Jawel. Maar dan moet je je idd gewoon ziek meldenquote:Op zondag 2 januari 2011 14:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bestaan er geen 'acute' tandaandoeningen?
Ik vind het altijd een beetje dubbel...quote:Op zondag 2 januari 2011 14:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze zijn er. Ik heb er gelukkig nog nooit mee te maken gehad, maar mijn beste vriendin heeft wel zo'n baas die vindt dat ze het maar in haar vrije tijd moet plannen.
Werkt zij fulltime in dagdienst?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze zijn er. Ik heb er gelukkig nog nooit mee te maken gehad, maar mijn beste vriendin heeft wel zo'n baas die vindt dat ze het maar in haar vrije tijd moet plannen.
Dat zijn pas bazenquote:Op zondag 2 januari 2011 14:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik mocht op mijn werj zelfs eerder weg om naar dierenarts te gaan met may
Nou ja, als je standaard op di, wo en do werkt snap ik best dat ze verwachten dat je het eventjes op ma of vr zet. Maar als je fulltime werkt of je werkrooster erg variabel is moeten ze gewoon hun kop houden imoquote:Op zondag 2 januari 2011 14:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Haar rooster is dus erg variabel. En ik moet de eerste tandarts nog ontmoeten waar je aan het begin van de week kan bellen voor een controle later in de week.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, als je standaard op di, wo en do werkt snap ik best dat ze verwachten dat je het eventjes op ma of vr zet. Maar als je fulltime werkt of je werkrooster erg variabel is moeten ze gewoon hun kop houden imo
Pleur eens een spoiler om de ranzigheid.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:33 schreef El_Matador het volgende:
Wat zijn we toch heerlijk naar de kika gegaan 31-12/01-01!
[ afbeelding ]
+1quote:Op zondag 2 januari 2011 14:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Pleur eens een spoiler om de ranzigheid.
Dat vind ik ook. Daarbij, de routine tandarts bezoeken kan je prima ver van tevoren inplannenquote:Op zondag 2 januari 2011 14:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, als je standaard op di, wo en do werkt snap ik best dat ze verwachten dat je het eventjes op ma of vr zet. Maar als je fulltime werkt of je werkrooster erg variabel is moeten ze gewoon hun kop houden imo
insteek was ook: jij bent er altijd voor ons, mag ook wel eens iets tegenover staan, en zee begrijpen dat mn diertjes belangrijk voor me zijn.quote:
Dat gaat vast lastig worden ja. Bij mij wisselt het ook nogal maar ik plan mijn afspraken altijd gewoon een paar weken vooruit en dan vertel ik de baas dat ik dan en dan zo en zo laat niet beschikbaar ben en of hij daar rekening mee houdtquote:Op zondag 2 januari 2011 14:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Haar rooster is dus erg variabel. En ik moet de eerste tandarts nog ontmoeten waar je aan het begin van de week kan bellen voor een controle later in de week.
In mn laatste studentenhuis had ik hoogpollig tapijt wat er al minimaal 15 jaar in lag.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:31 schreef PeuRac het volgende:
Schoonen ik neem nooit meer tapijt, wat blijft daar een troep in hangen
Dan moet je baas er alleen in de planning wel rekening mee willen houden. Want mijn afpraak van de 10e staat al een half jaar, maar moest toch echt maar afwachten of ze me vrij wilden geven.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Daarbij, de routine tandarts bezoeken kan je prima ver van tevoren inplannen
omfgquote:Op zondag 2 januari 2011 14:37 schreef Q. het volgende:
[..]
In mn laatste studentenhuis had ik hoogpollig tapijt wat er al minimaal 15 jaar in lag.!
\quote:Op zondag 2 januari 2011 14:37 schreef Q. het volgende:
[..]
In mn laatste studentenhuis had ik hoogpollig tapijt wat er al minimaal 15 jaar in lag.!
Dat moet er mooi uitgezien hebbenquote:Op zondag 2 januari 2011 14:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is chemisch afval ondertussenquote:Op zondag 2 januari 2011 14:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Preciesquote:Op zondag 2 januari 2011 14:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
insteek was ook: jij bent er altijd voor ons, mag ook wel eens iets tegenover staan, en zee begrijpen dat mn diertjes belangrijk voor me zijn.
De baas heeft er maar rekening mee te houden vind ik. Je hebt recht op een bepaald aantal uren verlof en als jij die wilt gebruiken om naar de tandarts te gaan, dan doe jij datquote:Op zondag 2 januari 2011 14:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan moet je baas er alleen in de planning wel rekening mee willen houden. Want mijn afpraak van de 10e staat al een half jaar, maar moest toch echt maar afwachten of ze me vrij wilden geven.
Blote kontquote:
My thoughts exactly. Maar er zijn dus bazen, zie voorbeeld van mijn beste vriendin, die er wel moeilijk over doen.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
PreciesDat is een goede instelling imo.
[..]
De baas heeft er maar rekening mee te houden vind ik. Je hebt recht op een bepaald aantal uren verlof en als jij die wilt gebruiken om naar de tandarts te gaan, dan doe jij datHelemaal als je ze al een behoorlijke tijd van tevoren kan melden dat je dan die afspraak hebt.
Ja, zeiksnorren houd je altijd.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
My thoughts exactly. Maar er zijn dus bazen, zie voorbeeld van mijn beste vriendin, die er wel moeilijk over doen.
Dat vind ik dus echt belachelijk, waar werk je als ik vragen mag?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan moet je baas er alleen in de planning wel rekening mee willen houden. Want mijn afpraak van de 10e staat al een half jaar, maar moest toch echt maar afwachten of ze me vrij wilden geven.
Callcenter, in opdracht van Zilveren Kruis achmea.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt belachelijk, waar werk je als ik vragen mag?
Ah, dat verklaart een hoopquote:Op zondag 2 januari 2011 14:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Callcenter, in opdracht van Zilveren Kruis achmea.
Nomnomnomquote:Op zondag 2 januari 2011 14:41 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga even een boterham scoren beneden, en als er geen brood is voor ontbijt, dan mik ik er wel een pizza in
Dat valt best mee hoor. Het vervelende is vooral dat je op maandagochtend beschikbaar MOET zijn, en die afspraak juist op maandagochtend staat.quote:
*pakt tissue en veegt zwarte vlekken wegquote:Op zondag 2 januari 2011 14:42 schreef missbehavin het volgende:
Shit, had ik maar waterproof mascara opgedaan.
Kom dan gaan we naar Lelystad, pizza halenquote:
Ja maar dat ziet er niet leuk uit na een huilbuiquote:Op zondag 2 januari 2011 14:42 schreef missbehavin het volgende:
Gezelligquote:Op zondag 2 januari 2011 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom dan gaan we naar Lelystad, pizza halen
[..]
Ja maar dat ziet er niet leuk uit na een huilbui
Dan bel ik liever Pulcinella en haal een pizza opquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 14:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
*pakt tissue en veegt zwarte vlekken weg
Nerdquote:
hoi engelquote:
Niet doen, goed huilen en dan zulke foto's maken:quote:Op zondag 2 januari 2011 14:42 schreef missbehavin het volgende:
Zij bezorgen niet? De beste pizzaria in Utrech bezorgdquote:Op zondag 2 januari 2011 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gezellig
[..]
Dan bel ik liever Pulcinella en haal een pizza op
quote:Op zondag 2 januari 2011 14:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet doen, goed huilen en dan zulke foto's maken:
[ afbeelding ]
Zij heeft gewoon smokey eyes.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet doen, goed huilen en dan zulke foto's maken:
[ afbeelding ]
Nee, maar ze hebben wel de beste pizza's die ik ooit heb gehadquote:Op zondag 2 januari 2011 14:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zij bezorgen niet? De beste pizzaria in Utrech bezorgd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |