Ik wou dat ik dit topic eerder had gelezen.quote:Op zondag 2 januari 2011 11:22 schreef semexo het volgende:
Een scene van Fast Forward is letterlijk gebeurd in Arkansas.
en waarom is het nog nooit eerder gebeurd in de vele jaren waarin we gigantische hoeveelheden vuurwerk afsteken? en waarom niet overal maar op een aantal locaties? nee ik vind het geen goeie redenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:13 schreef gtalikker het volgende:
vergifteging van koolstofmonoxide in het kruid van vuurwerk punt.
Ik hoop dat er snel wat duidelijkheid over kan komen!quote:
dan mag die man zijn huiswerk wel doen, want als er vervuiling is dan is de baars één van de eersten die zal sterven.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:43 schreef Deanne19 het volgende:
Dit staat er vandaag in:
ma 03 jan 2011, 10:41
Opnieuw massale diersterfte in VS
BEEBE (ARKANSAS) - Op nog geen 200 kilometer waar zaterdag duizenden merels dood uit de lucht vielen, zijn nu tienduizenden dode vissen aangetroffen.
Volgens de autoriteiten in de Amerikaanse staat Arkansas bestaat er geen verband tussen de twee massasterftes. Vermoedelijk zijn de vissen, die volgens Amerikaanse media tot een baarssoort behoren, gestorven als gevolg van een ziekte.
"Als het vervuiling was geweest, zouden alle vissen er last van hebben gehad, en niet alleen één soort zoals nu het geval is", aldus Keith Stephens van de Wild & Vis Commissie voor de staat Arkansas tegen CNN.
Complotdenkers plaatsen echter vraagtekens bij de geringe afstand tussen de plek van de massale vissensterfte en de plaats waar afgelopen weekeinde duizenden merels dood uit de lucht vielen. Een gebied in de stad Beebe van nog geen twee kilometer doorsnee raakte bezaaid met vogellijkjes.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/8635962/__Opnieuw_massale_diersterfte_in_VS__.html?sn=binnenland,buitenland
quote:Raining animals is a rare meteorological phenomenon, although occurrences have been reported from many countries throughout history. One hypothesis that has been offered to explain this phenomenon is that strong winds travelling over water sometimes pick up creatures such as fish or frogs, and carry them for up to several miles.[1] However, this primary aspect of the phenomenon has never been witnessed or scientifically tested.
Wie weet vallen er binnenkort hele bevolkingsgroepen massaal ineens neer!quote:Op maandag 3 januari 2011 11:29 schreef Michielos het volgende:
Dit is interessant. Het zou zomaar kunnen dat er delen in een collectief bewustzijn zijn uitgeschakeld waardoor merels gezamenlijk sterven (er waren ooit al eens onderzoeken naar het collectief bewustzijn van vogels geweest).
De vraag is niet meer of er een collectief bewustzijn bestaat maar meer welke gevolgen dit voor ons zal gaan hebben in de nabije toekomst. Heavy shit dit.
Dat vermoed ik, of een virus.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:44 schreef GewoneMan het volgende:
ik kan dit ook niet zomaar verklaren maar het is niet zomaar iets simpels als vuurwerk dat geloof ik simpelweg niet. we steken wereld wijd zoveel vuurwerk af en dan zou dit veel en veel vaker moeten voorkomen..
wat betreft die vissen dat is ook eens in nederland gebeurd in een meer ofzo? toen was het geloof ik alle vissen uit het meer en oorzaak was vermoedelijk giflozing als ik het me goed herinner maar weet niet of dat ook met zekerheid is vastgesteld.
blijven diverse mogelijkheden over
- soort van gif lozing?
- aggressieve ziekte/bacterie- experiment?
Het zijn ook geen merels.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:22 schreef Staal het volgende:
Merels leven helemaal niet in grote groepen.
Toch vlogen ze blijkbaar wel met een grote groep. Dat ze niet in kolonies leven zegt natuurlijk niets. Als ze naar het zuiden trekken groeperen ze zich waarschijnlijk?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:08 schreef Staal het volgende:
Ik mag toch wel aannemen dat er foto's gemaakt zijn van die duizenden merels op de weg.
Die mevrouw in het filmpje vertelde dat ze over ze heen moest met de auto.
Eerst echte beelden want ik geloof er nu geen donder van. Merels leven niet in kolonies. Dat er er enkel duizenden merels en 1 eend gevonden zijn maakt het hele verhaal nogal ongeloofwaardig.
Zat net je link te bekijken. Heel ander type vogel inderdaad.quote:
Ben geen vogelkenner maar merels trekken bij mijn weten niet naar het zuiden. Ze overwinteren in ieder geval hier in de tuin.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch vlogen ze blijkbaar wel met een grote groep. Dat ze niet in kolonies leven zegt natuurlijk niets. Als ze naar het zuiden trekken groeperen ze zich waarschijnlijk?
200 km = Amsterdam -> Brussel =/= "in je omgeving"quote:Op maandag 3 januari 2011 19:07 schreef Staal het volgende:
Lijkt me niet zo tof als er in je omgeving alle baarsjes en vogels doodgaan. Maar het blijft wel typisch dat het om twee soorten gaat. Dus niet alle visjes en alle vogels.
In Arkansas niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:04 schreef mousy31 het volgende:
In engeland is een blackbird wel een merel......
Ja, dat is te ver gezocht.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:06 schreef -Datdus- het volgende:
Even volgen. Dit wordt interessant. Kan dit iets te maken hebben met die giftige regen van dat spul waar ze die olie vlek mee hebben schoongemaakt of is dit te verg gezocht?
Het gaat nog steeds om specifieke soorten. Niet alle vissen en vogels gaan dood.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:04 schreef mazaru het volgende:
En weer vallen er honderden vogels dood uit de lucht in Amerika. Dit keer in Louisiana.
Ook drijven er zo'n 80.000 dode vissen in de rivier.
http://www.nu.nl/buitenla(...)od-in-louisiana.html
Bizar!
Jezus??quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Het is gewoon het teken van de apocalyps
Ziekte, overstromingen, dode vissen, dode vogels,
Jezus komt terug
http://www.bol.com/nl/p/n(...)002108348/index.htmlquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:48 schreef PersonalAssistant het volgende:
[..]
Jezus??
dan is Jezus vast de zoon van de Duivel.
wow das wel bizar! ben echt benieuwd naar de oorzaak als we die kunnen vindenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nu ook massale vissterfte in Brazilië:
http://www.parana-online.(...)DE+PEIXES+NO+LITORAL
Ben je er druk mee?quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:07 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
wow das wel bizar! ben echt benieuwd naar de oorzaak als we die kunnen vinden
nee hoor en zal er ook niet slecht van slapen, als er een ramp dreigt (waar ik niet vanuit ga) dan kan ik er toch weinig aan doen en gaan we met zn allenquote:
Ja, tuurlijk wil ik de oorzaak wel weten. Ik vind het ook bizar.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:16 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nee hoor en zal er ook niet slecht van slapen, als er een ramp dreigt (waar ik niet vanuit ga) dan kan ik er toch weinig aan doen en gaan we met zn allen![]()
maar het is bizar en ik ben benieuwd, jij niet dan?
Hij is natuurlijk aan het F5-enquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:32 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk wil ik de oorzaak wel weten. Ik vind het ook bizar.
Maar jouw post kwam even over alsof je zelf aan het zwoegen bent op het vinden van de oorzaak.
Tot ie een nuke op je knar dropt, natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:51 schreef Staal het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/n(...)002108348/index.html
De duivel is veel relaxter trouwens.
de duivel is een engeltje in verhouding tot god hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:39 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Tot ie een nuke op je knar dropt, natuurlijk.
En dat hebben Danny & companen toch wel leuk opgelost trouwens.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:33 schreef PersonalAssistant het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk aan het F5-en
dat is verspreid over een behoorlijk groot gebied. maakt het nog lastiger om een plausibele oorzaak te vindenquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:32 schreef PersonalAssistant het volgende:
[ afbeelding ]
voor een overzichtje
en :
[ afbeelding ]
je hebt me doorquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:33 schreef PersonalAssistant het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk aan het F5-en
De duivel is een zegen van God.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:42 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
de duivel is een engeltje in verhouding tot god hoorals je de bijbel mag geloven that is, enne ik dacht dat gelovigen dat deden. geloof je niet tja dan bestaan ze ook niet hé.
Yah manquote:
Typisch voorbeeld van hoe het vermelden van dingen in de media mensen doet denken dat er iets vreemds aan de hand is.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:56 schreef semexo het volgende:
http://www.trouw.nl/nieuw(...)vogelsterfte_VS.html
Opnieuw massale vogelsterfte VS
(Novum/AP) - Opnieuw zijn in de Verenigde Staten massaal vogels gestorven. Dinsdag vielen vijfhonderd vogels dood uit de lucht nabij Pointe Coupee Parish in de Amerikaanse staat Louisiana. Afgelopen zaterdag werden in Beebe, in de staat Arkansas, ook al drieduizend dode vogels gevonden.
Of de massale vogelsterftes met elkaar in verband staan is vooralsnog onduidelijk. Biologen proberen uit te zoeken wat de oorzaak is van de dood van de vogels.
Volgens wetenschappers is het mogelijk dat de vogels in Arkansas zich letterlijk dood zijn geschrokken van vuurwerk dat op oudejaarsavond werd afgestoken. Ze achtten het echter onwaarschijnlijk dat ze de reden voor de massale sterfte kunnen achterhalen. "Er is waarschijnlijke een fysieke reden, maar ik betwijfel of we ooit te weten zullen komen wat het was", aldus Thurman Booth, de directeur van de afdeling natuurbehoud van de staat Arkansas.
Wetenschappers in Louisiana en Arkansas hebben vogellijkjes naar onderzoekers van de Universiteit van Georgia gestuurd. Het kan nog een maand duren voordat de uitslagen van de onderzoeken binnen zijn.
Niet alleen vogels zijn de afgelopen dagen massaal gestorven. Vorige week spoelden ook ruim tachtigduizend vissen dood aan op een stuk oever van de rivier de Arkansas. De dood van de vissen heeft volgens wetenschappers niets te maken met de vogelsterfte, omdat slechts een vissoort werd getroffen. Het is dan ook waarschijnlijk dat de vissen zijn getroffen door een ziekte.
quote:Highlights of article:
We know that birds navigate by the magnetic field, only the magnetic field changes, and the birds will be lost fall,
-
Specific proteins in migratory birds eye "cryptochrome" Maybe this is the light-dependent magnetic field sensing of the media. Light stimulation of this protein produced a pair of free radicals, free radicals can be carried by the electron spin may be able to perceive the special properties of Earth's magnetic field.
-
Migratory birds into the power failure and lost the ability to identify the direction, there are other serious consequences, including:
- All animals, including the human immune system will be significantly weakened.
- changes in the crust will be more frequent volcanic and more intense tectonic movements, earthquakes and landslides.
- weakening the magnetic field caused by cosmic rays have greatly increased, due to radioactive contamination will cause more cancer.
- asteroids may be more accessible to the Earth.
- changes in Earth's gravity field.
All these may be added together, not difficult to find civilization, 2012, Earth will be threatened. They also speculated that a similar event in the distant past have occurred on Mars.
quote:!!! CHECK YOUR COMPASS!!! MINE ARE ALL 180 DEGREES OFF!!!
I have an antique handheld compass, one built into my car, a Garmin GPS and an app on my droid. ALL of them are 180 degrees off.
Also, when I started my car this morning, the CD ejected for no reason. That has never happened.
We also have rippled clouds and red skies on the horizon.
My dog is acting weird, pacing and acting antsy.
And one more, my ears are ringing very, very loudly.
Something electromagnetic is going on.
Dat ze die velden gebruiken om te navigeren is logisch inderdaad. Dat ze spontaan de lucht uit vallen doordat de velden veranderen niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:24 schreef erodome het volgende:
Wordt er niet gefluisterd dat het afnemen/veranderen van de elektromagnetische velden om aarde heen dit veroorzaakt?
Zeker de trekvogels maken hier gebruik van, als er dan een "foutje"in hun snelweg zit zou dat dan tot dit soort dingen kunnen leiden.
Geen idee hoe dat bij vissen zit eigenlijk, maar dat van vogels en die velden om aarde heb ik al vaker gehoort, hoeveel waarheid daarin zit weet ik niet, maar het klonk wel logisch als ze die velden(stromingen e.d.) gebruiken om te navigeren.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:29 schreef Revolution-NL het volgende:
!!! CHECK YOUR COMPASS!!! MINE ARE ALL 180 DEGREES OFF!!!
I have an antique handheld compass, one built into my car, a Garmin GPS and an app on my droid. ALL of them are 180 degrees off.
Also, when I started my car this morning, the CD ejected for no reason. That has never happened.
We also have rippled clouds and red skies on the horizon.
My dog is acting weird, pacing and acting antsy.
And one more, my ears are ringing very, very loudly.
Something electromagnetic is going on.
Lees het topic eens door erg veel mensen die soort gelijke ervaringen hebben.quote:
quote:Na de Verenigde Staten is ook in Zweden een groot aantal dode vogels gevonden. In Falköping, ten noordoosten van Göteborg, lagen zo'n honderd dode kauwen op straat. Het is onduidelijk hoe de dieren zijn gestorven.
Gisteren werden in de Amerikaanse staat Louisiana 500 vogellijkjes ontdekt. De vondst komt drie dagen nadat er in de naastgelegen staat Arkansas duizenden vogels dood uit de lucht vielen.
De oorzaak van de massale sterfte in de VS is volgens Amerikaanse onderzoekers in ieder geval geen ziekte. Mogelijk zijn de vogels in een storm geraakt door hagel of bliksem.
http://nos.nl/artikel/209535-ook-vogelsterfte-in-zweden.html
quote:Top US Official Murdered After Arkansas Weapons Test Causes Mass Death
A shocking report prepared for Prime Minister Putin by the Foreign Military Intelligence Directorate (GRU) states that one of the United States top experts in biological and chemical weapons was brutally murdered after he threatened to expose a US Military test of poison gas that killed hundreds of thousands of animals in Arkansas this past week.
According to this report, John P. Wheeler III, Special Assistant to the Secretary of the Air Force, Washington, D.C. from 2005-2008, when he became the Special Assistant to the Acting Assistant Secretary of the Air Force for Installations, Logistics and Environment, was found brutally murdered and dumped in a landfill, and as we can read as reported by Fox News:
“Delaware Police are investigating the apparent murder of a former Bush official who also championed the fund-raising effort to build the Vietnam Veterans Memorial on the Mall in Washington, D.C. Wheeler’s body was found in Wilmington on Friday.
According to police, somebody initially reported that the body was dumped out of a refuse truck, which would have been coming from Newark, onto the landfill. Newark Police spokesman Lt. Mark Farrall told Fox News that nobody had reported Wheeler missing before he was found.
The Wilmington News Journal reported that Wheeler was last seen riding an Amtrak train from Washington to Wilmington, Del., last Tuesday.”
Chemtrail airplane.
Wheeler’s military career included writing one of the most important manuals on the effectiveness of biological and chemical weapons which led to his being hired in 2009 as a consultant to the Mitre Corporation, whose aviation system development department, the GRU reports, is at the forefront of creating the computer command and control systems used by the US Air Force in their fleet of aerial spraying planes.
These aerial spraying planes, this report continues, are based at the Little Rock Air Force Base in Arkansas that over the past few months have been involved with ‘test dispersants’ of poisonous gasses in the Afghanistan War Theater using chemical weapons stocks obtained from Iraq and held at the Pine Bluff Arsenal, also located in Arkansas.
vreemd he... maar wat ik mij afvraag.... als dit het gevolg is van een experiment.. dan zouden ze toch met een veel beter verhaal komen?quote:
De 7e zegel?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:26 schreef FurtiveAffaire het volgende:
De wereld komt aan zijn einde, er zal een held verrijzen.
Er zullen leugens verteld worden, met als doel een nieuwe wereldorder.
Ik typ maar wat hoorquote:
Videoquote:THIS IS THE TRUTH I CANT EVEN POST THIS ON YAHOO THEY DELETED IT 50 TIMES THEY ARE TRYING TO HIDE THE TRUTH JUST LIKE PUTIN AND US PLEASE WATCH THIS WORLD….
SECTOR7 100% TRUTH DEAD BIRDS
http://video.google.ca/vi(...)71423&q=scalar+wave#
START AT 1:08:45 TO SEE WHATS REALLY GOING ON,
VA:F [1.9.6_1107]
Waarom zouden ze vogels gaan ruimen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:46 schreef Staal het volgende:
http://www.foxnews.com/story/0,2933,483627,00.html
In januari 2009 was er ook sprake van vogelsterfte. Spreeuwen en Blackbirds.
Met opzet gedaan om ze te ruimen.
Alleen op mn telefoon maar die navigeert vlgs mij op satteliet dus niet bruikbaar...quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:35 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Lees het topic eens door erg veel mensen die soort gelijke ervaringen hebben.
Wie heeft een kompas bij de hand?
Mijn vader heeft een kompas, dadelijk maar eens vragen als ie thuis isquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Alleen op mn telefoon maar die navigeert vlgs mij op satteliet dus niet bruikbaar...
Drie van de vier dingen van degene die dit hele fantasieverhaal aanzwengelde ook maar dat vergeet iedereen voor het gemak maar evenquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Alleen op mn telefoon maar die navigeert vlgs mij op satteliet dus niet bruikbaar...
quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:29 schreef Revolution-NL het volgende:
!!! CHECK YOUR COMPASS!!! MINE ARE ALL 180 DEGREES OFF!!!
Staat in het artikel dat ik paste. Om de boeren te ondersteunen omdat de kolonies te groot worden en ze alles opeten. Toen regende het ook blackbirds en spreeuwen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:48 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Waarom zouden ze vogels gaan ruimen?
quote:Read this and connect the dots.
based at the Little Rock Air Force Base in Arkansas that over the past few months have been involved with test dispersants of poisonous gasses in the Afghanistan War Theater using chemical weapons stocks obtained from Iraq and held at the Pine Bluff Arsenal, also located in Arkansas.
Important to note about the Pine Bluff Arsenal, which calls itself Americas Arsenal, is that it is one of the Worlds most specialized munitions and chemical-biological defense products and services bases which Russia had previously accused of not fully reporting the chemical agents removed from Iraq, between 2003 and 2008, and taken to the US for testing and subsequent destruction.
According to this report, the US relocated from Iraq to the Pine Bluff Arsenal an estimated 63,000 metric tonnes of the poisonous gas Phosgene that is described as one of the most feared chemical weapons ever used due to its ability to literally cause the lungs and respiratory system to explode.
Nearly immediately after Russia accused the US this past summer of not fully destroying Iraqs Phosgene poisonous gas stockpile the Pine Bluff Arsenal began an accelerated disposal programme injecting it deep into the ground in central Arkansas, but which, unfortunately, since this past September, has caused over 500 minor earthquakes to occur raising the concerns of their local population.
More frightening, however, is the claim made in this report that the Americans have also begun shipping massive quantities of Iraqs Phosgene poisonous gas stocks to Afghanistan where when used they will be able to say they had nothing to do with it, and believe no one will be able to prove it either.
Important to note about Iraqs Phosgene poisonous gas stocks are that they are no longer able to be made by any Western country, including the United States, which makes its value as a Weapon of Mass Destruction (WMD) incalculable, especially in a war situation like Afghanistan where the enemy forces are firmly entrenched in hostile terrain.
To the direct reason for Wheelers murder, this report says, was this past weeks transport of Iraqi Phosgene poisonous gas aboard a US Air Force KC-767 tanker aircraft from Little Rock Air Force Base enroute to Afghanistan that shortly after takeoff had a critical malfunction of its aerial spraying computer directed command and control system over central Arkansas causing the deaths of thousands of red-wing blackbirds.
According to US reports an estimated 4,000 of these birds were killed outright and were quickly removed by US Environmental Services workers wearing hazmat suits and gas masks. Another US report states that cause of death to these thousands of birds was trauma in the breast tissue, with blood clots in the body cavity and a lot of internal bleeding which this GRU report states is consistent with Phosgene exposure.
Even more chilling than this incident is this GRU report stating that it was the second accidental release of Phosgene poisonous gas in as many days, as the day before, this same US Air Force KC-767 tanker aircraft also had a critical malfunction causing a release over the Arkansas River that killed over 100,000 fish.
why is no one commenting on this?
Kan het niet zijn dat door het wegvallen (storing) van het magneetveld apparatuur op hol slaat?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:01 schreef Michielos het volgende:
EEn garmin GPS? Dat heb ik op Cessna als ik vlieg ;D Garmin g1000En dat gaat inderdaad op satteliet
Ik noem twee mogelijke verklaringen:quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:01 schreef Michielos het volgende:
EEn garmin GPS? Dat heb ik op Cessna als ik vlieg ;D Garmin g1000En dat gaat inderdaad op satteliet
Nou dit is een verklaring die ik wel slik.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:02 schreef Staal het volgende:
[..]
Staat in het artikel dat ik paste. Om de boeren te ondersteunen omdat de kolonies te groot worden en ze alles opeten. Toen regende het ook blackbirds en spreeuwen.
Bewoners waren niet geïnformeerd en schrokken zich het lazerus toen het dode vogels begon te regenen.
Januari 2009 he? Nou dan zal er nu wel net zoiets aan de gang zijn. Het verklaart in ieder geval wel de dood van een type kolonievogel en dat niet alle vogels uit de lucht vallen.
Het is idd. een theorie die plausible is maar ik blijf sceptisch.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:26 schreef PersonalAssistant het volgende:
[..]
Nou dit is een verklaring die ik wel slik.
Lijkt me veel logischer en voor de hand liggender dan wat dan ook.
En het niet informeren hierover vind ik kwalijk!
maar wellicht is dat met opzet niet gedaan zodát er een beetje tumult zou ontstaan en als er dan achteraf een goede verklaring wordt gegeven rakenn mensen een beetje "murw" voor tumult en wilde verhalen.
Net als een horrorfilm...die wordt iedere keer dat je hem ziet minder eng.
..zeker als je geconditioneerd bent door de ervaring dat het allemaal wel meevalt en er niets NWO- erigs aan de hand was.
Ja mijn app dus ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:25 schreef FurtiveAffaire het volgende:
Het kompas wijst richting het noorden
dat denk je maar... het noorden is stiekem het zuiden geworden!quote:
Je meent het Einstein.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:25 schreef FurtiveAffaire het volgende:
Ik denk eigenlijk dat het massale protesten van dierenliefhebbers voorkomt. Nu is het een mysterie waar men het een weekje over heeft en daarna weer over tot de orde van de dag. Als je zoiets vooraf aankondigt heb je heel wat meer problemen aan je broek hangen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:26 schreef PersonalAssistant het volgende:
[..]
Nou dit is een verklaring die ik wel slik.
Lijkt me veel logischer en voor de hand liggender dan wat dan ook.
En het niet informeren hierover vind ik kwalijk!
maar wellicht is dat met opzet niet gedaan zodát er een beetje tumult zou ontstaan en als er dan achteraf een goede verklaring wordt gegeven rakenn mensen een beetje "murw" voor tumult en wilde verhalen.
Net als een horrorfilm...die wordt iedere keer dat je hem ziet minder eng.
..zeker als je geconditioneerd bent door de ervaring dat het allemaal wel meevalt en er niets NWO- erigs aan de hand was.
Nope, een compas wijst naar het magnetische noorden, en hoewel het magnetische noorden daar in de buurt ligt, sterker nog, er hard naartoe op weg is, is het niet hetzelfde.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:25 schreef FurtiveAffaire het volgende:
ffs.... Er is helemaal niets aan de hand, dit is voorkomen normaal en het is nooit anders geweest.quote:Op donderdag 6 januari 2011 02:40 schreef 1080 het volgende:
Heb iets beters gevonden:
http://maps.google.com/ma(...)104a22b&ll=28.921631
Ook met links naar alle gevallen ter bevestiging.
Wel een bericht met tegenstrijdigheden, extern geweld, interne bloedingen, niet weten wat de doodsoorzaak isquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:26 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)geweld___.html?p=3,2
Vogels omgekomen door extern geweld, nothing to see here, gebeurt heel vaak.
Vertel mij eens eventjes wanneer er voor het laatst zoveel gevallen, zo dicht bij elkaar, binnen 5 dagen was? Dit is op zijn minst vreemd te noemen. Vooral in combinatie met de vissen in die buurt en andere blackbirds die uit de lucht vallen in Zweden en zoveel andere plekken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:37 schreef Hanoying het volgende:
[..]
ffs.... Er is helemaal niets aan de hand, dit is voorkomen normaal en het is nooit anders geweest.
Vissen gaan soms massaal dood, afgelopen zomer nog op meerdere plaatsen in midden Nederland, Amersfoort, Barneveld, Ede, Wageningen. Allemaal hadden ze massale vissterftes en niemand vond het vreemd. Oorzaken kunnen legio zijn, dalende zuurstofconcentraties, overstorten, ziektes, whatever..
Vogels vallen ook zo nu en dan uit de lucht, er zijn soorten die migreren met enorme aantallen tegelijk en soms vallen er dan een hoop ineens uit de lucht. Kan wederom van alles zijn, vergiftiging, bevriezing, hagel, honger, uitputting na harde wind tegen, etc. etc.
Normaal wordt er niet of nauwelijks aandacht aan besteed maar nu begint iedereen ineens te panieken en worden er websites opgezet die alle incidenten wereldwijd bij gaan houden. Ja, dan lijkt er inderdaad ineens iets aan de hand te zijn....
Wel een mooi voorbeeld van hoe de media mensen kan beinvloeden maar er is helemaal niets aan de hand
Zo dicht bij elkaar zijn die gevallen helemaal niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:05 schreef 1080 het volgende:
[..]
Vertel mij eens eventjes wanneer er voor het laatst zoveel gevallen, zo dicht bij elkaar, binnen 5 dagen was? Dit is op zijn minst vreemd te noemen. Vooral in combinatie met de vissen in die buurt en andere blackbirds die uit de lucht vallen in Zweden en zoveel andere plekken.
En nu blijkt dus dat die blackbirds in Zweden door interne bloedingen dood gingen. Ze waren dus dood voordat ze naar beneden donderden. Ik durf te wedden dat het bij Arkansas de zelfde doodsoorzaak is. Zelfde tijd, zelfde manier, zelfde soort. Ik wacht met smart op de bevindingen van VS. Als 5000 vogels acuut tegelijk allemaal interne bloedingen krijgen dan is er toch duidelijk iets aan de hand?
Er komen inderdaad vaker vogels uit de lucht vallen. Kikkers, sprinkhanen, genoeg voorbeelden. Maar dit is zelfs daarmee vergelijken veel vreemder.
Ik denk dat jij even goed moet nadenken wie nou hier precies door de media wordt beinvloedt.
Ik geloof niet dat dit elke dag gebeurd en alleen nu in de krant komt door de sensatie van het eerste geval bij Arkansas. Of de kranten liegen, maarja dat moet jij weten aangezien jij de media expert bent.
Oh ja hier kunnen we ook Henk en Ingrid bij betrekkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:49 schreef Hanoying het volgende:
De koppen alleen al.... "environmental experts baffled as thousands of..." Sodemieter op zeg, "Henk and Ingrid baffled as thousands of...." zou dichter bij de waarheid zijn.
Nou meneer Staal, kunt u dan uitleggen hoe de vissen de oogst van de boeren vernietigen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:02 schreef Staal het volgende:
[..]
Staat in het artikel dat ik paste. Om de boeren te ondersteunen omdat de kolonies te groot worden en ze alles opeten. Toen regende het ook blackbirds en spreeuwen.
Bewoners waren niet geinformeerd en schrokken zich het lazerus toen het dode vogels begon te regenen.
Januari 2009 he? Nou dan zal er nu wel net zoiets aan de gang zijn. Het verklaart in ieder geval wel de dood van een type kolonievogel en dat niet alle vogels uit de lucht vallen.
Wie zegt dat er verband is tussen de baarsen en de vogels?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:55 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Nou meneer Staal, kunt u dan uitleggen hoe de vissen de oogst van de boeren vernietigen?
Het komt ineens in me op dat er over het gehele gebied van Arkansas en omstreken duizenden dode vissen zijn gevonden.
Link
Sorry had niet door dat je een vrouw wasquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:58 schreef Staal het volgende:
[..]
Wie zegt dat er verband is tussen de baarsen en de vogels?
Je hoeft geen meneer te zeggen hoor..
Groetjes,
Henk.
Die zullen ze wel allicht al hebben maar zoals altijd worden die geheim gehouden voor het grote publiek.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:11 schreef Elegy het volgende:
Toch wel interessant dit. Zijn er al autopsierapporten? Lijkt me aannemelijk dat er een paar beesten worden opengemaakt om te kijken of er geen schadelijke stoffen ofzo in zitten.
Zo komen er op de een of andere manier ook nooit giftige stoffen vrij bij een brand...quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:19 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Die zullen ze wel allicht al hebben maar zoals altijd worden die geheim gehouden voor het grote publiek.
• Geen vergif aangetroffen bij dode vogels Arkansas
Idd. je hebt het ander topic al gelezen over Moerdijk? Een trouwe truth volgerquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo komen er op de een of andere manier ook nooit giftige stoffen vrij bij een brand...
Och ik kom hier wel eens kijken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:49 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Idd. je hebt het ander topic al gelezen over Moerdijk? Een trouwe truth volger
Ja, dat is ook zo raar of hebben ze vogels laten vallen om het te onderzoeken?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:37 schreef 1080 het volgende:
Interne bloedingen kunnen trouwens toch ook veroorzaakt zijn door de val zelf? Dus eigenlijk heeft die autopsie report van Zweden weinig uitgehaald.
Hier lijkt de oorzaak wel duidelijk.. olie op het water.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:09 schreef Pietverdriet het volgende:
OMG OMG
Nu ook in Nederland
Dode vogels in Noordzeekanaal
Het is altijd eenvoudig als je het weet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hier lijkt de oorzaak wel duidelijk.. olie op het water.
We zoeken naar waarheid, zolang die er niet is, is het out there toch? Toon maar aan dat al die vogels wereldwijd door hagelbuiten getroffen zijn anders... of misschien is het makkelijke verklaring waar je mee kan leven dan.. kan ook nog?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is altijd eenvoudig als je het weet.
Koudestress of hagelbuien zijn ook duidelijk, maar dat samenzweert niet zo lekker
Winter?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
We zoeken naar waarheid, zolang die er niet is, is het out there toch? Toon maar aan dat al die vogels wereldwijd door hagelbuiten getroffen zijn anders... of misschien is het makkelijke verklaring waar je mee kan leven dan.. kan ook nog?
Vissen sterfte door koud water, ja logisch, kan gebeuren.. waarom is het water zo koud ineens? Golfstroom die verstoord is misschien of halen we de schouders op gewoon omdat koud water en domme vissen op verkeerde tijdstip.
En die vissen zijn zo dom om iedere winter in koud water te gaan zwemmen en te sterven, goed voor de evolutie ookquote:
Strenge winter?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
En die vissen zijn zo dom om iedere winter in koud water te gaan zwemmen en te sterven, goed voor de evolutie ook
Het zou best kunnen zijn dat het ieder jaar gebeurt hoor, maar het zou ook kunnen zijn dat ze dit jaar verrast zijn door de koude.. waarom is het nu dan kouder?
Er is niets vreemds aan plotselinge lokale koude(re) or warme(re) stromingen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
En die vissen zijn zo dom om iedere winter in koud water te gaan zwemmen en te sterven, goed voor de evolutie ook
Het zou best kunnen zijn dat het ieder jaar gebeurt hoor, maar het zou ook kunnen zijn dat ze dit jaar verrast zijn door de koude.. waarom is het nu dan kouder?
Geapress zou ik niet echt als serieuze bron willen aanmerken...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:42 schreef mazaru het volgende:
Nog meer toeval?
Birds Dying In Italy: Thousands Of Turtle Doves Fall Dead From Sky
On Wednesday, GeaPress reported hundreds -- possibly thousands -- of dead and dying birds in Italy. Countless turtle doves were found scattered in the streets, in flower beds and hanging tragically from trees "like Christmas balls" in the town of Faenza. Many of the birds that fell dead from the sky were discovered with a mysterious blue stain in their beaks.
In the past week, similar incidents of mass animal deaths have been reported across the world. Thousands of dead birds fell from the sky in Arkansas on New Year's Eve, and similar incidents were reported on different days in Louisiana, Kentucky and Sweden. Two million fish were discovered dead in Maryland, with other fish kills also reported in Brazil, New Zealand and Arkansas -- approximately 100 miles from the bird incident. 40,000 crabs washed up on England beaches in the past few days, as well.
http://www.huffingtonpost(...)y-thou_n_805541.html
http://www.newser.com/sto(...)p-dead-in-italy.htmlquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geapress zou ik niet echt als serieuze bron willen aanmerken...
Goed voor de mosselstand al die dode krab.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:51 schreef mazaru het volgende:
Daar kan een aardige krabsoep van gemaakt worden!
[ afbeelding ]
Het is heel normaal in de natuur, niets om je druk over te maken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:03 schreef sharr het volgende:
Dit is echt heel erg bizar.. Word er een beetje bang van eigenlijk
Aan de bel trekken?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:10 schreef FurtiveAffaire het volgende:
Even serieus, hoelang gaat het duren eer dat de regering van Nederland eens aan de bel trekt bij andere landen?
http://www.corriere.it/an(...)1-00144f02aabc.shtmlquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geapress zou ik niet echt als serieuze bron willen aanmerken...
Tja ik vond het ook krom, ik denk dat vele militairen staan te trappelen om op pad te gaan waarom zouden zij zich anders aangemeld hebben bij defensie.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Aan de bel trekken?
En dan hard wegrennen zeker, net als uit afganistan
Aangezien het allemaal zo rond december/januari gebeurd en het koud is, is het heel begrijpelijk dat het door de kou komt. ( Misschien een botsting tussen warme luchstromen en extreem koude luchtstromen )quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:22 schreef Zith het volgende:
Gevallen van mass bird deaths voor december 2010:
2010:
http://au.news.yahoo.com/(...)-deaths-in-hopetoun/ (8 januari)
2009:
http://www.foxnews.com/story/0,2933,483627,00.html (ook tijdens new-year)
http://www.abc.net.au/news/stories/2009/05/30/2585389.htm
2007:
http://www.theenvironment(...)-all-over-the-globe/
http://earthfrenzyradio.b(...)reported-across.html
http://www.abc.net.au/news/newsitems/200701/s1828751.htm
http://www.telegraph.co.u(...)ass-bird-deaths.html
2006:
http://www.flutrackers.com/forum/showthread.php?t=2428
2005:
http://www.rferl.org/content/article/1060724.html
etc
etc
etc
Oh, dus jij wilt helemaal geen steekhoudende verklaring, als het geen geheime proeven zijn of een complot dan is het niet waar? Ben jij Lambiekje in vermomming?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:01 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)dood_in_Itali__.html
Het gebeurde dus al vaker maar kwam nog niet in het nieuws.. dus eigenlijk heel normaal dat die dingen gebeuren, het is omdat het nieuws er nu de aandacht aan word gevestigd dat het afwijkend lijkt.
Yeah right.
En steekhoudende verklaring is dat... ze het niet helemaal weten nog.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oh, dus jij wilt helemaal geen steekhoudende verklaring, als het geen geheime proeven zijn of een complot dan is het niet waar? Ben jij Lambiekje in vermomming?
Denk je dat een inhoudelijke discussie in TRU zin heeft?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
En steekhoudende verklaring is dat... ze het niet helemaal weten nog.
Maar dat het wel vaker is gebeurd in de afgelopen periode, en dan is het dus kennelijk heel normaal, is dat een uitspraak waar jij mee gerust gesteld bent?
Is dat een manier om een discussie dood te slaan? Ik vraag je toch wat? Wat is nou zo steekhoudend aan dat verhaal dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Denk je dat een inhoudelijke discussie in TRU zin heeft?
Wat een instelling. De illuminati zou trots op je zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Denk je dat een inhoudelijke discussie in TRU zin heeft?
Wat Zith hierboven aangeeft zegt wel wat he.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:01 schreef Bastard het volgende:
Het gebeurde dus al vaker maar kwam nog niet in het nieuws.. dus eigenlijk heel normaal dat die dingen gebeuren, het is omdat het nieuws er nu de aandacht aan word gevestigd dat het afwijkend lijkt.
Yeah right.
Hij heeft anders wel gelijk. Voor de hand liggende verklaringen worden genegeerd en men gaat hier liever aan de haal met allerhande complottheorieën.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:14 schreef 1080 het volgende:
[..]
Wat een instelling. De illuminati zou trots op je zijn.
"Alles is perceptie" om even een wetenschappelijk gevestigde persoon te citeren. Wat is een 'voor de hand liggend' verklaring? Een vogelliefhebber deelt misschien weer een andere mening dan een elektromagnetisme/HAARP/chemische wapen ingenieur ofzo (ik zeg maar wat hoor Staaltje, keep your pants on). Het is juist mooi als al die referentiekaders met elkaar gedeeld kan worden en zo op een meest objectief mogelijke antwoord uit te komen, met elkaar. Of een paar mogelijke antwoorden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:16 schreef Staal het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel gelijk. Voor de hand liggende verklaringen worden genegeerd en men gaat hier liever aan de haal met allerhande complottheorieën.
Doet je kompas het nog?
Nogmaals, dit gebeurd inderdaad elke jaar. Ik ben oud genoeg om alle gevallen nog een beetje herinneren zelfs. Tenminste als ik het heb gelezen. Maar nooit is het zovaak in een zo korte tijd gebeurd.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:14 schreef Staal het volgende:
[..]
Wat Zith hierboven aangeeft zegt wel wat he.
Het gaat trouwens nog verder terug. Meer dan 19 jaar zelfs. Was gisteren op radio 1 maar dat is niet allemaal digitaal gedocumenteerd en dus niet terug te vinden op Google.
Maar het komt kennelijk al heel wat jaren voor.
Neemt niet weg dat er in januari 2009 wel degelijk gif gebruikt is tegen spreeuwen en blackbirds.
Maar dit zouden onderzoekers dan toch nu wel opmerken, neem ik aan.
Ik heb wel interesse in het onderwerp, anders zou ik hier ook niet posten. Het is namelijk niet zo dat ik de users hier zo gezellig vind.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:47 schreef 1080 het volgende:
Als je zo koppig bent om maar enkel vanuit 1 perspectief te denken dan faal je wel een beetje. Als je alles wat de nieuws zegt klakkeloos aanneemt, dan faal je ook wel een beetje.
Daar zeg je wel wat. Het is inderdaad een knutselkunst om zoveel mogelijk vergezochte informatie te verzamelen en daar verbanden in te zien.quote:Het is de kunst om zoveel mogelijk informatie te verzamelen en met een zo gezond (mogelijk) verstand ernaar te kijken.
Ja of je laat je elektriciteit even doormeten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:56 schreef 1080 het volgende:
[..]
Nogmaals, dit gebeurd inderdaad elke jaar. Ik ben oud genoeg om alle gevallen nog een beetje herinneren zelfs. Tenminste als ik het heb gelezen. Maar nooit is het zovaak in een zo korte tijd gebeurd.
Als jouw tv 1 keer in de 5 jaar kapot gaat is het statistisch gezien normaal. Maar als je tv 20 keer kapot gaat in 5 jaar dan zou ik de fabrikant aanklagen. En nu wil ik de verklaring "MAAR HET GEBEURD ALTIJDZZ" niet meer horen.
Massas mensen gaan ook zomaar dood, niks bijzonders.. kom op kerel. Je zegt zelf al door ziekte, wat voor ziekte dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:37 schreef Hanoying het volgende:
[..]
ffs.... Er is helemaal niets aan de hand, dit is voorkomen normaal en het is nooit anders geweest.
Vissen gaan soms massaal dood, afgelopen zomer nog op meerdere plaatsen in midden Nederland, Amersfoort, Barneveld, Ede, Wageningen. Allemaal hadden ze massale vissterftes en niemand vond het vreemd. Oorzaken kunnen legio zijn, dalende zuurstofconcentraties, overstorten, ziektes, whatever..
Vogels vallen ook zo nu en dan uit de lucht, er zijn soorten die migreren met enorme aantallen tegelijk en soms vallen er dan een hoop ineens uit de lucht. Kan wederom van alles zijn, vergiftiging, bevriezing, hagel, honger, uitputting na harde wind tegen, etc. etc.
Normaal wordt er niet of nauwelijks aandacht aan besteed maar nu begint iedereen ineens te panieken en worden er websites opgezet die alle incidenten wereldwijd bij gaan houden. Ja, dan lijkt er inderdaad ineens iets aan de hand te zijn....
Wel een mooi voorbeeld van hoe de media mensen kan beinvloeden maar er is helemaal niets aan de hand
Wat moet ik zien op die video's? Ik zie alleen wat vlokjes rond dwarrelen in het water. Geen zin om het een heel kwartier uit te kijken...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Massas mensen gaan ook zomaar dood, niks bijzonders.. kom op kerel. Je zegt zelf al door ziekte, wat voor ziekte dan?
Ze denken dat het door de BP Gulf of Mexico komt, dit is zo door het gif wat uiteindelijk in de wolken trekt en naar beneden daalt d.m.v. regen.
Op het moment creëren zich ook vage wezens in de zee daar:
Je vraagt of ik gerustgesteld ben, dat is geen oprechte vraag, dat is een sneer.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is dat een manier om een discussie dood te slaan? Ik vraag je toch wat? Wat is nou zo steekhoudend aan dat verhaal dan?
Ik zie nu pas dat je een vrouw bent, dat verklaard je koppigheid en kortzochtigheid. Oke vertel eens wat jij een voor de hand liggende verklaring vind, MET onderbouwing graag.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:03 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in het onderwerp, anders zou ik hier ook niet posten. Het is namelijk niet zo dat ik de users hier zo gezellig vind.
[..]
Daar zeg je wel wat. Het is inderdaad een knutselkunst om zoveel mogelijk vergezochte informatie te verzamelen en daar verbanden in te zien.
Van alles wordt er bijgehaald, de meest gekke theorieën maar dat wordt kennelijk veel makkelijker geaccepteerd dan iets voor de hand liggend. Blijkbaar is dat allemaal spannender dan de eventuele werkelijkheid.
In de eerste vid zie ik niet alleen vlokjes hoor. Kijk nog meer vids van hem, hij heeft er ook een met soortgelijke wezens die over een kat heen lopen enzo. Lees de reacties ook misschien dat je er wijzer van wordt dan via hier een filmpje te kijken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat moet ik zien op die video's? Ik zie alleen wat vlokjes rond dwarrelen in het water. Geen zin om het een heel kwartier uit te kijken...
Welkom in 2011 he! Ga anders op de persoon/sexe spelen!quote:Ik zie nu pas dat je een vrouw bent, dat verklaard je koppigheid en kortzochtigheid. Oke vertel eens wat jij een voor de hand liggende verklaring vind, MET onderbouwing graag.
Haha ohjee daar komt de moraalridder op zijn witte paard hoor. Welkom in deze topic. Mijn reacties zijn geen grammaticale hoogstandjes maar inhoudelijk ben ik altijd. Men heeft prioriteiten he.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:01 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Welkom in 2011 he! Ga anders op de persoon/sexe spelen!
Weet je wat ? Als jij inhoudelijk verder reageert ga ik niet verder op jouw grammaticale fouten
Hoi! Ik ben geen moraalridderquote:Haha ohjee daar komt de moraalridder op zijn witte paard hoor. Welkom in deze topic. Mijn reacties zijn geen grammaticale hoogstandjes maar inhoudelijk ben ik altijd. Men heeft prioriteiten he.
Nou lange tenen hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je vraagt of ik gerustgesteld ben, dat is geen oprechte vraag, dat is een sneer.
Ja, het is een triest gezicht, dat vind ik ook. Al die vogelsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:32 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het echt zo'n triest gezicht.
Deze beestjes hadden trouwens volgens het AD blauwe vlekken in de snavel. Dat zou kunnen duiden op vergiftiging of zuurstoftekort.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)dood-in-Italie.dhtml
Mensen die zich laten brainwashen door de mediaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:01 schreef Bastard het volgende:
Yeah right.
Mensen die met een half antwoord genoegen nemenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:39 schreef Zith het volgende:
[..]
Mensen die zich laten brainwashen door de media
Toch heb ik weleens in het verleden op tv gezien hoe een vlucht vogels zonder aanwijsbare reden gewoon tegen de grond vloog, dus niet stoppen met vliegen en vallen, maar in een boog tegen de grond aan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:33 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Dat ze die velden gebruiken om te navigeren is logisch inderdaad. Dat ze spontaan de lucht uit vallen doordat de velden veranderen niet.
Er zijn legio normale verklaringen denkbaar, van boeren die ze vergiftigen tot kouder dan normale luchtstromen.
Hetzelfde geldt voor de vissen, hoewel we hier al helemaal niet over moeten neuzelen want massale vissterftes zijn verre van vreemd en komen in Nederland aleen al tientalle keren per jaar voor.
dit vind ik wel een goed punt. Waarom gaat iedereen er vanuit dat alle vogels (en andere beesten mss ook) dezelfde doodsoorzaak hebben?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:21 schreef erodome het volgende:
[..]
Toch heb ik weleens in het verleden op tv gezien hoe een vlucht vogels zonder aanwijsbare reden gewoon tegen de grond vloog, dus niet stoppen met vliegen en vallen, maar in een boog tegen de grond aan.
Opzich is het geen rare gedachte dat als ze die stromingen in dat veld gebruiken om te navigeren dat ze op de grond kunnen knallen als zo'n stroming veranderd(wat gewoon weleens gebeurd).
Als er mensen zijn die de tom tom zo blind volgen dat ze in een voetgangerstunnel vast komen te zitten met de auto dan is de gedachte dat een ietwat veranderde vogelsnelweg volgen die doodloopt op de grond slecht afloopt niet eens zo gek.
Zie ook grienden en andere walvissen die kunnen stranden zonder aanwijsbare reden, waar de weg kwijt raken als 1 van de mogelijke verklaringen wordt gezien, wat ook over stromingen en velden volgen gaat die kunnen veranderen/verschuiven.
Ik vind dit ook geen abnormale verklaring, het is al lang en breed bekend dat die velden en stromingen erin veranderlijk zijn, dat verschuivingen heel normaal zijn, ook wordt al lang meer dan stevig vermoed dat veel vogels erop navigeren, dat dat soms fout kan gaan is dan geen hele gekke gedachte.
Ik zeg niet dat dat het is, wie weet wel in het ene geval maar niet in het andere, misschien wel helemaal niet, maar zoals gezegd, het zou kunnen.
Dat is aannemelijk omdat het allemaal binnen een korte tijd plaatsvond: het hoeft natuurlijk niet. (Een beetje hetzelfde als de politie bij een doodgestoken lichaam iemand aantreft met bebloede handen en een mes?)quote:Op zondag 9 januari 2011 11:42 schreef omearos het volgende:
[..]
dit vind ik wel een goed punt. Waarom gaat iedereen er vanuit dat alle vogels (en andere beesten mss ook) dezelfde doodsoorzaak hebben?
wow die shit is echt ziek man!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Massas mensen gaan ook zomaar dood, niks bijzonders.. kom op kerel. Je zegt zelf al door ziekte, wat voor ziekte dan?
Ze denken dat het door de BP Gulf of Mexico komt, dit is zo door het gif wat uiteindelijk in de wolken trekt en naar beneden daalt d.m.v. regen.
Op het moment creëren zich ook vage wezens in de zee daar:
Waren dat geen Roemeense vogels, die druiven hadden gesnoept?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:24 schreef FurtiveAffaire het volgende:
Gister was er in het nieuws van Duitsland een medeling over de dode vogels van Arkansas. Deze zouden bedorven bessen gegeten hebben en door het gisproces zijn ze dronken geworden en zijn ze uit de lucht gevallen.
Kan zijn want het was 's morgens, dan ben ik namelijk niet goed geconcentreerdquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Waren dat geen Roemeense vogels, die druiven hadden gesnoept?
Jij hebt mijn gedachten gestolen.quote:
dito...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat moet ik zien op die video's? Ik zie alleen wat vlokjes rond dwarrelen in het water. Geen zin om het een heel kwartier uit te kijken...
Op die plek wel idd, maar het was toch ook in andere landen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:43 schreef Bankfurt het volgende:
Ze zijn toch wel iets van plan denk ik: ....
HAARP + Methaan uit BP-lekje + New Madrid Fault line = BOEM !!!
...
....
....
Bekijk deze YouTube-video (excellent filmpje)
....
.....
http://www.davidicke.com/(...)c-disaster-scenario-
...
....
Dit verklaart al die dooie vogels enzo, .... juist op die plek.
video is verwijderdquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:43 schreef Bankfurt het volgende:
Ze zijn toch wel iets van plan denk ik: ....
HAARP + Methaan uit BP-lekje + New Madrid Fault line = BOEM !!!
...
....
....
Bekijk deze YouTube-video (excellent filmpje)
....
.....
http://www.davidicke.com/(...)c-disaster-scenario-
...
....
Dit verklaart al die dooie vogels enzo, .... juist op die plek.
Nee, die verklaar ik niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:07 schreef boempa het volgende:
Hoe verklaar je een zuurstoftekort bij vogels?
En ijsvorming?
Ik geloof ook wel dat er gevallen zijn dat er een simpele, logische en natuurlijke verklaring is.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, die verklaar ik niet.
Ik probeer alleen te vertellen dat er soms een logische ververklaring is voor de plotselinge sterfte bij-in dit geval- vissen .
Bij vogels zou het een virus kunnen zijn. Of iets anders. Dat zijn ze dus aan het onderzoeken.
Denk het wel. In het geval van de vissen hier iig wel.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:12 schreef Bastard het volgende:
Maar nu hoor je er weer zeer weinig van, misschien toch iets met extreme weeromstandigheden van doen?
Die man is een zzp-er op het gebied van communicatie etc. Zou ook gewoon een viral marketing campagne voor iets kunnen zijn denk ik dan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:32 schreef -Datdus- het volgende:
http://www.mobypicture.com/user/bramwillemse/view/8629200 ook in Nederland.
Ik hoop het maar want ik heb het niet zo op dooie vogel regens.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:34 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Die man is een zzp-er op het gebied van communicatie etc. Zou ook gewoon een viral marketing campagne voor iets kunnen zijn denk ik dan.
Die mus en die verse bloedvlek ernaast doet anders vermoedenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:34 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Die man is een zzp-er op het gebied van communicatie etc. Zou ook gewoon een viral marketing campagne voor iets kunnen zijn denk ik dan.
Gentech is 1 ding, onvruchtbaar gewas en enorme monoculturen een ander ding.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:35 schreef mousy31 het volgende:
Mooi artikel Bastard , ik denk ook dat die bijen sterfte wel kan komen door die gentech troep en misschien die vissen en vogels ook wel. Monsanto is de duivel die maakt alles kapot.
Bedoel je dat zelfmoord zaad? (k weet de andere naam zo ff niet.) Waar die gewassen uitkomen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Gentech is 1 ding, onvruchtbaar gewas en enorme monoculturen een ander ding.
Denk dat de bijen(en andere dieren die leven van nectar e.d.) daar erg veel last van ondervinden.
Je ziet het hier ook, waar monocultuur heerst en het gewas onvruchtbaar is(wat geen gentech hoeft te zijn!) zie je het aantal bijen teruglopen en zo ook met andere soorten.
Er zijn bv heel veel gekruisde rassen e.d. die gewoon niet vruchtbaar zijn, net als vele hybriden in de dierenwereld dat niet zijn(bv ara's, waar een rode met een blauwe gekruids wordt, of een ezel met een paard).quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:10 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Bedoel je dat zelfmoord zaad? (k weet de andere naam zo ff niet.) Waar die gewassen uitkomen?
Het was iig niets bijzonders want het gebeurt elk jaar meerdere keren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 03:40 schreef truepositive het volgende:
Het was vuurwerk jongens, niks aan de hand
Ook die merels uit de lucht in Groningen van gisteren? Zo ja.. bron?quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:52 schreef Zith het volgende:
[..]
Het was iig niets bijzonders want het gebeurt elk jaar meerdere keren.
Monsanto dead seeds ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:10 schreef mousy31 het volgende:
Bedoel je dat zelfmoord zaad? (k weet de andere naam zo ff niet.) Waar die gewassen uitkomen?
K Weet t k heb de docu over Monsanto gezien, alle oorspronkelijke gewassen gaan eraan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:41 schreef erodome het volgende:
[..]
Er zijn bv heel veel gekruisde rassen e.d. die gewoon niet vruchtbaar zijn, net als vele hybriden in de dierenwereld dat niet zijn(bv ara's, waar een rode met een blauwe gekruids wordt, of een ezel met een paard).
Daarnaast bestaan bewust onvruchtbaar gemaakte gewassen, dit is markttechnisch interresant omdat men niet meer aan eigen zaden kan komen en dus verplicht is in te kopen via bepaalde handelaars.
Zet dat in een grote monocultuur en je hebt een probleem voor het verdere leven, een klein stukje zou niet zo'n probleem zijn, maar zoals bv in amerika van horizon tot horizon monoculturen met onvruchtbare gewassen wel.
evallen van mass bird deaths voor december 2010:quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook die merels uit de lucht in Groningen van gisteren? Zo ja.. bron?
Ok met uitzondering van een jaar worden er ieder jaar wel gemiddeld een paar honderd dode vogels gevonden. Het gebeurt dus wel vaker..quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:09 schreef Zith het volgende:
[..]
evallen van mass bird deaths voor december 2010:
2010:
http://au.news.yahoo.com/(...)-deaths-in-hopetoun/ (8 januari)
2009:
http://www.foxnews.com/story/0,2933,483627,00.html (ook tijdens new-year)
http://www.abc.net.au/news/stories/2009/05/30/2585389.htm
2007:
http://www.theenvironment(...)-all-over-the-globe/
http://earthfrenzyradio.b(...)reported-across.html
http://www.abc.net.au/news/newsitems/200701/s1828751.htm
http://www.telegraph.co.u(...)ass-bird-deaths.html
2006:
http://www.flutrackers.com/forum/showthread.php?t=2428
2005:
http://www.rferl.org/content/article/1060724.html
|
Forum Opties | |