quote:
Ja en na een inworp van 20 cent schijt ezeltje strekje echte euro's uit.quote:Als het kabinet valt, verdwijnt de HRA dan wel?
Hoor ik daar een twijfelende liberaal die de conservatieve koers laakt, maar D66 te links vindt?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:18 schreef kort het volgende:
Ok, dan ik met een gerust hart VVD gaan stemmen. Bedankt!
Daarom en als er al een verandering komt zal dat over lange tijd worden uitgesmeerdquote:Op zondag 2 januari 2011 20:18 schreef Dementor het volgende:
Nee, dan moeten er eerst een nieuwe regering gevormd worden.
Welke partijen dan in de coalitie verschijnen en met welke punten weet niemand zeker.
Maar ik denk niet dat er een partij de coalitie binnenkomt welke de HRA op rigoureuze af wil schaffen.
Je wilt dat de HRA behouden blijft?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:18 schreef kort het volgende:
Ok, dan ik met een gerust hart VVD gaan stemmen. Bedankt!
Inderdaad. Daarom vooral links stemmen 3 maart.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:26 schreef Crazy Harry het volgende:
De kans dat de HRA wegvalt bij het vallen van het huidig kabinet is in ieder geval groter dan bij het aanblijven van het huidig kabinet.
Aangezien ik een progressief liberaal kabinet wenselijk acht, en dat meestal onder 'links' wordt geschaard, ben ik het deze keer met je eens, ondanks ik een hekel heb aan links-rechts denken.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:28 schreef KoosVogels het volgende:
Inderdaad. Daarom vooral links stemmen 3 maart.
Ik vind D66 alles behalve links, heb ook op D66 gestemd afgelopen verkiezingenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoor ik daar een twijfelende liberaal die de conservatieve koers laakt, maar D66 te links vindt?
Dan kun je POL beter mijden, vrees ikquote:Op zondag 2 januari 2011 20:35 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Aangezien ik een progressief liberaal kabinet wenselijk acht, en dat meestal onder 'links' wordt geschaard, ben ik het deze keer met je eens, ondanks ik een hekel heb aan links-rechts denken.
Nee, zou het liefst zien verdwijnen. Vandaar ik D66 een stuk beter vind dan VVDquote:Op zondag 2 januari 2011 20:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je wilt dat de HRA behouden blijft?
Nee hoor, dat vind in POL iedereen. Alleen handelen we er niet naar.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan kun je POL beter mijden, vrees ik
Als je zo hervormingsgezind bent, waarom ben je dan voorstander van ons rechts kabinet?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:37 schreef kort het volgende:
[..]
Nee, zou het liefst zien verdwijnen. Vandaar ik D66 een stuk beter vind dan VVD
Omdat het een rechts kabinet is die fors bezuinigt op cultuur en snijdt in het ambtenaren apparaat. Zie zo liefst mogelijk een kleine overheid. Een rechts kabinet met D66 zie ik niet zo snel komen.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je zo hervormingsgezind bent, waarom ben je dan voorstander van ons rechts kabinet?
Ah, oke. Al zou ik er maar niet op rekenen dat er veel ambtenaren gaan verdwijnen.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:39 schreef kort het volgende:
[..]
Omdat het een rechts kabinet is die fors bezuinigt op cultuur en snijdt in het ambtenaren apparaat. Zie zo liefst mogelijk een kleine overheid. Een rechts kabinet met D66 zie ik niet zo snel komen.
Dat is er toch regelmatig geweest met CDA, VVD en D'66. En zoals koos al zei, reken er maar niet op dat er zoveel ambtenaren verdwijnen. Daar hebben ambtenaren om de een of andere reden een hekel aan en die zullen nou niet bepaald meewerken.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:39 schreef kort het volgende:
[..]
Omdat het een rechts kabinet is die fors bezuinigt op cultuur en snijdt in het ambtenaren apparaat. Zie zo liefst mogelijk een kleine overheid. Een rechts kabinet met D66 zie ik niet zo snel komen.
My thoughts exactly. Graag D66 GL VVD, maar die kans is wel heel klein.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:39 schreef kort het volgende:
[..]
En het aflossingsvrije deel beperkt worden wellicht.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:16 schreef eriksd het volgende:
Ik zie sowieso de aftrek gemaximeerd worden tot 42%, en dan geleidelijk afbouwen.
Want er is een substiantieel verschil tussen aflossingsvrij en een spaarhypotheek.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En het aflossingsvrije deel beperkt worden wellicht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |