Anita was aan het lachen, en toen zei Berber iets van, 'nou als je het zelf maar leuk vind...'quote:Op zondag 2 januari 2011 21:13 schreef kaputwiehund het volgende:
Van wie kwam die cynische opmerking?
Ja, vraag ik me ook af. Berber?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:13 schreef kaputwiehund het volgende:
Van wie kwam die cynische opmerking?
WT doet zij eigk?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:12 schreef alors het volgende:
[..]
Nou Heidy heeft het volgens mij zelf al prima voor elkaar in dr eentje
Ja het zal wel weer zo geknipt zijn, zoals altijdquote:Op zondag 2 januari 2011 21:15 schreef Silenus het volgende:
Ach uiteindelijk zal dit ook wel meevallen, dit is DE cliffhanger he. Als er aan elkaars haar werd getrokken werd dat wel uitzonden.
Annemarie: "Kaal of niet kaal?"quote:Op zondag 2 januari 2011 21:16 schreef Hippos het volgende:
Zwart bont gevlekt of rood bont gevlekt...wat een vragen; daar zijn toch betere versies van
Dat komt omdat het een pot is. Wat een ellende zeg, echt heel zielig eigenlijkquote:Op zondag 2 januari 2011 21:17 schreef sheotah het volgende:
Echt hoor, dat wordt toch niks zo met Annemarie. Ik hoop wel dat één van die kerels op een gegeven moment haar confronteren zal.
Ze was al met veilig kiezen begonnen door Sander niet te kiezen. Dat had ze volgens mij wel gewild, maar niet gedurfd.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:18 schreef Hippos het volgende:
Ja, ze is toch echt een wandelde ijskist; op de vragen die Yvonne stelde (hoe ga je ze dan beter leren kennen) was het antwoord ook erg veelzeggend, nee, ik denk dat ze voor veilig gaat kiezen...
Ja, die vind ik ook zo leuk!quote:Op zondag 2 januari 2011 21:19 schreef Hippos het volgende:
Yvonne van Gijsbert vind ik ook erg leuk; ben benieuwd hoe het daar gaat lopen
Dat is toch mooi. Hebben wij ook wat om ons over te verbazen.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat komt omdat het een pot is. Wat een ellende zeg, echt heel zielig eigenlijk
quote:Op zondag 2 januari 2011 21:19 schreef Hippos het volgende:
Dat het nog voorkomt dat zulke vrouwen denken dat ze een kerel moeten ofzo?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:20 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Dat is toch mooi. Hebben wij ook wat om ons over te verbazen.
Is dat die blonde?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:19 schreef Hippos het volgende:
Can you tell?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat komt omdat het een pot is. Wat een ellende zeg, echt heel zielig eigenlijk
Zal je zien is er niks aan de hand, maar is het weer om de spanning op te bouwen en gewoon een kort stil momentje met 1 fout grapjequote:Op zondag 2 januari 2011 21:17 schreef Hippos het volgende:
Ben benieuwd waarom het zou 'stil' was aan die tafel, zal wel enorm goed geknipt zijn, maar misschien krijgen we wat moois te zien, catfights maar dan subtiel
Oh ja die vind ik ook heel leuk, vrolijk en gezelligquote:
Maar ook wel terughoudend. Volgens mij was zij ook niet zo aanwezig bij de dagdate.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja die vind ik ook heel leuk, vrolijk en gezellig
De mijne slaat heel hard uitquote:Op zondag 2 januari 2011 21:21 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Can you tell?![]()
Mijn gaydar is kapot namelijk..
Wel met die korte haren he.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja die vind ik ook heel leuk, vrolijk en gezellig
Nou net aan tafel dan, 1 blondje uit het Noorden met haar scherpe norse opmerkingenquote:Op zondag 2 januari 2011 21:23 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Maar ook wel terughoudend. Volgens mij was zij ook niet zo aanwezig bij de dagdate.
Ah oke.quote:
I know, die als eerste binnen kwamquote:
Ouwe meuk inderdaad.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:25 schreef marcodej het volgende:
Wat een armoedige boerderie heeft die Gijsbert eigenlijk.
Denk ik ook, maar hij had geen keus natuurlijk. Het was zij of Diana, aangezien Paulien zich terug had getrokken.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:26 schreef Breekfast het volgende:
Richard wil die Engelse volgens mij liever vandaag dan morgen kwijt. Die gaat het sowieso niet worden. Heeft hij helemaal geen zin in, dat Engels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |