljoen in de lucht voor mijn topverdediger (aangetrokken voor 7.5 miljoen), en nu durf ik niet op vakantie te gaan....
Je kan toch reject all transfer offers aanvinken bij holiday options. En anders moet je een transferwaarde invullen bij de speler, zodat het bod geaccepteerd wordt als ze aan de vraagprijs voldoen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_90840934
quote:

Haha tof! Sowieso vind ik het tof om al die buitenlandse avonturen te lezen :)
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:22 schreef Happel het volgende:

[..]

Goed bezig. ^O^

Hoe speel je met Feyenoord? Ik speelde 4-1-4-1, met de twee vleugelspelers op AML en AMR. Kreeg het echter nooit goed op de rit.
Ik speel met twee tactieken, de één is tegen gelijkwaardige/betere ploegen:
- 4-1-2-2-1, met 1x DMC, 2x MC en AMR/AML. (MC's: 1x Advanced Playmaker, 1x Box-to-Box Midfielder)
De ander is tegen slechtere ploegen, die speel ik onder hoge druk gewoon kapot tot de goals vallen.
- 4-2-3-1, met 2x MC, 1x AMC en AMR/AML. (MC's: 1x Deep-Lying Playmaker, 1x Box-to-Box Midfielder met een Advanced Playmaker vóór de MC's)
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:45:51 #43
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_90841111
quote:

Mooie prestatie ^O^ .Volgende doel Afrikaanse Champions League?
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_90841322
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:45 schreef PirE het volgende:

[..]

Mooie prestatie ^O^ .Volgende doel Afrikaanse Champions League?
Dankje :)

Mijn volgende doel is zo ver mogelijk zien te geraken in de African Confederations Cup, ik heb zelfs het idee dat ik die wel eens kan gaan winnen als ik alle tegenstander analyseer.

Vanaf volgend jaar ga ik me richten op de Afrikaanse CL, tenzij er een hele leuke buitenlandse club voorbij komt.
pi_90841796
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:51 schreef Winski05 het volgende:

[..]

Dankje :)

Mijn volgende doel is zo ver mogelijk zien te geraken in de African Confederations Cup, ik heb zelfs het idee dat ik die wel eens kan gaan winnen als ik alle tegenstander analyseer.

Vanaf volgend jaar ga ik me richten op de Afrikaanse CL, tenzij er een hele leuke buitenlandse club voorbij komt.
Ik (en ik denk ook wel de meesten hier) heb geen idee hoe al die Afrikaanse competities in elkaar steken, kun je me bijvoorbeeld uitleggen hoe die Confederations Cup werkt? Wie plaatsen zich daarvoor? En de Afrikaanse Champions League, is dat gewoon eigenlijk hetzelfde als in Europa?
pi_90841985
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 17:02 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Ik (en ik denk ook wel de meesten hier) heb geen idee hoe al die Afrikaanse competities in elkaar steken, kun je me bijvoorbeeld uitleggen hoe die Confederations Cup werkt? Wie plaatsen zich daarvoor? En de Afrikaanse Champions League, is dat gewoon eigenlijk hetzelfde als in Europa?
Heel simpel gezegd: de Confederations Cup is de Afrikaanse equivalent van de Europa Leauge. En de CL is inderdaad net als in Europa.
Dus de bekerwinnaars en gemiddeld genomen de nummer 3 t/m 5 plaatsen zich voor de CC, terwijl de kampioenen en nummers 2 zich plaatsen voor de CL. Hetzelfde als in Europa dus :)
pi_90842182
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 17:07 schreef Winski05 het volgende:

[..]

Heel simpel gezegd: de Confederations Cup is de Afrikaanse equivalent van de Europa Leauge. En de CL is inderdaad net als in Europa.
Dus de bekerwinnaars en gemiddeld genomen de nummer 3 t/m 5 plaatsen zich voor de CC, terwijl de kampioenen en nummers 2 zich plaatsen voor de CL. Hetzelfde als in Europa dus :)
Ah okee, ik zat te denken aan de Confederations Cup zoals met de landenteams, kon het al niet helemaal plaatsen dus ;) Thanks! Succes met je Afrikaanse avontuur verder
  dinsdag 4 januari 2011 @ 17:54:44 #48
271500 Captain_Zappa
Coffee and Cigarettes
pi_90843935
Ik ben de Spurs.
Ik heb hele goede aanvallers en hele slechte verdedigers. : S
Blijkbaar ook niet zon goeie trainer want anders had ik wel gewonnen zonder tegendoelpunten ;)

Remember there's a big difference between kneeling down and bending over.
pi_90844086

Oké, het was een rib uit m'n lijf, maar dan heb je ook wat. Wordt mijn nieuwe Box-to-boxmidfielder in de 4-5-1 opstelling en in de 4-1-2-2-1 wordt het de nieuwe DMC. Was een Wonderkid, maar nu niet meer, kon 'm nog voor 23,5 miljoen halen door z'n release clause..
  dinsdag 4 januari 2011 @ 17:58:30 #50
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_90844091
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 17:54 schreef Captain_Zappa het volgende:
Ik ben de Spurs.
Ik heb hele goede aanvallers en hele slechte verdedigers. : S
Blijkbaar ook niet zon goeie trainer want anders had ik wel gewonnen zonder tegendoelpunten ;)

[ afbeelding ]
Heb ik ook speel je prima wedstrijden, goed veldspel. Maar door een slechte verdediging blijf je steken op 3-3. Je moet gewoon opzoek blijven gaan naar de balans. Want lijkt me niet dat de verdediging van Spurs nou zo vreselijk slecht is met Gallas, Dawson, King, Woodgate enz.
C'est la vie
  dinsdag 4 januari 2011 @ 18:03:47 #51
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_90844300

Wel verloren van 9 man :')
pi_90844962
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 17:58 schreef Jorwol het volgende:
[ afbeelding ]
Oké, het was een rib uit m'n lijf, maar dan heb je ook wat. Wordt mijn nieuwe Box-to-boxmidfielder in de 4-5-1 opstelling en in de 4-1-2-2-1 wordt het de nieuwe DMC. Was een Wonderkid, maar nu niet meer, kon 'm nog voor 23,5 miljoen halen door z'n release clause..
Hoi P. Visser! Leuke speler inderdaad, geweldig, goeiemorgen.
pi_90845030
Keeper zeurt over te weinig discipline in het elfal, want we halen te veel rode kaarten. Dus ik beloof verbetering. En ja hoor, volgende wedstrijd pak ik weer rood. Ik fine die gast 1 week loon, krijg ik dus de _HELE_ selectie over me heen. Zestien spelers unhappy en ik stuk voor stuk excuses aanbieden via private chat. Nu zijn nog maar 3 spelers unhappy, maar goeiemorgen wat een geschiedenis dit _O-

Edit: en dan zo'n 32-jarige, overbodige DC die gaat dreigen dat ie naar een andere club wil. Kerel, ik help je mee je koffers inpakken. Liever nog vandaag dan morgen dat je opzout ouwe salarisvreter.
pi_90845879
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:18 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Hoi P. Visser! Leuke speler inderdaad, geweldig, goeiemorgen.
Haha, P. Visser is mijn spelnaam, inderdaad om gewoon volledige screentjes te kunnen maken zonder steeds die naam weg te halen. P. Visser staat overigens op alle screens hoor ;)
pi_90845994
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 17:58 schreef Jorwol het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een speler _O_

Mijn seizoen met African Warriors was echt formidabel. Heb gewoon álle prijzen gewonnen die je maar kunt winnen in Zuid Afrika. Op de Confederations Cup na dan, want die gaat pas volgend seizoen weer verder. Heb daar de derde ronde gehaald, waar de wat grotere teams pas instromen. Alleen zit er nu een gigantische pauze tussen, want pas in het nieuwe seizoen gaan deze wedstrijden gespeeld worden.

Maar verder heb ik dus alles weten te winnen. Mijn reputatie is nu Continental, in de Afrikaanse Hall of Fame sta ik inmiddels 5e. Ik vermoed dat ik daarom wel de overstap kan maken naar een leuke buitenlandse club. Ik denk dat ik nog een poging ga wagen om de CL te winnen hier in Afrika, en pas daarna de overstap waag naar een nieuw land. Maar goed, we zien het wel :)
pi_90846780
Wat een trainers carrousel is er momenteel gaande in de Premier League :o

Het begon bij Arsenal:
Arsene Wenger Arsenal -> Sevilla 10-12-2011
Robert Mancini Man City -> Arsenal 13-12-2011
Harry Redknapp Spurs -> Man City 14-12-2011
Tony Mowbray Middlesborough -> Spurs 16-12-2011
Mick McCarthy Wolves -> Middlesborough 18-12-2011
Neil McDonald Blackburn -> Wolves 20-12-2011

Moet er bij gezegd worden: Middlesborough zit inmiddels in de PL, McDonald was assistent(van Shearer) bij Blackburn.

In de tussentijd vertrok manager Tony Pulis van PL nr 9 Stoke naar Sunderland en werd de zonder club zittende Gary Megson bij Stoke aangesteld..

Overigens heeft Michael Laudrup het best goed voor elkaar bij Everton, na 17 duels staan ze 1e. 6 punten voor op nummer 2 Arsenal en Chelsea.
pi_90847528
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:02 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Welke tactiek speel je? Je hebt echt ontzettend veel spitsen man :o
4-3-3 en heb inderdaad een luxe probleempje voorin :).
pi_90848133
Het overleven in de Eredivisie met Scheveningen gaat prima, tot nu toe 3 keer gewonnen (Willem II, Cambuur en Go Ahead Eagles) 1 gelijkspel (NEC) en 2 keer verloren (uit tegen PSV en Feyenoord)

De eerste uitbreiding van het training en jeugd complex is voltooid, en het nieuwe stadion kunnen we verwachten over ongeveer 3 jaar (2018). Ik heb het transfer budget van 1 miljoen geïnvesteerd in 3 talenten. Volgend seizoen ga ik een paar spelers die ik ooit transfervrij heb gehaald verkopen, en nog meer investeren in de jeugd. Alle spelers en staf waarvan het contract afliep over een jaar hebben verlengd voor minimaal 3 jaar.

Nog even volhouden en we gaan strijden voor Europees voetbal. :D
pi_90848373
Hoe kan ik ervoor zorgen dat spelers uit Brazilie van ongeveer 16 jaar bij kunnen komen en niet elke keer tegen worden gehouden i.v.m. hun werkvergunning? Wordt er aardig zat van. Al tig mooie spelers tegen gekomen voor in de toekomst maar echt geen enkele kan komen, omdat het wordt geblokkeerd. Speel in Engeland met Leeds!

Hoe stop ik al die berichten die ik constant van mijn scouts krijg? Elke week krijg ik er wel 20 wordt er beetje misselijk van.

[ Bericht 12% gewijzigd door poiuytr op 04-01-2011 19:38:16 ]
  dinsdag 4 januari 2011 @ 20:36:31 #60
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_90852357
Mijn 5e seizoen met de Spurs is ten einde! Het werd een beetje wisselvallig seizoen, maar wel voor de 5e keer op rij kampioen geworden!! *O*
Het kampioenschap kwam eigenlijk nooit echt in gevaar. Arsenal bleef mij lang bij, maar gaf de strijd aan het einde op.

Ik heb de volgende taktiek gebruikt
Dit was ook mijn basiself. Al is Lennon sinds de winterstop al geblesseerd en die miste ik toch wel heel erg, ook al was Menez een goede vervanger.
In de League Cup ben ik in de halve finale door Man Utd uitgeschakeld door uitdoelpunten en in de FA Cup ben ik in de 5e ronde uitgeschakeld door een 1-0 verlies van Arsenal. Daar was het bestuur niet echt blij mee :P Beide Cups heb ik vorig jaar gewonnen, maar was een beetje kansloos dit jaar..

Ik kon maar geen goede linksback vinden, dus talentje Coco heeft veel wedstrijden gespeeld.
Nu had ik natuurlijk ook nog Bale en Coentrao, maar die had ik liever linksvoor. Ik moet zeggen dat hij het goed gedaan heeft dit seizoen en ik hem zeker nog wil behouden.

Mijn speler met de hoogste waardering:
Hernandez heeft het weer super gedaan dit seizoen! En kan nog lekker wat jaartjes mee.

Topscoorder van mijn team werd ie echter niet, dat werd deze geweldenaar
Ook hij is enorm gegroeid dit seizoen en maakte geweldige acties! En kan ook nog jaren mee. Ik heb sowieso een zeer jong team van gemiddeld 23. Ik houd niet zo van 30-ers :@

En eindelijk, eindelijk.. eindelijk!! Na 5 seizoenen in mijn tweede Champions League finale..
*O* Man, wat heb ik hier lang op gewacht. Vaak werd ik in de halve finale uitgeschakeld door uitdoelpunten. Kutregel ;( Maar het is mij gelukt..

En dit doelpunt heb ik verkozen tot het mooiste doelpunt van de Spurs dit seizoen :P

Als jullie nog screens willen hebben van andere spelers, mag dat natuurlijk :)
pi_90853726
Mijn topverdediger gaat voor 32.5 miljoen de deur uit :'(
Wilde zijn contract niet verlengen !
pi_90853960
Sloot een serie van 4 nederlagen af met een 6-1 overwinning op nummer 24 Shrewsbury. Zij zijn vorig jaar gepromoveerd maar gaan linea recta terug de League Two in. 11 punten achter op de nummer 23, 20 punten achter op een veilige plaats, en dat met nog 18 duels te gaan.

Duel later moest ik uit naar Scunthorpe. Zij speelden vorig seizoen nog Championship. In de 67e scoorde James Brown zijn 2e goal van de middag. Verder had Adam Boyd ook 1x gescoord en stond het dus 0-3. Tussen de 75e minuut en de 83e minuut kwam Scunthorpe terug tot 3-3. Gelukkig wist ik door een binnengeknikte corner in de 89e minuut alsnog te winnen :) Maar wat een wedstrijd.

Na 29 duels staat Hartlepool op een schitterende 9e plaats. Swindon staat 10e met evenveel punten maar een duel minder. Het gat naar nummer 8 is 9 punten. De nummer 6(laatste play-off plaats) staat eveneens 9 punten voor mij.
En de andere kant op staat de nummer 21(1e degradant) "slechts" 8 punten achter mij.. Een nederlaag kan dus zomaar een plaats of 4 verlies betekenen..
James Brown is mijn topscorer met 14 goals en staat daarmee 9e. Verder staan Adam Boyd(21e, 9 goals), en Davide Petrucci(31e, 7 goals) ook binnen de top 35.
pi_90855730
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 19:29 schreef poiuytr het volgende:
Hoe kan ik ervoor zorgen dat spelers uit Brazilie van ongeveer 16 jaar bij kunnen komen en niet elke keer tegen worden gehouden i.v.m. hun werkvergunning? Wordt er aardig zat van. Al tig mooie spelers tegen gekomen voor in de toekomst maar echt geen enkele kan komen, omdat het wordt geblokkeerd. Speel in Engeland met Leeds!

Hoe stop ik al die berichten die ik constant van mijn scouts krijg? Elke week krijg ik er wel 20 wordt er beetje misselijk van.

Niet, kan gewoon niet, zo zijn de regels in Engeland..
  dinsdag 4 januari 2011 @ 21:39:49 #64
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_90856210
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:58 schreef Scorpie het volgende:
Mijn topverdediger gaat voor 32.5 miljoen de deur uit :'(
Wilde zijn contract niet verlengen !
Voor dat geld kan je toch wel een fatsoenlijke terughalen? Ik zou er alleen maar blij mee zijn.
C'est la vie
  dinsdag 4 januari 2011 @ 22:50:34 #65
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_90860667
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:20 schreef VonHinten het volgende:
Keeper zeurt over te weinig discipline in het elfal, want we halen te veel rode kaarten. Dus ik beloof verbetering. En ja hoor, volgende wedstrijd pak ik weer rood. Ik fine die gast 1 week loon, krijg ik dus de _HELE_ selectie over me heen. Zestien spelers unhappy en ik stuk voor stuk excuses aanbieden via private chat. Nu zijn nog maar 3 spelers unhappy, maar goeiemorgen wat een geschiedenis dit _O-

Edit: en dan zo'n 32-jarige, overbodige DC die gaat dreigen dat ie naar een andere club wil. Kerel, ik help je mee je koffers inpakken. Liever nog vandaag dan morgen dat je opzout ouwe salarisvreter.
Welkom in mijn voetbal-manager-wereld... Ik maakte dingen mee dan zeek ik zowat in mijn broek wanneer ik het aan een collega vertelde. Soms dreigen spelers met allemaal onzin, dan kan je ze meteen op de transferlist zetten... En dat kan je die kerel dan ook melden direct, echt humor.

Speel nu zelf met tottenham hotspur maar krijg de gasten moeilijk aan de gang. Heb wel een talentje weten te scoren uit het tweede van Ajax maar het valt me niet mee. Zelf nog niet echt genoeg verdiept in trainings-schema's en dergelijke.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_90868906
Naast dat ik met Hartlepool een Ests International heb met Ats Purje, heb ik nu ook een speler die opgeroepen is voor Italië onder 21.. Davide Petrucci :) En dat in de League One :)
pi_90870210
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 19:29 schreef poiuytr het volgende:

Volgens mij kan je in de EU pas Brazilianen halen als ze 18 zijn. Zelfs in NL is dat zo.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_90870229
In de Europese Super Cup met 6-1 van Real Madrid gewonnen dat op volle sterkte speelde :')
pi_90870335
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 09:31 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Volgens mij kan je in de EU pas Brazilianen halen als ze 18 zijn. Zelfs in NL is dat zo.
En daar komt bij dat spelers in Engeland dan ook nog eens een werkvergunning moeten aanvragen.
In Nederland moet dat ook wel, maar verschil is dat in Nederland 99 van de 100 niet EU spelers zo'n werkvergunning krijgen, in Engeland moet er aan verschillende regels voldaan worden, zoals 75 procent van de interlands in de laatste 2 jaar(?) die ze gespeeld moeten hebben..
pi_90870867
quote:
In team-instellingen kun je wel instellen dat het Reserveteam / U19-team de tactiek spelen die het eerste team ook speelt, maar je kunt niet een andere tactiek instellen.
pi_90870975
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 09:37 schreef MMUFC het volgende:

[..]

En daar komt bij dat spelers in Engeland dan ook nog eens een werkvergunning moeten aanvragen.
In Nederland moet dat ook wel, maar verschil is dat in Nederland 99 van de 100 niet EU spelers zo'n werkvergunning krijgen, in Engeland moet er aan verschillende regels voldaan worden, zoals 75 procent van de interlands in de laatste 2 jaar(?) die ze gespeeld moeten hebben..
Inderdaad. En dat is zelfs voor 18jarige Brazilianen nog wel eens een probleem :P
pi_90877236
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 21:39 schreef heloef het volgende:

[..]

Voor dat geld kan je toch wel een fatsoenlijke terughalen? Ik zou er alleen maar blij mee zijn.
Ik raak emotioneel gehecht aan mijn spelers. Slechte eigenschap ik weet het.
  woensdag 5 januari 2011 @ 12:57:55 #73
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_90877305
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 12:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik raak emotioneel gehecht aan mijn spelers. Slechte eigenschap ik weet het.
Ik ook hoor, ik had bij Forest moeite om de spelers uit mijn eerste seizoen de deur uit te doen toen ik eenmaal gepromoveerd was naar de Premier League.
C'est la vie
pi_90880528
Voor 32.5 miljoen zet ik m'n emoties wel aan de kant :P

Heb jij trouwens een betaald contract Scorpie? Ik zit nu in de Eredivisie maar sta zelf nog steeds onder een amateur contract. Het bestuur accepteert elke keer wel m'n verzoek om een nieuw contract maar dat komt er nooit van.
  woensdag 5 januari 2011 @ 18:54:57 #75
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_90894760
Ik ben een nieuw spel begonnen, met 2 competities in Mexico, 4 in Engeland en 2 in Duitsland, ben in Mexico begonnen na een halfjaar. (ben unemployed begonnen)

Dus ik een team samenstellen, bouwen voor volgend jaar. Toen echt elke wedstrijd, na 20 minuten, rode kaart voor mij, boetes enzo uitdelen hielp niet, team liep bagger.
Toen solliciteerde ik bij Wolfsburg, vond bestuur niet zo leuk en kon ik eervol ontslag nemen, doe ik dan toch maar, Wolfsburg neemt iemand anders en nu ben ik weer werkloos.....
Had daar alleen echt een superspits, die vent was echt geweldig, luzano ofzo :P
  woensdag 5 januari 2011 @ 18:57:10 #76
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_90894883
Ik begin ook altijd zonder werk... Doen de meeste mensen dat of niet hier?
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 5 januari 2011 @ 19:06:53 #77
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_90895465
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 18:57 schreef jackson het volgende:
Ik vind het wel irritant, ik heb al heel veel vacatures beantwoord, maar het lukt me maar niet om een baan te krijgen, wil wel een team hebben waar ik iets kan doen op transfergebied :P
pi_90896327
quote:
Ik doe het heeeel afentoe.. maar meestal weet ik van te voren ook al bij welke club ik de volgende game wil beginnen :P

Met het huidige Hartlepool gaat het te veel in fases..
Vorig seizoen verloor ik vaak en pakte ik afentoe een gelijkspel of overwinning.. maar nu zijn het series..
4 verlies - 6 winst - 2 gelijk en 2 verlies - 3 winst - 2 gelijk en 3 winst - 1 verlies - 6 winst - 5 verlies - 2 gelijk

Dat zijn alle duels van de competitie.. Sta daarmee nu 13e, dat is beter dan verwacht.. maar als ik de stap wil zetten zal ik toch wat meer duels moeten winnen..
  woensdag 5 januari 2011 @ 19:35:48 #79
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_90897475
quote:
Nee ik begin gewoon laag meestal Eerste Divisie ofzo of een degradatiekandidaat om zo een carriere op te bouwen. Ken wel iemand die dat al jaren succesvol doet en over vertelt op een FM forum.
C'est la vie
pi_90903429
quote:
Ligt aan wat ik wil doen. Als ik een club wil opbouwen doe ik dat niet. Wil ik een carrière opbouwen en meerdere clubs langs, doe ik dat wel. Maar dan ook wel met de allerlaagste (Sunday Amateur) reputatie.
pi_90904980
Heb het seizoen als 12e afgesloten :)
15 punten meet dan vorig seizoen, 31 goals meer voor, 8 minder tegen. Gaat de goede kant op dus!

In de bekers ging het even goed als vorig jaar: 1e ronde League Cup, 2e ronde FA Cup en 2e ronde Johnston Paint Trophy.

Vooral van de FA Cup baalde ik, werd uitgeschakeld door Exeter, eindigde 23e in de League One, en die mochten daarna uit naar Chelsea. Exeter verloor dat welliswaar, maar de 33k aan bezoekers zal een leuk bedrag opgebracht hebben :(
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:01:41 #82
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_90906982
Door naar de Europa League *O*

Na de 0-0 bij Besiktas moesten we thuis gewoon geen tegengoal krijgen. In de 13e minuut krijgen we gelijk een doelpunt tegen waardoor wij er 2 moeten scoren. Tot de 80e minuut gebeurt er niks, ik wijzig mijn opstelling, iets aanvallender. Binnen 4 minuten scoren Bruins en Coulibaly. Roda door naar de EL voor de 2e keer op rij.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_90907243
zo heb nu talentje gescout 14 jaar.. duurt nog meer dan 3 jaar voor die naar me toe komt maar kijk die stats!!

pi_90920035
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:05 schreef Dannare het volgende:
zo heb nu talentje gescout 14 jaar.. duurt nog meer dan 3 jaar voor die naar me toe komt maar kijk die stats!!

[ link | afbeelding ]
pffft die vind ik dus nooit he haha....
maar goed ben maar weer eens verder gegaan met mijn Vitesse Delft game. Net de zomerstop gehad en flink wat spelers aangetrokken en laten vertrekken. Ben nu semi-prof, dus kan mooi wat spelers vastleggen.

4 wedstrijden nu gespeeld. eerst 2 oefenwedstrijden. 2-0 gewonnen van Noordwijkerhout en 1-0 gewonnen van AGOVV (gedregradeerd naar de topklasse). Erg blij met de laatste overwinning.

Moest in de beker tegen Hollandia die ik met 3-0 versloeg. Vervolgens tegen ARC voor de competitie. Nog voor dat er maar één wedstrijd is gespeeld krijg ik een bericht dat de trainer van ARC heeft gezegd dat ik veel te hoog op de ranglijst sta en dat mijn positie nog wel zal zakken (op basis van alfabet sta ik 14e, dus veel lager kan ik niet). Des te leuker is het dan als je ARC vervolgens met 5-1 naar huis stuurt!
Vici, Vidi, Veni!
pi_90920115
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:20 schreef Denninho het volgende:
Voor 32.5 miljoen zet ik m'n emoties wel aan de kant :P

Heb jij trouwens een betaald contract Scorpie? Ik zit nu in de Eredivisie maar sta zelf nog steeds onder een amateur contract. Het bestuur accepteert elke keer wel m'n verzoek om een nieuw contract maar dat komt er nooit van.
Ik heb een betaald contract van welgeteld 1000 euro per maand :P
pi_90920458
quote:
Ik heb de leukste games als ik zonder werk begin en vanzelf wel zie waar het schip strandt :)
Soms start ik een game met een club waar ik iets mee heb(Cambuur, Ajax, Figline Valdarno), maar meestal begin ik werkloos. En ja, dan kun je een carriere krijgen zoals ik die nu heb :) Begonnen bij Cheonan in de 2e divisie van Zuid Korea. Daar kampioen geworden, maar het is een gesloten competitie dus van promoveren was helaas geen sprake. Toen ik dat in de gaten kreeg ben ik direct vertrokken, en heb ik een aanbod van African Warriors geaccepteerd. Op dat moment stond de ploeg laatste in de 2e divisie van Zuid Afrika. Inmiddels, nu zo'n 4 jaar later, ben ik landskampioen geworden en ga ik er de Afrikaanse CL mee spelen :)
De volgende stap in mijn carriere zal waarschijnlijk een ploeg uit een beter aangeschreven competitie zijn, liefst ergens in Europa.
pi_90920606
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 09:34 schreef Winski05 het volgende:

[..]

Ik heb de leukste games als ik zonder werk begin en vanzelf wel zie waar het schip strandt :)
Soms start ik een game met een club waar ik iets mee heb(Cambuur, Ajax, Figline Valdarno), maar meestal begin ik werkloos. En ja, dan kun je een carriere krijgen zoals ik die nu heb :) Begonnen bij Cheonan in de 2e divisie van Zuid Korea. Daar kampioen geworden, maar het is een gesloten competitie dus van promoveren was helaas geen sprake. Toen ik dat in de gaten kreeg ben ik direct vertrokken, en heb ik een aanbod van African Warriors geaccepteerd. Op dat moment stond de ploeg laatste in de 2e divisie van Zuid Afrika. Inmiddels, nu zo'n 4 jaar later, ben ik landskampioen geworden en ga ik er de Afrikaanse CL mee spelen :)
De volgende stap in mijn carriere zal waarschijnlijk een ploeg uit een beter aangeschreven competitie zijn, liefst ergens in Europa.
hmmm ik kan dat nooit. Ik voel me dan te verbonden met een club. Wellicht dat ik dat wel kan als ik alles heb behaald wat er te halen valt. Dus in het geval van Cheonan begrijp ik het wel, je kan dan gewoon niet meer met de ploeg bereiken. Bij African Warriors zou het zo moeten zijn dat ik alles 5 keer gewonnen heb wat er te winnen valt, voordat ik door zou gaan. Daarnaast vind ik het niet leuk om te eindigen bij een topclub aangezien ik het niet leuk vind als je alles kan kopen wat je maar wilt
Vici, Vidi, Veni!
pi_90921173
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 09:34 schreef Winski05 het volgende:

[..]

De 2e divisie van Z-Korea is alleen in het eerste seizoen gesloten. Daarna kan je wel promoveren. Het is gek, maar dat hebben ze zo besloten blijkbaar...
pi_90921379
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 10:04 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

De 2e divisie van Z-Korea is alleen in het eerste seizoen gesloten. Daarna kan je wel promoveren. Het is gek, maar dat hebben ze zo besloten blijkbaar...
Serieus?? Dat wist ik helemaal niet! Toen ik niet promoveerde, ben ik direct opgestapt. Maar ik wist niet dat je daarna wél kon promoveren! Dan was ik daar wel gebleven, want ik had een heel talentvol team opgebouwd daar...

quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 09:42 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Daarnaast vind ik het niet leuk om te eindigen bij een topclub aangezien ik het niet leuk vind als je alles kan kopen wat je maar wilt
Dat is ook niet mijn bedoeling. Ik wil wél een club opbouwen tot een topclub, en bijvoorbeeld de CL proberen te winnen. Maar ik haal zelf ook de meeste voldoening uit het groot maken van een kleine club, in plaats van het nóg groter maken van een grote club.
pi_90922185
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:36 schreef Moron het volgende:
Mijn 5e seizoen met de Spurs is ten einde! Het werd een beetje wisselvallig seizoen, maar wel voor de 5e keer op rij kampioen geworden!! *O*
Mooie post.
pi_90922260
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 09:56 schreef Jorwol het volgende:

[..]

In team-instellingen kun je wel instellen dat het Reserveteam / U19-team de tactiek spelen die het eerste team ook speelt, maar je kunt niet een andere tactiek instellen.
Daar was ik inderdaad al achter, maar een andere tactiek kan helaas niet. Jammer. Ik zoek nu een goede coach wiens favoriete opstelling 4-3-3 of 3-4-3 is, en laat hem dan de wedstrijden van U19 leiden. Ik hoop dat ze dan met 3 spitsen gaan spelen.
pi_90922805
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 10:13 schreef Winski05 het volgende:

[..]

Serieus?? Dat wist ik helemaal niet! Toen ik niet promoveerde, ben ik direct opgestapt. Maar ik wist niet dat je daarna wél kon promoveren! Dan was ik daar wel gebleven, want ik had een heel talentvol team opgebouwd daar...

[..]

Dat is ook niet mijn bedoeling. Ik wil wél een club opbouwen tot een topclub, en bijvoorbeeld de CL proberen te winnen. Maar ik haal zelf ook de meeste voldoening uit het groot maken van een kleine club, in plaats van het nóg groter maken van een grote club.
Precies, ik ben nu met mijn eigen club, Vitesse Delft, bezig om ze van de hoofdklasse naar de eredivisie te krijgen en dan ooit de CL te winnen. Wel moeilijk maar ik haal er veel meer voldoening uit. Eerste stap, naar topklasse promoveren, is al gelukt
Vici, Vidi, Veni!
pi_90923011
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 11:04 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Precies, ik ben nu met mijn eigen club, Vitesse Delft, bezig om ze van de hoofdklasse naar de eredivisie te krijgen en dan ooit de CL te winnen. Wel moeilijk maar ik haal er veel meer voldoening uit. Eerste stap, naar topklasse promoveren, is al gelukt
Ah, da's een leuke uitdaging! Het is inderdaad niet makkelijk in de eerste jaren.
Heb vorig jaar een soortgelijke carriere gehad, maar dan met Drachtster Boys. Uiteindelijk kampioen geworden van Nederland en dus CL gespeeld :)
Niet gewonnen, dat dan weer niet, maar dit vond ik al heel wat.

Succes :)
pi_90931082
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 10:13 schreef Winski05 het volgende:

[..]

Ja, ben ik meerdere keren tegen gekomen op het forum van SortitoutSI waar heel veel mensen de pentagon challenge (CL van elk continent winnen in één savegame) spelen en dus heel vaak in Z-Korea beginnen omdat je daar vaak nog wel wordt aangenomen met je zondagamateur reputatie en het ook een van de betere clubvoetballanden in Azië is.
pi_90932140
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:24 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ja, ben ik meerdere keren tegen gekomen op het forum van SortitoutSI waar heel veel mensen de pentagon challenge (CL van elk continent winnen in één savegame) spelen en dus heel vaak in Z-Korea beginnen omdat je daar vaak nog wel wordt aangenomen met je zondagamateur reputatie en het ook een van de betere clubvoetballanden in Azië is.
Hmm. Dat is nieuw voor mij. Als ik dat toen had geweten was ik nooit weggegaan, want Zuid Korea is wat dat betreft een leuk land om te managen. Veel talent, leuke clubs, veel meer mogelijkheden dan in bijvoorbeeld Zuid Afrika. Maar goed, het is niet anders.
Aparte regel dat je pas in het 2e seizoen kunt promoveren :{
pi_90932975
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:45 schreef Winski05 het volgende:

[..]

Hmm. Dat is nieuw voor mij. Als ik dat toen had geweten was ik nooit weggegaan, want Zuid Korea is wat dat betreft een leuk land om te managen. Veel talent, leuke clubs, veel meer mogelijkheden dan in bijvoorbeeld Zuid Afrika. Maar goed, het is niet anders.
Aparte regel dat je pas in het 2e seizoen kunt promoveren :{
Maar dat kan je nu toch ook controleren of je kan promoveren uit die divisie.. als ik het goed begrijp heb je die competitie namelijk ook ingeladen.. ;)

Misschien hebben ze het hoogste niveau ingekrompen.. dan willen ze namelijk wel eens zoiets doen..

Kleine edit:
Volgens wikipedia is de Zuid Koreaanse competitie(K-League) nu nog een gesloten competitie, ze zijn er mee bezig om binnen nu en 2 jaar ofzo een promotie naar en degradatie vanuit de K-League mogelijk te maken..

[ Bericht 7% gewijzigd door MMUFC op 06-01-2011 15:08:12 ]
pi_90934273
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 15:03 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Maar dat kan je nu toch ook controleren of je kan promoveren uit die divisie.. als ik het goed begrijp heb je die competitie namelijk ook ingeladen.. ;)

Misschien hebben ze het hoogste niveau ingekrompen.. dan willen ze namelijk wel eens zoiets doen..

Kleine edit:
Volgens wikipedia is de Zuid Koreaanse competitie(K-League) nu nog een gesloten competitie, ze zijn er mee bezig om binnen nu en 2 jaar ofzo een promotie naar en degradatie vanuit de K-League mogelijk te maken..
Zodra ik weer thuis ben ga ik er inderdaad even naar kijken.

En dat stukje uit Wikipedia verklaart een hoop, maar dat zou ook betekenen dat je in FM óf helemaal niet kunt promoveren, of na 2 jaar pas...zal er vanavond eens even naar kijken :)
pi_90935202
Als het goed is, zou je, als je in het 2e seizoen kampioen wordt, moeten kunnen promoveren in Z-Korea.
pi_90935321
Misschien een stomme vraag; maar hoe maak je in Football Manager 2011 een screenshot?
pi_90935676
Seizoen 2 met Leeds zit er ook op.

Prima seizoen gedraaid met een middelmatige selectie, in de zomer van dit jaar hoop ik dat ik een beetje transferbudget krijg zodat ik mij kan gaan versterken. Vooral mijn wingers zijn matig voor het niveau van de Premier League (Bisewar, Snodgrass, Albrighton, Zezinho).

Real Sociedad is in Spanje gedegradeerd en daar speelt Griezmann een AML en die ben ik op het moment aan het los weken.

Irriteer me mateloos aan dat werkvergunning gedoe in Engeland heb scouts over de hele wereld zitten maar de mooie talenten kunnen allemaal niet komen omdat ze geen EU paspoort hebben.
pi_90935721
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 15:58 schreef Ulyry het volgende:
Misschien een stomme vraag; maar hoe maak je in Football Manager 2011 een screenshot?
ALT F9 of printscreen kno
  donderdag 6 januari 2011 @ 16:18:36 #102
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_90936314
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:06 schreef poiuytr het volgende:

[..]

ALT F9 of printscreen kno
Moet je wel ff een mapje met 'screenshots' aanmaken in de map van Football Manager 2011 natuurlijk
pi_90936880
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:18 schreef Moron het volgende:

[..]

Moet je wel ff een mapje met 'screenshots' aanmaken in de map van Football Manager 2011 natuurlijk
Gaat automatisch geloof ik.
pi_90938791
Even twee screenshots van mijn African Warriors game.

Kampioen!

En het was voor Thabiso Makhubo echt een topseizoen. Pas 18 jaar, maar nu al zo constant en een echte goal-machine. Moet je de interesse in hem eens zien... :o

Die blijft niet lang meer denk ik, jammer genoeg...
  donderdag 6 januari 2011 @ 17:07:58 #105
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_90938856
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 17:06 schreef Winski05 het volgende:
Even twee screenshots van mijn African Warriors game.

Kampioen!
[ link | afbeelding ]

En het was voor Thabiso Makhubo echt een topseizoen. Pas 18 jaar, maar nu al zo constant en een echte goal-machine. Moet je de interesse in hem eens zien... :o
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Die blijft niet lang meer denk ik, jammer genoeg...
Wat voor icoontjes zijn dat?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_90939212
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 15:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als het goed is, zou je, als je in het 2e seizoen kampioen wordt, moeten kunnen promoveren in Z-Korea.
Ja, je hebt helemaal gelijk. Heb het even opgezocht.De kampioen kan vanaf het 2e seizoen is wél promoveren naar de K-League. Dat had ik even moeten uitzoeken van te voren.... nouja, ik probeer het in de toekomst wel weer eens in die competitie.

quote:
14s.gif Op donderdag 6 januari 2011 17:07 schreef Happel het volgende:

[..]

Wat voor icoontjes zijn dat?
Je bedoelt logo's e.d.? Ik heb ergens een logo-pack vandaan gehaald, maar weet niet meer waar...volgens mij van het Sortitoutsi forum..
pi_90941216
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 17:14 schreef Winski05 het volgende:

[..]

Ja, je hebt helemaal gelijk. Heb het even opgezocht.De kampioen kan vanaf het 2e seizoen is wél promoveren naar de K-League. Dat had ik even moeten uitzoeken van te voren.... nouja, ik probeer het in de toekomst wel weer eens in die competitie.

[..]

Je bedoelt logo's e.d.? Ik heb ergens een logo-pack vandaan gehaald, maar weet niet meer waar...volgens mij van het Sortitoutsi forum..
Klopt, daar had ik m een paar dagen geleden ook vandaan gehaald :P Deze is 't: http://sortitoutsi.net/fo(...)megapack-4000-logos/
pi_90947027
Is het trouwens ook mogelijk om een "satellietclub" te vinden in bijvoorbeeld Brazilie en als ik dan talenten heb die geen werkvergunning kunnen krijgen om ze dan te stallen bij die club?
  donderdag 6 januari 2011 @ 20:01:53 #109
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90947205
Even een vraagje over de systeemeisen van dit spel.

Gaat dit zonder al te lange laadtijden werken op een 1.6GHZ core duo, 4 gig ram en onboard videokaart.

Kun je de graphics van de wedstrijden ook "traditioneel" in 2d laten weergeven?

Alvast bedankt
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
  donderdag 6 januari 2011 @ 20:06:05 #110
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_90947407
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:58 schreef poiuytr het volgende:
Is het trouwens ook mogelijk om een "satellietclub" te vinden in bijvoorbeeld Brazilie en als ik dan talenten heb die geen werkvergunning kunnen krijgen om ze dan te stallen bij die club?
In vorige versie's kon daar om vragen.
pi_90947457
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 20:06 schreef PirE het volgende:

[..]

In vorige versie's kon daar om vragen.
Hoe gaat dat precies in zijn werk dan? De spelers zijn nog geen eigendom van mij, hoe kan ik ze dan bijvoorbeeld stallen bij zo'n club?
  donderdag 6 januari 2011 @ 20:11:59 #112
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_90947711
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 20:07 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Hoe gaat dat precies in zijn werk dan? De spelers zijn nog geen eigendom van mij, hoe kan ik ze dan bijvoorbeeld stallen bij zo'n club?
Op het moment dat je zo'n satelllietclub hebt (dan staat er bij de affiliates: "to avoid work permits) kan je die spelers wel kopen en komen ze ook gewoon naar je club. Je moet ze alleen x (meestal 3) jaar on loan sturen naar die affiliate. Na die 3 jaar krijgen ze dan een dubbel paspoort en dan kan je ze gewoon opstellen of verkopen met dikke winst.

Voorbeeld: Manchester United heeft Antwerp.
pi_90948536
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 20:11 schreef PirE het volgende:

[..]

Op het moment dat je zo'n satelllietclub hebt (dan staat er bij de affiliates: "to avoid work permits) kan je die spelers wel kopen en komen ze ook gewoon naar je club. Je moet ze alleen x (meestal 3) jaar on loan sturen naar die affiliate. Na die 3 jaar krijgen ze dan een dubbel paspoort en dan kan je ze gewoon opstellen of verkopen met dikke winst.

Voorbeeld: Manchester United heeft Antwerp.
Nu kun je het vanaf het begin vragen, vroeger moest je al een tijdje bij een club zitten voordat het kon :).

Heb nog geen tijd gehad om verder te gaan gaan met Sheffield, zit zelfs aan een nieuwe game te denken, maar weet nog niet waar :(
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  donderdag 6 januari 2011 @ 21:09:04 #114
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_90950671
Na 3 seizoenen Ceuta was het tijd voor een nieuwe uitdaging en ik kon het mooie aanbod van Lokomotiv Moscow niet weigeren, een behoorlijk wagebudget (met wat speelruimte) en 12 miljoen aan transferbudget.
Het 1e (halve) seizoen als manager van Lokomotiv Moscow zit erop en de start is goed.

Ik moet wel bekennen dat de morale-bug me aardig op weg heeft geholpen. De 2e wedstrijd na mijn aanstelling was een europa league kwalificatiewedstrijd (2e ronde) tegen een aantal ierse amateurs, een 6-0 en 7-0 zorgen dan gelijk voor een flink morale-boost en met een goed moraal is het makkelijker winnen.
Qua transfers heb ik zelf weinig gedaan, ik heb alleen 2 russische spelers gehaald zodat ik iets meer russische spelers heb ivm de regels (max. 6 buitenlanders op het veld) en de vorige manager hield nogal van buitenlanders (15 in het 1e elftal).

Voor de rest:
2e plaats in mijn Europa League groep (Lille, Red Star en Standard)
Russian Cup, 7e ronde ofzo (was niet best maar het zorgde wel voor ruimte op de kalender)
Ik heb me met Paraguay geplaatst voor het WK. Ik had wel een play-off nodig tegen Trinidad & Tobago maar dat was een makkie (9-1 over 2 wedstrijden). Op het WK 2014 in Brazilie deel ik een groep met Nederland (van Frank Rijkaard), Kroatie en de VS.

Doelstellingen voor 2014:
- Zover mogelijk komen in de Europa League
- Titel prolongeren (anders 2e)
- Champions League groepsfase halen
- Diniyar Bilyaletdinov terughalen (heeft een aflopend contract bij Everton en Lok. Moscow als favourite club)
- Groepsfase op het WK overleven.
  donderdag 6 januari 2011 @ 21:34:41 #115
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_90952201
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:09 schreef PirE het volgende:
Na 3 seizoenen Ceuta was het tijd voor een nieuwe uitdaging en ik kon het mooie aanbod van Lokomotiv Moscow niet weigeren, een behoorlijk wagebudget (met wat speelruimte) en 12 miljoen aan transferbudget.
Het 1e (halve) seizoen als manager van Lokomotiv Moscow zit erop en de start is goed.
[ afbeelding ]
Ik moet wel bekennen dat de morale-bug me aardig op weg heeft geholpen. De 2e wedstrijd na mijn aanstelling was een europa league kwalificatiewedstrijd (2e ronde) tegen een aantal ierse amateurs, een 6-0 en 7-0 zorgen dan gelijk voor een flink morale-boost en met een goed moraal is het makkelijker winnen.
Qua transfers heb ik zelf weinig gedaan, ik heb alleen 2 russische spelers gehaald zodat ik iets meer russische spelers heb ivm de regels (max. 6 buitenlanders op het veld) en de vorige manager hield nogal van buitenlanders (15 in het 1e elftal).

Voor de rest:
2e plaats in mijn Europa League groep (Lille, Red Star en Standard)
Russian Cup, 7e ronde ofzo (was niet best maar het zorgde wel voor ruimte op de kalender)
Ik heb me met Paraguay geplaatst voor het WK. Ik had wel een play-off nodig tegen Trinidad & Tobago maar dat was een makkie (9-1 over 2 wedstrijden). Op het WK 2014 in Brazilie deel ik een groep met Nederland (van Frank Rijkaard), Kroatie en de VS.

Doelstellingen voor 2014:
- Zover mogelijk komen in de Europa League
- Titel prolongeren (anders 2e)
- Champions League groepsfase halen
- Diniyar Bilyaletdinov terughalen (heeft een aflopend contract bij Everton en Lok. Moscow als favourite club)
- Groepsfase op het WK overleven.
Lijken me allemaal doelstellingen die te halen zijn. Met al dat geld zou je toch wel een ploeg moeten kunnen bouwen die redelijk ver kan komen in de CL of de EL kan winnen.

En dan over naar mezelf en Ipswich.

In mijn eerste halve seizoen die ploeg uit de degradatie zorgen geleid en uit eindelijk geëindigd op een een 13de plek. Voor het nieuwe seizoen heb ik mijn ploeg versterkt met enorm veel ervaring.

Dacht hier mee toch een ploeg te hebben die zou mee kunnen doen om de play-offs. Nou na vijf wedstrijden lijkt me dat alweer heel sterk de ploeg scoort amper en we staan 18de. Natuurlijk zijn er nog genoeg wedstrijden te spelen maar met dit soort namen had ik toch wel meer verwacht. ;(
C'est la vie
  Moderator donderdag 6 januari 2011 @ 21:48:19 #116
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_90952975
Eens even een enorme post over mijn FM10 game met De Graafschap, ik zit in 2024-2025 :+
10 keer kampioen geworden, meerdere malen de Champions League gewonnen, de beker ook vaak gewonnen, wereldkampioenschap voor clubs iedere keer gewonnen dat ik de Champions League won, ook nog een keer de Europa League gewonnen. Alles gewonnen wat ik kan winnen, in ieder geval, het begint eigenlijk een beetje saai te worden.

Dit is mijn team aan het begin van het seizoen 2024-2025, 9 regens in de basis en twee spelers die echt bestaan, maar die zijn ondertussen wel oud en takelen flink af.

Dit is mijn keeper, beste keeper in het spel, althans, ben nog geen betere tegengekomen. Gratis opgehaald bij CSKA Moskou 11 seizoenen geleden. Daar kwam hij niet aan spelen toe door Igor Akinfeev, dus wilde hij zijn contract niet verlengen, hij is nu Nederlander omdat hij door diezelfde Akinfeev ook niet aan spelen toekwam bij Rusland, na 5 jaar in Nederland vroeg hij een paspoort aan, kreeg die en de bondscoach van Nederland riep 'm wel op.

Dit is gewoon een prima rechtsback.

Beste centrale verdediger die er is.

Redelijk gelijkwaardig aan Magnani.

Prima speler.

Geweldige speler, levert de ene assist na de andere af.

Bijna de perfecte middenvelder, bijna.

Niet de beste linkermiddenvelder die er is, maar een paar Nederlanders in je team is ook leuk, dus daarom staat hij er altijd in.

Redelijke aanvallende middenvelder... :+

M'n spitsen, qua leeftijd kunnen ze eigenlijk niet meer mee, qua stats ook niet echt meer, maar omdat ze toch blijven scoren, laat ik ze er toch instaan.

Dit is Alípio, takelt wel af, maar nog niet zo snel en hij blijft scoren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is Walter, als je naar z'n leeftijd kijkt, dan kan het echt niet meer, maar hij geeft er zelf niet zoveel om en schopt er nog steeds ieder seizoen 30 in, dus waarom zou je 'm dan vervangen.

Z'n statistieken

SPOILER
Dit zijn normaal m'n reserves.
SPOILER
Tot zover mijn enorme post.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:05:19 #117
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_90954015
Zoiets wil ik ook met NEC, maar voor mij is kampioen van Nederland worden al een geweldige uitdaging :P
Overigens wel leuk om al die regens te zien, allemaal enorm salaris en miljoenen waard, en dan in de spits zo'n opa die alle ballen erin werkt voor een hongerloontje :D
Tranquillo
pi_90954947
Heb eindelijk ook deze game, ben bezig met een 'testronde'.
Ajax gekozen, veel tactieken en talentjes uitgeprobeert. In de competitie gaat wel wel goed met 11 winstpartijen en 2 remises, alleen in Europa loopt het niet echt lekker. Met veel moeite de Champions league gehaald en in een poule met Barcelona, AS Roma en Spartak Moskou slechts 1 punt gehaald, thuis tegen Barca. Dikke verliespartijen verder waaronder een 0-3 thuisverlies en een 4-0 uitverlies.
Mijn grootste probleem is mijn scorend vermogen. El Hamdaoui heeft in zo'n 20 wedstrijden slechts 2 keer gescoord, en dat ook nog eens in dezelfde wedstrijd _O-
Suarez begon goed, raakte geblesseerd en is sindsdien behoorlijk de kluts kwijt, Sulejmani speelt enorm grillig met een 8 de ene wedstrijd om daarna een 5 te halen. De enige pluspuntjes vooralsnog zijn Eriksen en De Zeeuw, de enige spelers die gemiddeld op een 7,5 gemiddeld staan.
Waarschijnlijk helpt mijn tactiek ook niet echt mee aan mijn matige start als manager. Ik speel 4-1-2-1-2, waardoor al mijn spel door het midden gaat. Suarez en Sulejmani zijn enorm egoIstisch aan de bal en Enoh schiet alleen maar vanaf de 3e lijn op doel. Lodeiro krijgt zo'n 15 kansen per wedstrijd maar scoort alleen als invaller.
Ik ga mijn tactiek maar eens aanpassen en Suarez en Sulejmani op de flanken gooien, 2 spitsen spelen en 2 centrale middenvelders. Ik heb overigens 1 speler gekocht: Traore van Cluj. Boomlange spits die er ook pas 1 heeft liggen ;( Heeft er iemand trouwens een kleine tip over een Ajax U-19 speler die later heel goed wordt?
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_90956848
Mijn team feyenoord is overgenomen door een Let :P
  vrijdag 7 januari 2011 @ 08:30:11 #120
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_90964813
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:52 schreef lordteddybeer het volgende:
Mijn team feyenoord is overgenomen door een Let :P
[ afbeelding ]
Bij mij wordt PSV overgenomen (ben zelf Roda JC). De nieuwe eigenaar (een Hongaar) wilde er gelijk 480mil tegen aan gooien :o

Ik wil ook wel overgenomen worden door een Hongaar als ik daarmee zoveel geld krijg :)
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_90965752
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 08:30 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Bij mij wordt PSV overgenomen (ben zelf Roda JC). De nieuwe eigenaar (een Hongaar) wilde er gelijk 480mil tegen aan gooien :o

Ik wil ook wel overgenomen worden door een Hongaar als ik daarmee zoveel geld krijg :)
Bij mij zijn ze bezig om mijn Hartlepool over te nemen.. aan de ene kant zou het mooi zijn als er iemand met veel poen komt, maar aan de andere kant heeft het ook zijn charme om het met het kleine beetje geld wat ik nu heb te moeten doen :)

In vergelijking met seizoen 1 en 2 ben ik seizoen 3 sterk gestart.
Heb namelijk in mijn 1e competitieduel meteen een punt gepakt, uit bij Bristol Rovers werd het 1-1. De 1e ronde League Cup werd overleefd door een 1-0 overwinning op Crewe.
In seizoen 1 en 2 pakte ik mijn 1e punt pas in duel 5 en verloor ik in de 1e ronde League Cup :P
pi_90973064
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 20:01 schreef Eclaire84 het volgende:
Even een vraagje over de systeemeisen van dit spel.

Gaat dit zonder al te lange laadtijden werken op een 1.6GHZ core duo, 4 gig ram en onboard videokaart.

Kun je de graphics van de wedstrijden ook "traditioneel" in 2d laten weergeven?

Alvast bedankt
Dat gaat prima lukken. In 2D kan ook gewoon :)
pi_90974373
quote:
14s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eens even een enorme post over mijn FM10 game met De Graafschap, ik zit in 2024-2025 :+
10 keer kampioen geworden, meerdere malen de Champions League gewonnen, de beker ook vaak gewonnen, wereldkampioenschap voor clubs iedere keer gewonnen dat ik de Champions League won, ook nog een keer de Europa League gewonnen. Alles gewonnen wat ik kan winnen, in ieder geval, het begint eigenlijk een beetje saai te worden.

Dit is mijn team aan het begin van het seizoen 2024-2025, 9 regens in de basis en twee spelers die echt bestaan, maar die zijn ondertussen wel oud en takelen flink af.
[ afbeelding ]

Dit is mijn keeper, beste keeper in het spel, althans, ben nog geen betere tegengekomen. Gratis opgehaald bij CSKA Moskou 11 seizoenen geleden. Daar kwam hij niet aan spelen toe door Igor Akinfeev, dus wilde hij zijn contract niet verlengen, hij is nu Nederlander omdat hij door diezelfde Akinfeev ook niet aan spelen toekwam bij Rusland, na 5 jaar in Nederland vroeg hij een paspoort aan, kreeg die en de bondscoach van Nederland riep 'm wel op.
[ afbeelding ]

Dit is gewoon een prima rechtsback.
[ afbeelding ]

Beste centrale verdediger die er is.
[ afbeelding ]

Redelijk gelijkwaardig aan Magnani.
[ afbeelding ]

Prima speler.
[ afbeelding ]

Geweldige speler, levert de ene assist na de andere af.
[ afbeelding ]

Bijna de perfecte middenvelder, bijna.
[ afbeelding ]

Niet de beste linkermiddenvelder die er is, maar een paar Nederlanders in je team is ook leuk, dus daarom staat hij er altijd in.
[ afbeelding ]

Redelijke aanvallende middenvelder... :+
[ afbeelding ]

M'n spitsen, qua leeftijd kunnen ze eigenlijk niet meer mee, qua stats ook niet echt meer, maar omdat ze toch blijven scoren, laat ik ze er toch instaan.

Dit is Alípio, takelt wel af, maar nog niet zo snel en hij blijft scoren.
[ afbeelding ]
SPOILER
Dit is Walter, als je naar z'n leeftijd kijkt, dan kan het echt niet meer, maar hij geeft er zelf niet zoveel om en schopt er nog steeds ieder seizoen 30 in, dus waarom zou je 'm dan vervangen.
[ afbeelding ]
Z'n statistieken
[ afbeelding ]
SPOILER
Dit zijn normaal m'n reserves.
SPOILER
Tot zover mijn enorme post.
Hulde voor deze update! Erg leuk om te lezen en te bekijken.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 13:44:10 #124
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_90974692
Ze hebben me er na 10 wedstrijden uitgetrapt bij Ipswich, maakt verder niet uit stond al op het punt om zelf ontslag te nemen.

Kan me nu richten op de Afrika Cup met Senegal zit in een poule Algerije, Guinee en mijn vorige werkgever Congo-Brazzaville. Er staat een mooie ploeg met een dodelijke spits voorin: Khouma Babacar. Het moge duidelijk zijn wij gaan voor die beker!
C'est la vie
pi_90974881
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:44 schreef heloef het volgende:
Ze hebben me er na 10 wedstrijden uitgetrapt bij Ipswich, maakt verder niet uit stond al op het punt om zelf ontslag te nemen.

Kan me nu richten op de Afrika Cup met Senegal zit in een poule Algerije, Guinee en mijn vorige werkgever Congo-Brazzaville. Er staat een mooie ploeg met een dodelijke spits voorin: Khouma Babacar. Het moge duidelijk zijn wij gaan voor die beker!
Babacar _O_

Al heb ik het idee dat zijn stats niet echt heel hard doorgroeien. Hij is als 17-jarige al top, maar wordt verder niet veel beter. Jammer.
pi_90977897
Heb nu eindelijk een Braziliaanse club gevonden voor mijn club waar ik mijn Braziliaanse spelers zonder werkvergunning kan stallen. Het probleem is dat ik niet weet hoe ik ze er moet krijgen omdat een bod wel geaccepteerd wordt alleen de speler kan niet komen door dat hele werkvergunnings verhaal.
pi_90979612
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:55 schreef poiuytr het volgende:
Heb nu eindelijk een Braziliaanse club gevonden voor mijn club waar ik mijn Braziliaanse spelers zonder werkvergunning kan stallen. Het probleem is dat ik niet weet hoe ik ze er moet krijgen omdat een bod wel geaccepteerd wordt alleen de speler kan niet komen door dat hele werkvergunnings verhaal.
dat vraag ik me ook af en weten jullie of de recettes bij bekerwedstrijden gedeeld worden of moet je maar geluk hebben dat je thuisspeelt?
pi_90979857
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 15:32 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:

[..]

dat vraag ik me ook af en weten jullie of de recettes bij bekerwedstrijden gedeeld worden of moet je maar geluk hebben dat je thuisspeelt?
Bij de meeste zo niet alle bekertoernooien(behalve Europees) worden de recettes gedeeld.
Dus voor mij is het lucratiever om met Hartlepool uit tegen ManU of Liverpool te spelen dan thuis. Thuis zit het namelijk nokkie vol, 7650 man. Uit zit het voor 3/4e vol, 30.000 man. Maar dat verschilt wel in recettes die ik ontvang.
pi_90983591
quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 14:55 schreef poiuytr het volgende:
Volgens mij moet je juist een club in Europa hebben, voornamelijk Belgie daar duurt het niet zo lang voor een EU paspoort
pi_90983818
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 16:59 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Volgens mij moet je juist een club in Europa hebben, voornamelijk Belgie daar duurt het niet zo lang voor een EU paspoort
Lijkt mij ook ja, als je ze aan een Braziliaanse club uitleent moet je wachten op interlands.. In België duurt het 3 jaar voor ze de nationaliteit overnemen, andere landen 5 jaar.
pi_90991636
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 16:59 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Klopt.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 20:25:12 #132
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_90992978
Zijn er mensen hier die het spel op hun Mac spelen? Zo ja, is er een fatsoenlijke language-pack voor want de verschillende die ik gebruik deugen maar half :{
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 7 januari 2011 @ 20:55:30 #133
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_90994753
Ik heb ook eindelijk weer tijd om wat te spelen.

Met Lincoln zeer hoopvol begonnen aan mijn eerste seizoen in de Championship. Gelukkig bleken spelers van een aardig kaliber bereid om de club te komen versterken, zo ook Leigh Griffiths, ex-scherpschutter van jong Schotland en Millwall:

In heel mijn jarenlange FM geschiedenis heb ik zelden een nieuwe aanwinst gehad die zó goed begint. In 2 competitiewedstrijden heeft Griffiths er 7 (!) goals ingelegd, en niet tegen de minste teams ook: Derby en Burnley, net gedegradeerd uit de Premiership.

Wat een held _O_
Ik wens je een dolfijne dag
  vrijdag 7 januari 2011 @ 20:59:27 #134
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_90995017
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 20:55 schreef Pinterman het volgende:
Ik heb ook eindelijk weer tijd om wat te spelen.

Met Lincoln zeer hoopvol begonnen aan mijn eerste seizoen in de Championship. Gelukkig bleken spelers van een aardig kaliber bereid om de club te komen versterken, zo ook Leigh Griffiths, ex-scherpschutter van jong Schotland en Millwall:

[ afbeelding ]

In heel mijn jarenlange FM geschiedenis heb ik zelden een nieuwe aanwinst gehad die zó goed begint. In 2 competitiewedstrijden heeft Griffiths er 7 (!) goals ingelegd, en niet tegen de minste teams ook: Derby en Burnley, net gedegradeerd uit de Premiership.

[ afbeelding ]

Wat een held _O_
Griffiths is inderdaad een held _O_
C'est la vie
pi_90995851
Is er trouwens ooit wel wat van die challenge gekomen? Lees er hier niks over.

[ Bericht 6% gewijzigd door poiuytr op 07-01-2011 21:19:58 ]
  vrijdag 7 januari 2011 @ 21:30:20 #136
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_90997094
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 21:11 schreef poiuytr het volgende:
Ik wilde wel graag, maar ben hem uiteindelijk niet gaan spelen omdat ik al een game had in die competitie (league one), en ook wegens tijdgebrek.
pi_90998383
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 21:11 schreef poiuytr het volgende:
Ik ben inmiddels in de Premier League en heb een prima elftal samengesteld, maar heb geen zin meer om verder te spelen, ben nu weer bezig met m'n Feyenoordgame, daar ben ik in seizoen 2015-2016.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 21:53:13 #138
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_90998749
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 20:59 schreef heloef het volgende:

[..]

Griffiths is inderdaad een held _O_
Uit bij Peterborough weer twee gescoord, in een andere (counter) tactiek. 9 Goals in 3 competitiewedstrijden nu :7
pi_90999272
Na mijn uitprobeergame met Ajax nu voor het eggie begonnen met het lelijke eendje van Nederland: Almere City. We gaan tot nu toe redelijk, de resultaten zijn nogal wisselvallig en de spelers nogal beperkt. Gelukkig 2 Ajax talentjes kunnen huren (Rodney Sneijder en Van der Meulen) en Geert den Ouden aangetrokken die nog weleens zijn doelpuntjes meepikt. Ik hoop de Play-offs te halen via de competitie, dus plek 8 of hoger. Ik schommel nu al een aantal wedstrijden tussen plek 6 en 10 dus ik heb (nog) geen klagen. Wel irritant dat mijn supporters bij elke verliespartij of gelijkspel zeuren dat ze teleurgesteld zijn. Ik heb verdorie de 18e prognose gekregen!
  vrijdag 7 januari 2011 @ 22:03:23 #140
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_90999498
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:00 schreef ValHallen het volgende:
Na mijn uitprobeergame met Ajax nu voor het eggie begonnen met het lelijke eendje van Nederland: Almere City. We gaan tot nu toe redelijk, de resultaten zijn nogal wisselvallig en de spelers nogal beperkt. Gelukkig 2 Ajax talentjes kunnen huren (Rodney Sneijder en Van der Meulen) en Geert den Ouden aangetrokken die nog weleens zijn doelpuntjes meepikt. Ik hoop de Play-offs te halen via de competitie, dus plek 8 of hoger. Ik schommel nu al een aantal wedstrijden tussen plek 6 en 10 dus ik heb (nog) geen klagen. Wel irritant dat mijn supporters bij elke verliespartij of gelijkspel zeuren dat ze teleurgesteld zijn. Ik heb verdorie de 18e prognose gekregen!
Kijk of je Jip Bartels kunt contracten. Ook een talentje bij Ajax... Die kan er behoorlijk wat inprikken voor je (spits). Knaap is begin 2010 nog 17 jaar oud.
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_90999691
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:03 schreef jackson het volgende:

[..]

Kijk of je Jip Bartels kunt contracten. Ook een talentje bij Ajax... Die kan er behoorlijk wat inprikken voor je (spits). Knaap is begin 2010 nog 17 jaar oud.
Klinkt goed, ik heb flink behoefte aan scorend vermogen aangezien mijn beste spits 33 is en de rest tot nu toe niet echt waarmaakt wat ik van ze verwacht. Misschien blijf ik ook iets teveel hangen in mijn FM2007 gedachten (de laatste FM game die ik echt veel heb gespeeld) waar ik fluitend het seizoen doorkwam met 2 dezelfde type spitsen.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 22:08:31 #142
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_90999827
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:00 schreef ValHallen het volgende:
Ja bij Cambuur klaagten ze over een nederlaag tegen de nummer 1 terwijl we nog derde stonden. En de prognose was twaalfde. :{
C'est la vie
pi_91000533
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:08 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja bij Cambuur klaagten ze over een nederlaag tegen de nummer 1 terwijl we nog derde stonden. En de prognose was twaalfde. :{
Cambuur is bij mij echt onverslaanbaar. Die hebben volgens mij al hun wedstrijden tot nu toe gewonnen, ook ik ben met een afgetekende 3-0 afgedroogd. Ik heb sowieso wel een beetje het gevoel dat die supporters nogal grillig zijn in hun vreugde en verdriet. Speel ik gelijk tegen Go Ahead Eagles uit, zijn ze ontevreden, win ik met een zwaarbevochten 1-0 thuis van de hekkensluiter Veendam die slechts 1 keer heeft gescoord en veruit de meeste tegendoelpunten van allemaal heeft zijn ze dolgelukkig.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 22:20:17 #144
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_91000599
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:19 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Cambuur is bij mij echt onverslaanbaar. Die hebben volgens mij al hun wedstrijden tot nu toe gewonnen, ook ik ben met een afgetekende 3-0 afgedroogd. Ik heb sowieso wel een beetje het gevoel dat die supporters nogal grillig zijn in hun vreugde en verdriet. Speel ik gelijk tegen Go Ahead Eagles uit, zijn ze ontevreden, win ik met een zwaarbevochten 1-0 thuis van de hekkensluiter Veendam die slechts 1 keer heeft gescoord en veruit de minste tegendoelpunten van allemaal heeft zijn ze dolgelukkig.
Ik speelde al wel in de Eredivisie daarom vond ik het zo raar. :P
C'est la vie
pi_91000871
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:20 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik speelde al wel in de Eredivisie daarom vond ik het zo raar. :P
Dat is idd nogal vreemd :')
  vrijdag 7 januari 2011 @ 22:23:44 #146
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_91000874

Sta in de finale van de Afrika Cup met Senegal! Nu nog winnen van de Ivoorkust. Het zal een lastige wedstrijd worden maar we kunnen die cup gewoon binnenslepen vooral als Babacar zijn dag heeft.

De weg daar naar toe begon heel goed met een 4-0 afstraffing voor Guinee in de eerste wedstrijd. Tegen Algerije bleven we steken op een gelijkspel en tegen mijn oude ploeg Congo-Brazzaville verloor ik zelfs. :|W Had hetzelfde aantal punten als Congo maar een beter doelsaldo en eindigde als tweede in de poule.

Tegen het thuisland Zuid-Afrika was het een gelijkopgaande wedstrijd maar na een goede assist van Baba kon Babacar simpel binnentikken. De halve finale was een stuk spectaculairder. In de 70ste minuut kwam ik op voorsprong. Twee minuten later maakte Nigeria met een zondagschot gelijk, vijf minuten voor tijd kreeg Nigeria een strafschop werd die werd gemist door Taiwo. In de rebound kreeg Taiwo de bal weer voor zijn voeten en knalde de bal snoeihard op de lat.

In de verlenging kwam ik na tien minuten op voorsprong door Ba, daarna me gewoon ingegraven en dus de finale gehaald!
C'est la vie
  vrijdag 7 januari 2011 @ 22:33:23 #147
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_91001626
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:19 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Cambuur is bij mij echt onverslaanbaar. Die hebben volgens mij al hun wedstrijden tot nu toe gewonnen, ook ik ben met een afgetekende 3-0 afgedroogd. Ik heb sowieso wel een beetje het gevoel dat die supporters nogal grillig zijn in hun vreugde en verdriet. Speel ik gelijk tegen Go Ahead Eagles uit, zijn ze ontevreden, win ik met een zwaarbevochten 1-0 thuis van de hekkensluiter Veendam die slechts 1 keer heeft gescoord en veruit de meeste tegendoelpunten van allemaal heeft zijn ze dolgelukkig.
Dit heb ik in Engeland ontzettend op het een na hoogste niveau daar... Geen pijl op te trekken. Als ik dolgelukkig ben vinden de supporters het maar normaal :')
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 7 januari 2011 @ 23:01:11 #148
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_91003507

Hij is binnen! _O_ In een krankzinnige finale Ivoorkust verslagen met Babacar als grote man. Die Sidy Diop die de eerste goal maakte is ook een held. Een centrale verdediger (regen) maar levensgevaarlijk in standaardsituaties en pikt zijn goals regelmatig mee en heeft een goed afstandsschot

Nu al een internationale topverdediger het is wachten tot ie naar een grote ploeg gaat.
.
C'est la vie
pi_91006769
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 20:25 schreef jackson het volgende:
Zijn er mensen hier die het spel op hun Mac spelen? Zo ja, is er een fatsoenlijke language-pack voor want de verschillende die ik gebruik deugen maar half :{
Ik speel op me Mac. Ik gebruik een Engelse language pack (gekochte gedownloade spel was op Russisch ingesteld) en die is perfect :)
pi_91016692
heeft iemand trouwens nog een kit-pack voor de blue square north/south en hogere engelse competities?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')