Ik wou dat ik dit topic eerder had gelezen.quote:Op zondag 2 januari 2011 11:22 schreef semexo het volgende:
Een scene van Fast Forward is letterlijk gebeurd in Arkansas.
en waarom is het nog nooit eerder gebeurd in de vele jaren waarin we gigantische hoeveelheden vuurwerk afsteken? en waarom niet overal maar op een aantal locaties? nee ik vind het geen goeie redenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:13 schreef gtalikker het volgende:
vergifteging van koolstofmonoxide in het kruid van vuurwerk punt.
Ik hoop dat er snel wat duidelijkheid over kan komen!quote:
dan mag die man zijn huiswerk wel doen, want als er vervuiling is dan is de baars één van de eersten die zal sterven.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:43 schreef Deanne19 het volgende:
Dit staat er vandaag in:
ma 03 jan 2011, 10:41
Opnieuw massale diersterfte in VS
BEEBE (ARKANSAS) - Op nog geen 200 kilometer waar zaterdag duizenden merels dood uit de lucht vielen, zijn nu tienduizenden dode vissen aangetroffen.
Volgens de autoriteiten in de Amerikaanse staat Arkansas bestaat er geen verband tussen de twee massasterftes. Vermoedelijk zijn de vissen, die volgens Amerikaanse media tot een baarssoort behoren, gestorven als gevolg van een ziekte.
"Als het vervuiling was geweest, zouden alle vissen er last van hebben gehad, en niet alleen één soort zoals nu het geval is", aldus Keith Stephens van de Wild & Vis Commissie voor de staat Arkansas tegen CNN.
Complotdenkers plaatsen echter vraagtekens bij de geringe afstand tussen de plek van de massale vissensterfte en de plaats waar afgelopen weekeinde duizenden merels dood uit de lucht vielen. Een gebied in de stad Beebe van nog geen twee kilometer doorsnee raakte bezaaid met vogellijkjes.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/8635962/__Opnieuw_massale_diersterfte_in_VS__.html?sn=binnenland,buitenland
quote:Raining animals is a rare meteorological phenomenon, although occurrences have been reported from many countries throughout history. One hypothesis that has been offered to explain this phenomenon is that strong winds travelling over water sometimes pick up creatures such as fish or frogs, and carry them for up to several miles.[1] However, this primary aspect of the phenomenon has never been witnessed or scientifically tested.
Wie weet vallen er binnenkort hele bevolkingsgroepen massaal ineens neer!quote:Op maandag 3 januari 2011 11:29 schreef Michielos het volgende:
Dit is interessant. Het zou zomaar kunnen dat er delen in een collectief bewustzijn zijn uitgeschakeld waardoor merels gezamenlijk sterven (er waren ooit al eens onderzoeken naar het collectief bewustzijn van vogels geweest).
De vraag is niet meer of er een collectief bewustzijn bestaat maar meer welke gevolgen dit voor ons zal gaan hebben in de nabije toekomst. Heavy shit dit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |