Als de muziek je niet aanstaat, prima. Iedereen zijn eigen smaak. Maar Bumpy Ridequote:Op zondag 2 januari 2011 13:26 schreef FruitenCo het volgende:
Die muziek van jouw staat me ook niet echt aan, maar dat is mijn mening. Vergeleken met andere landen is onze Top40 beschamend.
Ruim dan de helft kennen geen andere muziek als Top40 muziek, best triest eigenlijk. Maar verder is dit een terechte klacht
Cool. ik heb heul veel CD's van mijn ouders op den computer gezet een paar jaar terug en ik luister ze best vaakquote:Op zondag 2 januari 2011 13:28 schreef Dagoduck het volgende:
Ik luister nu:
http://www.rustradio.org/
Neil heeft zo veel nummers, voor elke stemming die je hebt wel wat!
Zie m'n last.fm: http://www.last.fm/user/MCDagoduckquote:Op zondag 2 januari 2011 13:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Cool. ik heb heul veel CD's van mijn ouders op den computer gezet een paar jaar terug en ik luister ze best vaak
Zie mijn reactie niet als een haat reactiequote:Op zondag 2 januari 2011 13:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Als de muziek je niet aanstaat, prima. Iedereen zijn eigen smaak. Maar Bumpy Ride
Tof! ik gebruik mijne al lang niet meer, zal kijken of ik hem kan vinden.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zie m'n last.fm: http://www.last.fm/user/MCDagoduck
Ja mijn reactie was ook geen haat reactie alleen op de foks komt het anders over dan in het echt jwtquote:Op zondag 2 januari 2011 13:29 schreef FruitenCo het volgende:
[..]
Zie mijn reactie niet als een haat reactieMaar wat ik dus wil zeggen is dat mensen alleen nog maar naar commerciėle muziek kunnen luisteren
Inderdaad, bumpy ride
Haten op Editorsquote:Op zondag 2 januari 2011 13:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Tof! ik gebruik mijne al lang niet meer, zal kijken of ik hem kan vinden.
Wel jammer van 14 keer Editors
http://www.last.fm/user/MisterSnuf/libraryquote:Op zondag 2 januari 2011 13:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, want als je niet naar ouwemannenmuziek luistert ben je een achterlijke idioot zonder enig verstand!quote:Op zondag 2 januari 2011 13:29 schreef Happel het volgende:
Tja, Nederland wordt dan ook voor 2/3 bevolkt door achterlijke idioten zonder enig verstand.
GVD IK BEDOEL TOCH DAT EDITORS JUIST MEER MOEST WORDEN AFGESPEELD HIER OP ITUNES HEB IK 3000 KEER AFGESPEELD OFZOquote:
DAN MOET JE HET WAT DUIDELIJKER MAKEN.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
GVD IK BEDOEL TOCH DAT EDITORS JUIST MEER MOEST WORDEN AFGESPEELD HIER OP ITUNES HEB IK 3000 KEER AFGESPEELD OFZO
EDITORS
BESTE BAND ALLERTIJDEN EN JE WEET HET
Si.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:33 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ja, want als je niet naar ouwemannenmuziek luistert ben je een achterlijke idioot zonder enig verstand!
OKE SORRY VOLGENDE KEER ZAL IK DUIDELIJKER ZIJN.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:34 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
DAN MOET JE HET WAT DUIDELIJKER MAKEN.
EDITORS
Ik heb dezen scrobbeler weer geinstalleerdquote:Op zondag 2 januari 2011 13:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/MisterSnuf/library
Sinds September niet meer gebruikt
Johnny Cash.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb dezen scrobbeler weer geinstalleerd
Ook een eckte eckte baas inderdaad. Net als Bob Dylanquote:
Vooroordelen voor mensen van een andere club, hoe triest wil je het hebbenquote:Op zondag 2 januari 2011 13:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ook een eckte eckte baas inderdaad. Net als Bob Dylan
Happel, ondanks dat je van Zuid bent kan ik het heel aardig met jou vinden.
Zo gaat dat in Roffa jwtquote:Op zondag 2 januari 2011 13:57 schreef FruitenCo het volgende:
[..]
Vooroordelen voor mensen van een andere club, hoe triest wil je het hebben
jouw klacht is helemaalquote:Op zondag 2 januari 2011 13:24 schreef Snuf. het volgende:
Echt in wat voor wereld leven wij toch? Je boy zit gewoon Neil Young te luisteren komt een sletje op MSN tegen mij praten. Het gesprek:
Top40 sletje: Wat voor muziek is dat dat jij luistert? **
Snuf.: Neil Young
Snuf.: Hier, een linkje van het nummer Top40 sletje: Ik zal eens kijken
*30 SECONDEN STILTE*
Top40 sletje: Wat is dit nou weer, LUISTER GEWOON BUMPY RIDE
Snuf.:
** Vertaald uit het top40slets
De klacht lijkt me zeker duidelijk.
Ware woorden dit.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ook een eckte eckte baas inderdaad. Net als Bob Dylan
quote:Op zondag 2 januari 2011 13:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
GVD IK BEDOEL TOCH DAT EDITORS JUIST MEER MOEST WORDEN AFGESPEELD HIER OP ITUNES HEB IK 3000 KEER AFGESPEELD OFZO
EDITORS
Brr3ezaHh T0ppickk #124 : Waar wederom geen nieuw topic werd geopend!quote:Op zondag 2 januari 2011 14:58 schreef chroestjov het volgende:
Ik had een topic vol met sletjes verwacht.
quote:Op zondag 2 januari 2011 13:32 schreef smegmanus het volgende:
Die sletjes zijn ook niet gemaakt om gezellig mee over muziek te kletsen maar om vol te ketsen.
ja echt hé, 2/3 van de mensen heeft ook gewoon een IQ onder de 100quote:Op zondag 2 januari 2011 13:29 schreef Happel het volgende:
Tja, Nederland wordt dan ook voor 2/3 bevolkt door achterlijke idioten zonder enig verstand.
Soms staat er nog wel eens een aardig nummer in zoals iets van Editors ofzo, maar 97% is troepquote:Op zondag 2 januari 2011 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neil Young
Gelukkig staat er wel muziek in de top 40 die iets minder slecht is dan Bumpy Ride, nog steeds waardeloos zo gemiddeld.
Klopt. Daar zingt 'ie tenminste niet op.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:07 schreef Dutchlike het volgende:
De soundtrack van Dead Man, die gozer is geniaal.
Die hele Dead Man soundtrack cd = briliantquote:Op zondag 2 januari 2011 17:07 schreef Dutchlike het volgende:
De soundtrack van Dead Man, die gozer is geniaal.
De film is er overigens evenmin naast.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die hele Dead Man soundtrack cd = briliant
Zeker diegene die naar Gui Boratto luisteren, ja.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:10 schreef Adames het volgende:
[..]
ja echt hé, 2/3 van de mensen heeft ook gewoon een IQ onder de 100
Haten op Guiquote:Op zondag 2 januari 2011 18:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeker diegene die naar Gui Boratto luisteren, ja.
Dat zeg ik.. xDquote:Op zondag 2 januari 2011 19:00 schreef Triptamine2 het volgende:
Mensen die iets geven om de mening van een meisje van 16![]()
Daarbij, Neil Young is kinderspel vergeleken bij Dylan
Ik ben blij dat je het met me eens bent.quote:
Foo Fightersquote:Op zondag 2 januari 2011 13:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
O ja: Led Zeppelinquote:Op zondag 2 januari 2011 13:24 schreef Snuf. het volgende:
Top40 sletje: Wat is dit nou weer, LUISTER GEWOON BUMPY RIDE
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:34 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
Herkenbaar, Ik had pas een zelfde soort iets met Led Zeppelin.
Ik heb die slet daarna meteen geblokkeerd.
Dan ben je duidelijk geen muziekkenner/liefhebber..quote:Op zondag 2 januari 2011 19:34 schreef luckass het volgende:
Ik had trouwens nog nooit van de beste man gehoord.
Fixedquote:Op zondag 2 januari 2011 19:26 schreef kanslooz het volgende:
[..]
Queens of The Stone Age
Kasabian![]()
OT: Hoewel Neil Young niet echt mijn muziek is, is dit zeer zeker een terechte klacht, ik snap best dat andere mensen een andere muzieksmaak hebben maar de top40 muziek wordt sowieso al met het jaar slechter, en daarbij hebben de mensen die dit luisteren totaal geen muziekkennis en kijken ze ook niet verder dan hun eigen neus lang is, je krijgt dan dus ook standaard reactie's als:
[..]
O ja: Led Zeppelin
[..]
Ok.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan ben je duidelijk geen muziekkenner/liefhebber..
Mwah ik vind Bob Dylan eigenlijk ook iets beter. Isisquote:Op zondag 2 januari 2011 19:00 schreef Triptamine2 het volgende:
Mensen die iets geven om de mening van een meisje van 16![]()
Daarbij, Neil Young is kinderspel vergeleken bij Dylan
Ik wist het ook niet, maar aangaande op de titel van het nummer wil en hoef ik het niet te wetenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:58 schreef Karina het volgende:
Neil Young ken ik, maar wie of wat is bumpy ride
Wat jij zegt dus...quote:Op zondag 2 januari 2011 20:00 schreef Codiac het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet, maar aangaande op de titel van het nummer wil en hoef ik het niet te weten
Behoort eigenlijk tot het puntje opvoeding he.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:11 schreef Triptamine2 het volgende:
of mensen die bij het horen van pak em beet Stairway to Heaven zeggen: Ik vind Bad Romance van GaGa toch beter
Niemand zal dat zeggen, mensen die zich niet in muziek interesseren (waar op zich ook weinig mis mee is) zullen hoogstens zeggen dat ze lady gaga leuker vinden.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:11 schreef Triptamine2 het volgende:
of mensen die bij het horen van pak em beet Stairway to Heaven zeggen: Ik vind Bad Romance van GaGa toch beter
Dan hoor je nog stokslagen te krijgenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Niemand zal dat zeggen, mensen die zich niet in muziek interesseren (waar op zich ook weinig mis mee is) zullen hoogstens zeggen dat ze lady gaga leuker vinden.
Dit is zeker waarheid.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:23 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dan hoor je nog stokslagen te krijgen
Inderdaad.quote:
I WANNA BOOM BANG BANG WITH YOUR BODYOquote:
Het is allang verschoven van metal naar hippie/indie/zogenaamd alternative gedoequote:Op zondag 2 januari 2011 18:16 schreef Kwalberto het volgende:
68 posts en nog steeds geen metal gepost, FOK stelt me teleur
Ik wil niet dat er een tumor in mijn hoofd komtquote:Op zondag 2 januari 2011 22:11 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
TS waarom luister je dan ook niet gewoon bumpy ride?
Indie en Alternative is best tof.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:09 schreef Thas het volgende:
[..]
I WANNA BOOM BANG BANG WITH YOUR BODYO
[..]
Het is allang verschoven van metal naar hippie/indie/zogenaamd alternative gedoe
Ik hou niet van metal, maar toch vind ik dit een tragisch verschijnsel![]()
Het probleem lost zich vanzelf op als TMF niet meer wordt uitgezonden over de kabel!quote:
Nou de vraag is, wat gaan de sletjes van onze maatschappij dan doen?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:22 schreef Geelman het volgende:
[..]
Het probleem lost zich vanzelf op als TMF niet meer wordt uitgezonden over de kabel!
Omdat je waarschijnlijk een mooie dame sletje hebt laten lopen.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Brr3ezaHh T0ppickk #124 : Waar wederom geen nieuw topic werd geopend!
Ik heb ook super met hem!quote:Op zondag 2 januari 2011 22:46 schreef Jmsls het volgende:
Your musical compatibility with MCDagoduck is SUPER
Music you have in common includes Queens of the Stone Age, Arctic Monkeys, Kasabian, AC/DC and Gorillaz.
Dat gebeurt sinds gister al niet meerquote:Op zondag 2 januari 2011 22:22 schreef Geelman het volgende:
[..]
Het probleem lost zich vanzelf op als TMF niet meer wordt uitgezonden over de kabel!
Ik luister nu 'Editors'quote:
Jij hebt blijkbaar IETS gemist...quote:Op zondag 2 januari 2011 13:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Tof! ik gebruik mijne al lang niet meer, zal kijken of ik hem kan vinden.
Wel jammer van 14 keer Editors
Heb je dat nummer al beluisterd?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik wil niet dat er een tumor in mijn hoofd komt
Volgens mij heb jij IETS gemistquote:Op zondag 2 januari 2011 22:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar IETS gemist...
Editors is geniaal. Het gitaarwerk, de percussie, de teksten, de stem...
quote:Op zondag 2 januari 2011 13:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
EDITORS
Toppertje die DagoDuck!quote:
In belgie hebben veel mensen goede muzieksmaak hoor! StuBruquote:Op zondag 2 januari 2011 22:58 schreef Hyundai het volgende:
Top40Slets, dat is de landstaal in Belgiė toch?
Misschien moet je je post aanpassen en het woordje 'maar' ertussen zettenquote:
dEUSquote:Op zondag 2 januari 2011 23:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Toppertje die DagoDuck!
[..]
In belgie hebben veel mensen goede muzieksmaak hoor! StuBruEditors op glazen huis. Dat is eens iets anders dan Marco Borsato in NL. Of dan het meest aangevraagde nummer: HELLO
_____!
Idd voordat ik nog vaker mijn onschuld moet bewijzen ten aanzien van het al dan niet beledigen van de muziekale capaciteiten van Editors.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien moet je je post aanpassen en het woordje 'maar' ertussen zetten
Editors kwam anders ook in Eindhoven. En StuBru heeft ook vaak dezelfde nummers gedraaid tijdens Music For Life.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Toppertje die DagoDuck!
[..]
In belgie hebben veel mensen goede muzieksmaak hoor! StuBruEditors op glazen huis. Dat is eens iets anders dan Marco Borsato in NL. Of dan het meest aangevraagde nummer: HELLO
_____!
Echt!? Zijn daar beelden van?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Editors kwam anders ook in Eindhoven. En StuBru heeft ook vaak dezelfde nummers gedraaid tijdens Music For Life.
Maar toch vind ik StuBru dé beste radiozender van de Benelux. Zit het mee, dan hoor je in één uur 15 nummers en dan ook alles wat ze kunnen draaien.
Waarom bumpy ride haten? Je kan niet dansen zeker?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik wil niet dat er een tumor in mijn hoofd komt
Die hebben zeker geen muziekopvoeding gehad, mild gezegd...quote:Op zondag 2 januari 2011 20:11 schreef Triptamine2 het volgende:
Ze speelden op het dak van het glazenhuis in Antwerpen volgens mij!quote:
Iemand kan beter iets haten dan er niets mee te maken willen hebben/geen mening hebben, want als je het haat heb je er nog een relatie mee een 'haatrelatie'quote:Op zondag 2 januari 2011 23:05 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Waarom bumpy ride haten? Je kan niet dansen zeker?
Hoewel die hoer ook wel klappen verdient omdat ze Neil Young haat.
Hij dacht dat je een 'live optreden' bedoelde..quote:
Ja inderdaadquote:Op zondag 2 januari 2011 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij dacht dat je een 'live optreden' bedoelde..
Ik kan best wel dansen hoor maar ik vind het gewoon een gaar nummer. Alleen als ik lam ben kan ik het waarderen.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:05 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Waarom bumpy ride haten? Je kan niet dansen zeker?
Hoewel die hoer ook wel klappen verdient omdat ze Neil Young haat.
Snuf had tegen dat meisje moeten zeggen dat ze 'een waardeloze kuthoer' was...quote:Op zondag 2 januari 2011 18:54 schreef Letstalk het volgende:
MSN![]()
Mensen die niet tegen kritiek kunnen van 16 jarige meisjes![]()
Daar is het dan ook voor bedoeld.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik kan best wel dansen hoor maar ik vind het gewoon een gaar nummer. Alleen als ik lam ben kan ik het waarderen.
Ik wil mijn kansen op geyle neuqsecks niet verprutsenquote:Op zondag 2 januari 2011 23:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Snuf had tegen dat meisje moeten zeggen dat ze 'een waardeloze kuthoer' was...
En ik wil met iemand samengaan die zich niet in haar eigen leefwereldje opsluit...quote:Op zondag 2 januari 2011 23:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik wil mijn kansen op geyle neuqsecks niet verprutsen
Dan moet je beginnen met niet op msn laten zien dat je Neil Young luistert.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik wil mijn kansen op geyle neuqsecks niet verprutsen
Dus 'dumbing down' in plaats van 'smarting up'?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:14 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Dan moet je beginnen met niet op msn laten zien dat je Neil Young luistert.
Mwah 1 maal erin kan ik toch zeker waarderen hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 23:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En ik wil met iemand samengaan die zich niet in haar eigen leefwereldje opsluit...
Geen van beide gewoon de optie "laat zien waar ik naar luister" uitzetten.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dus 'dumbing down' in plaats van 'smarting up'?
Het loont om jezelf te onderscheiden van de ander.
Een maatschappij met alleen nummers is behoorlijk schrander...
Ik heb je gewaarschuwd.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mwah 1 maal erin kan ik toch zeker waarderen hoor
Oke mamaquote:Op zondag 2 januari 2011 23:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb je gewaarschuwd.
Mocht je huilen omdat jouw experiment gescheitert is, hoef je geen regelingen met mij te treffen...
Ik had het ook niet echt over de muziek zelf, maar meer over alles eromheenquote:
Dat valt me nog erg mee van het 3FM publiek, blijkbaar is het niet zo erg als ik dachtquote:Op zondag 2 januari 2011 23:01 schreef Snuf. het volgende:
glazen huis
[...]
Of dan het meest aangevraagde nummer: HELLO_____!
Ik lag serieus dubbel toen ik 'm hoorde. Wat een debielenfestijnquote:
TS, TS ik heb die chick uit de OP gevonden! zie quote!quote:Op maandag 3 januari 2011 02:34 schreef BarrieButsers het volgende:
Die reactie van dat meisje.![]()
Al heeft ze gelijk want dat andere lied uit de OP is helemaal kut.
Ik heb hem te vaak gehoord op 3FM idd. voor de rest download ik niet elke week de top 40 want het is bijna alleen maar kutmuziek!quote:Op maandag 3 januari 2011 12:34 schreef DuvelDuvel het volgende:
Die mensen hier die Bumpy ride nog nooit hebben gehoord![]()
Fuck zeg onder welke steen leven jullie. Nummer staat al 3 maanden in de top 40 en komt fucking vaak op de radio.
Alleen op de foks
ik luister arrow of veronicaquote:Op maandag 3 januari 2011 12:34 schreef DuvelDuvel het volgende:
Die mensen hier die Bumpy ride nog nooit hebben gehoord![]()
Fuck zeg onder welke steen leven jullie. Nummer staat al 3 maanden in de top 40 en komt fucking vaak op de radio.
Alleen op de foks
Veronica draait echt alleen maar hetzelfde, heb ik ook een maand geluisterd maar wat een ramp.quote:
ik weet het, en tegenwoordig zit jensen er ook weerquote:Op maandag 3 januari 2011 12:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Veronica draait echt alleen maar hetzelfde, heb ik ook een maand geluisterd maar wat een ramp.
Omdat 'Young' z'n achternaam is.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:47 schreef fathank het volgende:
Waarom noemt die vent zich niet Neil Old? Ouwelullen muziek man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |