Ik ben ook wel eens verder weg geweest, maar dat is dan meestal met overnachting enzo erbijquote:Op zondag 2 januari 2011 22:58 schreef Koen66 het volgende:
ook een beetje ver weg voor je he
Alhoewel, ik ben ook wel eens naar Oss geweest jaren terug
oh maar damn nou heb ik ook zin om naar de sauna te gaanquote:Op zondag 2 januari 2011 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hahaha en dan rondvragen aan onbekenden, ben jij XXXXX of YYYYY
ja, ik durf niet met zomaar iedereen in de saunaquote:
hahaha met vrienden was het ook altijd ff slikkenquote:Op zondag 2 januari 2011 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, ik durf niet met zomaar iedereen in de sauna![]()
ja, als ik ze niet ken, dan wel![]()
maar een meet
ik wil zeker begin dit jaar gaanquote:Op zondag 2 januari 2011 23:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh maar damn nou heb ik ook zin om naar de sauna te gaan
laatste keer was bijna 4 jaar geleden, toen had ik een vip huisje met sauna in Center Parcsquote:Op zondag 2 januari 2011 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wil zeker begin dit jaar gaan
laatste keer was september alweer.....
nja, ik bedoel meer dat ik dan mensen eerst echt goed moet kennen..quote:Op zondag 2 januari 2011 23:02 schreef Koen66 het volgende:
hahaha met vrienden was het ook altijd ff slikken
maar zijn wij dus 'zomaar iedereen'
kan me er wel iets bij voorstellen, toch het idee hebben dat iedereen je aanstaartquote:Op zondag 2 januari 2011 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nja, ik bedoel meer dat ik dan mensen eerst echt goed moet kennen..
anders ben ik me veel te bewust van mezelf en voel ik me niet op mijn gemak![]()
dat heb ik zelfs met kleren aan al vaak![]()
![]()
is het niet juist goed om te gaan als je wat snottert?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn ouders hebben zo'n infraroodcabine, misschien maar eens even in gaan als het snot wat uit mijn hoofd is
infrarood is twijfelachtig, krijg ik nogal eens koppijn vanquote:Op zondag 2 januari 2011 23:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
is het niet juist goed om te gaan als je wat snottert?
Ik ben ook 3 jaar geleden in een Landal huisje geweest met zo'n cabine, was niks voor mij om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
laatste keer was bijna 4 jaar geleden, toen had ik een vip huisje met sauna in Center Parcs
ja, gewoon te bewust van jezelf en daardoor ongemakkelijkquote:Op zondag 2 januari 2011 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan me er wel iets bij voorstellen, toch het idee hebben dat iedereen je aanstaart
ik ben aardig over de griep heen nuquote:Op zondag 2 januari 2011 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik haal het eind van de parkeergarage niet eens
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:06 schreef Ladylike het volgende:
is het niet juist goed om te gaan als je wat snottert?
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:07 schreef Koen66 het volgende:
infrarood is twijfelachtig, krijg ik nogal eens koppijn van
een stoomcabine zou geweldig zijn als je snottert
waarom niet?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:07 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben ook 3 jaar geleden in een Landal huisje geweest met zo'n cabine, was niks voor mij om eerlijk te zijn.
jeujquote:
Beetjestil zitten en het dan warm krijgen en niks te doen hebben. Nee, niks voor mij,quote:
Hier vanaf xperiaquote:
Ja, dan moet je het inderdaad niet doenquote:Op zondag 2 januari 2011 23:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Beetjestil zitten en het dan warm krijgen en niks te doen hebben. Nee, niks voor mij,
Prima dat mensen er in kunnen ontstpannen, maar dat lukt mij dus totaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |