Enorm, en er zijn onderhand genoeg uitbreidingen/skins/etc te downloaden.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:16 schreef CantFazeMe het volgende:
Lijkt mij wel heel tof spel trouwens! is het zeer uitgebreid?
Hm, coolquote:Op maandag 3 januari 2011 17:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Enorm, en er zijn onderhand genoeg uitbreidingen/skins/etc te downloaden.
Nicequote:Op maandag 3 januari 2011 19:19 schreef MMUFC het volgende:
Edit:
De periode van 5 zeges leverde tevens het volgende op:
Manager van de Maand, ik 1e
Talent van de Maand, Kevin Long 1e
Speler van de Maand, Gavin Gunning 1e, Adam Boyd 2e
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: laatste wedstrijd van het seizoen na 100 kansen gemist te hebben met 1-1 afgesloten en ingehaald door Atletico. Vierde positie behaald, dus voorronde Champions League. Hopen dat we geen vreselijk goede Engelse of Italiaanse tegenstander loten.. K*t Atletico Madrid, ze wonnen alles de laatste 7 speelronden
[ Bericht 10% gewijzigd door VonHinten op 03-01-2011 20:37:33 ]
Weet het niet zeker, maar volgens mij wel. ¤900.000 per jaar stelt geen bagger voor trouwens, da's maar ¤17.000 per week..quote:Op maandag 3 januari 2011 21:29 schreef VonHinten het volgende:
Ik kreeg een nieuw contract aangeboden voor 1,9 M per jaar. Heb er zelf 1 M van gemaakt. Heb ik nu 9 ton extra wagebudget? Weet iemand dit?
Volgens mij valt je eigen salaris inderdaad ook in het wage budget.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:29 schreef VonHinten het volgende:
Ik kreeg een nieuw contract aangeboden voor 1,9 M per jaar. Heb er zelf 1 M van gemaakt. Heb ik nu 9 ton extra wagebudget? Weet iemand dit?
Welke tactiek speel je? Je hebt echt ontzettend veel spitsen manquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:53 schreef Alovenac het volgende:
Hieronder de hoofdselectie van Ajax dit seizoen. Heb alleen Ramires (Chelsea - 7 miljoen), van Vossen (6,5 miljoen) en Pavlychenko (1,4 miljoen) zelf gekocht.
In het tweede zitten onder andere nog: Blind, Anita, Donald, Jozesfzoon, Bacuna (Groningen), Chaves, Eriksen, De Jong, Bystrov, Lodeiro en Suljemani waar we altijd op terug kunnen vallen.
[ afbeelding ]
Door deze lekkere overwinning mogen we toch wel stellen dat we zeker zijn van CL?
[ afbeelding ]
Volgens mij niet..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:57 schreef VonHinten het volgende:
Vraag: Kun je de formatie van je U19-team bepalen zonder het team zelf te managen? Ik wil dat ze 3-4-3 gaan spelen zodat al mijn lete soon-to-be-wonderkid spitsen in de basis kunnen staan.
Dat is de prijs die je betaald voor je succes. Ik heb datzelfde met mijn Palermo game. Laatste wedstrijd van het seizoen, bekerfinale en CL-finale binnen 1 week. Je dient inmiddels een brede selectie te hebben. Ik zal vanavond eens een screentje proberen te posten van mijn team.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:54 schreef VonHinten het volgende:
^--- Nice, feliOngeslagen kampioen, netjes!
Vierde voorronde CL:
Espanyol 3 - 0 Genk
Genk 1 - 0 Espanyol
We gaan de CL in! In een poule met OM (kom ik o.a. 2 oude huurspelers van mij tegen), FC Twente en Esbjerg fB. Moet te doen zijn.
Overigens, altijd lekker: tweede kwalificatie wedstrijd spelen tegen Genk, 3 dagen later de Europese Supercup tegen Inter (1-3 verloren in extra tijd) en dan 3 dagen later de competitie beginnen tegen Real Madrid (met dus allemaal 85% conditiespelers). Spaanse roostermaker, bedankt!
Voor zover ik weet kan je alleen bij je eerste elftal(als je op vakantie gaat) aangeven dat zo veel mogelijk met dezelfde spelers gespeeld dient te worden.. Voor de lagere elftallen kan je alleen aangeven dat ze de zelfde tactiek als je eerste elftal moeten gebruiken..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:57 schreef VonHinten het volgende:
Vraag: Kun je de formatie van je U19-team bepalen zonder het team zelf te managen? Ik wil dat ze 3-4-3 gaan spelen zodat al mijn lete soon-to-be-wonderkid spitsen in de basis kunnen staan.
AH KOM OP!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:54 schreef VonHinten het volgende:
Overigens, altijd lekker: tweede kwalificatie wedstrijd spelen tegen Genk, 3 dagen later de Europese Supercup tegen Inter (1-3 verloren in extra tijd) en dan 3 dagen later de competitie beginnen tegen Real Madrid (met dus allemaal 85% conditiespelers). Spaanse roostermaker, bedankt!
Heldquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:20 schreef Winski05 het volgende:
Ja, ja, ja!! Het is me gelukt!!! Kampioen met African Warriors!!!![]()
![]()
![]()
En dan ook nog op sublieme wijze, door al na 28 (van de 30) speelronden uitgerekend tegen directe concurrent SuperSport United te winnen met 3-0.
Hier ben ik heel erg blij mee
Thabiso Makhubo is echt uitzonderlijk in vorm dit seizoen, hij heeft er al 39 gemaakt in 31 wedstrijden. En dan heb ik nog wat wedstrijden te gaan in de competitie, in de SAFA Cup én in de African Confederations Cup
Binnenkort maak ik wel even wat screenshots
Goed bezig.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:13 schreef Jorwol het volgende:
Seizoen 2014/2015 is voorbij!
Dit jaar zeer overtuigend kampioen geworden, voor de tweede keer op rij:
[ afbeelding ]
Helaas geen doelsaldo van +100 kunnen halen, maar wel ongeslagen kampioen
In de Europa League de halve finale met 1-1 (thuis) en 2-3 (uit) gewonnen van PSV.
De finale was uiteindelijk niet zo heel boeiend, veel kansen, maar geen goals, waarna het op penalty's uit kwam. Manchester City miste 3x, voor mijn team scoorden Diarra, de Leeuw (die op dat moment licht geblesseerd was) en Griezmann.
[ afbeelding ]
Topscorer Kadlec:
[ afbeelding ]
De grens van 50 goals werd niet gehaald, maar alsnog een geweldig seizoen voor Kadlec, als hij geen blessure had gehad, was hij vast de grens van 50 goals voorbij gegaan.
Speler met hoogste gemiddelde, Griezmann:
[ afbeelding ]
Hopelijk kan ik Kadlec en Griezmann sowieso behouden, maar als ik echt flinke stappen in de Champions League wil maken moet ik echt een vlammende rechtsbuiten kopen, dat is mijn zwakste positie vind ik.
Kadlec heeft ook nog de Gouden Schoen voor topscorer van de Champions League gewonnen
[ afbeelding ]
En hij is geselecteerd in het Champions League Dream Team!
Je kan toch reject all transfer offers aanvinken bij holiday options. En anders moet je een transferwaarde invullen bij de speler, zodat het bod geaccepteerd wordt als ze aan de vraagprijs voldoen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:28 schreef Scorpie het volgende:
Ik mis de optie om te stoppen op vakantie te zijn als er een bod is voor 1 van je spelers. Er hangt een bod van 32 miljoen in de lucht voor mijn topverdediger (aangetrokken voor 7.5 miljoen), en nu durf ik niet op vakantie te gaan....
Haha tof! Sowieso vind ik het tof om al die buitenlandse avonturen te lezenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:20 schreef Winski05 het volgende:
![]()
![]()
En dan ook nog op sublieme wijze, door al na 28 (van de 30) speelronden uitgerekend tegen directe concurrent SuperSport United te winnen met 3-0.
Thabiso Makhubo is echt uitzonderlijk in vorm dit seizoen, hij heeft er al 39 gemaakt in 31 wedstrijden. En dan heb ik nog wat wedstrijden te gaan in de competitie, in de SAFA Cup én in de African Confederations Cup
Ik speel met twee tactieken, de één is tegen gelijkwaardige/betere ploegen:quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Goed bezig.
Hoe speel je met Feyenoord? Ik speelde 4-1-4-1, met de twee vleugelspelers op AML en AMR. Kreeg het echter nooit goed op de rit.
Mooie prestatiequote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:20 schreef Winski05 het volgende:
![]()
![]()
Dankjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:45 schreef PirE het volgende:
[..]
Mooie prestatie.Volgende doel Afrikaanse Champions League?
Ik (en ik denk ook wel de meesten hier) heb geen idee hoe al die Afrikaanse competities in elkaar steken, kun je me bijvoorbeeld uitleggen hoe die Confederations Cup werkt? Wie plaatsen zich daarvoor? En de Afrikaanse Champions League, is dat gewoon eigenlijk hetzelfde als in Europa?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:51 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Dankje
Mijn volgende doel is zo ver mogelijk zien te geraken in de African Confederations Cup, ik heb zelfs het idee dat ik die wel eens kan gaan winnen als ik alle tegenstander analyseer.
Vanaf volgend jaar ga ik me richten op de Afrikaanse CL, tenzij er een hele leuke buitenlandse club voorbij komt.
Heel simpel gezegd: de Confederations Cup is de Afrikaanse equivalent van de Europa Leauge. En de CL is inderdaad net als in Europa.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:02 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik (en ik denk ook wel de meesten hier) heb geen idee hoe al die Afrikaanse competities in elkaar steken, kun je me bijvoorbeeld uitleggen hoe die Confederations Cup werkt? Wie plaatsen zich daarvoor? En de Afrikaanse Champions League, is dat gewoon eigenlijk hetzelfde als in Europa?
Ah okee, ik zat te denken aan de Confederations Cup zoals met de landenteams, kon het al niet helemaal plaatsen dusquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:07 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Heel simpel gezegd: de Confederations Cup is de Afrikaanse equivalent van de Europa Leauge. En de CL is inderdaad net als in Europa.
Dus de bekerwinnaars en gemiddeld genomen de nummer 3 t/m 5 plaatsen zich voor de CC, terwijl de kampioenen en nummers 2 zich plaatsen voor de CL. Hetzelfde als in Europa dus
Heb ik ook speel je prima wedstrijden, goed veldspel. Maar door een slechte verdediging blijf je steken op 3-3. Je moet gewoon opzoek blijven gaan naar de balans. Want lijkt me niet dat de verdediging van Spurs nou zo vreselijk slecht is met Gallas, Dawson, King, Woodgate enz.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:54 schreef Captain_Zappa het volgende:
Ik ben de Spurs.
Ik heb hele goede aanvallers en hele slechte verdedigers. : S
Blijkbaar ook niet zon goeie trainer want anders had ik wel gewonnen zonder tegendoelpunten
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |