ok, laat maar zittenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het gaat om een eend... Franse kwaliteit...
Ik heb anders gehoord dat jij straks om kosten te besparen op een Leclerc gezet wordt.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:49 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ok, laat maar zitten
wil er niets meer over horen![]()
ervaar maar lekker dat franse gezeik op wielen, yeahhh
Dank je.quote:
Zijn we weer vriendjes?quote:
En natuurlijk een chestrig om je bult!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Volgende keer eens proberen met KKW geluiden op de achtergrond, flakjacket aan, en de helm op de kop.
Om de flakjacket jaquote:Op maandag 3 januari 2011 23:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
En natuurlijk een chestrig om je bult!
Niet de lange wollen kousen die mijn moeder je voor Kerst gegeven heeft?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, wel mijn groene wollen sokken.
Ach, wat is ver, we zitten asociaal ver van elkaar, wel 5 meter.quote:
Die zijn zwart schatquote:Op maandag 3 januari 2011 23:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Niet de lange wollen kousen die mijn moeder je voor Kerst gegeven heeft?
Zwarte kousen... die moet ik ook maar eens aanschaffen...quote:
I'll take that as a yesquote:
I know. Heb net berekend dat ik met de baseline van nettosalaris+huurtoeslag kan rondkomen, en ik ga morgen HR even bellen over hoe het nou zit met die vergoedingen wat betreft eigen huis en eten, en dan weet ik ook weer beter waar ik aan toe benquote:Op maandag 3 januari 2011 23:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niet helemaal blind staren op zoveel procent eraf, je krijgt ook nog een veb toelage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |