Los van dat lijkt ze er op sociaal gebied ook nogal buiten te vallen.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:41 schreef lunapuella het volgende:
[..]
knip..
Ik vond Sonja deze aflevering heel eng, hoe ze duidelijk maakte dat ze alles wel op wil geven voor Marcel (omdat ze eigenlijk toch amper iets op te geven heeft...). Het was bijna een sneer naar de andere dames; "zij werken, maar ik zit lekker thuis met de kindjes, zoals het een moeder betaamt." Brrrrr.
Lijkt me niet, zijn juist dikke vriendinnen zo te zien.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:37 schreef Terreros85 het volgende:
Ik vind Femke ook leuk. Ik verwacht een confrontatie tussen haar en Yvonne. Die zijn echt elkaars tegenpolen, volgens mij.
Dat ligt niet boven Eindhoven. Zal wel Best zijn ofzo.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:42 schreef Terreros85 het volgende:
We zouden bijna vergeten dat Juud er ook nog is. Ons mooie kapstertje uit Brabant. Ik gok op Deurne
Maurits -> jaquote:Op zondag 2 januari 2011 21:24 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ah oke.
Dan vind ik dat ook zielig voor haar.
Heb je ook de eerste paar afleveringen gezien toevallig?
Maurits?
En wat vind je van Marcel?
Daar nog uitslaande radars?
quote:Op zondag 2 januari 2011 21:41 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Doe niet zo gefrustreerd, get a life!
Volgens mij is er maar 1 iemand gefrustreerdquote:Op zondag 2 januari 2011 21:39 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Gast, wat héb je toch met je gezeur over Femke... I
Hahaha ik ergerde me kapot, je kreeg ook telkens zon shot waarin zo duidelijk te zien was dat sonja de kleinste was, maar die wilde duidelijk niet in het kleinste bed....quote:Op zondag 2 januari 2011 21:43 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Los van dat lijkt ze er op sociaal gebied ook nogal buiten te vallen.![]()
Ze stond er echt onhandig bij, en toen zei ze ook nog dat Marita wel eerst een bed mocht kiezen "Want jij bent de oudste".
Ze waren aan het eten en Anita kreeg de slappe lach. Daarop zei Berber iets in de trant van "...zolang je het zelf leuk vindt is het goed."quote:Op zondag 2 januari 2011 21:44 schreef naomie het volgende:
Ik wilde de aflevering graag even terugkijken, maar helaas staat hij nog niet op de site. Vooral het einde wilde ik nog even zien. Volgens mij kwam de opmerking inderdaad van Berber, maar waarop reageerde ze precies? Wat deed Anita? Iemand toevallig meegekregen. Volgens mij was ze wel heel erg aan het lachen maar waarom niet echt meegekregen..
Anita was alleen opeens heel erg aan het lachen terwijl het super stil is aan tafel. en volgens mij wil anita niet vertellen waarom ze lacht, vandaar de opmerking van waarschijnlijk berberquote:Op zondag 2 januari 2011 21:44 schreef naomie het volgende:
Ik wilde de aflevering graag even terugkijken, maar helaas staat hij nog niet op de site. Vooral het einde wilde ik nog even zien. Volgens mij kwam de opmerking inderdaad van Berber, maar waarop reageerde ze precies? Wat deed Anita? Iemand toevallig meegekregen. Volgens mij was ze wel heel erg aan het lachen maar waarom niet echt meegekregen..
Ik zie gewoon waar de toon in jouw berichten vandaan komt. Maar je lijkt er niet mee geconfronteerd te willen worden. Is ook prima hoorquote:
Ik vind haar zeker niet verkeerd overkomen, maar ik realiseer me gewoon dat er zoveel meer op die boerderijen is gebeurd dan in deze korte (!) uitzending wordt laten zien.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus je ziet het zelf ook hoe ze overkomt
Zou ik opzich wel stom vinden maar denk dat dat wel mee gaat spelen inderdaad. En het feit dat Berber natuurlijk ver weg woont. Maar ik zou dan zeggen: zolang ze bereid is om te leren maakt het toch niet uit dat ze een achterstand heeft?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben benieuwd of het voor Frank nog erg meetelt dat die 2 meiden veel met de boerderij en dieren hebben en Berber dus weinig...
Mijn gedachtenquote:Op zondag 2 januari 2011 21:47 schreef IV_Xample het volgende:
hier op forum lijkt ook wel bitchfight aan de gang, gaat goed
Er viel een ongemakkelijke stilte, Anita moest daarom redelijk uit het niets grinniken, toen kwam er een knip en toen kwam Berber met een redelijk scherpe opmerking...quote:Op zondag 2 januari 2011 21:44 schreef naomie het volgende:
Ach, als jij dat constateert dan vind ik dat ook prima. Ik ben inderdaad nog immers diep gefrustreerd en al mijn posts die gaan over Gijs moeten ook allemaal met die ondertoon gelezen worden.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:46 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Ik zie gewoon waar de toon in jouw berichten vandaan komt. Maar je lijkt er niet mee geconfronteerd te willen worden. Is ook prima hoor
[..]
Nog steeds een groot mysterie, volgens mij is van haar nog geen 'voorstel-filmpje' voorbij gekomen.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:49 schreef Terreros85 het volgende:
Nog even de vraag van net. Hoe oud is Femke nou echt?
Tussen de 25 en de 30.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:49 schreef Terreros85 het volgende:
Nog even de vraag van net. Hoe oud is Femke nou echt?
Ik kan me er wel iets bij voorstellen, aangezien het zijn eigen boerderij is met zijn geliefde geitjes. Als iemand dan tè negatief is...quote:Op zondag 2 januari 2011 21:46 schreef naomie het volgende:
[..]
Zou ik opzich wel stom vinden maar denk dat dat wel mee gaat spelen inderdaad. En het feit dat Berber natuurlijk ver weg woont. Maar ik zou dan zeggen: zolang ze bereid is om te leren maakt het toch niet uit dat ze een achterstand heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |