Robin Williams en beste Jack slechte acteurs noemen.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:23 schreef PurpleSwan het volgende:
john lithgow, robin williams, jack nicholson... maar die zijn meer overrated. steven seagal is natuurlijk nog net iets kutter, jean claude vandamme ook.
Pfoeh daar noem je twee wereldacteurs zeg. Als je Robin Williams in One Hour Photo zag kun je hem toch niet overrated noemen? En Jack Nicholson in The Shining?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:23 schreef PurpleSwan het volgende:
john lithgow, robin williams, jack nicholson... maar die zijn meer overrated. steven seagal is natuurlijk nog net iets kutter, jean claude vandamme ook.
... En Gibson Australisch!quote:Op maandag 3 januari 2011 00:10 schreef Michelangelo2 het volgende:
Mel Gibson![]()
En volgens mij is Radcliffe Brits....
Deuce Bigalowquote:Op maandag 3 januari 2011 13:57 schreef Gorro het volgende:
Rob Schneider. Die gast is niet grappig. Echt niet! Stop met hem rollen geven! Alsjeblieft!
Bedankt voor het illustreren van mijn punt. Wat een verschrikkelijk, ongrappig stuk stront is datquote:
Dat heb ik ook. Ik heb het idee dat naarmate Cage ouder wordt hij ook slechter gaat acteren.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:08 schreef DragonFodder het volgende:
Ik kan Nicholas Cage niet uitstaan. Niet de slechtste ooit, maar ik kan hem ècht nie lijen.
idd.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:09 schreef Gorro het volgende:
[..]
Bedankt voor het illustreren van mijn punt. Wat een verschrikkelijk, ongrappig stuk stront is dat
Jean Claude van Damme is natuurlijk allesbehalve een topacteur, maar als je de film JCVD (http://www.imdb.com/title/tt1130988/) hebt gezien dan kijk je ineens heel anders tegen hem aan. Een heel apart speelfilm en waarin blijkt dat van Damme toch wel iets van acteren heeft opgestoken. Een topper wordt het nooit, maar het is jammer dat hij in zijn standaard direct-to-video-actie-zut nooit deze performance heeft (kunnen? mogen?) laten zien.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:23 schreef PurpleSwan het volgende:
(...) Steven seagal is natuurlijk nog net iets kutter, jean claude vandamme ook.
zal em eens kijken als ik me verveel.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:18 schreef tvfan42 het volgende:
[..]
Jean Claude van Damme is natuurlijk allesbehalve een topacteur, maar als je de film JCVD (http://www.imdb.com/title/tt1130988/) hebt gezien dan kijk je ineens heel anders tegen hem aan. Een heel apart speelfilm en waarin blijkt dat van Damme toch wel iets van acteren heeft opgestoken. Een topper wordt het nooit, maar het is jammer dat hij in zijn standaard direct-to-video-actie-zut nooit deze performance heeft (kunnen? mogen?) laten zien.
Hij is echt brak inderdaad.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij de normale acteurs is mijn favoriete pispaal Channing Tatum.
En Van Damme heeft daar (en ook elders) zelfspot, de slechtste acteur is voor mij per definitie iemand die zelf denkt dat hij goed bezig is.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:18 schreef tvfan42 het volgende:
Jean Claude van Damme is natuurlijk allesbehalve een topacteur, maar als je de film JCVD (http://www.imdb.com/title/tt1130988/) hebt gezien dan kijk je ineens heel anders tegen hem aan. Een heel apart speelfilm en waarin blijkt dat van Damme toch wel iets van acteren heeft opgestoken. Een topper wordt het nooit, maar het is jammer dat hij in zijn standaard direct-to-video-actie-zut nooit deze performance heeft (kunnen? mogen?) laten zien.
Ah, Will Wheaton, Sheldon's arch enemy.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 06:01 schreef mien-moeke het volgende:
Verder: dat joch dat in The Next Generation Wesley Crusher speelt.
Precies, de film die ik eerder noemde in dit topic, "Motor Home Massacre" - je ziet een paar meiden in tentjes kamperen en dan hun kleren uittrekken omdat ze liggen te vozen met een of andere gast. Die meiden dachten vast: ik zou noooit m'n kleren uittrekken, maar dit is film, dit is acteren, dit is carrière!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:26 schreef tvfan42 het volgende:
Echt slecht zijn de acteurs in die goedkope straight-to-video films, die op IMDb gemiddeld een 4 of lager scoren - de namen weet ik gelukkig niet. Daar zie je "prestaties" waarbij ik me serieus afvraag waarom die lui ooit acteur zijn geworden en vooral waarom iemand de moeite genomen heeft er een camera op te zetten en het te filmen. Het grenst aan het ongelofelijke soms. (ik vraag me dus af ook waarom tegen beter weten ik een paar van die films geprobeerd heb te kijken in het verleden - doe ik dus ook niet meer..)
Ook zo erg inderdaad, die laatste, en al speelt hij een serieuze rol, dan nog moet ik alleen maar denken aan die rare koppen die hij altijd trekt.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:42 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb ook een hekel aan Robin Williams. Totaal niet grappig die man. Net zoals Jim Carrey.
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:20 schreef punchdrunk het volgende:
je kunt natuurlijk lijsten met Z-acteurs opnoemen, maar het leukste is wel om juist slechte acteurs uit grote films te noemen.
Hayden Christensen vond ik in Life as a House (in een sneak gezien toendertijd) veelbelovend, maar daarna is hij me tegengevallen, met name zijn statische optreden in Star Wars viel tegen.quote:persoonlijk: Hayden Christensen vind ik echt dramatisch slecht. net als Keanu reeves, die ongeemotioneerde lange pan van em kan ik ook niet leien.
nicolas cage kan mij juist wel bekoren. geen absolute topper, maar zeker niet onverdienstelijk.
Slaat nergens op. Je kan hem niet leuk vinden, een grote l*l voor mijn part, prima allemaal, maar waar alle film- en acteerdeskundigen het unaniem over eens zijn is dat Leonardo di Caprio een van de beste acteurs in Hollywood is - en dat was al zo lang voor Titanic.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |