Zit je iig in het weekend niet zo in spanning dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:44 schreef GotC het volgende:
Net weer het bedrijf gebeld, de beslissing wordt over het weekend heen getild. Ze was iig positief dat ik het initiatief had genomen en ze wist nog wie ik wasAltijd fijn.
Thanksquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:49 schreef Daboman het volgende:
[..]
Zit je iig in het weekend niet zo in spanning dus dat scheelt.
Ik hoop het beste voor je.
Zelf moet ik nog het arbeidsvoorwaarde-gesprek doen, waarbij we gaan kijken wat ik kan gaan doen en natuurlijk om het contract te tekenen. Salaris hebben we in ieder geval al een akkoord over. Ze hebben aangegeven hierover te bellen, maar dit hebben ze nog steeds niet gedaan. De contactpersoon van het inhouse uzb is een week vrij en ik heb zelf onvoldoende informatie om contact te zoeken hierover met de mensen die hierover gaan. Dus maandag maar eens terugbellen dan om te vragen hoe dit zit. 1 februari komt er al snel aan!
Ik ga werken bij een farmaceutisch bedrijf. Ze maken 4 soorten medicijnen gebaseerd op antibodies die ze uit cellen oogsten. Ik kom in het productieproces terecht. Welke stappen precies, daar gaan we dus nog over praten. Het bedrijf draait 24/7 door, dus het zal wel even wennen zijn met nachtdiensten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Thanks
Wat voor werk ga je doen?
Altijd spannend, zo'n arbeidsvoorwaardengesprekFijn dat t salaris al goed is. Tevreden mee?
Leuk+interessant! Nachtdiensten zijn prima te doen hoor, gewoon goed voorbereidenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:36 schreef Daboman het volgende:
[..]
Ik ga werken bij een farmaceutisch bedrijf. Ze maken 4 soorten medicijnen gebaseerd op antibodies die ze uit cellen oogsten. Ik kom in het productieproces terecht. Welke stappen precies, daar gaan we dus nog over praten. Het bedrijf draait 24/7 door, dus het zal wel even wennen zijn met nachtdiensten.
Ja hoor, ze zaten ietsjes boven mijn indicatie, maar ook weer niet heel veel. Tsja, waarom dan nog onderhandelen, ben je lekker snel klaar en is makkelijk voor beide partijen.
En waar heb jij op gesolliciteerd?
Misschien zoeken ze ook nog BHV-ers voor naast je administratieve functie?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:39 schreef GotC het volgende:
Ik heb 'gewoon' gesolliciteerd op administratief medewerker export. Nog best lastig, aangezien ik hiervoor Marketing & Communicatie heb gedaan, en daarna 2 jaar verpleegkundeLastig om dan aan werkgevers te laten zien dat je juist nu voor iets anders wil gaan..
Ik heb m'n BHV diploma al, maar die is verlopenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien zoeken ze ook nog BHV-ers voor naast je administratieve functie?
Toch krijg ik veel complimenten voor mijn brieven en mensen die er verstand van hebben, hebben er weinig op aan te merken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:43 schreef Blobje het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar ik, en vele met mij, gebruiken precies hetzelfde als Viking84. Zo origineel is die inderdaad niet.
Ik vind serieus dat je je nu laat naaien. Jammer dat je geen andere opties hebt, anders zou ik ze als ik jou was vriendelijk bedanken. Je hebt 2 dagen de telefoon met je meegesleept, nog eens 2 dagen in de stress gezeten en dan melden ze doodleuk dat je het volgende week te horen krijgt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:44 schreef GotC het volgende:
Net weer het bedrijf gebeld, de beslissing wordt over het weekend heen getild. Ze was iig positief dat ik het initiatief had genomen en ze wist nog wie ik wasAltijd fijn.
Nou bedanken is wel weer erg grof, maar je kunt het zeker even zeggen ja. Maar goed, je zit wel altijd met dat dilemma: het kan je wel een aanbod kosten en je weet maar nooit hoe lang je op een eventueel volgend aanbod moet wachten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind serieus dat je je nu laat naaien. Jammer dat je geen andere opties hebt, anders zou ik ze als ik jou was vriendelijk bedanken. Je hebt 2 dagen de telefoon met je meegesleept, nog eens 2 dagen in de stress gezeten en dan melden ze doodleuk dat je het volgende week te horen krijgt.
Geen stijl.
Ga je etiketten plakken oid?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:36 schreef Daboman het volgende:
[..]
Ik ga werken bij een farmaceutisch bedrijf. Ze maken 4 soorten medicijnen gebaseerd op antibodies die ze uit cellen oogsten. Ik kom in het productieproces terecht. Welke stappen precies, daar gaan we dus nog over praten. Het bedrijf draait 24/7 door, dus het zal wel even wennen zijn met nachtdiensten.
Ja hoor, ze zaten ietsjes boven mijn indicatie, maar ook weer niet heel veel. Tsja, waarom dan nog onderhandelen, ben je lekker snel klaar en is makkelijk voor beide partijen.
En waar heb jij op gesolliciteerd?
Nee ik ga wel werken met relatief ingewikkelde apparatuur. Je zou het meer als een soort operator kunnen zien. Wel zijn de doorgroeimogelijkheden erg goed, dus mocht het onvoldoende uitdaging bieden kan ik altijd proberen er meer uit te slepen.quote:
Ik ben niet echt in een positie om te zeggen:quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind serieus dat je je nu laat naaien. Jammer dat je geen andere opties hebt, anders zou ik ze als ik jou was vriendelijk bedanken. Je hebt 2 dagen de telefoon met je meegesleept, nog eens 2 dagen in de stress gezeten en dan melden ze doodleuk dat je het volgende week te horen krijgt.
Geen stijl.
Dan is het goedquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben niet echt in een positie om te zeggen:stik er maar in, ik hoef die baan niet.
Als ik wekelijks/maandelijks een uitnodiging zou krijgen voor gesprekken, zou dat anders zijn, maar dat is nu eenmaal niet het geval.
Nee, het is niet netjes, en ja ik heb het ook aangegeven bij het bedrijf. Ze heeft haar excuses aangeboden en gezegd dat het niet de normale gang van zaken is.
Ik begrijp wel wat je bedoelt hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan is het goed.
@ Daboman: ok, dat is wat duidelijker. Je komt namelijk een beetje te slim over om etikettenplakker te zijn
.
Ze hebben hun excuses aangeboden en gezegd dat het niet de normale gang van zaken is. Het was leuker geweest als ze hier uit zichzelf mee waren gekomen, maar ze hadden ook níet hun excuses kunnen aanbieden, dus wmb zou de kous wel af zijn nu. Misschien niet metéén, maar dan toch wel over een paar dagenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik begrijp wel wat je bedoelt hoorErgens denk ik ook wel zo..
Maargoed! Ben überhaupt nog niet aangenomen oid
Op zich ben ik het met je eens (al vind ik bedanken om deze reden wat drastisch). Maar nu ik er goed over nadenk, merk ik dat ik zelf eigenlijk niet veel anders ben als mensen mij benaderen voor een functie.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Geen stijl.
Niet als het drie kwartier rijden is vanaf huis. En ik ben nog niet zo desperate om maar alles aan te nemen. Ben pas 1,5 maand werkloos nu. Er is nog genoeg hoop en ik vermaak me wel thuis wel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:51 schreef Daboman het volgende:
[..]
Kun je het niet combineren met een andere baan? Is niet het meest ideale, maar je hebt dan iig wel inkomsten.
Daar gaat het niet omquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Op zich ben ik het met je eens (al vind ik bedanken om deze reden wat drastisch). Maar nu ik er goed over nadenk, merk ik dat ik zelf eigenlijk niet veel anders ben als mensen mij benaderen voor een functie.
Ik vraag wat meer informatie, waar ik soms ook nog wel een aantal dagen mee wacht. Soms zelfs als ik al het idee heb dat het totaal niets voor me is. Daarna laat ik er rustig wat tijd overheen gaan tot ik daarop reageer. Ik geef wel eens een termijn aan, wanneer ik definitief iets laat horen, maar houd dat veelal vaag en laat de termijn ook rustig een paar dagen verstrijken.
Nu heb ik een luxe positie. Ik heb werk. Maar netjes t.o.v. de potentiële werkgever (of intercendent) is het natuurlijk eigenlijk ook niet.
Niiceee...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:14 schreef Daboman het volgende:
[..]
Nee ik ga wel werken met relatief ingewikkelde apparatuur. Je zou het meer als een soort operator kunnen zien. Wel zijn de doorgroeimogelijkheden erg goed, dus mocht het onvoldoende uitdaging bieden kan ik altijd proberen er meer uit te slepen.
Thanx.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Je kan overal op solliciteren. Als jij denkt dat het een functie is waar je geschikt voor bent, waarom niet? Ik voldoe ook niet altijd aan de eisen als ik ergens solliciteer, vacatures voldoen ook niet altijd aan mijn eisen als ik iets aangeboden krijg.
Het geeft een indicatie, maar meer maak ik er ook niet van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |