Daar is Yvonne veul te lief voor.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:37 schreef Terreros85 het volgende:
Ik vind Femke ook leuk. Ik verwacht een confrontatie tussen haar en Yvonne. Die zijn echt elkaars tegenpolen, volgens mij.
dat is ook zo. Zo lang we maar niet zo'n situatie krijgen als bij het Hemd vorig jaar. Hanneke en Saskia bleven over.quote:
Teletekst pagina 888quote:Op zondag 2 januari 2011 21:35 schreef RedFever007 het volgende:
Kan niet wachten tot volgende week [ afbeelding ]![]()
Beetje ondertiteling her en der zou trouwens wel handig zijn
Gast, wat héb je toch met je gezeur over Femke... Ik vind haar echt hartstikke leuk!quote:Op zondag 2 januari 2011 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou net aan tafel dan, 1 blondje uit het Noorden met haar scherpe norse opmerkingen
De andere 2 dames waren meteen stil en Gijs ook
Daar kom je ook niet achter... Ik kan je wel zeggen dat ze IRL heeeeel leuk isquote:Op zondag 2 januari 2011 21:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet over uit met Femke. En dat zal ook pas komen als ik haar echt spreek. (Nooit dus)
Ze was wel erg aanwezig, maar misschien wel op een leuke manier. (Zoals ik ook wel kan zijn) Maar dat valt in die paar minuutjes niet op te maken...
Vorige week riep ik nog dat Berber zijn voorkeur geniet, maar nu ben ik daar niet zo zeker van. Anita en Judith hebben voor op Berber dat ze iets met het platteland hebben, dus is het makkelijker voor Frank om Berber niet te kiezen ook gezien de afstand. Hopelijk kiest hij met zijn hart en niet met zijn verstand.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:37 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat Frank straks of Anita of Berber preventief moet gaan verwijderen.
Dat zal dan wel Berber worden. Woont toch ver weg en vond hem vandaag ook niet echt postief over haar. Eerst toen in de stal bij die geiten en daarna dat ze aan het klungelen was bij het vuur. Ik denk ook niet dat hij die opmerking van haar leuk gaat vinden... Ik vind haar het leukste van de 3, maar denk dat het snel bye bye Berber gaat worden...quote:Op zondag 2 januari 2011 21:37 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat Frank straks of Anita of Berber preventief moet gaan verwijderen.
Ik denk dat Anita en Berber een flinke aanvaring gaan krijgen. In dat extra stukje over die boeken zie je al een diss van Anita naar Berber.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Vorige week riep ik nog dat Berber zijn voorkeur geniet, maar nu ben ik daar niet zo zeker van. Anita en Judith hebben voor op Berber dat ze iets met het platteland hebben, dus is het makkelijker voor Frank om Berber niet te kiezen ook gezien de afstand. Hopelijk kiest hij met zijn hart en niet met zijn verstand.
Ik vind persoonlijk Judith de leukste. Maar dat zal door mijn zuidelijke afkomst komen.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:40 schreef naomie het volgende:
[..]
Dat zal dan wel Berber worden. Woont toch ver weg en vond hem vandaag ook niet echt postief over haar. Eerst toen in de stal bij die geiten en daarna dat ze aan het klungelen was bij het vuur. Ik denk ook niet dat hij die opmerking van haar leuk gaat vinden... Ik vind haar het leukste van de 3, maar denk dat het snel bye bye Berber gaat worden...
Jij had gewoon zelf op Gijs' boerderij willen logeren, destijds. Doe niet zo gefrustreerd, get a life!quote:Op zondag 2 januari 2011 21:40 schreef Cee het volgende:
Zo, aflevering net besproken over de telefoon met beste vriendin. Ze belde, ik nam op, vriendin: "Zooo, wat een rommelboerderij heeft Gijsje!"
Nooit van teletekst 888 gehoord?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:35 schreef RedFever007 het volgende:
Beetje ondertiteling her en der zou trouwens wel handig zijn
Mwah, zal vast wel meevallen. En Gijsbert lijkt het voorlopig wel leuk te vindenquote:Op zondag 2 januari 2011 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah als je elke dag van die sneertjes krijgt ben je daar snel klaar mee thuis
Anita.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:42 schreef Bos81 het volgende:
Wie kwam er nu op de fiets naar Frank, was dat Judith of ANita?
Anita. Judith woont net boven Eindhoven.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:42 schreef Bos81 het volgende:
Zo. Je doet je naam eer aan.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:41 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Jij had gewoon zelf op Gijs' boerderij willen logeren, destijds. Doe niet zo gefrustreerd, get a life!
Anita, die woont in hetzelfde durrepquote:Op zondag 2 januari 2011 21:42 schreef Bos81 het volgende:
Anita! Die woont in de buurt.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:42 schreef Bos81 het volgende:
Dus je ziet het zelf ook hoe ze overkomtquote:Op zondag 2 januari 2011 21:39 schreef Zonnestraaltje het volgende:
maar via dit programma kom je daar inderdaad niet achter. Er wordt zo'n klein deel maar uitgezonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |