Robin Williams en beste Jack slechte acteurs noemen.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:23 schreef PurpleSwan het volgende:
john lithgow, robin williams, jack nicholson... maar die zijn meer overrated. steven seagal is natuurlijk nog net iets kutter, jean claude vandamme ook.
Pfoeh daar noem je twee wereldacteurs zeg. Als je Robin Williams in One Hour Photo zag kun je hem toch niet overrated noemen? En Jack Nicholson in The Shining?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:23 schreef PurpleSwan het volgende:
john lithgow, robin williams, jack nicholson... maar die zijn meer overrated. steven seagal is natuurlijk nog net iets kutter, jean claude vandamme ook.
... En Gibson Australisch!quote:Op maandag 3 januari 2011 00:10 schreef Michelangelo2 het volgende:
Mel Gibson![]()
En volgens mij is Radcliffe Brits....
Deuce Bigalowquote:Op maandag 3 januari 2011 13:57 schreef Gorro het volgende:
Rob Schneider. Die gast is niet grappig. Echt niet! Stop met hem rollen geven! Alsjeblieft!
Bedankt voor het illustreren van mijn punt. Wat een verschrikkelijk, ongrappig stuk stront is datquote:
Dat heb ik ook. Ik heb het idee dat naarmate Cage ouder wordt hij ook slechter gaat acteren.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:08 schreef DragonFodder het volgende:
Ik kan Nicholas Cage niet uitstaan. Niet de slechtste ooit, maar ik kan hem ècht nie lijen.
idd.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:09 schreef Gorro het volgende:
[..]
Bedankt voor het illustreren van mijn punt. Wat een verschrikkelijk, ongrappig stuk stront is dat
Jean Claude van Damme is natuurlijk allesbehalve een topacteur, maar als je de film JCVD (http://www.imdb.com/title/tt1130988/) hebt gezien dan kijk je ineens heel anders tegen hem aan. Een heel apart speelfilm en waarin blijkt dat van Damme toch wel iets van acteren heeft opgestoken. Een topper wordt het nooit, maar het is jammer dat hij in zijn standaard direct-to-video-actie-zut nooit deze performance heeft (kunnen? mogen?) laten zien.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:23 schreef PurpleSwan het volgende:
(...) Steven seagal is natuurlijk nog net iets kutter, jean claude vandamme ook.
zal em eens kijken als ik me verveel.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:18 schreef tvfan42 het volgende:
[..]
Jean Claude van Damme is natuurlijk allesbehalve een topacteur, maar als je de film JCVD (http://www.imdb.com/title/tt1130988/) hebt gezien dan kijk je ineens heel anders tegen hem aan. Een heel apart speelfilm en waarin blijkt dat van Damme toch wel iets van acteren heeft opgestoken. Een topper wordt het nooit, maar het is jammer dat hij in zijn standaard direct-to-video-actie-zut nooit deze performance heeft (kunnen? mogen?) laten zien.
Hij is echt brak inderdaad.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij de normale acteurs is mijn favoriete pispaal Channing Tatum.
En Van Damme heeft daar (en ook elders) zelfspot, de slechtste acteur is voor mij per definitie iemand die zelf denkt dat hij goed bezig is.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:18 schreef tvfan42 het volgende:
Jean Claude van Damme is natuurlijk allesbehalve een topacteur, maar als je de film JCVD (http://www.imdb.com/title/tt1130988/) hebt gezien dan kijk je ineens heel anders tegen hem aan. Een heel apart speelfilm en waarin blijkt dat van Damme toch wel iets van acteren heeft opgestoken. Een topper wordt het nooit, maar het is jammer dat hij in zijn standaard direct-to-video-actie-zut nooit deze performance heeft (kunnen? mogen?) laten zien.
Ah, Will Wheaton, Sheldon's arch enemy.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 06:01 schreef mien-moeke het volgende:
Verder: dat joch dat in The Next Generation Wesley Crusher speelt.
Precies, de film die ik eerder noemde in dit topic, "Motor Home Massacre" - je ziet een paar meiden in tentjes kamperen en dan hun kleren uittrekken omdat ze liggen te vozen met een of andere gast. Die meiden dachten vast: ik zou noooit m'n kleren uittrekken, maar dit is film, dit is acteren, dit is carrière!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:26 schreef tvfan42 het volgende:
Echt slecht zijn de acteurs in die goedkope straight-to-video films, die op IMDb gemiddeld een 4 of lager scoren - de namen weet ik gelukkig niet. Daar zie je "prestaties" waarbij ik me serieus afvraag waarom die lui ooit acteur zijn geworden en vooral waarom iemand de moeite genomen heeft er een camera op te zetten en het te filmen. Het grenst aan het ongelofelijke soms. (ik vraag me dus af ook waarom tegen beter weten ik een paar van die films geprobeerd heb te kijken in het verleden - doe ik dus ook niet meer..)
Ook zo erg inderdaad, die laatste, en al speelt hij een serieuze rol, dan nog moet ik alleen maar denken aan die rare koppen die hij altijd trekt.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:42 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb ook een hekel aan Robin Williams. Totaal niet grappig die man. Net zoals Jim Carrey.
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:20 schreef punchdrunk het volgende:
je kunt natuurlijk lijsten met Z-acteurs opnoemen, maar het leukste is wel om juist slechte acteurs uit grote films te noemen.
Hayden Christensen vond ik in Life as a House (in een sneak gezien toendertijd) veelbelovend, maar daarna is hij me tegengevallen, met name zijn statische optreden in Star Wars viel tegen.quote:persoonlijk: Hayden Christensen vind ik echt dramatisch slecht. net als Keanu reeves, die ongeemotioneerde lange pan van em kan ik ook niet leien.
nicolas cage kan mij juist wel bekoren. geen absolute topper, maar zeker niet onverdienstelijk.
Slaat nergens op. Je kan hem niet leuk vinden, een grote l*l voor mijn part, prima allemaal, maar waar alle film- en acteerdeskundigen het unaniem over eens zijn is dat Leonardo di Caprio een van de beste acteurs in Hollywood is - en dat was al zo lang voor Titanic.quote:
Meningen verschillen.. IK VIND hem geen goede acteur..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:50 schreef tvfan42 het volgende:
[..]
Slaat nergens op. Je kan hem niet leuk vinden, een grote l*l voor mijn part, prima allemaal, maar waar alle film- en acteerdeskundigen het unaniem over eens zijn is dat Leonardo di Caprio een van de beste acteurs in Hollywood is - en dat was al zo lang voor Titanic.
Het is niet een kwestie van een mening. Of iemand kan acteren is gewoon min of meer rationeel en onafhankelijk vast te stellen - daar bestaan regels en methoden voor. Een beetje als bij een rechtzaak.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:54 schreef Stink_vis het volgende:
Meningen verschillen.. IK VIND hem geen goede acteur..
In de TT staat ook vind hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:59 schreef tvfan42 het volgende:
[..]
Het is niet een kwestie van een mening. Of iemand kan acteren is gewoon min of meer rationeel en onafhankelijk vast te stellen - daar bestaan regels en methoden voor. Een beetje als bij een rechtzaak.
Of men een acteur graag ziet in een film, je aanspreekt etc, dat is wel een kwestie van mening. Maar de vraag is de "slechtste acteur", niet de "minst favoriete acteur". Of maak er dan "de slechte filmster" van, want succesvol zijn als filmster hangt van veel meer af dan alleen kunnen acteren, en juist die dingen zijn vooral gebaseerd op meningen.
Ja die is ook ontzettend belabberd inderdaadquote:
ja?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja die is ook ontzettend belabberd inderdaad
Verder vind ik Colin Farrel (ofzo) een waardeloze acteur, die is echt nooit serieus te nemen
O crap die is Iers![]()
![]()
ja! en oh? hoezo dat?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:15 schreef speknek het volgende:
Matthew McConaughey is overigens ook overal belabberd, en zeker niet zo knap als vrouwen denken.
Ik wou net zeggen, die gast weet zelf nieteens waar hij vandaan komtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:02 schreef Daskaar het volgende:
tommy wiseau
edit: poep, hij moest amerikaan zijn, he? niemand weet waar wiseau vandaan komt en hij woont in amerika, dat telt dan toch wel he?
Deze zocht ik inderdaad.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:02 schreef Daskaar het volgende:
tommy wiseau
edit: poep, hij moest amerikaan zijn, he? niemand weet waar wiseau vandaan komt en hij woont in amerika, dat telt dan toch wel he?
David Caruso by far. Dat is imho de slechtste acteur aller tijden.quote:
Ik wil niet teveel overkomen als een jaloers sekreet (hij is ongetwijfeld knapper dan ik), maarquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:54 schreef Stink_vis het volgende:
[..]
Meningen verschillen.. IK VIND hem geen goede acteur..
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:59 schreef tvfan42 het volgende:
[..]
Het is niet een kwestie van een mening. Of iemand kan acteren is gewoon min of meer rationeel en onafhankelijk vast te stellen - daar bestaan regels en methoden voor. Een beetje als bij een rechtzaak.
Of men een acteur graag ziet in een film, je aanspreekt etc, dat is wel een kwestie van mening. Maar de vraag is de "slechtste acteur", niet de "minst favoriete acteur". Of maak er dan "de slechtste filmster" van, want succesvol zijn als filmster hangt van veel meer af dan alleen kunnen acteren, en juist die dingen zijn vooral gebaseerd op meningen.
Zo zit de wereld niet in elkaar. Je kan niet zomaar zeggen dat iemand slecht is zonder verdere argumentatie en elk punt van kritiek af te doen als "ja maar ik vind het zo". Ja, en ik vind dat ik president van de VS ben maar toch is het niet zo.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
In de TT staat ook vind hoor
Is een meningstopic.
Verder ben ik het wel met je eens dat die mening echt slaat als een komkommer op een stuk speenvarken, want Leo is echt duidelijk een van de beste actuers en er zijn ook vrij weinig redenen om dat anders te zien
Volgens mij zijn we het eens? Of snap ik je niet? (kan hoor, ik kan soms heel dom doen)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:23 schreef TC03 het volgende:
Zonder argumenten heeft je mening geen waarde.
Klopt, ik wilde gewoon even de hele discussie quoten maar ik vergat er één.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:25 schreef tvfan42 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we het eens? Of snap ik je niet? (kan hoor, ik kan soms heel dom doen)
Inderdaad onzin. Uitstekende acteur. Als je 'm niet goed (geschikt) vindt als Batman, okay, ga dan eens bijvoorbeeld naar The Machinist kijken. Kan je een niet leuke film vinden misschien, maar blijven volhouden dat het een slechte acteur is wordt dan bijzonder moeilijk hoor.quote:
Of American Psycho. Ik vond Bale niet op z'n best in z'n beste films, om het zo maar te zeggen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:38 schreef tvfan42 het volgende:
[..]
Inderdaad onzin. Uitstekende acteur. Als je 'm niet goed (geschikt) vindt als Batman, okay, ga dan eens bijvoorbeeld naar The Machinist kijken. Kan je een niet leuke film vinden misschien, maar dan blijven volhouden dat het een slechte acteur is wordt dan bijzonder moeilijk hoor.
Best goed lijstje. Ben er compleet mee eensquote:Op zondag 2 januari 2011 20:21 schreef Onnoman het volgende:
top 5je!
bij mij:
1: Chuck Norris
2: Steven Seagal
3: David Hasselhoff
4: Nicholas Cage
5: John Travolta
Ja, vond BatMan nog wel meevallen van 'm, In American Psycho dramatischquote:
Misschien is dat het ook welquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:41 schreef speknek het volgende:
Christian Bale heeft bewezen goed te kunnen acteren, maar de laatste tijd vind ik hem wel voortdurend hetzelfde trucje op voeren. Maar misschien ben ik gewoon Bale-moe.
Hollywood-acteurs hebben vrijwel allemaal een eentonige personage. Het is hun handelsmerk denk ikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:41 schreef speknek het volgende:
Christian Bale heeft bewezen goed te kunnen acteren, maar de laatste tijd vind ik hem wel voortdurend hetzelfde trucje op voeren. Maar misschien ben ik gewoon Bale-moe.
och American Psycho is zoooo goed!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:41 schreef n8n het volgende:
[..]
Ja, vond BatMan nog wel meevallen van 'm, In American Psycho dramatisch
Dus als het expres is maakt dat het goed. Ik vind het niet goed uit de verf komen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:21 schreef Daskaar het volgende:
[..]
och American Psycho is zoooo goed!
als je m daar slecht in vond, dan opper ik de mogelijkheden dat je de film niet snapte of het gewoon niet vermakelijk vond wat hij deed.
want wat hij deed deed ie expres en enorm goed!
klopt voor veel acteurs idd, maar er zijn uitzonderingen zoals robert deniro.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:32 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hollywood-acteurs hebben vrijwel allemaal een eentonige personage. Het is hun handelsmerk denk ik
Ook Robert deNiro heeft zijn maniertjes en wordt vaak in eenzelvige rollen gecast.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:13 schreef PurpleSwan het volgende:
[..]
klopt voor veel acteurs idd, maar er zijn uitzonderingen zoals robert deniro.
Niet echt, en ik denk dat er weinig acteurs zijn die zulke uiteenlopende rollen op zo'n goeie manier hebben gespeeld. Maar dat laatste is mijn mening.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ook Robert deNiro heeft zijn maniertjes en wordt vaak in eenzelvige rollen gecast.
Edward Norton vind ik de beste uitzondering. Van een geestelijk gehandicapte in Primal Fear naar een gespierde nazi in American History X. De laatste jaren doet ie het wat rustiger aan maar hem kan je eigenlijk voor elke rol castenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:13 schreef PurpleSwan het volgende:
[..]
klopt voor veel acteurs idd, maar er zijn uitzonderingen zoals robert deniro.
Net zoals Brad Pitt. Vind het altijd knap hoe zo'n bekende acteur elke keer een personage neer weet te zetten zonder dat je steeds denkt: 'hey, dat is Brad Pitt'.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:11 schreef planethugo het volgende:
[..]
Edward Norton vind ik de beste uitzondering. Van een geestelijk gehandicapte in Primal Fear naar een gespierde nazi in American History X. De laatste jaren doet ie het wat rustiger aan maar hem kan je eigenlijk voor elke rol casten
Hugh Grant heeft ook een plaats in mijn ere-top. Moet elke keer weer kotsen als ik em zie, insgelijks voor Julia Roberts. En Nothing Hill is een van de meest afgrijselijke films ooit.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:45 schreef Schenkstroop het volgende:
Nicholas Cage
Hugh Grant.
Jim Carey
Robin Williams
gedeelde 1e plaats voor die twee alle vier de zg. acteurs.
ja als je het expres doet dan doe je het goed.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:34 schreef n8n het volgende:
[..]
Dus als het expres is maakt dat het goed. Ik vind het niet goed uit de verf komen.
Hugh Grant speelt altijd, op een uitzonderling na, Hugh Grant. Dat doet-ie degelijk, maar je vindt dat leuk of je vindt dat niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:16 schreef boyv het volgende:
Hugh Grant heeft ook een plaats in mijn ere-top. Moet elke keer weer kotsen als ik em zie, insgelijks voor Julia Roberts. En Nothing Hill is een van de meest afgrijselijke films ooit.
Belgisch....quote:Op zondag 2 januari 2011 20:23 schreef PurpleSwan het volgende:
ik ook niet, en die kutuser hier ook niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:44 schreef FireFox1 het volgende:
Will Ferrell
Kan die gast écht niet uitstaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |