Dat is chemisch afval ondertussenquote:Op zondag 2 januari 2011 14:37 schreef Q. het volgende:
[..]
In mn laatste studentenhuis had ik hoogpollig tapijt wat er al minimaal 15 jaar in lag.!
Preciesquote:Op zondag 2 januari 2011 14:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
insteek was ook: jij bent er altijd voor ons, mag ook wel eens iets tegenover staan, en zee begrijpen dat mn diertjes belangrijk voor me zijn.
De baas heeft er maar rekening mee te houden vind ik. Je hebt recht op een bepaald aantal uren verlof en als jij die wilt gebruiken om naar de tandarts te gaan, dan doe jij datquote:Op zondag 2 januari 2011 14:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan moet je baas er alleen in de planning wel rekening mee willen houden. Want mijn afpraak van de 10e staat al een half jaar, maar moest toch echt maar afwachten of ze me vrij wilden geven.
Blote kontquote:
My thoughts exactly. Maar er zijn dus bazen, zie voorbeeld van mijn beste vriendin, die er wel moeilijk over doen.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
PreciesDat is een goede instelling imo.
[..]
De baas heeft er maar rekening mee te houden vind ik. Je hebt recht op een bepaald aantal uren verlof en als jij die wilt gebruiken om naar de tandarts te gaan, dan doe jij datHelemaal als je ze al een behoorlijke tijd van tevoren kan melden dat je dan die afspraak hebt.
Ja, zeiksnorren houd je altijd.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
My thoughts exactly. Maar er zijn dus bazen, zie voorbeeld van mijn beste vriendin, die er wel moeilijk over doen.
Dat vind ik dus echt belachelijk, waar werk je als ik vragen mag?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan moet je baas er alleen in de planning wel rekening mee willen houden. Want mijn afpraak van de 10e staat al een half jaar, maar moest toch echt maar afwachten of ze me vrij wilden geven.
Callcenter, in opdracht van Zilveren Kruis achmea.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt belachelijk, waar werk je als ik vragen mag?
Ah, dat verklaart een hoopquote:Op zondag 2 januari 2011 14:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Callcenter, in opdracht van Zilveren Kruis achmea.
Nomnomnomquote:Op zondag 2 januari 2011 14:41 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga even een boterham scoren beneden, en als er geen brood is voor ontbijt, dan mik ik er wel een pizza in
Dat valt best mee hoor. Het vervelende is vooral dat je op maandagochtend beschikbaar MOET zijn, en die afspraak juist op maandagochtend staat.quote:
*pakt tissue en veegt zwarte vlekken wegquote:Op zondag 2 januari 2011 14:42 schreef missbehavin het volgende:
Shit, had ik maar waterproof mascara opgedaan.
Kom dan gaan we naar Lelystad, pizza halenquote:
Ja maar dat ziet er niet leuk uit na een huilbuiquote:Op zondag 2 januari 2011 14:42 schreef missbehavin het volgende:
Gezelligquote:Op zondag 2 januari 2011 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom dan gaan we naar Lelystad, pizza halen
[..]
Ja maar dat ziet er niet leuk uit na een huilbui
Dan bel ik liever Pulcinella en haal een pizza opquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 14:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
*pakt tissue en veegt zwarte vlekken weg
Nerdquote:
hoi engelquote:
Niet doen, goed huilen en dan zulke foto's maken:quote:Op zondag 2 januari 2011 14:42 schreef missbehavin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |