Alleen er doen geen "sterren" mee.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
kut, sterren op het ijs komt terug
wat hebben Tukkers toch met bier uit de Achterhoek?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:50 schreef TheKC het volgende:
[..]
Wat hebben die nepbelgen toch met Jupiler
Nah, de betreffende al dan niet gepeste allochtonen kwamen op een camera-in-je-reet-opmerking na niet aan het woord. Dus of de beschuldiging klopt, geen idee...quote:Op zondag 2 januari 2011 21:49 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Oh, het neigde dus meer naar ouderwets allochtoontje pesten?
Dit dus.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:51 schreef Karina het volgende:
Zoiets was ook al bij de RIjdende Rechter.
Ik ben Achterhoekerquote:Op zondag 2 januari 2011 21:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
wat hebben Tukkers toch met bier uit de Achterhoek?
Ik dacht al, die gastjes die net met John in "gesprek" gingen leken me ook al van die vredelievende jongetjes die nooit iemand kwaad doen.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
zou goed kunnen, tijdens de opnames was gewoon niks te horen
Jaquote:Op zondag 2 januari 2011 21:52 schreef Caland het volgende:
Willem ziet er een beetje uit als een tokkie op wielen.
Ze kwamen wel aan het woord hoor...quote:Op zondag 2 januari 2011 21:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
Nah, de betreffende al dan niet gepeste allochtonen kwamen op een camera-in-je-reet-opmerking na niet aan het woord. Dus of de beschuldiging klopt, geen idee...
Kloptquote:Op zondag 2 januari 2011 21:51 schreef Karina het volgende:
Alleen die gast was een eikelquote:Op zondag 2 januari 2011 21:51 schreef Karina het volgende:
Neequote:Op zondag 2 januari 2011 21:52 schreef Wasmachinemann het volgende:
Ik maak de lapo!
ik weet een facking goede tt
Niks mis met Twente hoor, daar staat de brouwerij tegenwoordig.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
sorry schat, ik dacht dat je uit Twente kwam
Pardon Pardon!quote:Op zondag 2 januari 2011 21:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Kunnen we niet massaal een klacht sturen over die robot-mensen?
Ik wil Robin van Bassie en Adriaan als jurist zienquote:Op zondag 2 januari 2011 21:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Kunnen we niet massaal een klacht sturen over die robot-mensen?
alleen dat accent..quote:Op zondag 2 januari 2011 21:53 schreef TheKC het volgende:
[..]
Niks mis met Twente hoor, daar staat de brouwerij tegenwoordig.
Serieus dat heb ik dan weer niet meegekregen.quote:
Was in de terugblik.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:53 schreef WcPot het volgende:
[..]
Serieus dat heb ik dan weer niet meegekregen.
Ja, ze worden zonder enige introductie verder door een stoere ende dappp're Sjon beschuldigd. Merkwaardig dat ze dan niet open en communicatief reagerenquote:Op zondag 2 januari 2011 21:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ze kwamen wel aan het woord hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |