Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
ik hou je de hele nacht wakker hoor, en niet op de goede manierquote:
Ik jou ook, met mijn gehoest, dus dan houden we elkaar wakkerquote:Op zondag 2 januari 2011 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik hou je de hele nacht wakker hoor, en niet op de goede manier
STquote:
Ja, toch heb ik wel slaap nodig hoor, of help je me dan morgen met Thijs?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik jou ook, met mijn gehoest, dus dan houden we elkaar wakker.
een kwart koe maarquote:Op zondag 2 januari 2011 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
GF.
Hoeveel koeien zijn er op de grill beland?
OAquote:
Als ik wakker benquote:Op zondag 2 januari 2011 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, toch heb ik wel slaap nodig hoor, of help je me dan morgen met Thijs?
Ja, dat was dus ook mijn plan... en toen kwam er een hoestbui en vond ik het niet zo handig om te gaan liggenquote:
IK na 12 weer. EN morgen ga ik echt iets overdag doen!!!quote:
Truste Martquote:Op zondag 2 januari 2011 22:41 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, ik ga nu toch echt eens een poging wagen om te gaan slapen.
Welterusten en tot morgen allemaal![]()
![]()
.
Truste Henkquote:Op zondag 2 januari 2011 22:41 schreef DaMart het volgende:
![]()
.
De tekening is afquote:
op de tvquote:Op zondag 2 januari 2011 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De tekening is af![]()
Ik zei: ga je een huis tekenen? Nou, dat deed 'ie
Sterkte lieverdjequote:Op zondag 2 januari 2011 22:41 schreef DaMart het volgende:
![]()
.
jajaquote:Op zondag 2 januari 2011 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een dubbele? Zal MPG leuk vinden.
En nu echt weg.
Die snap ik niet, daarvoor ken ik MPG dan ook niet echtquote:Op zondag 2 januari 2011 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een dubbele? Zal MPG leuk vinden.
En nu echt weg.
Ik ook niet. WOensdag pas weer. Vanaf die week er op wel 4 dagen (paar uurtjes). Deze week 2 dagenquote:
Een pi is in moedertaal wat andersquote:Op zondag 2 januari 2011 22:46 schreef Bos81 het volgende:
Die snap ik niet, daarvoor ken ik MPG dan ook niet echt
Stuur maar door!quote:Op zondag 2 januari 2011 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De tekening is af![]()
Ik zei: ga je een huis tekenen? Nou, dat deed 'ie
Nou..jaaaa...ik ben wel bijna altijd bezigquote:
PM even jullie nieuwe adres danquote:
Okeequote:Op zondag 2 januari 2011 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een pi is in moedertaal wat anders
Nee, van de griepquote:Op zondag 2 januari 2011 22:51 schreef Koen66 het volgende:
sinds O&N vrij rustigjes op Fok
Iedereen nog aan het bijkomen van het feest en de postrecord aanvallen
dat ook, in onze familie wordt het ook, zat vanmiddag naast een halfzieke vriendin van m'n zwagerquote:
Stukkie welquote:Op zondag 2 januari 2011 22:52 schreef Koen66 het volgende:
Zijn zoonlief en jij weer een stukkie beter ST
Ik ben anders flink aan het postenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:51 schreef Koen66 het volgende:
sinds O&N vrij rustigjes op Fok
Iedereen nog aan het bijkomen van het feest en de postrecord aanvallen
lekker mentholbad helpt toch meestal wel aardig als je neusverkouden bentquote:Op zondag 2 januari 2011 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stukkie wel![]()
Na ons bad van vandaag moest ik serieus anderhalf uur bijkomen
is de vriendin van je zwager niet gewoon je zus?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat ook, in onze familie wordt het ook, zat vanmiddag naast een halfzieke vriendin van m'n zwager
vriendin van de broer van m'n vrouwquote:Op zondag 2 januari 2011 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
is de vriendin van je zwager niet gewoon je zus?
het was een eucalyptus-stoombad, maar het ging meer om de inspanning en het daarna weer droog worden en aankleden enzoquote:Op zondag 2 januari 2011 22:54 schreef Koen66 het volgende:
lekker mentholbad helpt toch meestal wel aardig als je neusverkouden bent
oooh, jaaaaaaaaa, ik ookquote:Op zondag 2 januari 2011 22:54 schreef Koen66 het volgende:
k heb weer ontzettend zin eens naar de sauna te gaan ook
hmmm dan ben je zeker nog niet okquote:Op zondag 2 januari 2011 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het was een eucalyptus-stoombad, maar het ging meer om de inspanning en het daarna weer droog worden en aankleden enzo
Vandaag weer over de 100 heen, misschien zelfs over de 150, HEb nog een uur dusquote:
goed ideequote:Op zondag 2 januari 2011 22:54 schreef Koen66 het volgende:
k heb weer ontzettend zin eens naar de sauna te gaan ook
Doei RNquote:Op zondag 2 januari 2011 22:56 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga maar eens, Fok! is nogal sloom op deze computer
Doei
nopequote:
ik nietquote:Op zondag 2 januari 2011 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga meestal naar Bleiswijk, grootste sauna in NL
owwww tijd genoeg nogquote:Op zondag 2 januari 2011 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vandaag weer over de 100 heen, misschien zelfs over de 150, HEb nog een uur dus
quote:
ook een beetje ver weg voor je hequote:
Ik haal het eind van de parkeergarage niet eensquote:
Ja preciesquote:
hahaha en dan rondvragen aan onbekenden, ben jij XXXXX of YYYYYquote:
Ik ben ook wel eens verder weg geweest, maar dat is dan meestal met overnachting enzo erbijquote:Op zondag 2 januari 2011 22:58 schreef Koen66 het volgende:
ook een beetje ver weg voor je he
Alhoewel, ik ben ook wel eens naar Oss geweest jaren terug
oh maar damn nou heb ik ook zin om naar de sauna te gaanquote:Op zondag 2 januari 2011 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hahaha en dan rondvragen aan onbekenden, ben jij XXXXX of YYYYY
ja, ik durf niet met zomaar iedereen in de saunaquote:
hahaha met vrienden was het ook altijd ff slikkenquote:Op zondag 2 januari 2011 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, ik durf niet met zomaar iedereen in de sauna![]()
ja, als ik ze niet ken, dan wel![]()
maar een meet
ik wil zeker begin dit jaar gaanquote:Op zondag 2 januari 2011 23:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh maar damn nou heb ik ook zin om naar de sauna te gaan
laatste keer was bijna 4 jaar geleden, toen had ik een vip huisje met sauna in Center Parcsquote:Op zondag 2 januari 2011 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wil zeker begin dit jaar gaan
laatste keer was september alweer.....
nja, ik bedoel meer dat ik dan mensen eerst echt goed moet kennen..quote:Op zondag 2 januari 2011 23:02 schreef Koen66 het volgende:
hahaha met vrienden was het ook altijd ff slikken
maar zijn wij dus 'zomaar iedereen'
kan me er wel iets bij voorstellen, toch het idee hebben dat iedereen je aanstaartquote:Op zondag 2 januari 2011 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nja, ik bedoel meer dat ik dan mensen eerst echt goed moet kennen..
anders ben ik me veel te bewust van mezelf en voel ik me niet op mijn gemak![]()
dat heb ik zelfs met kleren aan al vaak![]()
![]()
is het niet juist goed om te gaan als je wat snottert?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn ouders hebben zo'n infraroodcabine, misschien maar eens even in gaan als het snot wat uit mijn hoofd is
infrarood is twijfelachtig, krijg ik nogal eens koppijn vanquote:Op zondag 2 januari 2011 23:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
is het niet juist goed om te gaan als je wat snottert?
Ik ben ook 3 jaar geleden in een Landal huisje geweest met zo'n cabine, was niks voor mij om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
laatste keer was bijna 4 jaar geleden, toen had ik een vip huisje met sauna in Center Parcs
ja, gewoon te bewust van jezelf en daardoor ongemakkelijkquote:Op zondag 2 januari 2011 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan me er wel iets bij voorstellen, toch het idee hebben dat iedereen je aanstaart
ik ben aardig over de griep heen nuquote:Op zondag 2 januari 2011 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik haal het eind van de parkeergarage niet eens
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:06 schreef Ladylike het volgende:
is het niet juist goed om te gaan als je wat snottert?
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:07 schreef Koen66 het volgende:
infrarood is twijfelachtig, krijg ik nogal eens koppijn van
een stoomcabine zou geweldig zijn als je snottert
waarom niet?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:07 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben ook 3 jaar geleden in een Landal huisje geweest met zo'n cabine, was niks voor mij om eerlijk te zijn.
jeujquote:
Beetjestil zitten en het dan warm krijgen en niks te doen hebben. Nee, niks voor mij,quote:
Hier vanaf xperiaquote:
Ja, dan moet je het inderdaad niet doenquote:Op zondag 2 januari 2011 23:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Beetjestil zitten en het dan warm krijgen en niks te doen hebben. Nee, niks voor mij,
Prima dat mensen er in kunnen ontstpannen, maar dat lukt mij dus totaal niet.
Dat dus!quote:Op zondag 2 januari 2011 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan moet je het inderdaad niet doen![]()
Ik vind het echt heerlijk..
Oh, ik lek me altijd helemaal kapotquote:Op zondag 2 januari 2011 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat dus!
Mijn vrouw zweet er totaal niet, dus da's ook niks
Och liefje tochquote:Op zondag 2 januari 2011 23:21 schreef pgrferrari het volgende:
Ik voel me kut
Ik begin weer te twijfelen aan dingen en nou kan ik niet slapen.
ik doe niet andersquote:Op zondag 2 januari 2011 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Och liefje toch![]()
Ben jij ook zo'n denker?
jij denkt zelfs over hoe je denkt en als je daar over denkt, hoe je denkt dat je denktquote:
Jaquote:Op zondag 2 januari 2011 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Och liefje toch![]()
Ben jij ook zo'n denker?
Piekeren is niet leuk nee.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik voel me kut
Ik begin weer te twijfelen aan dingen en nou kan ik niet slapen.
Ik snap datquote:
je an dan vraag je je af of dat normaal is ?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij denkt zelfs over hoe je denkt en als je daar over denkt, hoe je denkt dat je denkt
ja, precies, dat bedoel ik!quote:Op zondag 2 januari 2011 23:25 schreef cablegunmaster het volgende:
je an dan vraag je je af of dat normaal is ?
vervolgens vraag je wat is is?
dan vraag je Wait whut?
dan vraag je je af waarom je eidenlijk alles afvraagt.
vervolgens denk je stik toch
Jama waarom THE fuck altijd op bed? Ook overdag trouwens maar op bed altijd te erg.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik snap dat![]()
Maar leeghoofdig zijn lijkt me nog veel erger
Omdat je dan veel minder hebt om je mee bezig te houdenquote:Op zondag 2 januari 2011 23:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jama waarom THE fuck altijd op bed? Ook overdag trouwens maar op bed altijd te erg.
nee dat is te stom.. daar denk ik niet over na komt omdat als je toch al buiten bewust zijn bent het niet voelt, daarom denk ik altijd na over hoe het is om jezelf buiten bewust zijn te brengen zonder te slapen maar wel wakker zijn. hoe zou dat zijn?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, precies, dat bedoel ik!
en dan denk je: stikken? hoe zou dat voelen? waarom zou ik willen weten hoe dat voelt? omdat ik altijd alles wil weten! maar dat is toch niet handig? waarom niet? omdat je dan aan het stikken bent! ja, maar dan weet je hoe het voelt!
Blegh.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat je dan veel minder hebt om je mee bezig te houden
ohja. en dat is niet te stom?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee dat is te stom.. daar denk ik niet over na komt omdat als je toch al buiten bewust zijn bent het niet voelt, daarom denk ik altijd na over hoe het is om jezelf buiten bewust zijn te brengen zonder te slapen maar wel wakker zijn. hoe zou dat zijn?
Dat hoop ik ookquote:Op zondag 2 januari 2011 23:29 schreef pgrferrari het volgende:
Blegh.
Ik hoop dat het snel over is en niet meer in onzekerheid en twijfels zit.
Dankquote:Op zondag 2 januari 2011 23:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook![]()
Ik moet nu eigenlijk slapen, maar mijn pm staat altijd open en msn staat morgen gewoon weer aan overdag![]()
Sterkte lieverdje
Nee, dankje bosquote:Op zondag 2 januari 2011 23:34 schreef Bos81 het volgende:
PGR misschien even op internet zoeken naar methodes om het piekeren tijdelijk te stoppen of anders even die twjfels opschrijven. MIsschien helpt dat.
Truste STquote:Op zondag 2 januari 2011 23:37 schreef suikertaartje het volgende:
Nu echt naar bed, slaap lekker liefjes, hopelijk lukt het iedereen een beetje
Veel succes danquote:Op zondag 2 januari 2011 23:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, dankje bos
Ik ga zo wel slapen, morgen weer een fris begin.
Vast niet, heb overdag weer te lang geslapen, dus zal om 2.00 uur nog welwakker zijnquote:Op zondag 2 januari 2011 23:37 schreef suikertaartje het volgende:
Nu echt naar bed, slaap lekker liefjes, hopelijk lukt het iedereen een beetje
Hier vanaf nieuwe adres en met een aaifoonquote:
toek.. moeten jullie trouwens nog verhuis dozen hebben?? of is alles al over?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hier vanaf nieuwe adres en met een aaifoon
Heb er zelf een paar nodig. Het meeste van Muck zit nog ingepaktquote:Op zondag 2 januari 2011 23:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
toek.. moeten jullie trouwens nog verhuis dozen hebben?? of is alles al over?
dan moet je die overmorgen ook maar meenemen..heb er nog wel een paar liggen..quote:Op zondag 2 januari 2011 23:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
Heb er zelf een paar nodig. Het meeste van Muck zit nog ingepakt
Lief!quote:Op zondag 2 januari 2011 23:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dan moet je die overmorgen ook maar meenemen..heb er nog wel een paar liggen..
pit ze pgrquote:
slaap ze toekquote:
stuartquote:
stuartquote:
ik zie hetquote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 02-01-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 192 Trevland
02. 184 Ajacied422
03. 182 Stuart
04. 162 Ladylike
05. 162 Marijkezwolle
06. 129 suikertaartje
07. 115 goldfinger1963
08. 104 DaMart
09. 099 TheFamousMan
10. 080 Koen66
11. 075 pgrferrari
12. 049 Bos81
13. 048 LovelyLady
14. 033 Toekito
15. 029 Giertje
16. 028 Symphonic
17. 026 Enfermera
18. 016 Dr_Flash
19. 016 wel.o.k
20. 015 cablegunmaster
Reeks-statistieken!
LLquote:Op maandag 3 januari 2011 00:06 schreef Ladylike het volgende:
zo, skype afgesloten, weer tijd voor fok
Gee-efjequote:
huh?quote:Op maandag 3 januari 2011 00:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gee-efje![]()
kijk maar uit met vergissen, zometeen wordt je als noob behandeld
PMquote:
Ik ben er redelijk geweest, dagje thuis is te merkenquote:Op maandag 3 januari 2011 00:12 schreef Bos81 het volgende:
TOch nog 49 posts hier afgeloepn dag. Terwijl ik er voor mijn gevoel nauwelijks was
Bosquote:Op maandag 3 januari 2011 00:12 schreef Bos81 het volgende:
TOch nog 49 posts hier afgeloepn dag. Terwijl ik er voor mijn gevoel nauwelijks was
Ik ben ook erg moe, ik kruip ook redelijk op tijd mn bedje inquote:Op maandag 3 januari 2011 00:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
ik ga het vandaag geen nacht werk van maken
Ook ik blijf niet al te lang. Het is hier toch erg stil en helaas morgen weer terug naar Londenquote:Op maandag 3 januari 2011 00:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
ik ga het vandaag geen nacht werk van maken
ik moet er redelijk vroeg uit vandaag een paar belangrijke dingen regelenquote:Op maandag 3 januari 2011 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook ik blijf niet al te lang. Het is hier toch erg stil en helaas morgen weer terug naar Londen
Logisch dan wel dat je het niet te laat gaat makenquote:Op maandag 3 januari 2011 00:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet er redelijk vroeg uit vandaag een paar belangrijke dingen regelen
De kleine zal bij mij wel vroeg aan het bed staanquote:Op maandag 3 januari 2011 00:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet er redelijk vroeg uit vandaag een paar belangrijke dingen regelen
Misschien dat ik vanacht nog opvallend aanwezig was dan. Maar mijn eerste post na het slapen was volgens mij pas na 18 uurquote:Op maandag 3 januari 2011 00:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben er redelijk geweest, dagje thuis is te merken
Ja best wel. Zal toch wel weer over de 150 posts zitten. in totaal dan.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bos
Gaat dan ongemerkt toch snel. Zal vast betekenen dat het gezellig was
Prima tochquote:Op maandag 3 januari 2011 00:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien dat ik vanacht nog opvallend aanwezig was dan. Maar mijn eerste post na het slapen was volgens mij pas na 18 uur
[..]
Ja best wel. Zal toch wel weer over de 150 posts zitten. in totaal dan.
en hij hoeft nog niet naar schoolquote:Op maandag 3 januari 2011 00:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
De kleine zal bij mij wel vroeg aan het bed staan
Nee, maar zijn klok staat nu eenmaal zo vroegquote:Op maandag 3 januari 2011 00:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en hij hoeft nog niet naar school
Ja, en dat terwijl ik over heel januari 2010 slechts 193 posts hadquote:
waarom met de hondquote:
Ik was de eerste 11 maanden van vorig jaar ook nauwelijks actief eigenlijkquote:Op maandag 3 januari 2011 00:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, en dat terwijl ik over heel januari 2010 slechts 193 posts had
lekkerquote:Op maandag 3 januari 2011 00:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee, maar zijn klok staat nu eenmaal zo vroeg
half 9 op zn laatst...
quote:Top 100 van zondag 2 januari 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
005. 328 Stuart
011. 279 Marijkezwolle
016. 238 Trevland
021. 229 goldfinger1963
033. 176 Ladylike
055. 129 DaMart
055. 129 suikertaartje
060. 122 pgrferrari
067. 115 Koen66
iddquote:
trusten MPGquote:
Morgen natuurlijk ook 'gewoon' weer maandagquote:Op maandag 3 januari 2011 00:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd
zelf in men is het rustig
woordassociatie loopt normaal toch wel staat nou alleen maar een post van mij inquote:Op maandag 3 januari 2011 00:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Morgen natuurlijk ook 'gewoon' weer maandag
Was geopend door een user die het nogal voor het handje heeft om steeds te reageren op een post van een uur oud. Nu heeft die 'grapjas' het topic geopend met nummer 506 in plaats van 518quote:Op maandag 3 januari 2011 00:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
woordassociatie loopt normaal toch wel staat nou alleen maar een post van mij in
dat is een oud topic van hem ik heb 518 geopendquote:Op maandag 3 januari 2011 00:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Was geopend door een user die het nogal voor het handje heeft om steeds te reageren op een post van een uur oud. Nu heeft die 'grapjas' het topic geopend met nummer 506 in plaats van 518
Je hebt gelijk. Gelukkig letten de mods daar goed opquote:Op maandag 3 januari 2011 00:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is een oud topic van hem ik heb 518 geopend
als niemand het meldt missen ze dat ookquote:Op maandag 3 januari 2011 00:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Gelukkig letten de mods daar goed op
Heb het inmiddels gemeldquote:Op maandag 3 januari 2011 00:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als niemand het meldt missen ze dat ook
ik ook alquote:
dat kan gebeurenquote:Op maandag 3 januari 2011 00:58 schreef Stuart het volgende:
Ik heb nog NOOIT zo weinig zin gehad om terug te gaan naar Londen
Zal wel overgaan als ik daar benquote:
is wel te hopen voor jequote:
Welterusten kerel en dankjequote:Op maandag 3 januari 2011 01:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar ik ga pitten![]()
spreek je nog wel stu iig een fijne trip morgen
Barretjequote:Op maandag 3 januari 2011 07:21 schreef Barretje80 het volgende:
goeie morgen!
![]()
beetje brakjes..
maar gister was wel een leuk feestje...
ohh.. en ik heb spierpijn van de kinect.
goldiequote:
barretjequote:Op maandag 3 januari 2011 07:21 schreef Barretje80 het volgende:
goeie morgen!
![]()
beetje brakjes..
maar gister was wel een leuk feestje...
ohh.. en ik heb spierpijn van de kinect.
huppeltjequote:
ik moet vandaag ergens vroeg zijnquote:Op maandag 3 januari 2011 07:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
goldiewat doe jij hier op dit uur van het tijdstip
beertjequote:
vandaarquote:Op maandag 3 januari 2011 07:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet vandaag ergens vroeg zijn![]()
dus ben ik om half 2 me bed ingedoken en dan ben ik maximaal 6 uurtjes later wakker
kan je beter niet doenquote:Op maandag 3 januari 2011 07:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vandaar![]()
ik moest vandaag om 7:00 beginnen![]()
o ja, ik moet nog even mijn telefoonnummer invoeren als het storings nummer
type foutje, kan de beste gebeurenquote:Op maandag 3 januari 2011 07:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kan je beter niet doen![]()
dan kunnen ze je ook niet bellen
Och Jezus!quote:Op maandag 3 januari 2011 08:03 schreef Panda72 het volgende:
Ik ben hyper vandaag dus welke collega zal ik vandaag eens lastig vallen/pesten verblijden met mijn lieftalligeverschijning.
Nee die niet hoor, want die werkt hier niet.quote:
hoiquote:Op maandag 3 januari 2011 08:00 schreef summer2bird het volgende:
Goeie morgen iedereen!
Het is nog vroeg..
quote:Op maandag 3 januari 2011 08:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee die niet hoor, want die werkt hier niet.
quote:Op maandag 3 januari 2011 08:05 schreef Panda72 het volgende:
Kans op drukte op het spoor
UTRECHT - De Nederlandse Spoorwegen verwachten vanaf maandag drukte op een aantal trajecten. Doordat er treinen kapot zijn, rijden er in ieder geval de eerste twee weken van januari kortere treinen. Vanaf maandag is voor veel mensen in Nederland de kerstvakantie weer voorbij.
Het spoorwegbedrijf zet daarom het zogeheten zoutkaartje opnieuw in, wat betekent dat alle passagiers tijdens daluren tegen gereduceerd tarief kunnen reizen. Ook kunnen reizigers in januari zonder toeslag in de hogesnelheidstrein Fyra reizen.
NS-directeur Bert Meerstadt betreurt de drukte die spitsreizigers te wachten staat. Die drukte is heel vervelend voor onze reizigers, maar wij werken 24 uur per dag, 7 dagen per week om dit zo snel mogelijk op te lossen, aldus Meerstadt vorige week.
Reizigersvereniging Rover zet kanttekeningen bij het zoutkaartje. De vereniging roept de NS op om abonnementhouders te compenseren omdat zij niet van de regeling kunnen profiteren.
Iedereen en dan keihard HOI roepenquote:Op maandag 3 januari 2011 08:03 schreef Panda72 het volgende:
Ik ben hyper vandaag dus welke collega zal ik vandaag eens lastig vallen/pesten verblijden met mijn lieftalligeverschijning.
Succes ik zal duimen dat ze op jouw traject op tijd rijden.quote:
nog een paar weken vroeg in het jaarquote:Op maandag 3 januari 2011 08:00 schreef summer2bird het volgende:
Goeie morgen iedereen!
Het is nog vroeg..
pienquote:
samenwonertquote:
cmgquote:Op maandag 3 januari 2011 08:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Iedereen en dan keihard HOI roepen
ok wel tis Cgm niet andersomquote:Op maandag 3 januari 2011 08:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nog een paar weken vroeg in het jaar
[..]
pienniet meer buurvrouw
[..]
samenwonert
[..]
cmg
Niet meer buurvrouw?quote:Op maandag 3 januari 2011 08:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nog een paar weken vroeg in het jaar
[..]
pienniet meer buurvrouw
[..]
samenwonert
[..]
cmg
quote:Op maandag 3 januari 2011 08:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee die niet hoor, want die werkt hier niet.
kabelquote:Op maandag 3 januari 2011 08:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Iedereen en dan keihard HOI roepen
NBTquote:
toekquote:
dat vragen wij ons dus ook afquote:
wtf?quote:Op maandag 3 januari 2011 08:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kabel
[..]
NBT![]()
[..]
toek
[..]
dat vragen wij ons dus ook af
* goldfinger1963 geeft pien een kop koffie om wakker te wordenquote:Op maandag 3 januari 2011 08:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
wtf?Wat is er aan de hand dan?
-edit- ik dacht op wok te reageren
tis nog vroeg
thnxquote:Op maandag 3 januari 2011 08:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963 geeft pien een kop koffie om wakker te worden
waarschijnlijk wanneer je hem wil hebbenquote:Op maandag 3 januari 2011 08:23 schreef Pien85 het volgende:
Wat zou mijn baas zeggen als ik vraag of ik zo snel mogelijk een week vakantie op kan nemen?
Mwoah, dat vraag ik me een beetje af eigenlijk... we plannen over het algemeen in April vakantie in t/m het volgende jaar maart... en dat heb ik voor de vakantie die ik nu wil niet gedaanquote:Op maandag 3 januari 2011 08:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarschijnlijk wanneer je hem wil hebben
o, sorry. het is nog vroeg.quote:Op maandag 3 januari 2011 08:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ok wel tis Cgm niet andersomen goedemorgen
ik zit nu op een andere locatiequote:
Das alsnog dichtbijquote:Op maandag 3 januari 2011 08:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zit nu op een andere locatieAmsterdam zuid oost
met de ABN bus iets langer.quote:Op maandag 3 januari 2011 08:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das alsnog dichtbij10 minuutjes met de bus
werk ze pienquote:
duckiequote:
Ook jij een fijn 2011quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 08:49 schreef Barretje80 het volgende:
MD!
gelukkig nieuwjaar..
waar was jij dan de afgelopen dagen??
Beter toch. Z.O. rulezquote:Op maandag 3 januari 2011 08:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zit nu op een andere locatieAmsterdam zuid oost
nee bedankt heb koffiequote:Op maandag 3 januari 2011 09:04 schreef Barretje80 het volgende:
morguh voor alle binnenkomers..
zo maar eens een bakkie thee maken..
anyone??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |